Οι ραγδαίες εξελίξεις γύρω από θέματα τεχνητής νοημοσύνης, αλλά για τους περισσότερους κυρίως οι συζητήσεις σε σχέση με το αυτό και το κατά πόσον έχει αλλάξει ή πρόκειται να αλλάξει της ζωής μας απασχολούν πολύ κόσμο. Για το πότε θα δούμε τις μεγάλες αλλαγές που θα φέρει η ΑΙ μίλησε ο διευθύνων σύμβουλος της Airbnb, Μπράιαν Τσέσκι, ο οποίος σε συνέντευξή του στο CNBC εξέφρασε την εκτίμηση ότι αυτό θα γίνει μέσα στα επόμενα δύο με τρία χρόνια.
Όπως ο ίδιος είπε, παρά τις μεγάλες προσδοκίες σε σχέση με την τεχνητή νοημοσύνη που τροφοδοτήθηκαν από την εισαγωγή του ChatGPT το 2022, οι καθημερινές εφαρμογές και τα τεχνολογικά προϊόντα που χρησιμοποιοιεί το ευρύ κοινό δεν έχουν ακόμη αλλάξει ή μεταμορφωθεί ουσιαστικά.
Οι τράπεζες αρπάζουν από την ουρά την τίγρη που δημιουργείται από την τεχνητή νοημοσύνη
«Παίρνεις το τηλέφωνό σου, κοιτάς κάθε εφαρμογή στην αρχική σου οθόνη και είναι σχεδόν ακριβώς το ίδιο», είπε ο Τσέσκι. «Έτσι η τεχνητή νοημοσύνη δεν άλλαξε στην πραγματικότητα την καθημερινότητά μας. Έχει αιχμαλωτίσει τη φαντασία μας, λίγο τον φόβο μας, αλλά δεν έχει αλλάξει την εφαρμογή μας», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο συνιδρυτής της Airbnb είπε ότι τα χαρακτηριστικά τεχνητής νοημοσύνης δεν έχουν φτάσει ακόμη «αυτό το τελευταίο 10%» όπου «βρίσκονται “όλα τα λεφτά”».
Με τις περισσότερες εταιρείες τεχνολογίας να βρίσκονται ακόμη στη μέση της αποκάλυψης μελλοντικών έργων – η ίδια η Airbnb έχει σχέδια να αξιοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη μετά την πρόσφατη απόκτηση μιας startup τεχνητής νοημοσύνης από τον συνιδρυτή τής Siri – η πραγματική ανάπτυξη προϊόντων ακόμα εκκολάπτεται.
Προς το παρόν, η διάθεση AI έχει εισαγάγει πιο ήπιες βελτιώσεις, όπως αποκλειστικά chatbots ή εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών.
Ωστόσο, οι ενοποιήσεις σε επίπεδο συστήματος είναι καθ’ οδόν, όπως το Apple Intelligence, το οποίο θα ξεκινήσει να κυκλοφορεί αργότερα φέτος και υπόσχεται να διορθώσει τα email σας και να κάνει γρήγορα υπολογισμούς για το πότε θα χρειαστεί να φύγετε από το σπίτι για να παραλάβετε κάποιον από το αεροδρόμιο.
Σύμφωνα με τον Τσέσκι, οι εφαρμογές σε όλα τα επίπεδα θα φαίνονται πολύ διαφορετικές μέσα σε δύο έως τρία χρόνια.
«Πιστεύω ότι την επόμενη χρονιά θα δείτε ένα βήμα προς τα εμπρός και νομίζω ότι εντός του 2026 θα δείτε ένα τεράστιο άλμα», είπε.
Στο ίδιο μήκος κύματος, πρόσφατα, απευθυνόμενος στους επενδυτές της Airbnb, κατά την ανακοίνωση κερδών της εταιρείας, είχε σημειώσει ο ίδιος: «Πάρτε το τηλέφωνό σας και κοιτάξτε όλα τα εικονίδια στην οθόνη. Οι περισσότερες από αυτές τις εφαρμογές δεν έχουν αλλάξει ριζικά από την εμφάνιση της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης».
Latest News
Η αδηφάγα Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει τον τεχνολογικό χάρτη της Ευρώπης - Που πάνε τα νέα data centers
Η πεινασμένη για ενέργεια τεχνητή νοημοσύνη καταπονεί τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας της Ιρλανδίας, θέτοντας σε κίνδυνο τη θέση της χώρας ως τεχνολογικού κόμβου της Ευρώπης
Σήμα κινδύνου από τις ευρωπαϊκές εταιρείες τεχνολογίας - Τι ζητούν από τις Βρυξέλλες μετά την εκλογή Τραμπ
Παραφράζοντας το αγαπημένο μάντρα του Nτόναλντ Τραμπ οι εταιρείες τεχνολογίας της ΕΕ ζητούν να υιοθετήσει το «πρώτα η Ευρώπη»
Κυριάκος Μητσοτάκης για AI: Τεράστια ευκαιρία για τη χώρα η Τεχνητή Νοημοσύνη
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συζήτησε με το μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής για την Τεχνητή Νοημοσύνη και αντιπρόεδρο του Endeavor Greece Ανδρέα Σταυρόπουλο στο πλαίσιο του GenAI Summit
Η κυριαρχία επί της ΑΙ είναι ο δρόμος για απεξάρτηση της ΕΕ από τις ΗΠΑ
Για τις υπηρεσίες που προφέρει η τεχνητή νοημοσύνη σήμερα χρησιμοποιούνται κέντρα δεδομένων που εδρεύουν στις ΗΠΑ
Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να αντικαταστήσει τον άνθρωπο στις μεταφράσεις;
CEO Startup λέει ότι δεν θα χρειάζονται άνθρωποι για μετάφραση σε 3 χρόνια, καθώς κυκλοφορεί νέα εφαρμογή με τεχνητή νοημοσύνη
Σκληρή μάχη στην «αρένα» της ΑΙ - Κούρσα για τα καλύτερα... μικροτσίπ
Κορυφώνεται ο ανταγωνισμός στην κούρσα για την επικράτηση στην Τεχνητή Νοημοσύνη - Το μεγάλο στοίχημα και οι προκλήσεις
Ποιες είναι οι τάσεις στις σχέσεις καταναλωτών-Τεχνητής Νοημοσύνης
Σύμφωνα με την έρευνα της Salesforce, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών απέναντι στις επιχειρήσεις είναι στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών
Οι επιχειρήσεις φοβούνται τις κυβερνοεπιθέσεις που βασίζονται στην AI
Μελέτη επισημαίνει ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη ενισχύει πλέον και τη δράση των κυβερνοεγκληματιών προσθέτοντας ένα επιπλέον επίπεδο απειλών στην κυβερνοασφάλεια
Η Salesforce ανακοίνωσε την παγκόσμια διαθεσιμότητα του Agentforce
Το εργαλείο Agentforce της Salesforce δημιουργεί αξιόπιστους, αυτοματοποιημένους βοηθούς Τεχνητής Νοημοσύνης που ενισχύουν το ανθρώπινο δυναμικό των επιχειρήσεων
Ενίσχυση των επιχειρηματικών επενδύσεων στην AI - Τι δείχνει έρευνα της IBM
Έρευνα της IBM δείχνει ότι τα στελέχη των επιχειρήσεων αναγνωρίζουν τα οφέλη των επενδύσεων στην πληροφορική για την ενίσχυση της βιωσιμότητας, με το 88% να σχεδιάζει να αυξήσει τις επενδύσεις