Μια σημαντική εξαγορά στον ναυτιλιακό κλάδο έγινε γνωστή χθες και αφορά την μεγάλη διεθνώς εταιρεία διαχείρισης πλοίων V. Group.
Όπως ανακοινώθηκε ο όμιλος V.Group, που δραστηριοποιείται στην διαχείριση πλοίων (third party management) περνά από την Advent International, στον έλεγχο μιας κοινοπραξίας υπό την ηγεσία της STAR Capital, στην οποία συμμετέχουν η Ackermans & van Haaren και άλλοι επενδυτές. Η συναλλαγή υπόκειται σε κανονιστικές εγκρίσεις και αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του φθινοπώρου του 2024. Οι οικονομικοί όροι δεν έχουν γνωστοποιηθεί.
Πάνω απο 500.000 ναυτικοί χρειάζονται μετεκπαίδευση για την πράσινη μετάβαση
Η STAR και η κοινοπραξία θα παράσχουν στην V. ένα ισχυρό οικονομικό υπόβαθρο από το οποίο θα μπορέσει να αναπτυχθεί περαιτέρω και να επιταχύνει τη συνεχή στρατηγική ανάπτυξη της εταιρείας, ενισχύοντας παράλληλα περαιτέρω τις σταθερές δεσμεύσεις της V. προς τους πελάτες, τους ναυτικούς και την υπεύθυνη διαχείριση των θαλασσών.
Η Ackermans & van Haaren ανέφερε σε δελτίο τύπου ότι θα κατέχει το 33,3% της V.Group σε μια επένδυση ύψους 150 εκατ. δολαρίων, εξαιρουμένης της χρηματοδότησης του χρέους της εξαγοράς. Είναι κατανοητό ότι η συνολική επιχειρηματική αξία της συμφωνίας ανέρχεται σε 650 εκατ. δολάρια.
Η STAR Capital έχει εμπειρία στον ναυτιλιακό κλάδο, με τετραετή επένδυση στην Blohm+Voss από το 2012-2016 και πενταετή επένδυση στην MPC Container Ships από το 2017-2022.
Η V.Ships ιδρύθηκε το 1984 και διαθέτει ένα δίκτυο 18 γραφείων διαχείρισης πλοίων, τα οποία υποστηρίζονται από την κύρια ομάδα της εταιρείας που εδρεύει στη Γλασκώβη. Συνολικά, 600 άτομα αποτελούν την ομάδα διαχείρισης πλοίων και παρέχουν τεχνικές υπηρεσίες πλοίων, διαχείριση κινδύνων, προμήθειες και χρηματοοικονομικές υπηρεσίες για τους τομείς των δεξαμενόπλοιων, των χύδην φορτηγών πλοίων, των εμπορευματοκιβωτίων, των υπεράκτιων πλοίων και των πλοίων αναψυχής.
Η Advent απέκτησε τη V.Group το 2016 από την Omers Private Equity, η οποία αγόρασε τη V.Group το 2011 από την Exponent, η οποία με την σειρά της κατείχε τη V.Group από το 2007. Η πώληση της V.Group από την Exponent το 2011 τοποθετούσε την αξία της επιχείρησης στα 520 εκατ. δολάρια.
Ο René Kofod-Olsen, Διευθύνων Σύμβουλος της V εξέφρασε την ικανοποίηση του για την εξέλειξη και τόνισε ότι αυτή η συναλλαγή θα ενισχύσει περαιτέρω την V., «επιτρέποντάς μας να επιταχύνουμε τις επενδύσεις σε όλη την πλατφόρμα ναυτιλίας και υπηρεσιών μας προς όφελος των πελατών μας, των εργαζομένων και του κλάδου».
Ο Aditya Bindal, εταίρος της STAR, δήλωσε ότι «η V. ταιριάζει άριστα στην επενδυτική στρατηγική της STAR, με το ισχυρό της εμπορικό σήμα και την ηγετική της θέση σε μια εξαιρετικά κατακερματισμένη αγορά, καθιστώντας την φυσικό ηγέτη στην παροχή υπηρεσιών τεχνικής διαχείρισης και ναυτιλιακών υπηρεσιών σε ιδιοκτήτες στόλου και φορείς εκμετάλλευσης, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που στρέφονται για πρώτη φορά σε εξωτερικές υπηρεσίες».
Latest News
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα