Δυναμικό άνοιγμα στην παραγωγή επώνυμων απορρυπαντικών πραγματοποιεί αυτή την περίοδο η Endless EC, η πάλαι ποτέ Ευρωχαρτική, με το λανσάρισμα στα ράφια των σούπερ μάρκετ δύο νέων προϊόντων: ένα υγρό γενικού καθαρισμού και ένα μαλακτικό ρούχων για το πλυντήριο.
Οι 8 νέοι επώνυμοι κωδικοί της αμιγώς ελληνικής βιομηχανίας, που ανήκει στην οικογένεια Τρακάκη, πολύ σύντομα θα βρίσκονται πλάι στα προϊόντα των πολυεθνικών μεγαθηρίων και σύμφωνα με την κα Εύη Οικονόμου, Commercial Director της εταιρείας, «εισερχόμαστε σε έναν κλάδο με μεγάλο ανταγωνισμό, όμως έχουμε βάλει στόχο και είμαστε αισιόδοξοι, καθώς και οι πρώτες αντιδράσεις από την αγορά είναι θετικές».
Αν και η εταιρεία δραστηριοποιείται σε «δύσκολες» κατηγορίες, όπως είναι τα χαρτικά και τα απορρυπαντικά, έχει εξελιχθεί σε μια από τις ηγέτιδες δυνάμεις της αγοράς με σημαντικό μερίδιο.
Ξανά πήρε την ανηφόρα η τιμή του χαρτιού
Για εφέτος η εταιρεία καταγράφει θετικές επιδόσεις, σύμφωνα με τη διοίκηση, παρά την πίεση αφενός των… προσφορών στα χαρτικά –στο σύνολο της αγοράς όλοι οι κωδικοί πωλούνται με κάποιου είδους προωθητική ενέργεια σημειώνει η κα Εύη Οικονόμου- και αφετέρου της αύξησης του κόστους των πρώτων υλών και ειδικότερα του χαρτιού, η τιμή του οποίου έχει αυξηθεί κατά 35% το διάστημα Δεκέμβριος 2023 – Ιούνιος 2024, όπως σημείωσε ο κος Τρακάκης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.
Σε ό,τι αφορά το 2023, ο τζίρος της Endless EC έκλεισε με μικρή πτώση σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη χρονιά, όπου ο κύκλος εργασιών είχε αγγίξει τα 76 εκατ. ευρώ (+30% έναντι του 2021) κι αυτό γιατί η εταιρεία προχώρησε σε μειώσεις τιμών προκειμένου να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητά της στα ράφια των σούπερ μάρκετ.
Η κίνηση αυτή είχε θετικό αποτύπωμα στους όγκους πωλήσεων και στην κερδοφορία που διατηρήθηκαν χωρίς απώλειες γύρω στα επίπεδα του 2022. Θυμίζουμε ότι το 2022 η Endless EC είχε εμφανίσει EBITDA 6,34 εκατ. ευρώ, κέρδη προ φόρων 3,38 εκατ. ευρώ και καθαρή κερδοφορία 1,92 εκατ. ευρώ.
Ανεβάζει μερίδια
Αυτή τη στιγμή ο τζίρος της Endless προέρχεται κατά 65% από τα branded προϊόντα και το 35% από τα ιδιωτικής ετικέτας, ενώ στην παρούσα φάση στα ράφια του οργανωμένου λιανεμπορίου το μερίδιο αγοράς της εταιρείας σε όγκο φθάνει στο ρολό υγείας στο 3,1% και στο ρολό κουζίνας 3,3%.
Υπενθυμίζεται ότι ειδικά στα χαρτικά απόλυτος «ηγεμόνας» παραμένει η ιδιωτική ετικέτα με μερίδια που φθάνουν ακόμη και το 90%.
Ο μετασχηματισμός και οι προσθήκες – έκπληξη στο ΔΣ
Οι αλλαγές σε ιδιοκτησιακό επίπεδο (σ.σ. η οικογένεια Τρακάκη απορρόφησε το 50% της οικογένειας Χριστοπούλου αποκτώντας τον πλήρη έλεγχο) έφεραν αλλαγές και στον τρόπο διοίκησης της εταιρείας με το μέχρι πρότινος οικογενειακό Δ.Σ. να εμπλουτίζεται με ανθρώπους εγνωσμένου κύρους στην αγορά.
Ειδικότερα, ο Δημήτρης Βαλαχής, Group CEO του Ομίλου Fourlis, ο Αρμόδιος Γιαννίδης, CEO της Vitex, ο Λεωνίδας Βρεττάκος, πρόεδρος των Ελληνικών Αλυκών και η Δρ. Ευαγγελία Γκίζα, Διευθύντρια Διασφάλισης Ποιότητας και Ποιοτικού Ελέγχου στην Π.Γ. Νίκας είναι τα νέα μη εκτελεστικά μέλη που εισήλθαν στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας.
Εκτός από τα 4 προαναφερθέντα μέλη, στο διοικητικό συμβούλιο της Endless EC συμμετέχουν ο Χρήστος Τρακάκης, ως πρόεδρος και εκτελεστικό μέλος, ο Γιώργος Τρακάκης, ως διευθύνων σύμβουλος και εκτελεστικό μέλος και ο Γιάννης Τρακάκης, ως μη εκτελεστικό μέλος.
«Πρόκειται για ένα επταμελές Δ.Σ. με τρεις θέσεις για τα μέλη της οικογένειας. Οι υπόλοιποι είναι άνθρωποι εκτός της εταιρείας, με σημαντική, ωστόσο, προϋπηρεσία σε διάφορες θέσεις εκτός της αγοράς των χαρτικών. Κι αυτό προκειμένου να προσφέρουν τη διαφορετική οπτική τους, μια και ο στόχος είναι το Δ.Σ. να παίζει ουσιαστικό ρόλο αποκτώντας τα χαρακτηριστικά ενός advisory board» τονίζει ο κος Τρακάκης.
Η νέα εποχή για την Endless EC, γνωστή παλιότερα ως Ευρωχαρτική, σηματοδοτεί και τις κινήσεις που προετοιμάζει η διοίκηση στην κατεύθυνση των εξαγορών, των συγχωνεύσεων, αλλά και των πάσης φύσεως συνεργιών.
Από το 1985
Η Endless EC είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται στην επεξεργασία προϊόντων χάρτου «Tissue», την παραγωγή υγρών απορρυπαντικών καθώς και την εμπορεία ειδών προσωπικής υγιεινής και συναφών ειδών.
Την εταιρεία συνίδρυσαν οι οικογένειες Χριστοπούλου και Τρακάκη, όμως από την άνοιξη του 2023 το 100% της Endless EC πέρασε στον έλεγχο της οικογένειας Τρακάκη.
Η έδρα, οι παραγωγικές εγκαταστάσεις και οι αποθηκευτικοί χώροι της εταιρείας βρίσκονται στον Ασπρόπυργο Αττικής, ενώ στη Θεσσαλονίκη είναι εγκατεστημένο το υποκατάστημα που εξυπηρετεί τη Βόρεια Ελλάδα.
Συγκαταλέγεται ανάμεσα στις μεγαλύτερες του κλάδου χαρτιού – απορρυπαντικού και βρίσκεται στη λίστα των μεγαλύτερων εταιρειών της Ελλάδας, με βάση τη λίστα της ICAP, απασχολώντας περίπου 250 άτομα προσωπικό.
Latest News
Στην οικογένεια Σαράντη η Κάμπος Χίου – Έκλεισε το deal
Ύστερα από 18 μήνες διαπραγματεύσεων, επετεύχθη η συμφωνία ανάμεσα στην οικογένεια Σαράντη και την Κάμπος Χίου, όπως είχε αναφέρει ο ΟΤ
«Καμπανάκι» από τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιώς για τον αθέμιτο ανταγωνισμό από κινεζικές πλατφόρμες
Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς μιλά για ανισότητες από κινέζικα sites που έχουν διαφορετικό φορολογικό καθεστώς
Αύξηση 6,3% στις πωλήσεις της Jumbo το 2024 - Πότε θα δώσει guidance για το 2025
Η διοίκηση του Ομίλου JUMBO θεωρεί ότι μία πρώτη εκτίμηση για το 2025, θα ήταν χρήσιμο να δοθεί μετά το πρώτο τετράμηνο
Προχωρά ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Sunlight Group
Για την υποστήριξη αυτής της μετάβασης, η εταιρεία έχει ενισχύσει τις παγκόσμιες Ομάδες Business, Digital & IT
Όμιλος Μεϊδάνη: Στρατηγικές επενδύσεις σε νέα καταστήματα και υποδομές
Το περασμένο έτος ο Όμιλος Μεϊδάνη δημιούργησε 35 νέες θέσεις εργασίας, φτάνοντας συνολικά τους 390 εργαζομένους
Προχωρά η ΙPO της Τιτάν στη Νέα Υόρκη - Δείτε την αίτηση που κατατέθηκε στη SEC
Η αρχική δημόσια προσφορά θα περιλαμβάνει πρωτογενή προσφορά από Titan America και δευτερογενή πώληση από την Titan Cement International
Mohammad Tabish: Ο θαλάσσιος βιολόγος που δίνει δεύτερη ευκαιρία στην Avramar
Τι δηλώνει στον ΟΤ ο Mohammad Tabish για την επόμενη ημέρα της Avramar - Το όραμα της βιωσιμότητας μέσω των νέων τεχνολογιών
Diageo και Αθηναϊκή ποντάρουν στα μη αλκοολούχα - Το εύρημα του Dry January
Λανσαρίσματα και νέες τάσεις έρχονται κατά τις ημέρες του Dry January - Εντείνεται ο ανταγωνισμός για Diageo, Αθηναϊκή και κολοσσούς της αγοράς
Τίτλοι τέλους για το Gigafactory της Sunlight στη Δ. Μακεδονία – Τα εμπόδια
Η Sunlight Group δεν θα κατασκευάσει το εργοστάσιο μπαταριών λιθίου – Η αποχώρηση Μαντζούφα – Η επιδότηση των 245 εκατ. ευρώ
Ανοίγουν (και άλλο) την κάνουλα οι τράπεζες - Προς νέες εκταμιεύσεις 8 δισ. ευρώ
Πώς κινούνται οι εργασίες στις χρηματοδοτήσεις - Με προίκα από το 2024 τα αποτελέσματα στις τράπεζες για το 2025