Ένα εμβληματικό εστιατόριο της γαλλικής πρωτεύουσας, γνωστό κυρίως για τη σπεσιαλιτέ του στα σαλιγκάρια και αγαπημένος προορισμός πολλών σταρ του Χόλιγουντ όπως ο Φράνσις Φορντ Κόπολα, αγοράζεται από τηνLouis Vuitton (LVMH).

Ο ιδιοκτήτης της Louis Vuitton κάνει μια πλειοψηφική επένδυση στο Chez l’Ami Louis, το μπιστρό που βρίσκεται στη μοντέρνα κεντρική περιοχή γνωστή ως Le Marais.

Είναι το μπιστρό, στο οποίο ο αείμνηστος Πρόεδρος Ζακ Σιράκ φιλοξένησε κάποτε εκεί τον Μπιλ Κλίντον.

LVMH: Σε συζητήσεις για την εξαγορά του Paris Match

Τα σχέδια της Louis Vuitton στην εστίαση

Το εστιατόριο, που ιδρύθηκε το 1924, θα ενταχθεί στο τμήμα φιλοξενίας της LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE, το οποίο περιλαμβάνει ετικέτες όπως η high-end αλυσίδα ξενοδοχείων Cheval Blanc καθώς και το Belmond’s Hotel Cipriani στη Βενετία, που αναδείχθηκε το καλύτερο στον κόσμο το 2023.

«Η LVMH θα εργαστεί για να διατηρήσει τον μοναδικό χαρακτήρα και την οικογενειακή ταυτότητα του εστιατορίου και θα συνεχίσει να υποστηρίζει τη γαλλική τεχνογνωσία και την τεχνογνωσία της», ανέφερε η εταιρεία σε δήλωση την Πέμπτη.

Το παραδοσιακό μπιστρό, γνωστό επίσης για το σερβίρισμα ψητού κοτόπουλου με τις λεπτοκομμένες τραγανές πατάτες του, προμηθεύεται τα προϊόντα του από μικρούς κτηνοτρόφους και κηπουρούς, πρόσθεσε η LVMH. Δεν αποκαλύφθηκαν όροι συμφωνίας.

Χτίζοντας πόλεις

Η Louis Vuitton Moët Hennessy, υπό την ομπρέλα της οποίας λειτουργούν μερικά από τα πιο γνωστά ονόματα στον χώρο της μόδας, των κρασιών και των αλκοολούχων ποτών, αναδιαμορφώνει παλαιότερες γειτονιές σε όλο τον κόσμο σε πολυτελείς πλατείες και εμπορικά κέντρα.

Σύμφωνα με την εφημερίδα The Wall Street Journal, η μητρική εταιρεία εμπορικών σημάτων όπως η Louis Vuitton, η Dior και η Fendi, καθώς και η εταιρεία ιδιωτικών κεφαλαίων L Catterton, ποντάρει δισεκατομμύρια στο in-person shopping, αγοράζοντας παλιά εμπορικά κέντρα, ξενοδοχεία και αποθήκες και μετατρέποντάς τα σε κέντρα μικτής χρήσης με επίκεντρο τα εμπορικά τους σήματα.

Meγάλο μέρος της στρατηγικής περιλαμβάνει την αγορά ακινήτων ακόμη και σε ιστορικές γειτονιές – όπως η γειτονιά Pont Neuf στο Παρίσι, για την οποία ιστορικοί έστειλαν αγωγές στην LVMH επειδή ανησυχούσαν για την ακεραιότητα του 150 ετών πολυκαταστήματος La Samaritaine – και τη μετατροπή τους σε εύπορες γειτονιές, συνεργαζόμενοι με αρχιτέκτονες παγκόσμιας κλάσης όπως ο Frank Gehry για την κατασκευή εμπορικών κέντρων.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή