![Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Γιατί οι ιδιοκτήτες τους τα εγκαταλείπουν, επιστρέφοντας στο φυσικό αέριο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/07/electrc-car-scaled.jpg)
Μια πρόσφατη μελέτη που διεξήχθη από τη McKinsey διαπίστωσε ότι το 46% των Αμερικανών που έχουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήταν πιθανό να επιστρέψουν σε ένα όχημα που κινείται με φυσικό αέριο, σε σύγκριση με τον παγκόσμιο μέσο όρο του 29% των ιδιοκτητών EV που δήλωσαν ότι πιθανότατα θα επέστρεφαν σε κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Η χορηγία της κινεζικής BYD στο Euro 2024 και την έδρα της VW, άναψε φωτιές
Οι ερωτηθέντες, σύμφωνα με το Business Insider, δήλωσαν ότι ο κύριος λόγος για την εγκατάλειψη των ηλεκτρικών οχημάτων τους ήταν η έλλειψη υποδομής φόρτισης. Άλλα ζητήματα φόρτισης που βρίσκονται ψηλά στη λίστα περιελάμβαναν την έλλειψη φόρτισης στο σπίτι και τον αντίκτυπο της οδήγησης μεγάλων αποστάσεων.
Το άγχος της αυτονομίας και η πρόσβαση σε υποδομές φόρτισης θεωρούνται εδώ και καιρό μεγάλα εμπόδια στην υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά η συνειδητοποίηση ότι αυτά τα ίδια ζητήματα μπορεί να οδηγήσουν τους σημερινούς ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με μπαταρία πίσω σε αυτοκίνητα που κινούνται με φυσικό αέριο είναι ένα νέο πλήγμα για την ήδη δύσκολη μετάβαση των ηλεκτρικών οχημάτων.
Ενώ υπάρχουν πολλοί αγοραστές που ενδιαφέρονται για ένα ηλεκτρικό όχημα, οι επιλογές προς πώληση είναι συχνά πολύ μεγάλες, πολύ ακριβές ή δεν είναι αρκετά πρακτικές για να αντικαταστήσουν ένα αυτοκίνητο που κινείται με φυσικό αέριο.
Στραβοτιμονιές για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Οι εταιρείες αυτοκινήτων προσπαθούν ήδη να προσαρμοστούν σε μια ξαφνική αλλαγή στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων για να προσελκύσουν περισσότερους νέους πελάτες. Η επιβράδυνση της αύξησης των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων έχει κλονίσει τους πάντες, από τη Ford έως την Tesla, μειώνοντας τις πωλήσεις και αναγκάζοντας τα στελέχη να επανεξετάσουν τα μακροπρόθεσμα σχέδιά τους για ηλεκτρικά οχήματα.
Ενώ η βιομηχανία έχει κάνει μεγάλα βήματα στην αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων και στους χρόνους φόρτισης της μπαταρίας, οι τεράστιες τρύπες υποδομής καθιστούν ορισμένες περιοχές σχεδόν αδύνατες στην πλοήγηση χωρίς κινητήρα αερίου.
Η μελέτη της McKinsey διαπίστωσε ότι αυτό το ζήτημα είναι ιδιαίτερα οξύ στις ΗΠΑ, οι οποίες είχαν το δεύτερο υψηλότερο ποσοστό ερωτηθέντων που δήλωσαν ότι σκέφτονταν να εγκαταλείψουν το EV τους. (Η Αυστραλία ήταν στην πρώτη θέση, με το 49% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι ήταν πιθανό να επιστρέψουν.)
Απαιτείται γκάζι στις υποδομές φόρτισης
Η υψηλή θέση της Αμερικής στην λίστα… εγκατάλειψης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη. Η υποδομή φόρτισης στις ΗΠΑ είναι εδώ και καιρό ένα καυτό ζήτημα, το οποίο έχει καθυστερήσει τις προσπάθειες για την κατασκευή περισσότερων φορτιστών.
Αν και η ώθηση από την αυτοκινητοβιομηχανία για τη χρηματοδότηση υποδομών φόρτισης οδήγησε σε έκρηξη των δημόσιων σταθμών φόρτισης τα τελευταία δύο χρόνια, αυτές ήταν σε μεγάλο βαθμό επιχειρήσεις που έχασαν χρήματα.
Η κυβέρνηση Μπάιντεν έχει διαθέσει 7,5 δισεκατομμύρια δολάρια για υποδομές φόρτισης και έχει πει ότι θα προσθέσει 500.000 σταθμούς φόρτισης EV έως το 2030. Αλλά αυτή η προσπάθεια έχει εξελιχθεί αργά μέχρι στιγμής, με λίγους σταθμούς να λειτουργούν από τότε που εγκρίθηκε η χρηματοδότηση πριν από δύο χρόνια.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Σπάνιες γαίες: Ποιες εποφθαλμιά ο Ντόναλντ Τραμπ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/spanies-gaies6-600x390.jpg)
Ποιες σπάνιες γαίες εποφθαλμιά ο Ντόναλντ Τραμπ
Η Κίνα πρωτοστατεί στις σπάνιες γαίες και σχεδόν μονοπωλεί την επεξεργασία τους και οι ΗΠΑ θέλουν να απεξαρτηθούν από αυτή την επίπονη δέσμευση
![Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία: Τι ζητούν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/RENAULT-600x600.jpg)
Στο «ρελαντί» η πράσινη μετάβαση - Τι ζητούν οι ευρωπαίοι αυτοκινητοβιομήχανοι
«Καλός ο στρατηγικός διάλογος, αλλα χρειαζόμαστε λύσεις γρήγορα», λένε οι εκπρόσωποι της αυτοκινητοβιομηχανίας - Oι καθυστερήσεις απειλούν επενδύσεις 250 δισ. ευρώ
![Μεξικό: Αδικαιολόγητοι οι δασμοί ΗΠΑ σε χάλυβα και αλουμίνιο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/12/xalyvas-600x370.jpg)
Αδικαιολόγητοι οι δασμοί ΗΠΑ σε χάλυβα και αλουμίνιο λέει το Μεξικό
Το Μεξικό εισάγει περισσότερο χάλυβα από τις Ηνωμένες Πολιτείες απ' ό,τι εξάγει
![Κομισιόν: Συνάντηση φον ντερ Λάιεν με τον Αμερικανό αντιπρόεδρο Τζέι Ντι Βανς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/von-der-leyen-vance-600x400.jpg)
Συνάντηση φον ντερ Λάιεν με τον Αμερικανό αντιπρόεδρο Τζέι Ντι Βανς
Η Πρόεδρος της Κομισιόν υπογράμμισε τη δέσμευση της ΕΕ για δίκαιες και ισορροπημένες εμπορικές σχέσεις
![Πάουελ: Σε μη βιώσιμη πορεία το έλλειμμα – Δεν βιαζόμαστε να μειώσουμε τα επιτόκια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/πγ1-1-600x366.jpg)
Καμπανάκι Πάουελ για το έλλειμμα στις ΗΠΑ - Καμία βιασύνη για τα επιτόκια
Τι είπε ο Πάουελ, για έλλειμμα, χρέος, δασμούς και επιτόκια στην καθιερωμένη κατάθεση του στη Γερουσία
![Πορτογαλία: Εξετάζει την πώληση του 49% του εθνικού αερομεταφορέα TAP](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/01/tap-portugal-600x400.jpg)
Η Πορτογαλία εξετάζει την πώληση του 49% του εθνικού αερομεταφορέα TAP
Υπάρχουν περίπου 12 εταιρείες που ενδιαφέρονται για τον εθνικό αερομεταφορέα της Πορτογαλίας
![Σόλομον: Η Goldman είναι ανοικτή σε εξαγορές στους τομείς της διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων και πλούτου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/06/solomon-600x400.jpg)
Σόλομον: Η Goldman είναι ανοικτή σε εξαγορές στους τομείς της διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων και πλούτου
Ο πήχης για την πραγματοποίηση μιας συμφωνίας είναι πολύ υψηλός
![Cucci: Η πτώση πωλήσεων στο τέταρτο τρίμηνο προβληματίζει τους αναλυτές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/gucci-store-600x410.jpg)
Νέο πλήγμα για την Gucci - Συνεχίζεται η πτώση πωλήσεων
Τα έσοδα της Kering, στην οποία ανήκει η Gucci, ολόκληρου του έτους από δραστηριότητες του ομίλου ανήλθαν σε 2,6 δισεκατομμύρια ευρώ
![Βρετανία: Άντλησε 13 δισ. στερλίνες – Οι αγορές της πρόσφεραν 140 δισ.](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/07/ot_bonds_london11-768x450-1-600x352.png)
Το Λονδίνο ζήτησε 13 δισ. στερλίνες και οι αγορές του πρόσφεραν 140 δισ.
Η έκδοση καταρρίπτει το προηγούμενο ρεκόρ ζήτησης βρετανικών ομολόγων
![Φυσικό αέριο: Γιατί η Ευρώπη ανησυχεί όλο και περισσότερο για την αποθήκευση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/12/illustration-600x405.jpg)
Γιατί η Ευρώπη ανησυχεί για την αποθήκευση φυσικού αερίου;
Καθώς η Μόσχα πίεζε τη ροή του φυσικού αερίου μέσω των ρωσικών αγωγών, η ΕΕ είχε καταφέρει να αποφύγει μια χειμερινή κρίση εφοδιασμού περιορίζοντας τη συνολική ζήτηση φυσικού αερίου