Η συνταξιοδότηση στις ΗΠΑ είναι ένα θέμα που ενέχει τεράστιες επισφάλειες και απαιτεί μέριμνα εκ των προτέρων.
Η δημογραφική ομάδα που κάποτε χλευαζόταν ως η «χαμηλή γενιά» πρόκειται να αρχίσει να συνταξιοδοτείται και πολλοί Gen Xers δεν αισθάνονται τόσο αισιόδοξοι για αυτό αφού δεν έκαναν τόσα πολλά για να ετοιμαστούν.
Μόνο το 62% των Gen Xers αισθάνεται σίγουρο ότι «μπορεί να υποστηρίξει οικονομικά όλα τα πράγματα που θέλει να κάνει στη ζωή του», σύμφωνα με την ετήσια μελέτη συνταξιοδότησης 2024 της Allianz Life Insurance. Αυτό είναι πολύ χαμηλότερο από τους baby boomers (82%) και τους millennials (77%).
Εργασία: Οι εργοδότες στρέφουν την προσοχή τους στην Gen X
Σίγουρα, το απλό γεγονός ότι η Gen X πλησιάζει στη συνταξιοδότηση μπορεί να προκαλέσει περισσότερο άγχος. Έχοντας γεννηθεί από τα μέσα της δεκαετίας του 1960 έως τις αρχές της δεκαετίας του 1980, οι παλαιότεροι της γενιάς απέχουν μόλις λίγα χρόνια από την σύνταξη.
«Η Gen X πλησιάζει σε κρίσιμη ώρα για τον προγραμματισμό της συνταξιοδότησης», επεσήμανε η Κέλι ΛαΒίν, αντιπρόεδρος καταναλωτικών πληροφοριών της Allianz Life, σε σχετκή ανακοίνωση. «Για τη Gen X, η συνταξιοδότηση δεν είναι πλέον τόσο μακρινή ιδέα. Αυτό μπορεί να είναι αγχωτικό, αλλά προετοιμαζόμενοι τώρα, μπορούν να δημιουργήσουν μια στρατηγική που θα τους βοηθήσει να αναζητήσουν την ιδανική τους σύνταξη».
Εν τω μεταξύ, πολλοί boomers απολαμβάνουν ήδη τη σύνταξη και έχουν λιγότερους προγραμματισμούς να κάνουν, και οι millennials έχουν περισσότερο χρόνο για να ετοιμαστούν, αναφέρει το Fortune.
Ο πληθωρισμός έχει διαβρώσει τα εισοδήματα
Ωστόσο, εξακολουθούν να έχουν λόγους να ανησυχούν, καθώς ο υψηλός πληθωρισμός έχει ροκανίσει τα σταθερά εισοδήματα στα οποία βασίζονται. Στην πραγματικότητα, πολλοί boomers ξαναμπαίνουν στην αγορά εργασίας, σε μεγάλο βαθμό λόγω του αυξανόμενου κόστους ζωής. Και για τους millennials, τα μεγάλα χρέη φοιτητικών δανείων και τα υψηλά επιτόκια στεγαστικών δανείων έχουν καθυστερήσει βασικά οικονομικά ορόσημα στη ζωή τους. Αυτό κάνει την πιο ζοφερή στάση των Gen X ιδιαίτερα αξιοσημείωτη.
Μια κύρια ανησυχία μεταξύ της Gen X είναι η έλλειψη αποταμίευσης, με το 55% να λέει ότι θα ήθελε να είχε εξοικονομήσει περισσότερα. Μεταξύ αυτής της μετανιωμένης ομάδας, τα κύρια εμπόδια στην αποταμίευση που ανέφεραν ήταν τα καθημερινά έξοδα, το χρέος πιστωτικών καρτών και το κόστος στέγασης.
Αλλά η έρευνα της Allianz αποκάλυψε επίσης ότι η Gen X υστέρησε σε σχέση με τις άλλες γενιές στη λήψη βασικών μέτρων για την προετοιμασία για τη συνταξιοδότηση.
Χωρίς οικονομικό σχεδιασμό
Μόνο το 35% των Gen Xers συνεργάζεται επί του παρόντος με έναν επαγγελματία χρηματοοικονομικό σύμβουλο, σε σύγκριση με το 46% των millennials και το 54% των boomers. Επιπλέον, το 58% των Gen Xers δεν έχει κανένα «γραπτό οικονομικό σχέδιο», σύμφωνα με την Allianz, έναντι 52% των boomers και 37% των millennials.
Άλλες μελέτες έχουν επίσης δείξει ότι η Gen X είναι πιο ανήσυχη για τη συνταξιοδότηση από ό, τι οι boomers και οι millennials, με πολλούς να αναμένουν να εργαστούν περισσότερο από ό, τι είχαν αρχικά σχεδιάσει.
Η Έρευνα Συνταξιοδότησης των ΗΠΑ 2023 από την Schroders έδειξε επίσης ότι οι εργαζόμενοι της Gen X κατά μέσο όρο λένε ότι θα χρειαστούν λίγο περισσότερα από 1,1 εκατομμύρια δολάρια σε αποταμιεύσεις για να συνταξιοδοτηθούν άνετα, αλλά αναμένουν ότι θα εξοικονομήσουν περίπου 660.000 δολάρια.
Μια άλλη μελέτη από το Εθνικό Ινστιτούτο Συνταξιοδοτικής Ασφάλειας διαπίστωσε ότι η Gen X έχει επίσης το μεγαλύτερο χάσμα πλούτου: Το κορυφαίο 25% έχει $250.000, κατά μέσο όρο, ενώ το χαμηλότερο 25% έχει περίπου $35.000.
Από την πλευρά της, η Allianz είπε ότι η συνταξιοδότηση είναι κάτι περισσότερο από την απλή εξοικονόμηση και την αποταμίευση ενός συγκεκριμένου ποσού χρημάτων.
«Μόλις συνταξιοδοτηθείτε, θα χρειαστεί να αντλήσετε από αυτά τα περιουσιακά στοιχεία για εισόδημα», είπε η ΛαΒίν. «Μια υγιής στρατηγική εισοδήματος συνταξιοδότησης θα σας βοηθήσει να χρησιμοποιήσετε τα περιουσιακά σας στοιχεία αποτελεσματικά και θα περιλαμβάνει πρόβλεψη για απρόσμενους κινδύνους που μπορεί να σας κάνουν να ξοδέψετε τις αποταμιεύσεις σας πιο γρήγορα από το αναμενόμενο. Πρέπει να διασφαλίσετε ότι η αποταμίευση θα έχει διάρκεια».
Latest News
Μείωση προβλέψεων της Novavax για τα έσοδα - «Παρενέργειες» από τα εμβόλια Covid
H Novavax κατείχε κατά μέσο όρο περίπου το 3% της αγοράς εμβολίων κατά της Covid-19 σε εβδομαδιαίο επίπεδο
Αναταράξεις στην Airbus εν μέσω ανησυχιών για τον πόλεμο των δασμών
Ο όμιλος της Airbus θεωρεί το ελεύθερο εμπόριο ζωτικής σημασίας για την παγκόσμια ευημερία, όπως ξεκαθάρισε ο CEO της Airbus China
Η Shell κέρδισε την έφεση εναντίον ιστορικής απόφασης του εφετείου της Χάγης
O CEO της Shell δήλωσε ότι η εταιρεία πιστεύει πως η απόφαση του εφετείου «ήταν η σωστή για την παγκόσμια ενεργειακή μετάβαση»
Βουτιά στο εμπόριο σπάνιων γαιών στην ΕΕ - Μεγάλη εξάρτηση από Κίνα
Συνολικά 5.600 τόνοι σε σπάνιες γαίες εξήχθησαν από την ΕΕ, σημειώνοντας μείωση 18,7% σε όγκο και 27,8% σε αξία σε σύγκριση με το 2022
Διέψευσε τις προβλέψεις - Σε άνοδο οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στην κινεζική Single's Day
Πώς απέδωσε η Single's Day παρά τους φόβους και τις εκτιμήσεις για χαμηλή εμπιστοσύνη στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου
Αντιδασμούς στον Τραμπ εξετάζει το Μεξικό
Ο Υπουργός Οικονομίας δήλωσε ότι το Μεξικό μπορεί να απαντήσει με δικούς της δασμούς στις αμερικανικές εισαγωγές
Ξεπέρασε τον σκόπελο της Μελόνι η Lufthansa - Προχωράει η εξαγορά της ΙΤΑ
Η συμφωνία για να αναλάβει την ιταλική ITA Airways θα περάσει μετά από σθεναρή εμμονή της Ιταλίας στο τίμημα
Μαθήματα επαγγελματικής επιτυχίας από τον Χάουαρντ Σουλτς - Τι λέει ο δημιουργός των Starbucks
Ο Χάουαρντ Σουλτς ξέρει να ξεπερνάει τα εμπόδια και να βρίσκει την επιτυχία - Ποια συμβουλή θα έδινε σε έναν εκκολαπτόμενο επιχειρηματία;
Η νέα «βασίλισσα» του TikTok - Πώς η Garnier της L'Oreal αύξησε τις πωλήσεις της
Η Garnier ξεπέρασε τις 2,4 εκατομμύρια προβολές, επιτυγχάνοντας το 11% των μηνιαίων εσόδων της σε μία μόνο ημέρα - Οι στόχοι της καμπάνιας στο TikTok
Αυτό το wagyu ποιος θα το πάρει; Μια νέα οικονομία γεννιέται και έξω από την Ιαπωνία
Το wagyu από την Ιαπωνία γίνεται δημοφιλές σε χώρες όπως η Βρετανία καθώς οι καταναλωτές έχουν αποφασίσε να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα για premium προϊόντα στα σούπερ μάρκετ