Στη θέση του Προέδρου του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου (ICS) επανεξελέγη ομόφωνα o πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Grimaldi Euromed SpA κ. Εμανουέλε Γκριμάλντι (Emanuele Grimaldi).
Το διοικητικό συμβούλιο του ICS εξέλεξε, επίσης, τον Metin Duzgit από το Τουρκικό Ναυτιλιακό Επιμελητήριο ως νέο Αντιπρόεδρο και τον CEO της Ένωσης των Γερμανών Πλοιοκτητών, Martin Kröger, ως Πρόεδρο της Ναυτικής Επιτροπής.
Βαγγέλης Μαρινάκης: Πραγματική η δέσμευσή μας για την προστασία του περιβάλλοντος
Είναι προνόμιο να είμαι τμήμα αυτού του σημαντικού οργανισμού και της εξαιρετικής δουλειάς και προόδου που συντελείται στη βιομηχανία μας» τόνισε ο κ. Grimaldi. «Έχουμε προχωρήσει αρκετά με τις προτάσεις μας για να συμβάλουμε στην επίτευξη των στόχων μηδενικών εκπομπών έως ή γύρω από το 2050 του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού και συνεχίζουμε να εργαζόμαστε με φορείς των Ηνωμένων Εθνών στα μεγάλα ζητήματα που επηρεάζουν το ναυτιλιακό κλάδο» συμπλήρωσε.
Κατά τη διάρκεια της πρώτης θητείας του κ. Εμ. Γκριμάλντι , ως προέδρου του ICS, δόθηκε σημαντική έμφαση στην προσπαθεια της βιομηχανίας για την απαλλαγή της από τον άνθρακα και το Επιμελητήριο ήταν αναπόσπαστο μέρος της διαμόρφωσης της πρωτοβουλίας των ναυτιλιακών κόμβων καθαρής ενέργειας (CEM Hubs).
Σημαντικό είναι ότι ο κ. Εμ. Γκριμάλντι εστίασε επίσης την προσοχή του στις μεγαλύτερες προκλήσεις του κλάδου, συμπεριλαμβανομένου του αυξημένου προστατευτισμού, της ψηφιοποίησης, την προσέλκυση ναυτικών και την ενίσχυση της ασφάλειας κατά τη διάρκεια των παγκόσμιων γεωπολιτικών συγκρούσεων, συμπεριλαμβανομένης της σύγκρουσης στην Ουκρανία και της τρέχουσας κρίσης στην Ερυθρά Θάλασσα.
Ο κ. Εμ. Γκριμάλντι πρόσθεσε στη δήλωση του: «Διανύουμε πολύ αμφιλεγόμενους γεωπολιτικούς καιρούς, οι οποίοι έχουν φέρει τη ναυτιλία και τους αθώους εργαζομένους του κλάδου, στο στόχαστρο των συγκρούσεων στη Μέση Ανατολή.
Αυτό έρχεται να προστεθεί στη σύγκρουση στην Ουκρανία και στις επιθέσεις κατά της εμπορικής ναυτιλίας στην Ερυθρά και τη Μαύρη Θάλασσα, οι οποίες έθεσαν σε κίνδυνο την ασφάλεια των ναυτικών μας και διατάραξαν το εμπόριο.
Αυτό είναι απαράδεκτο και θα συνεχίσουμε να φωτίζουμε το έργο των ναυτικών μας που είναι η καρδιά του κλάδου μας».
Latest News
Ξεκινάει ο διαγωνισμός για την ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στον λιμένα της Σούδα
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 12,29 εκατ. ευρώ
Ακτοπλοΐα και λιμάνια αλλάζουν με έργα 3 δισ. ευρώ - Ο Στυλιανίδης για τις χρηματοδοτήσεις
Aναβάθμιση λιμένων και ανανέωση στόλου είναι οι στόχοι στην ακτοπλοϊα όπως είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Χρ. Στυλιανίδης στο 4ο ΟΤ FORUM
Εγκαινιάζει την πρώτη της σεζόν στον Αραβικό Κόλπο από το Κατάρ η Celestyal
Η έναρξη σηματοδοτήθηκε με μία ημερήσια εκδήλωση που διοργανώθηκε σε συνεργασία με το Visit Qatar, Qatar Tourism, Qatar Airways και Mwani Port Authority
Καλογηράτος: Η Capital Clean Energy Carriers πρωτοστατεί στην πράσινη μετάβαση - Κλειδί το LNG
Ο CEO της Capital Clean Energy Carriers, κ. Γεράσιμος Καλογηράτος μίλησε στο 4ο ΟΤ FORUM που διοργανώνει ο Οικονομικός Ταχυδρόμος Χρηματιστήριο Αθηνών.
Στυλιανίδης: Απλοποιούμε το νηολόγιο για να έρθουν πλοία στην ελληνική σημαία
Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστος Στυλιανίδης μίλησε στο 4ο ΟΤ Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου
Νέα παραγγελία 20 πλοίων με καύσιμο LNG από την Maersk
Τα 20 πλοία διπλού καυσίμου συνολικής χωρητικότητας 300.000 teu έχουν παραγγελθεί από την Μaersk σε τρία ναυπηγεία στην Κίνα και τη Νότια Κορέα
Στην τελική ευθεία το master plan για το λιμάνι της Πάτρας - Το άνοιγμα στην κρουαζιέρα
Στόχο η καλύτερη διαχείριση των επισκεπτών κρουαζιέρας και στα δύο λιμάνια στην Πάτρα - Αναμένεται η έγκριση προεδρικού διατάγματος
Ο χρησμός της Bimco για τα τάνκερ - Τι αλλαγές φέρνει ο Τραμπ
Τι θα συμβεί όταν επανέλθει η κανονικότητα στην Ερυθρά Θάλασσα, ενώ πολλά θα εξαρτηθούν στην αγορά και από τον παράγοντα Τραμπ
Τρέχει το project αναβάθμισης της Μαρίνας Ερμιόνης δια χειρός Ν. Βαρδινογιάννη
Το έργο διαχειρίζεται το family office Tethys του Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη
Διογκώνεται το πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού στη ναυτιλία - Αυξάνονται τα «ψεύτικα» βιογραφικά
Η ναυτιλία μαστίζεται από σημαντικές ελλείψεις προσωπικού λόγω του πολέμου στην Ουκρανία και των επιθέσεων των Χούθι