Παρά την υπόσχεση που έδωσε κατά την υπογραφή της συμφωνίας που σύναψε με το συνδικάτο Teamsters πέρυσι, η UPS δεν έχει αγοράσει ακόμα κανένα νέο φορτηγό με κλιματισμό, παρόλο που οι θερμοκρασίες εκτινάσσονται σε όλη τη χώρα και οι κίνδυνοι από την υπερβολική ζέστη απειλούν την υγεία των εργαζόμενων μέσα και έξω από οχήματα.
Η UPS παίρνει τη δουλειά της FedEx
Σχεδόν κανένα από τα σχεδόν 100.000 καφέ φορτηγά με τα οποία οι εργαζόμενοι της UPS κάνουν καθημερινά διανομές δεν διαθέτει κλιματισμό. Οι θερμοκρασίες μέσα στα φορτηγά, τόσο στην καμπίνα όσο και ειδικά στον χώρο φόρτωσης όπου πρέπει να πάνε οι οδηγοί για να παραλάβουν και να παραδώσουν δέματα, μπορεί να ξεπερνούν τακτικά τους 48-50 βαθμούς Κελσίου, σύμφωνα με το συνδικάτο Teamsters, το οποίο αντιπροσωπεύει περισσότερους από 300.000 υπαλλήλους της UPS.
Σημείο αντιπαράθεσης μεταξύ UPS και συνδικάτου
Η απαίτηση του συνδικάτου για ανακούφιση από τη ζέστη για τα σχεδόν 100.000 μέλη του που εργάζονται ως οδηγοί παράδοσης ήταν ένα σημαντικό σημείο εμπλοκής στις διαπραγματεύσεις για τα νέα συμβόλαια πέρυσι μεταξύ του συνδικάτου και του κολοσσού ταχυμεταφορών. Ήταν πολύ περισσότερο από ένα ζήτημα άνεσης, ήταν θέμα ασφάλειας των εργαζομένων, σύμφωνα με το συνδικάτο. Είναι γνωστό ότι οι κάποιοι οδηγοί υπέστησαν θερμοπληξία, με μερικούς να κινδυνεύσουν ακόμα και με θάνατο, ενώ βρίσκονταν στη δουλειά και στα οχήματά τους.
Και ως μέρος της σύμβασης που συνήφθη στα τέλη Ιουλίου του περασμένου έτους, η UPS συμφώνησε ότι όλα τα φορτηγά που αγοράζονται μετά την 1η Ιανουαρίου θα περιλαμβάνουν κλιματισμό.
Η UPS συμφώνησε επίσης να εξοπλίσει υπάρχοντα φορτηγά με ανεμιστήρες στην καμπίνα, θερμικές ασπίδες κάτω από τον χώρο φόρτωσης και αεραγωγούς στον χώρο φορτίου. Οι ανεμιστήρες έχουν εγκατασταθεί σε όλα τα φορτηγά, είπε η UPS. Περίπου τα δύο τρίτα έχουν τοποθετηθεί εκ των υστέρων με τις ασπίδες θερμότητας, με αποτέλεσμα τη μείωση κατά 17 βαθμούς της θερμοκρασίας στο πίσω μέρος του φορτηγού, σύμφωνα με την εταιρεία.
Αλλά δεν έχουν αγοραστεί φορτηγά φέτος, επομένως δεν υπάρχουν επιπλέον φορτηγά με κλιματισμό στους δρόμους. Η εταιρεία είπε ότι οι αποφάσεις αγοράς φορτηγών βασίζονται στον όγκο των πακέτων και στην ανάγκη αντικατάστασης του υπάρχοντος στόλου και δεν υπήρξε καμία ανάγκη να γίνουν αγορές μέχρι στιγμής.
Latest News
«Οι εταιρείες χρειάζονται περισσότερη αρσενική ενέργεια» - Τι εννοεί ο Ζάκερμπεργκ
Ο Ζάκερμπεργκ της Meta εκφράζει τη λύπη του για την άνοδο των «πολιτιστικά στειρωμένων» εταιρειών και ζητά «λίγη επιθετικότητα»
Ο παράξενος λόγος που η Birkenstock κυνηγάει «μαϊμούδες»
Ο Γερμανός κατασκευαστής μοντέρνων υποδημάτων με βάση το φελλό κατέθεσε τρεις αγωγές για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων
Διψήφια αύξηση στα μπόνους στελεχών μεγάλων τραπεζών της Wall Street
Οι αυξήσεις ακολουθούν δύο χρόνια συγκράτησης στον κλάδο - Οι διοικούντες σχεδιάζουν αυξήσεις που αντικατοπτρίζουν την ανάκαμψη
Τι συμβαίνει με τις start up της Silicon Valey - Ποιο project μπαίνει στο συρτάρι
Τεράστιες πρόσφατες συμφωνίες συγκέντρωσης κεφαλαίων για Databricks, SpaceX και OpenAI καθυστερούν περαιτέρω την ανάγκη για ντεμπούτο στο χρηματιστήριο
ΔΝΤ για Τραμπ : Η απρόβλεπτη πολιτική του αυξάνει το κόστος δανεισμού παγκοσμίως
Η επικεφαλής του ΔΝΤ Γκεοργκίεβα προειδοποιεί ότι οι απειλές του για τους δασμούς αυξάνουν την οικονομική αβεβαιότητα
Πόσοι κρύβουν χρήματα από τους συντρόφους τους
Οι δικηγόροι λένε ότι μυστικοί λογαριασμοί έρχονται συχνά στο φως κατά τη διάρκεια αιτήσεων για στεγαστικά δάνεια
Ρεκόρ για την Tesco - Έζησε τα... καλύτερα Χριστούγεννα όλων των εποχών
Πώς έφτασε η Tesco να ελέγχει πλέον το 28,5% της βρετανικής αγοράς - Οι εκτιμήσεις για το 2025
Πόλος έλξης των Αμερικανών η Ισπανία - Τι γίνεται με τη χρυσή βίζα
Τον Απρίλιο τελειώνει το πρόγραμμα golden visa στην Ισπανία και οι Αμερικανοί σπεύδουν να εξασφαλίσουν τη διαμονή τους
Ποιοι θέλουν να εξαγοράσουν το Tik Tok - Μήπως όμως δεν... πωλείται;
Ο Κέβιν Ο' Λίρι του ριάλιτι «Shark Tank» και ο δισεκατομμυριούχος Φραν ΜακΚορτ θέλουν να αγοράσουν την TikTok στις ΗΠΑ
ΕΕ: Καμπανάκι για την οικονομία – Επιβεβαιώνεται η έκθεση Ντράγκι
Τι αναφέρει έκθεση που περιγράφει τις μελλοντικές προκλήσεις για την ανταγωνιστικότητα της ΕΕ