Μπορεί ο καύσωνας να «έψηνε» την Αθήνα αλλά δεν επηρέασε την αθρόα προσέλευση του κόσμου στα “2nd Retail Customer Experience Awards”, τα οποία συνδιοργάνωσαν ΕΣΘ – ΟΠΑ με την χορηγία του ΕΒΕΑ και την υποστήριξη της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων.
ΟΠΑ: Μνημόνιο συνεργασίας με την Huawei
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Ν. Παπαθανάσης, ο Υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Χ. Θεοχάρης, ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου κ. Σ. Αναγνωστόπουλος, ο Δήμαρχος Βύρωνα κ. Αλ. Σωτηρόπουλος, εκπρόσωποι της Περιφέρειας Αττικής και του Δήμου Αθηναίων, πρόεδροι φορέων και συλλόγων, διακεκριμένοι ακαδημαϊκοί, οι φοιτητές οι οποίοι έκαναν την αξιολόγηση των καταστημάτων και οι καθηγητές τους κα Φραϊδάκη και κ. Σαριδάκης, οι βραβευθείσες εταιρείες καθώς και πλήθος εκπροσώπων του εμπορικού κόσμου της πρωτεύουσας.
«Σύμμαχοι» ΕΣΘ και ΟΠΑ
Ο Πρόεδρος του ΕΣΑ κ. Σταύρος Καφούνης , μετά το πέρας της εκδήλωσης, δήλωσε:
«Η σημερινή εκδήλωση είναι πάντα ξεχωριστή γιατί πετυχαίνει έναν στόχο τον οποίο είχα βάλει από την πρώτη στιγμή που ανέλαβα την ηγεσία του ΕΣΑ, και αυτός είναι να φέρουμε κοντά την ακαδημαϊκή κοινότητα με την επιχειρηματικότητα. Αν και η διεκδικητική ατζέντα έχει πάντα μεγαλύτερο ενδιαφέρον και τραβάει τα φώτα της δημοσιότητας και το ενδιαφέρον των μελών μας, σήμερα είμαστε εδώ για την κορωνίδα αυτού που ονομάζω «θετική ατζέντα». Είναι μια σειρά από δράσεις τις οποίες έχουμε αναπτύξει τα τελευταία χρόνια και που έχουν στόχο να αφήσουν ένα θετικό αποτύπωμα στην κοινωνία.
Ενδεικτικά αναφέρω τη συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων για την ψηφιακή πλατφόρμα Athens Shopping και με τον Δήμο Βύρωνα για την υλοποίηση του τοπικού Open Mall, την καταγραφή του 100% των χρήσεων γης και της επιχειρηματικότητας σε μία μεγάλη περιοχή του κέντρου της Αθήνας, τις εξαμηνιαίες έρευνες που γίνονται με επιστημονικό και τεκμηριωμένο τρόπο- πάντα σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών- και τελευταίο, αλλά όχι έσχατο, την σημερινή εκδήλωση με τα βραβεία της εμπειρίας πελάτη τα οποία έχουν γίνει θεσμός και θα αποτελέσουν παρακαταθήκη για το μέλλον».
Από την πλευρά του, ο Πρύτανης του ΟΠΑ, Καθηγητής Δημήτρης Μπουραντώνης, δήλωσε: «Η συνεργασία του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών έχει γίνει πλέον θεσμός με ποικίλες δράσεις, όπως η αξιολόγηση της εμπειρίας του πελάτη στα φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα, η διαχρονική έρευνα χαρτογράφησης του εμπορικού κέντρου της Αθήνας, η εκπαίδευση των μελών του συλλόγου και η έρευνα για τις μεταβολές του τζίρου στο λιανεμπόριο στις περιόδους των εκπτώσεων. Ως Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών θέλουμε να συνδράμουμε στην επιτυχή ανάπτυξη του εμπορίου στην πρωτεύουσα και στη χώρα. Να παρέχουμε το ανθρώπινο δυναμικό που γαλουχείται με τις αξίες της αριστείας, της εξωστρέφειας, της επιχειρηματικότητας και της κοινωνικής ευθύνης. Ανθρώπινο δυναμικό που έχει εκπαιδευτεί από διακεκριμένους επιστήμονες με βάση σύγχρονα προγράμματα σπουδών και αποκτά δεξιότητες και ικανότητες που ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες κάθε επιχείρησης που θέλει να είναι ανταγωνιστική και να πάει μπροστά. Θέλουμε μαζί να δημιουργούμε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για το εμπόριο, αλλά και για κάθε τομέα της οικονομίας. Γιατί το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ταυτίζεται με την Οικονομία και την Κοινωνία».
Στις πιο συγκινητικές στιγμές της εκδήλωσης περιλαμβάνονται η βράβευση του ιστορικού στελέχους του Εμπορικού Συλλόγου κ. Νίκου Γιαννέτου αλλά και των εμπορικών τοποσήμων της Αθήνας, των καταστημάτων Hondos Center, Αλεξανδράκη και Άριστον.
Αναλυτικά τα βραβεία που απονεμήθηκαν είναι τα:
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
Μεγάλα:
ΕΛΙΤ ΣΤΡΩΜ Α.Ε.
ΒΑΡΔΑΣ
ZAKCRET A.E.
Μεσαία:
ΟΠΤΙΚΑ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Ο.Ε.
BEAUTYLAB THE STORE
APPAREL STORES
Μικρά:
CARREL
NANTINA
ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ Κ. ΦΡΑΓΚΑΚΗΣ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
Μεγάλα:
COSMOS SPORT
LUISA WORLD
ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ Α.Ε.
Μεσαία:
ΕΨΙΛΟΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗTENNIS
DEPOLO
Μικρά:
HOOKAH ESHOP GREECE
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΥΚΟΛΙΔΗΣ Α.Ε.
GREEN TELECOM IKE – DIGISHARK.GR
TIMHTIKA ΒΡΑΒΕΙΑ
ΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΕΤΟΣ: Για τη μακροχρόνια προσφορά του στον Εμπορικό κόσμο της Αθήνας
“HONDOS CENTER”: Ιστορικό Ελληνικό Πολυκατάστημα
«ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗΣ»: Ιστορική εμπορική επιχείρηση
«ΑΡΙΣΤΟΝ»: Ιστορική επιχείρηση εστίασης
“3Quarters”: Eco-friendly sustainable store
ΕΙΔΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ
«ΔΙΚΤΑΜΟ»: Kαλύτερο κατάστημα βιολογικών προϊόντων
“POLINE”: Καλύτερο ηλεκτρονικό συνοικιακό κατάστημα
ΒΑΡΔΑΣ: Βest Omni channel store
“ART & HOBBY Α.Ε.”: Best Omni channel store
“IOANNA KOURBELA”: Kαλύτερο Designer’s store
“ANDREW’S TIES”: Kαλύτερο μικρό κατάστημα
“STORMY A.E.”: Kαλύτερο Luxury Store
Latest News
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων