![Ναυτιλία: Μεγάλη εξαγορά στον διεθνή κλάδο διαχείρισης πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/02/ploio-nautilia-768x481-1.jpg)
Μια σημαντική εξαγορά στον ναυτιλιακό κλάδο έγινε γνωστή χθες και αφορά την μεγάλη διεθνώς εταιρεία διαχείρισης πλοίων V. Group.
Όπως ανακοινώθηκε ο όμιλος V.Group, που δραστηριοποιείται στην διαχείριση πλοίων (third party management) περνά από την Advent International, στον έλεγχο μιας κοινοπραξίας υπό την ηγεσία της STAR Capital, στην οποία συμμετέχουν η Ackermans & van Haaren και άλλοι επενδυτές. Η συναλλαγή υπόκειται σε κανονιστικές εγκρίσεις και αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του φθινοπώρου του 2024. Οι οικονομικοί όροι δεν έχουν γνωστοποιηθεί.
Πάνω απο 500.000 ναυτικοί χρειάζονται μετεκπαίδευση για την πράσινη μετάβαση
Η STAR και η κοινοπραξία θα παράσχουν στην V. ένα ισχυρό οικονομικό υπόβαθρο από το οποίο θα μπορέσει να αναπτυχθεί περαιτέρω και να επιταχύνει τη συνεχή στρατηγική ανάπτυξη της εταιρείας, ενισχύοντας παράλληλα περαιτέρω τις σταθερές δεσμεύσεις της V. προς τους πελάτες, τους ναυτικούς και την υπεύθυνη διαχείριση των θαλασσών.
Η Ackermans & van Haaren ανέφερε σε δελτίο τύπου ότι θα κατέχει το 33,3% της V.Group σε μια επένδυση ύψους 150 εκατ. δολαρίων, εξαιρουμένης της χρηματοδότησης του χρέους της εξαγοράς. Είναι κατανοητό ότι η συνολική επιχειρηματική αξία της συμφωνίας ανέρχεται σε 650 εκατ. δολάρια.
Η STAR Capital έχει εμπειρία στον ναυτιλιακό κλάδο, με τετραετή επένδυση στην Blohm+Voss από το 2012-2016 και πενταετή επένδυση στην MPC Container Ships από το 2017-2022.
Η V.Ships ιδρύθηκε το 1984 και διαθέτει ένα δίκτυο 18 γραφείων διαχείρισης πλοίων, τα οποία υποστηρίζονται από την κύρια ομάδα της εταιρείας που εδρεύει στη Γλασκώβη. Συνολικά, 600 άτομα αποτελούν την ομάδα διαχείρισης πλοίων και παρέχουν τεχνικές υπηρεσίες πλοίων, διαχείριση κινδύνων, προμήθειες και χρηματοοικονομικές υπηρεσίες για τους τομείς των δεξαμενόπλοιων, των χύδην φορτηγών πλοίων, των εμπορευματοκιβωτίων, των υπεράκτιων πλοίων και των πλοίων αναψυχής.
Η Advent απέκτησε τη V.Group το 2016 από την Omers Private Equity, η οποία αγόρασε τη V.Group το 2011 από την Exponent, η οποία με την σειρά της κατείχε τη V.Group από το 2007. Η πώληση της V.Group από την Exponent το 2011 τοποθετούσε την αξία της επιχείρησης στα 520 εκατ. δολάρια.
Ο René Kofod-Olsen, Διευθύνων Σύμβουλος της V εξέφρασε την ικανοποίηση του για την εξέλειξη και τόνισε ότι αυτή η συναλλαγή θα ενισχύσει περαιτέρω την V., «επιτρέποντάς μας να επιταχύνουμε τις επενδύσεις σε όλη την πλατφόρμα ναυτιλίας και υπηρεσιών μας προς όφελος των πελατών μας, των εργαζομένων και του κλάδου».
Ο Aditya Bindal, εταίρος της STAR, δήλωσε ότι «η V. ταιριάζει άριστα στην επενδυτική στρατηγική της STAR, με το ισχυρό της εμπορικό σήμα και την ηγετική της θέση σε μια εξαιρετικά κατακερματισμένη αγορά, καθιστώντας την φυσικό ηγέτη στην παροχή υπηρεσιών τεχνικής διαχείρισης και ναυτιλιακών υπηρεσιών σε ιδιοκτήτες στόλου και φορείς εκμετάλλευσης, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που στρέφονται για πρώτη φορά σε εξωτερικές υπηρεσίες».
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Νέες ναυπηγήσεις: Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/shipyard-1280x902-600x423.jpeg)
Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου
Σημαντική αύξηση του κόστους ναυπήγησης των πλοίων, που έφτασε στα επίπεδα του 2008, έτος καταγραφής ιστορικού ρεκόρ
![Ναυτιλία: Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/ellinika-ploia-1280x850-1-600x398.jpg)
Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή
Η απόφαση της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για την ανανέωση της συμμετοχής της χώρας μας στην Πρωτοβουλία QUALSHIP 21 για το 2024-2025
![Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Ef240709_2167a-600x400.jpg)
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Στην τελετή απονομής παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του τόπου, καθώς και εκλεκτά μέλη της ελληνικής ναυτιλιακής οικογένειας
![Ερυθρά Θάλασσα: Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/w12-64120w2481804w16105958w15233420w18144811w17101426-600x338.jpg)
Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης
«Πύραυλος» έπεσε στο νερό και δεύτερος εξερράγη στον αέρα, ενημέρωσε το πλήρωμα του εμπορικού σκάφους την Ambrey
![Άγιος Κωνσταντίνος: Περίμεναν κρουαζιερόπλοια στο νέο λιμάνι, έχασαν και την ακτοπλοϊκή σύνδεση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/agios-konstantinos-600x464.jpg)
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
![Λιμάνια: Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/limani-irakleio-600x300.jpg)
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
![ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Βόρεια Ευρώπη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/aktoploia-600x375.jpg)
ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Β. Ευρώπη
Το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια φέρνει στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ, με ερώτηση προς τους υπουργούς Χρ. Στυλιανίδη και Τ. Θεοδωρικάκο
![Ναυτιλία: Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/tanker-600x338.jpg)
Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA
Ο ελληνόκτητος στόλος που είναι ταξινομημένος στον Ιταλικό Νηογνώμονα RINA διπλασίασε το μέγεθός του από το 2021 έως το 2023
![ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 0,2% στη δύναμη του εμπορικού στόλου τον Μάιο 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/ploia-600x338.jpg)
Αύξηση 0,2% στη δύναμη του εμπορικού στόλου τον Μάιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία
![Διώρυγα του Παναμά: Σε 6 χρόνια η κατασκευή του γιγάντιου ταμιευτήρα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/panama-canal-g52eeb7b5a_1280-768x432-1-600x338.jpg)
Σε 6 χρόνια το έργο του γιγάντιου ταμιευτήρα στη Διώρυγα του Παναμά
Ο ταμιευτήρας αξίας 1,6 δισ. δολ. θα διασφαλίσει τη διέλευση των πλοίων από τη Διώρυγα του Παναμά