
Επειγόντως μέτρα για να σταματήσουν οι παράνομες επιθέσεις εναντίον των ναυτικών και των πλοίων στην Ερυθρά Θάλασσα ζητούν 14 διεθνείς ναυτιλιακές οργανώσεις που εκφράζουν το σύνολο της παγκόσμιας ναυτιλίας.
Η παρέμβαση τους δημοσιοποιήθηκε πριν από λίγο μετά και τον θάνατο ενός ακόμη ναυτικού που σκοτώθηκε σε επίθεση μη επανδρωμένου σκάφους την Τετάρτη 12 Ιουνίου, ενώ επέβαινε στο MV Tutor στην Ερυθρά Θάλασσα. «Καταδικάζουμε απερίφραστα αυτές τις επιθέσεις που αντιβαίνουν άμεσα στη θεμελιώδη αρχή της ελευθερίας της ναυσιπλοΐας αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση, με την οποία εκφράζονται και τα συλλυπητήρια, στην οικογένεια και τους οικείους του ναυτικού».
Καρλ Σού στον ΟΤ: «Η Αφρική νέα δεξαμενή για ναυτικούς»
Οι ναυτικοί
«Είναι λυπηρό το γεγονός ότι αθώοι ναυτικοί δέχονται επιθέσεις ενώ απλώς εκτελούν τη δουλειά τους, που είναι ζωτικής σημασίας δουλειές για να μένει ο κόσμος ζεστό, χορτάτος και ντυμένος», υπογραμμίζουν χαρακτηριστικά.
Αυτή είναι η δεύτερη θανατηφόρα επίθεση κατά την οποία οι ναυτικοί έχουν βρεθεί στο στόχαστρο γεωπολιτικών συγκρούσεων. Τρεις ναυτικοί έχασαν με τραγικό τρόπο τη ζωή τους όταν το True Confidence δέχθηκε επίθεση νωρίτερα φέτος. Επίσης οι ναυτιλιακές οργανώσεις υπενθυμίζουν ότι τα μέλη του πληρώματος στα πλοία Galaxy Leader και MSC Aries εξακολουθούν να κρατούνται αιχμάλωτοι, των Χούθι.
Επιπλέον, οι οργανώσεις καταδικάζουν έντονα την επίθεση στο φορτηγό πλοίο Verbena την Πέμπτη 13 Ιουνίου, η οποία άφησε έναν ναυτικό σοβαρά τραυματισμένο από πυραύλους κατά πλοίων.
«Πρόκειται για μια απαράδεκτη κατάσταση και οι επιθέσεις αυτές πρέπει να σταματήσουν τώρα. Καλούμε τα κράτη που έχουν επιρροή στην περιοχή να προστατεύσουν τους αθώους ναυτικούς μας και για την ταχεία αποκλιμάκωση της κατάστασης στην Ερυθρά Θάλασσα. Ακούσαμε την καταδίκη και εκτιμούμε τα λόγια υποστήριξης, αλλά ζητάμε επειγόντως μέτρα για να σταματήσουν οι παράνομες επιθέσεις εναντίον αυτών των ζωτικών εργαζομένων και αυτού του ζωτικού κλάδου», τονίζουν στην ανακοίνωση.
Ελπίζουμε, καταλήγουν στην παρέμβαση τους οι ναυτιλιακές οργανώσεις, ότι κατά τη φετινή Ημέρα του Ναυτικού την Τρίτη 25 Ιουνίου ο κόσμος θα αφιερώσει μια στιγμή για να αναγνωρίσει την τεράστια συμβολή των ναυτικών στην παγκόσμια οικονομία και τις άδικες συνθήκες που αντιμετωπίζουν στην Ερυθρά Θάλασσα και σε ολόκληρο τον κόσμο. Μεταξύ των οργανώσεων που υπογράφουν την ανακοίνωση περιλαμβάνονται το Διεθνές Ναυτικό Επιμελητήριο (ICS) η ΕCSA, η Intercargo, η Bimco, η Clia, κ.α


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.