
Οι Γερμανοί καταναλωτές κρατούν τα πορτοφόλια τους κλειστά, παρατηρεί η ING, βλέποντας την καταναλωτική εμπιστοσύνη στη χώρα να έχει αποδυναμωθεί, μετά από τέσσερις θετικούς μήνες. Και με αυτά τα δεδομένα, η οικονομία δυσκολεύεται να αποκτήσει πιο θετική δυναμική.
Μετά από τέσσερις μήνες προσωρινής βελτίωσης, η καταναλωτική εμπιστοσύνη της Γερμανίας τον Ιούλιο απογοήτευσε, υποχωρώντας στο -21,8, από -21,0 τον Ιούνιο. Τον Ιούνιο, η προθυμία για δαπάνες μειώθηκε, ενώ η διάθεση για αποταμίευση αυξήθηκε. Η νέα οικονομική αβεβαιότητα φαίνεται να επιβαρύνει για άλλη μια φορά την εμπιστοσύνη των Γερμανών καταναλωτών, αναφέρει η ING.
ING: Οι 3 λόγοι που ο Μακρόν πήρε την απόφαση για πρόωρες εκλογές
Η αισιοδοξία έχει δώσει τη θέση της στον ρεαλισμό
Ενόψει του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου, υπήρχε ελπίδα ότι μια τέτοια διοργάνωση θα μπορούσε επιτέλους να ανοίξει τα πορτοφόλια των Γερμανών καταναλωτών. Τα σημερινά δεδομένα, ωστόσο, δείχνουν ότι ούτε το ποδόσφαιρο μπορεί να αποσπάσει τους Γερμανούς, αναφέρει η ING.
Παρά την αύξηση των πραγματικών μισθών φέτος, πιθανώς την ισχυρότερη σε μια δεκαετία, η αβεβαιότητα των πολιτικών και η υποτονική οικονομική ανάπτυξη εξακολουθούν να μειώνουν την προθυμία των καταναλωτών να δαπανήσουν. Εάν υπάρχει θετικός αντίκτυπος από το Euro 2024, θα πρέπει να προέλθει από ξένους οπαδούς του ποδοσφαίρου και όχι από Γερμανούς καταναλωτές, εκτιμά η ING.
Ταυτόχρονα, όμως, το ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα δεν αφήνει εντελώς ανεπηρέαστη τη γερμανική οικονομία. Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλούνται τα γερμανικά μέσα ενημέρωσης, οι επίσημες φανέλες της γερμανικής εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου έχουν εξαντληθεί και ο γνωστός Γερμανός παραγωγός αθλητικών ειδών έχει ήδη ανακοινώσει σχέδια για ενίσχυση της παραγωγής.
Ταυτόχρονα, μια εμπορική προώθηση από έναν μεγάλο ιστότοπο σύγκρισης τιμών έδωσε δωρεάν περισσότερες φανέλες. Σχεδόν δωρεάν… Για να πάρουν τη φανέλα οι Γερμανοί έπρεπε να εισάγουν τα προσωπικά τους στοιχεία. Κρίνοντας από αυτό το παράδειγμα, φαίνεται ότι οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να πληρώσουν, απλώς όχι με χρήματα, σχολιάζει η ING.


Latest News

Η Harley-Davidson, μόνη, ψάχνει νέο... CEO
Γιατί ο Γιόχεν Ζάιτς σχεδιάζει να αποσυρθεί μετά από πέντε χρόνια στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Harley-Davidson

Πρώην αρχικατάσκοπος της CIA σε ρόλο κλειδί στην KKR
Η επενδυτική - διαχειριστές χρημάτων KKR προσέλαβε στο Ντέιβιντ Πετρέους για να επιβλέψει τομέα Από τον οποίο προσδοκά τεράστια ανάπτυξη
![F-35: Το ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/f-35-1-600x400.jpg)
Οι παραγγελίες του F-35 - Ενα ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]
Η συνολική παραγγελία της αμερικανικής πολεμικής αεροπορίας για τα αεροσκάφη F-35 προς την κατασκευάστρια εταιρεία Lockheed Martin, φτάνει τις 1.763 μονάδες

Οι δασμοί δεν θα φέρουν πίσω στις ΗΠΑ την παραγωγή - Τι λένε οι αμερικανοί επιχειρηματίες
Η επαναφορά των αλυσίδων εφοδιασμού στις ΗΠΑ θα μπορούσε να διπλασιάσει το κόστος - Αντί για αυτό οι επιχειρηματίες προτιμού να αναζητήσουν χώρες με χαμηλούς δασμούς

Η «βαριοπούλα» των δασμών συντρίβει την παγκόσμια τάξη πραγμάτων - Τι λέει η ING
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες ο κόσμος βιώνει μια βόλτα με το τρενάκι του τρόμου, σημειώνουν οι αναλυτές της ING

Οργισμένοι επενδυτές της Stellantis για πληρωμή μαμούθ στον πρώην CEO
Ο πρώην CEO της Stellantis θα λάβει υπέρογκη αμοιβή την στιγμή που οι επενδυτές τον θεωρούν υπεύθυνο για σειρά αποτυχιών και μείωση κερδοφορίας

Το Netflix στοχεύει σε κεφαλαιοποίηση $1 τρισεκατομμυρίου
Το Netflix μοιράζεται στόχους οικονομικών επιδόσεων με το προσωπικό τονίζοντας την κυριαρχία της

Γιατί συρρικνώνονται τα σπίτια των Αμερικανών
Το αμερικανικό όνειρο της ιδιοκτησίας σπιτιού μειώνεται λόγω κρίσης οικονομικής προσιτότητας στις ΗΠΑ

Προειδοποίηση Ντίμον για τον εμπορικό πόλεμο - «Οι ΗΠΑ μπορεί να χάσουν την ηγετική τους θέση»
Ο Ντίμον εκτίμησε ότι ο εμπορικός πόλεμος μπορεί να βλάψει την φερεγγυότητα των ΗΠΑ και κάλεσε σε προσέγγιση ΗΠΑ-Πεκίνου

Οι δασμοί θα φέρουν χάος στις παραδόσεις αεροσκαφών λέει ο CEO της Ryanair
Αεροπορικές εταιρείες και κατασκευαστές αεροπλάνων ετοιμάζονται να παλέψουν για το ποιος πληρώνει για τους δασμούς