Ο αριθμός των υπηρεσιών streaming που διατίθενται με μηνιαία συνδρομή, όπως το Netflix και το Disney+, συνεχίζει να αυξάνεται.
Οι συνδρομές όμως κοστίζουν ακριβά και είναι ευχάριστο να πέφτει στο τραπέζι το σενάριο η αμερικανική εταιρεία που ειδικεύεται στην παροχή συνδρομητικών διαδικτυακών τηλεοπτικών υπηρεσιών να εξετάζει το ενδεχόμενο να διαθέσει ένα εντελώς δωρεάν πακέτο.
Netflix: Ο CEO λέει ότι η ΑΙ δεν θα αντικαταστήσει σεναριογράφους και σκηνοθέτες
To Netflix και ο ανταγωνισμός
Ο αυξανόμενος ανταγωνισμός και η ανάγκη εξοικονόμησης χρημάτων ωθούν τους χρήστες να κάνουν περικοπές, με αποτέλεσμα ορισμένες πλατφόρμες να χάνουν συνδρομητές.
Η τάση αυτή επηρεάζει και το Netflix. Παρά τη συνεχή ανάπτυξη σχεδόν μιας δεκαετίας η μείωση των συνδρομητών «χτυπάει την πόρτα».
Στο παρελθόν, η πλατφόρμα προσπάθησε να περιορίσει αυτό το φαινόμενο με βάζοντας «μαχαίρι» στην κοινή χρήση λογαριασμών.
Τώρα, το Netflix εργάζεται πάνω σε ένα εντελώς διαφορετικό μοντέλο για να προσελκύσει χρήστες…
Εδώ και χρόνια πειραματιζόταν με διαφορετικά πακέτα τιμών, ενώ είχε λανσάρει και πακέτα με αλλά και χωρίς διαφημίσεις. Σε μια προσπάθεια να μπορέσει να κερδίσει από την «πίτα» των χρηστών η πλατφόρμα φέρεται να εξετάζει μια δωρεάν έκδοση υποστηριζόμενη με διαφημίσεις.
Προσέλκυση συνδρομητών για Netflix
Πρόσφατα, το Netflix εισήγαγε ένα πακέτο με υποστήριξη διαφημίσεων που ονομαζόταν «Standard with Ads» ωστόσο έληξε άδοξα.
Πλέον εξετάζει να κάνει ένα μεγάλο βήμα προσφέροντας δωρεάν εκδόσεις της υπηρεσίας σε πολύ μεγαλύτερες αγορές, όπως για παράδειγμα στην Ευρώπη και στην Ασία.
Σύμφωνα με το Bloomberg, συνδρομητές σε Γερμανία και σε άλλες περιοχές της Ευρώπης είναι υποψήφιοι να έχουν ένα δωρεάν πακέτο, με διαφημίσεις.
Κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί στις ΗΠΑ, όπου το Netflix έχει κυριαρχήσει σε αυτήν την αγορά όπως και στο Καναδά.
Άνθρωποι που γνωρίζουν το θέμα υπό το καθεστώς ανωνυμίας δήλωσαν στο Bloomberg: «Το Netflix έχει συζητήσει τη δημιουργία δωρεάν εκδόσεων της υπηρεσίας streaming σε ορισμένες αγορές, συγκεκριμένα στην Ευρώπη και την Ασία, καθώς η εταιρεία αναζητά τρόπους για να αυξήσει το κοινό της».
Αυτή δεν είναι η μόνη αλλαγή που εξετάζει το Netflix καθώς πρόσφατα ξεκίνησε να δοκιμάζει μια σημαντική αλλαγή στην αρχική σελίδα του η οποία θα μπορούσε να κάνει την αναζήτηση πολύ πιο εύκολη.
Latest News
Ένας Cosmos γεμάτος ανθρωπόμορφα ρομπότ
Θα μπορούν να κάνουν δουλειές στο σπίτι ή σε χώρους εργασίας όπως τα εργοστάσια
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ κατακρίνει την Apple για έλλειψη καινοτομίας
O Μαρκ Ζάκερμπεργκ είπε για την Apple, μεταξύ άλλων , πως «Δεν έχουν εφεύρει κάτι σπουδαίο εδώ και καιρό»
Γιατί 1 στους 4 Αμερικάνους αποφεύγουν την Τεχνολογία Tesla
Είναι εξαιρετικά σπάνια η εμπλοκή ενός επιχειρηματία τόσο ανοιχτά στην πολιτική με τρόπο που να οδηγεί σε μποϋκοτάζ της Tesla
Γιατί η Meta έπρεπε να «υποκλιθεί στον Τραμπ» πριν από την ορκωμοσία του
Η Meta έχει πολλά να διακινδυνεύσει, γι' αυτό και επαναπροσδιορίζει τη θέση της ανάλογα με τις πολιτικές εξελίξεις - Τι κάνει τώρα με τον Τραμπ
Η Google αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε τις ειδήσεις – Τι είναι η λειτουργία «Daily listen»
Η Google δοκιμάζει μια νέα λειτουργία, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, που θα αλλάξει για πάντα τον τρόπο ενημέρωσης των χρηστών.
Στη «Silicon Valley» της Ταϊβάν - Εκεί που χτυπά η καρδιά της τεχνολογίας
Το νέο επιστημονικό πάρκο εισφέρει το 6% του ΑΕΠ της Ταϊβάν - Στο Σίντσου έχουν εγκατασταθεί εκατοντάδες τεχνολογικές επιχειρήσεις
Η Τεχνητή νοημοσύνη κατά της φοροδιαφυγής - Το σχέδιο της ΑΑΔΕ
Η εφορία δημιουργεί ενιαίο προφίλ για κάθε φορολογούμενο - Οι άξονες του Στρατηγικού Σχεδίου
Οργή στη Nvidia για τους επικείμενους περιορισμούς Μπάιντεν στις εξαγωγές μικροτσίπ
Η Nvidia είναι ο κορυφαίος πωλητής των λεγόμενων επιταχυντών τεχνητής νοημοσύνης και θα επηρεαστεί από τα νέα μέτρα
«Ανεβαίνει» ο ανταγωνισμος ανάμεσα στη Blue Origin και τη SpaceX - Την Κυριακή η εκτόξευση του πυραύλου New Glenn
Με ύψος 30 ορόφων, ο New Glenn αποτέλεσε βασικό στόχο της Blue Origin και επιδιώκει να αποσπάσει μερίδιο αγοράς από τον Falcon 9 της SpaceX
Αντίστροφη μέτρηση για το TikTok στις ΗΠΑ - Ο «τελικός» στο Ανώτατο Δικαστήριο
TikTok και ByteDance αμφισβητούν τον νόμο που υποχρεώνει την πώληση της πλατφόρμας έως τις 19 Ιανουαρίου ή το «λουκέτο»