
Την περίπτωση του placement αρχίζει να εξετάζει η Attica Group καθώς μέχρι τέλους του χρόνου θα πρέπει να προσαρμοστεί στο νέο κανονισμό περί διασποράς μετοχών των εισηγμένων εταιρειών.
Η Attica Group ελέγχεται κατά ποσοστό 86,704% από την STRIX HOLDINGS L.P. και σύμφωνα με τον κανονισμό του ΧΑ θα πρέπει η διασπορά των κοινών μετοχών να ανέρχεται σε τουλάχιστον 25% του συνόλου των κοινών μετοχών όταν η συνολική κεφαλαιοποίηση είναι κάτω των 200 εκατ. ευρώ ή σε τουλάχιστον 15% όταν η κεφαλαιοποίηση είναι μεγαλύτερη του ανωτέρω ορίου.
Attica Group: Συμφωνία με τη Stena RoRo για ναυπήγηση νέων πλοίων
Η Attica Group
Η κεφαλαιοποίηση της Attica Group ανέρχεται σε 578,7 εκατ. ευρώ και συνεπώς θα πρέπει να είναι σε διασπορά τουλάχιστον το 15% των μετοχών της. Η εταιρεία σε ανακοίνωση της αναφέρει ότι «λαμβάνοντας υπόψιν τις πρόσφατες μεταβολές στο κανονιστικό πλαίσιο του Χρηματιστηρίου Αθηνών, η Εταιρία σε συνεργασία με τον βασικό μέτοχο της εξετάζει σειρά εναλλακτικών για την ενίσχυση της παρουσίας της στις αγορές κεφαλαίου, ιδίως μέσω της ενίσχυσης της μετοχικής διασποράς».
Το πότε θα ξεκινήσουν οι σχετικές διαδικασίες οι οποίες τοποθετούντα σε κάθε περίπτωση μετά τον Οκτώβριο Νοέμβριο, εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες και κυρίως την κατάσταση στις αγορές επισημαίνεται από παράγοντες που είναι κοντά στην εταιρεία.
Στο μεταξύ η Attica Group ανακοίνωσε και την απόσχιση του στόλου από την μητρική εταιρεία και την εισφορά του στην κατά 100% θυγατρική της Blue Star Ferries. Ουσιαστικά πρόκειται για τον στόλο της ΑΝΕΚ που απορρόφησε η Attica πέρυσι.
Απόσχιση κλάδου
Η ανακοίνωση αναφέρει συγκεκριμένα ότι «το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρίας κατά την συνεδρίασή του της 27.6.2024 αποφάσισε την έναρξη της διαδικασίας διάσπασης με την μορφή της απόσχισης του κλάδου θαλάσσιας μεταφοράς επιβατών, ΙΧ οχημάτων και φορτηγών και της απορρόφησής του από την κατά 100% θυγατρική «BLUE STAR FERRIES ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ N.A.E.» (η «Επωφελούμενη Εταιρία»).
Ο κλάδος ο οποίος θα μεταβιβασθεί στην Επωφελούμενη Εταιρία προήλθε από την συγχώνευση με απορρόφηση της «ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε.» ( «ΑΝΕΚ»).
Η απόσχιση με απορρόφηση του κλάδου θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4601/2019, του ν. 4548/2018 και του ν.δ. 1297/1972. Ως ημερομηνία μετασχηματισμού ορίσθηκε η 30.6.2024.
Με την ολοκλήρωση της απόσχισης, η οποία αναμένεται εντός του τρέχοντος έτους, η Εταιρία πέραν των συμμετοχών και ακινήτων που έχει στην κυριότητά της, θα εξακολουθήσει να παρέχει, μεταξύ άλλων, διοικητικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες στις εταιρίες του Ομίλου της.
Η απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου ελήφθη σε υλοποίηση του μεσοπρόθεσμού στρατηγικού σχεδιασμού που είχε ανακοινωθεί κατά την διαδικασία συγχώνευσης της Εταιρίας με την ΑΝΕΚ».


Latest News

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Β. Κικίλιας: Κλειστός διαγωνισμός 4 χρόνων για τις άγονες γραμμές
Ο κ. Κικίλιας έκανε λόγο για οριζόντιο τρόπο συγκράτησης των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με τη μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών

Κικίλιας: Τι ζητεί να αλλάξει στο επιβατικό λιμάνι Πειραιά
«Η άμεση αναβάθμιση και ο εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών του με παράλληλη επίλυση των όποιων προβλημάτων έχουν ανακύψει είναι πρώτη προτεραιότητα» δηλώνει στα «ΝΕΑ»

«Φρένο» στις τιμές των εισιτήριων μέσω της μείωσης των λιμενικών τελών
Μειώνονται κατά 50% από την 1η Μαΐου του τρέχοντος έτους και για ένα χρόνο τα λιμενικά τέλη για τους επιβάτες