Ένα μόλις χρόνο αφού ανέλαβε τα ηνία της πλατφόρας ως διευθύνουσα σύμβουλος, η Λίντα Γιακαρίνο βρίσκεται αντιμέτωπη με την πίεση του Ίλον Μασκ, που βλέπει τα έσοδα του πρώην Twitter και τις διαφημιστικές εισροές να μειώνονται -και λόγω της προκλητικής συμπεριφοράς του- και τα έξοδα να έχουν πάρει την ανιούσα.
Οι ανακατατάξεις, τα νεύρα και η γκρίνια ήταν αναπόφευκτα. Χαρακτηριστικό είναι ότι η Γιακαρίνο απέλυσε το δεξί της χέρι και επικεφαλής των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων και επικοινωνιών, τον Τζο Μπέναρο, αυτόν τον μήνα, γιατί τον θεώρησε υπεύθυνο για την αδέξια εφαρμογή της νέας πολιτικής της πλατφόρμας για το περιεχόμενο ενηλίκων, καθώς δεν ενημέρωσε τους πελάτες για τις αλλαγές πριν αυτές δημοσιοποιηθούν, σύμφωνα με τους Financial Times.
Πλούτος: Μουσικές καρέκλες για το ποιος είναι ο πλουσιότερος
Ίλον Μασκ: Ανασχηματισμός στο Χ
Τις αρμοδιότητες του Μπέναρο θα αναλάβει ο επικεφαλής των παγκόσμιων κυβερνητικών υποθέσεων Νικ Πικλς, ο ρόλος του οποίου έχει προσωρινά επεκταθεί και θα περιλαμβάνει τη διεύθυνση όλων των παγκόσμιων επικοινωνιών.
Ο αναβαθμισμένος του ρόλος φάνηκε αυτή την εβδομάδα, καθώς ο Πικλς ένας από τους λίγους κορυφαίους υπαλλήλους του Twitter που επέζησαν της εξαγοράς από τον δισεκατομμυριούχο, παρακολούθησε το φεστιβάλ διαφήμισης των Καννών μαζί με την Γιακαρίνο και τον Μασκ για πρώτη φορά.
Ο ανασχηματισμός αυτός θεωρήθηκε ευλογία για τον βρετανικής καταγωγής Πικλς, ο οποίος κάποτε διεκδίκησε το αξίωμα του συντηρητικού βουλευτή στο Ηνωμένο Βασίλειο, πριν ανέβει γρήγορα στην ιεραρχία της δημοφιλούς πλατφόρμας και επιβλέψει τη δημόσια πολιτική της και τις σχέσεις της με τις κυβερνήσεις.
Ο ανασχηματισμός έρχεται εν μέσω αυξανόμενων εντάσεων μεταξύ του Μασκ και της Γιακαρίνο , οι οποίες προέρχονται από τον αγώνα της να σταθεροποιήσει την οικονομική υγεία της X ένα χρόνο μετά την απόσπαση της από την NBCUniversal από τον Μασκ.
Πληροφορίες την θέλουν να γίνεται ολοένα και πιο νευρική, καθώς ο Μασκ την πιέζει να αυξήσει τα έσοδα και να μειώσει τα έξοδά της – για παράδειγμα, μειώνοντας το προσωπικό από τις ομάδες πωλήσεων των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου και μειώνοντας τις δαπάνες για είδη όπως τα ταξίδια.
Ενώ πηγές της εταιρείας ανέφεραν στον FT πως οι απολύσεις και οι ανακατατάξεις του προσωπικού σχετίζονταν με τις τακτικές αξιολογήσεις διαχείρισης της απόδοσης, όπως χαρακτηριστικά επισήμανε η διευθύνουσα σύμβουλος σε πρόσφατες συναντήσεις.
Επανεξέταση οικονομικών
Ταυτόχρονα με τις αλλαγές της Γιακαρίνο, ο Στιβ Ντέιβις, μακροχρόνιος σύμμαχος του Μασκ και διευθύνων σύμβουλος της Boring Company του, προσελήφθη από τον δισεκατομμυριούχο τον Απρίλιο για να επανεξετάσει τα οικονομικά της X καθώς και τη διαχείριση των επιδόσεών της.
Ο Ντέιβις έχει αξιολογήσει την περικοπή των χαμηλών επιδόσεων, βάζοντας στο στόχαστρο δεκάδες θέσεις εργασίας, πρόσθεσε ένα άλλο άτομο. Η κίνηση αυτή θεωρήθηκε από ορισμένους ως ένδειξη των συνεχιζόμενων ανησυχιών για τα οικονομικά της πλατφόρμας.
Ειδικός σε θέματα αεροδιαστημικής, ο Ντέιβις βοήθησε προηγουμένως να ηγηθεί μιας προσπάθειας περικοπής του κόστους στην X στα τέλη του 2022 και στις αρχές του 2023 μετά την εξαγορά της, αποφασίζοντας για περικοπές θέσεων εργασίας, περικοπές καθημερινών δαπανών και επαναδιαπραγμάτευση συμφωνιών αδειοδότησης δεδομένων και πολιτικών στην εταιρεία.
Αυτές οι προσπάθειες πυροδότησαν εικασίες ότι θα μπορούσε να είναι υποψήφιος για τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου μετά την εξαγορά της X, τότε γνωστής ως Twitter, από τον Μασκ και την απόλυση του τότε διευθύνοντος συμβούλου της.
Ψάχνοντας διαφημίσεις
Στις Κάννες αυτή την εβδομάδα, εξάλλου, Μασκ και Γιακαρίνο προσπάθησαν να προσελκύσουν προσωπικά τους επικεφαλής διαφημιστικών εταιρειών και εμπορικών σημάτων, αφού όμιλοι όπως η Disney, η IBM και η Apple απέσυραν τις δαπάνες από την πλατφόρμα λόγω ανησυχιών σχετικά με τη συγκράτηση του περιεχομένου, καθώς και το προκλητικό στυλ ηγεσίας και τις αναρτήσεις του Μασκ.
Στελέχη της X δήλωσαν ότι πάνω από το 60% των εμπορικών σημάτων που είχαν διακόψει τη διαφήμιση επανήλθαν -έστω και σε μικρό βαθμό- τους τελευταίους μήνες.
Η διοίκηση του X ήθελε να τονίσει ότι η πλατφόρμα είναι ασφαλής για τις μάρκες, καθώς και να επισημάνει νέες λειτουργίες όπως το βίντεο και το στοχευμένο μάρκετινγκ. Ωστόσο, ορισμένοι επικεφαλής διαφημιστικών εταιρειών στις Κάννες δήλωσαν στους FT ότι ο ιστότοπος δεν βρισκόταν στις προτιμώμενες λίστες των καναλιών που θα χρησιμοποιούσαν με τους πελάτες τους.
Latest News
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες
Πώς η ΑΙ αυξάνει την χρήση του φυσικού αερίου
Οι κλιματικοί στόχοι κινδυνεύουν καθώς η Big Tech στρέφεται στο φυσικό αέριο για να τροφοδοτήσει τη ζήτηση ενέργειας
Οι θεριακλήδες της Κίνας και τα φορολογικά έσοδα του Σι Τζινπίνγκ
Το 7% των εσόδων της κεντρικής κυβέρνησης προέρχονται από την φορολόγηση της China National Tobacco Corporation, η οποία κατέχει το μονοπώλιο καπνού
Οι «χρησμοί» του πανίσχυρου CEO της BofA για το 2025 - Τραμπ, τράπεζες και κλίμα
Ο CEO της BofA, Μπράιαν Μόινιχαν, έχει αναδειχθεί σε μια ήρεμη δύναμη της Wall Street
Γιατί η ισορροπία δυνάμεων στην αγορά εργασίας γέρνει και πάλι προς τα αφεντικά
Με την αγορά εργασίας λιγότερο σφιχτή, οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν εντολές επιστροφής στο γραφείο, μικρότερα μπόνους και όχι άλλες ημέρες ασθενείας για κατοικίδια
Μια νέα Berkshire Hathaway του Warren Buffett θέλει να «χτίσει» ο Bill Ackman
Πολλοί οπαδοί του Ackman περίμεναν εδώ και καιρό ότι είτε θα συγχωνεύσει το hedge fund του με την Howard Hughes ή απλώς θα το αποκτήσει
Ο νέος πονοκέφαλος στις αεροπορικές εταιρείες - Ψάχνουν και δεν βρίσκουν αεροπλάνα
Έρευνα της PwC αποκαλύπτει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια ξεπερνά τη δυνατότητα των αερομεταφορέων να αυξήσουν τον στόλο τους