Το Επαγγελματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΕΠΜΣ) με τίτλο «Digital Transformation / Ψηφιακός Μετασχηματισμός» που ιδρύθηκε από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) σε συνεργασία με την Eurobank, ξεκινά το Φθινόπωρο του 2024 και δέχεται αιτήσεις με καταληκτική ημερομηνία την Παρασκευή 28/6/2024.
Σκοπός του Προγράμματος είναι η ειδίκευση αποφοίτων ΑΕΙ που προέρχονται από κατευθύνσεις θετικών επιστημών, μηχανικών, πληροφορικής, διοικητικής και οικονομικής επιστήμης, στις σύγχρονες μεθόδους και τεχνικές σχεδίασης, υλοποίησης και διαχείρισης έργων και δράσεων ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων και οργανισμών.
Eurobank στη Θεσσαλία – Στη Λάρισα το νέο Future Branch της τράπεζας
Στόχος του είναι να συνεισφέρει στην κάλυψη των συνεχώς αυξανόμενων αναγκών των επιχειρήσεων σε εξειδικευμένα στελέχη που διαθέτουν τις απαραίτητες τεχνικές και διοικητικές δεξιότητες, ώστε να ανταποκριθούν στις προκλήσεις ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων. Αντίστοιχα, να συνεισφέρει στην εκπαίδευση των στελεχών του τραπεζικού Ομίλου με τον οποίο συνδιοργανώνεται, ο οποίος αποτελεί τον βασικό φορέα χρηματοδότησης του προγράμματος.
Τα γνωστικά πεδία στα οποία εστιάζει το Πρόγραμμα αποτελούνται από τέσσερις βασικούς τομείς:
- Υπολογιστικές Ποσοτικές Μέθοδοι και Επιχειρηματική Αναλυτική
- Ανάλυση, Σχεδιασμός και Υλοποίηση Πληροφοριακών Συστημάτων και Εφαρμογών
- Διοίκηση Έργων Ψηφιακού Μετασχηματισμού
- Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Ψηφιακή Καινοτομία
Οι απόφοιτοί του θα αποκτήσουν υψηλού επιπέδου αναλυτικές και συνθετικές ικανότητες, όπως η εξοικείωση με τα κατάλληλα εργαλεία πληροφορικής, επιχειρησιακής έρευνας, στατιστικής, επιχειρηματικής αναλυτικής, προκειμένου να παρακολουθούν τις ακαδημαϊκές και εμπειρικές εξελίξεις στους ταχύτατα μεταβαλλόμενους χώρους του Ψηφιακού Μετασχηματισμού, τόσο στο ελληνικό όσο και στο διεθνές οικονομικό περιβάλλον. Επίσης, θα είναι σε θέση να εφαρμόσουν τις γνώσεις αυτές προκειμένου να βελτιστοποιήσουν την αξιοποίηση των ψηφιακών πόρων ενός οργανισμού, να υποστηρίξουν τη λήψη κρίσιμων αποφάσεων με υπολογιστικά μοντέλα και δεδομένα, να δημιουργήσουν καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες και εφαρμογές και να οργανώσουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό στο πλαίσιο μιας ολοκληρωμένης επιχειρηματικής στρατηγικής.
Το Πρόγραμμα απονέμει Δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΔΜΣ), ισότιμο προς πτυχίο Master of Science (MSc) στο αντικείμενο του Digital Transformation / Ψηφιακός Μετασχηματισμός, ενώ ο αριθμός των εισακτέων κατ’ έτος ορίζεται κατ’ ανώτατο όριο σε τριάντα πέντε (35). Οι 10 εξ αυτών προτείνονται από τον χρηματοδοτικό φορέα. Η επιλογή των εισακτέων πραγματοποιείται από το ΟΠΑ, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις και τις προβλέψεις του Κανονισμού Λειτουργίας του προγράμματος. Η χρονική διάρκεια του κύκλου σπουδών του Προγράμματος είναι τρία (3) ακαδημαϊκά εξάμηνα.
Ο Πρύτανης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Καθηγητής Δημήτρης Μπουραντώνης, με αφορμή την ίδρυση του νέου προγράμματος, δήλωσε: «Το νέο Επαγγελματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στον ψηφιακό μετασχηματισμό δημιουργήθηκε για να ανταποκριθεί στις νέες και μεταβαλλόμενες ανάγκες στην αγορά εργασίας. Αποτελεί τρανή απόδειξη του στρατηγικού προσανατολισμού του ΟΠΑ στην εξωστρέφεια και στις σημαντικές και ουσιώδεις συνεργασίες που με συνέπεια υλοποιούμε μαζί με φορείς και επιχειρήσεις. Τα οφέλη είναι πολλαπλά: πρώτιστα για τις φοιτήτριες, τους φοιτητές και τους απόφοιτους των πανεπιστημίων, που με χαμηλό κόστος έχουν πρόσβαση σε πολύ υψηλού επιπέδου προγράμματα με διεθνή αντίκτυπο και αποτελεσματικότητα στην εύρεση εξειδικευμένης εργασίας με μεγάλες προοπτικές επιτυχημένης καριέρας. Ακολούθως, στις ίδιες τις επιχειρήσεις που επενδύουν στην Παιδεία και στη σύμπραξη με κορυφαίας ποιότητας Πανεπιστήμια, ώστε να οδηγήσουν τις επιχειρήσεις τους με επιτυχία στο παρόν και στο μέλλον. Τέλος, στην ίδια την οικονομία της χώρας, ώστε να αποτελείται από ικανά και εξειδικευμένα στελέχη, αλλά και από σημαντικές και βιώσιμες επιχειρήσεις, ώστε όλοι μαζί να συνεισφέρουμε υψηλή προστιθέμενη αξία στο παραγωγικό και συναλλακτικό οικοσύστημα και στο ακαθάριστο εθνικό προϊόν της».
Latest News
Allianz: Απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας
Η Allianz αναφέρει ότι περιορίζει τη μέση αύξηση για το 2025, μεσοσταθμικά στο 7% και είναι έτοιμη για διάλογο με τους φορείς
«Θετική εξέλιξη ο αρνητικός πληθωρισμός στα τρόφιμα» - Η ανακοίνωση του ΣΕΒΤ
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί το επιστέγασμα της σταθερά πτωτικής πορείας που διαμορφώθηκε σταδιακά μέσα στο 2024, σχολίασε ο ΣΕΒΤ
NN Hellas: Στο 7% η αναπροσαρμογή των ισόβιων προγραμμάτων υγείας
Η NN Hellas αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι θα καλύψει την επιβάρυνση που θα προκύψει από τον περιορισμό της αναπροσαρμογής
Προκαταρκτική παραγωγή χρυσού 520.293 ουγγιές το 2024 ανακοίνωσε η Eldorado Gold
Η συνολική παραγωγή ήταν σύμφωνη με την πρόβλεψη της Εταιρείας για ισχυρότερο δεύτερο εξάμηνο το 2024
Η επόμενη μέρα της Κάμπος Χίου – Τι σχεδιάζει η οικογένεια Σαράντη
Πού στοχεύει η οικογένεια Σαράντη με την εξαγορά της Κάμπος Χίου - Ποιοι είναι οι πρωταθλητές στους χυμούς ψυγείου – Μέχρι και 50% οι ανατιμήσεις
Το big bang της πανδημίας δεν είχε συνέχεια - Στο 3,1% το μερίδιο του e-grocery [Γραφήματα]
Oι πληθωριστικές πιέσεις υποχώρησαν και η αυξημένη ζήτηση αποτέλεσε τον σχεδόν αποκλειστικό μοχλό ανάπτυξης του κλάδου, εκτιμά η NielsenIQ
Καραμολέγκος για πυρκαγιά: Ξεκίνησε η καταγραφή των ζημιών - Το εργοστάσιο λειτουργεί κανονικά
Εξαρχής, δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα που να επηρεάζει την παραγωγική διαδικασία, επισημαίνεται στην ανακοίνωση της Καραμολέγκος»
Μάχη για το «Σπίτι Μου 2» - Πώς οι τράπεζες δελεάζουν τους δανειολήπτες
Στο 1 δισ. ανέρχονται οι συνολικές χορηγήσεις από το τραπεζικό σύστημα για το Σπίτι Μου 2» - Πόσα χρήματα θα δοθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης
Πώς «έχασε» το φιλέτο των Χριστουγέννων o Mr Jumbo
Τι λέει για τα κέρδη και τον τζίρο της Jumbo ο Απόστολος Βακάκης – Ο λιγότερο εορταστικός Δεκέμβριος και νέες «καταστροφές»
Με Victoria's Secret, Miss Dior και Sol de Janeiro - Ποια αρώματα προτιμούν οι έφηβοι
Από τα body mists της Victoria's Secret και το αειθαλές Miss Dior μέχρι το viral Sol de Janeiro, οι πωλήσεις αρωμάτων «χτυπούν κόκκινο»