![Αυτοκινητοβιομηχανία: Οι κινεζικές εταιρείες θα ελέγχουν το 33% της παγκόσμιας αγοράς το 2030](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/china-cars-scaled.jpg)
Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία αναμένεται να συνεχίσει να επεκτείνεται με γρήγορους ρυθμούς εκτός της πατρίδας της για να επιτύχει το 33% του παγκόσμιου μεριδίου της αγοράς αυτοκινήτου έως το 2030, σύμφωνα με μια νέα έκθεση που δημοσιεύθηκε την Πέμπτη από την εταιρεία συμβούλων AlixPartners.
Μεγάλο μέρος της ανάπτυξης, από το προβλεπόμενο μερίδιο αγοράς 21% φέτος, αναμένεται να προέλθει εκτός Κίνας. Οι πωλήσεις εκτός Κίνας αναμένεται να αυξηθούν από 3 εκατομμύρια φέτος σε 9 εκατομμύρια έως το 2030, αύξηση από 3% σε 13% μερίδιο αγοράς μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας.
Αυτοκινητοβιομηχανία: Οι κινεζικές εταιρείες ξεπερνούν σε πωλήσεις αυτές των ΗΠΑ για πρώτη φορά
Η ταχεία επέκταση των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών προκαλεί πονοκέφαλο και αυξανόμενη ανησυχία για τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες και τους πολιτικούς παγκοσμίως. Πολλοί φοβούνται ότι τα λιγότερο ακριβά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα θα κατακλύσουν τις αγορές, υποτιμώντας τα μοντέλα εγχώριας παραγωγής, ειδικά τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.
Η AlixPartners αναμένει ότι η αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας και οι μάρκες της θα αναπτυχθούν σε όλες τις αγορές παγκοσμίως. Ωστόσο, η εταιρεία αναμένει πολύ μικρότερη επέκταση στην Ιαπωνία και τη Βόρεια Αμερική, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, όπου τα πρότυπα ασφάλειας των οχημάτων είναι πιο αυστηρά και έχει ανακοινωθεί δασμός 100% στα εισαγόμενα κινεζικά EV.
Η αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας έχει φέρει τα πάνω – κάτω στην αγορά
«Η Κίνα και η αυτοκινητοβιομηχανία της έχει αναστατώσει τοπν κλάδο – είναι ικανή να δημιουργήσει απαραίτητα οχήματα που είναι πιο γρήγορα στην αγορά, φθηνότερα στην αγορά, προηγμένα στην τεχνολογία και το σχεδιασμό και πιο αποτελεσματικά στην κατασκευή», δήλωσε ο Mark Wakefield, ειδικός αναλυτής στον κλάδο αυτοκινητοβιομηχανίας και βιομηχανικής πρακτική στην AlixPartners.
Στη Βόρεια Αμερική, οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες προβλέπεται να επιτύχουν μερίδιο αγοράς μόλις 3%, κυρίως στο Μεξικό, όπου ένα στα πέντε οχήματα αναμένεται να είναι κινεζικής μάρκας έως το 2030. Στις περισσότερες άλλες μεγάλες περιοχές του κόσμου, η AlixPartners αναφέρει ότι το μερίδιο των κινεζικών οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναμένεται να αναπτυχθούν εκθετικά. Αυτές οι περιοχές περιλαμβάνουν την Κεντρική και Νότια Αμερική, τη Νοτιοανατολική Ασία και τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.
Οι κινεζικές μάρκες οχημάτων που κυκλοφορούν στην Κίνα αναμένεται επίσης να αυξηθούν από το 59% στο 72% όσον φορά στο μερίδιο αγοράς, σύμφωνα με την AlixPartners. Παλιότερες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η General Motors έχουν χάσει σημαντικό έδαφος στην Κίνα τα τελευταία χρόνια εν μέσω της ταχείας ανόδου της εγχώριας αυτοκινητοβιομηχανίας της Κίνας και εταιρειών όπως η BYD, η Geely και η Nio.
Στην Ευρώπη, όπου οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αναπτυχθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια, το μερίδιο αγοράς των κινεζικών εμπορικών σημάτων αυτοκινήτων αναμένεται να διπλασιαστεί από 6% σε 12% έως το 2030, σύμφωνα με την AlixPartners.
Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία και οι μάρκες της επεκτείνονται επειδή έχουν πλεονεκτήματα κόστους: Τοπικές στρατηγικές παραγωγής που θα ενεργοποιήσουν μια στρατηγική “κατασκευής εκεί όπου πουλάς” σε αγορές εκτός Κίνας· και οχήματα υψηλής τεχνολογίας που ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών για σχεδιασμό και φρεσκάδα, σύμφωνα με την έκθεση.
«Οι αυτοκινητοβιομηχανίες που αναμένουν να συνεχίσουν να λειτουργούν σύμφωνα με τις αρχές «business-as-usual» αντιμετωπίζουν κάτι περισσότερο από ένα άσχημο ξύπνημα – οδεύουν προς την απαξίωση», δήλωσε ο Andrew Bergbaum, κορυφαίο στέλεχος στην AlixPartners.
Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες EV δημιουργούν νέα προϊόντα στο μισό χρόνο από τις παλαιού τύπου αυτοκινητοβιομηχανίες (40 μήνες έναντι 20 μηνών), κυρίως σχεδιάζοντας και τεστάροντας ώστε να πληρούν επαρκώς τα πρότυπα. Έχουν επίσης πλεονέκτημα κόστους 35% “Made-in-China”.
Ο Wakefield επισήμανε ότι προκειμένου οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες να ανταγωνιστούν τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, πρέπει να επανεξετάσουν τις διαδικασίες επιχειρηματικής ανάπτυξης και τον ρυθμό ανάπτυξης των οχημάτων τους.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Επενδύσεις στην Βραζιλία: Άνοιγμα στους επενδυτές με στόχο την άντληση 150 εκατ. δολαρίων, για αρχή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/lula-brazil-600x400.jpg)
Η Βραζιλία «ανοίγεται» στα διεθνή κεφάλαια - Δίνει γη με αντάλλαγμα γόνιμες επενδύσεις
Στόχος να αυξηθούν οι επενδύσεις στη Βραζιλία που συστήνει ειδικό fund
![Λίθιο: Γιατί οι Big Oil στρέφονται στο λευκό μέταλλο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/lithio-600x352.jpg)
Γιατί οι Big Oil στρέφονται στο λίθιο
Ο ενθουσιασμός των Big oil για το λίθιο και η εκτίναξη της ζήτησης για την πρώτη ύλη των μπαταριών ιόντων λιθίου
![Σούπερ γιοτ: Πώς φέρνουν στο φως τα μυστικά των ωκεανών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/10/2022-09-28T153942Z_1313088398_RC2DQW9YOAIB_RTRMADP_3_MONACO-YACHT-600x387.jpg)
Πώς τα σούπερ γιοτ φέρνουν στο φως τα μυστικά των ωκεανών
Τα σούπερ γιοτ πολύτιμοι σύμμαχοι της επιστήμης για την εξερεύνση των ωεκεανών
![Γαλλική οικονομία: Στις Συμπληγάδες των «ακραίων» και των «απρόβλεπτων»](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ot_france_down-600x352.png)
Η γαλλική οικονομία στις Συμπληγάδες των «ακραίων» και των «απρόβλεπτων»
Προσδοκίες και απειλές για την γαλλική οικονομία από τις σημερινές πρόωρες κάλπες που έστησε ο πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν
![Σιγκαπούρη: Εισάγει καταναλωτικά αγαθά απο τη Ρωσία χωρίς εμπόδια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/shimering-skyline-746x620-1-600x499.png)
Χωρίς εμπόδια οι εισαγωγές ρωσικών προιόντων στη Σιγκαπούρη
Οι κυρώσεις της Σιγκαπούρης στη Ρωσία περιορίζονται σε δραστηριότητες συγκέντρωσης κεφαλαίων και σε εξαγωγές από την πόλη-κράτος που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στον πόλεμο.
![Ινδία: Πολιτική αντιπαράθεση για την πολιτική προσλήψεων της Foxconn](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/iphone-600x400.jpg)
Η πολιτική προσλήψεων της Foxconn στην Ινδία φέρνει νέα προβλήματα στην Apple
Η αντιπολίτευση της Ινδίας θέλει από την κυβέρνηση Μόντι να αμφισβητήσει τις πρακτικές προσλήψεων της Foxconn - Γιατί εμπλέκεται και η Apple
![Πούτιν – Κιμ: Η λιμουζίνα – δώρο από τη Ρωσία έχει ανταλλακτικά… Νότιας Κορέας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/aurus-putin-kim-600x398.jpg)
Η ρωσική λιμουζίνα - δώρο του Πούτιν στον Κιμ έχει ανταλλακτικά... Νότιας Κορέας
Βλαντιμίρ Πούτιν και Κιμ Γιονγκ Ουν έκαναν βόλτες στην Πιονγκγιάνγκ με ένα Aurus για να επιδείξουν την ενισχυμένη συμμαχία τους
![Τεχνητή νοημοσύνη: Οι εργαζόμενοι «αγκαλιάζουν» την αναβάθμιση των δεξιοτήτων τους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/04/ot_ai2-600x352.png)
Οι εργαζόμενοι είναι έτοιμοι για τις αλλαγές που φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη - Οι ηγέτες;
Ενώ βρισκόμαστε στο τρίτο έτος της «μεγάλης παραίτησης» έρευνα της PwC δείχνει τις αλλαγές στάσης εργαζομένων και ηγετών απέναντι στην τεχνητή νοημοσύνη
![Πόλεμος EE – Big Tech: Γιατί η Κομισιόν κυνηγά τους τεχνολογικούς γίγαντες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/07/shutterstock_1643544484-600x336.jpg)
EE Vs Big Tech - Γιατί η Κομισιόν κυνηγά τους τεχνολογικούς γίγαντες
Αγριεύει ο πόλεμος EE - Big Tech
![Ελβετία: Η τριπλή πρόκληση για το νέο αφεντικό της Κεντρικής Τράπεζας της χώρας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ot_Schlegel_martin-600x352.png)
Η τριπλή πρόκληση για το νέο αφεντικό της Κεντρικής Τράπεζας της Ελβετίας
Ο 47χρονος Schlegel θα αναλάβει επίσημα τα νέα του καθήκοντα στα τέλη του Σεπτεμβρίου