Ένα μόλις χρόνο αφού ανέλαβε τα ηνία της πλατφόρας ως διευθύνουσα σύμβουλος, η Λίντα Γιακαρίνο βρίσκεται αντιμέτωπη με την πίεση του Ίλον Μασκ, που βλέπει τα έσοδα του πρώην Twitter και τις διαφημιστικές εισροές να μειώνονται -και λόγω της προκλητικής συμπεριφοράς του- και τα έξοδα να έχουν πάρει την ανιούσα.

Οι ανακατατάξεις, τα νεύρα και η γκρίνια ήταν αναπόφευκτα. Χαρακτηριστικό είναι ότι η Γιακαρίνο απέλυσε το δεξί της χέρι και επικεφαλής των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων και επικοινωνιών, τον Τζο Μπέναρο, αυτόν τον μήνα, γιατί τον θεώρησε υπεύθυνο για την αδέξια εφαρμογή της νέας πολιτικής της πλατφόρμας για το περιεχόμενο ενηλίκων, καθώς δεν ενημέρωσε τους πελάτες για τις αλλαγές πριν αυτές δημοσιοποιηθούν, σύμφωνα με τους Financial Times.

Πλούτος: Μουσικές καρέκλες για το ποιος είναι ο πλουσιότερος

Ίλον Μασκ: Ανασχηματισμός στο Χ

Τις αρμοδιότητες του Μπέναρο θα αναλάβει ο επικεφαλής των παγκόσμιων κυβερνητικών υποθέσεων Νικ Πικλς, ο ρόλος του οποίου έχει προσωρινά επεκταθεί και θα περιλαμβάνει τη διεύθυνση όλων των παγκόσμιων επικοινωνιών.

Ο αναβαθμισμένος του ρόλος φάνηκε αυτή την εβδομάδα, καθώς ο Πικλς ένας από τους λίγους κορυφαίους υπαλλήλους του Twitter που επέζησαν της εξαγοράς από τον δισεκατομμυριούχο, παρακολούθησε το φεστιβάλ διαφήμισης των Καννών μαζί με την Γιακαρίνο και τον Μασκ για πρώτη φορά.

Ο ανασχηματισμός αυτός θεωρήθηκε ευλογία για τον βρετανικής καταγωγής Πικλς, ο οποίος κάποτε διεκδίκησε το αξίωμα του συντηρητικού βουλευτή στο Ηνωμένο Βασίλειο, πριν ανέβει γρήγορα στην ιεραρχία της δημοφιλούς πλατφόρμας και επιβλέψει τη δημόσια πολιτική της και τις σχέσεις της με τις κυβερνήσεις.

Ο ανασχηματισμός έρχεται εν μέσω αυξανόμενων εντάσεων μεταξύ του Μασκ και της Γιακαρίνο , οι οποίες προέρχονται από τον αγώνα της να σταθεροποιήσει την οικονομική υγεία της X ένα χρόνο μετά την απόσπαση της από την NBCUniversal από τον Μασκ.

Πληροφορίες την θέλουν να γίνεται ολοένα και πιο νευρική, καθώς ο Μασκ την πιέζει να αυξήσει τα έσοδα και να μειώσει τα έξοδά της – για παράδειγμα, μειώνοντας το προσωπικό από τις ομάδες πωλήσεων των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου και μειώνοντας τις δαπάνες για είδη όπως τα ταξίδια.

Ενώ πηγές της εταιρείας ανέφεραν στον FT πως οι απολύσεις και οι ανακατατάξεις του προσωπικού σχετίζονταν με τις τακτικές αξιολογήσεις διαχείρισης της απόδοσης, όπως χαρακτηριστικά επισήμανε η διευθύνουσα σύμβουλος σε πρόσφατες συναντήσεις. musk

Επανεξέταση οικονομικών

Ταυτόχρονα με τις αλλαγές της Γιακαρίνο, ο Στιβ Ντέιβις, μακροχρόνιος σύμμαχος του Μασκ και διευθύνων σύμβουλος της Boring Company του, προσελήφθη από τον δισεκατομμυριούχο τον Απρίλιο για να επανεξετάσει τα οικονομικά της X καθώς και τη διαχείριση των επιδόσεών της.

Ο Ντέιβις έχει αξιολογήσει την περικοπή των χαμηλών επιδόσεων, βάζοντας στο στόχαστρο δεκάδες θέσεις εργασίας, πρόσθεσε ένα άλλο άτομο. Η κίνηση αυτή θεωρήθηκε από ορισμένους ως ένδειξη των συνεχιζόμενων ανησυχιών για τα οικονομικά της πλατφόρμας.

Ειδικός σε θέματα αεροδιαστημικής, ο Ντέιβις βοήθησε προηγουμένως να ηγηθεί μιας προσπάθειας περικοπής του κόστους στην X στα τέλη του 2022 και στις αρχές του 2023 μετά την εξαγορά της, αποφασίζοντας για περικοπές θέσεων εργασίας, περικοπές καθημερινών δαπανών και επαναδιαπραγμάτευση συμφωνιών αδειοδότησης δεδομένων και πολιτικών στην εταιρεία.

Αυτές οι προσπάθειες πυροδότησαν εικασίες ότι θα μπορούσε να είναι υποψήφιος για τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου μετά την εξαγορά της X, τότε γνωστής ως Twitter, από τον Μασκ και την απόλυση του τότε διευθύνοντος συμβούλου της.

Ψάχνοντας διαφημίσεις

Στις Κάννες αυτή την εβδομάδα, εξάλλου, Μασκ και Γιακαρίνο προσπάθησαν να προσελκύσουν προσωπικά τους επικεφαλής διαφημιστικών εταιρειών και εμπορικών σημάτων, αφού όμιλοι όπως η Disney, η IBM και η Apple απέσυραν τις δαπάνες από την πλατφόρμα λόγω ανησυχιών σχετικά με τη συγκράτηση του περιεχομένου, καθώς και το προκλητικό στυλ ηγεσίας και τις αναρτήσεις του Μασκ.

Στελέχη της X δήλωσαν ότι πάνω από το 60% των εμπορικών σημάτων που είχαν διακόψει τη διαφήμιση επανήλθαν -έστω και σε μικρό βαθμό- τους τελευταίους μήνες.

Η διοίκηση του X ήθελε να τονίσει ότι η πλατφόρμα είναι ασφαλής για τις μάρκες, καθώς και να επισημάνει νέες λειτουργίες όπως το βίντεο και το στοχευμένο μάρκετινγκ. Ωστόσο, ορισμένοι επικεφαλής διαφημιστικών εταιρειών στις Κάννες δήλωσαν στους FT ότι ο ιστότοπος δεν βρισκόταν στις προτιμώμενες λίστες των καναλιών που θα χρησιμοποιούσαν με τους πελάτες τους.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή