· Νέα «όπλα» επιστρατεύουν τα σούπερ μάρκετ στη μάχη του ανταγωνισμού.
· Στο επίκεντρο βρίσκονται φυσικά οι τιμές. Και ποια αλυσίδα έχει τις φθηνότερες.
· Το πρωτοφανές για τα ελληνικά δεδομένα «όπλο» είναι η σύγκριση τιμών.
· Πρώτη το υιοθέτησε πριν λίγο καιρό η Lidl και συνεχίζει ακάθεκτη.
· Αυτή τη φορά στα φυλλάδια προσφορών της ανάρτησε και αποδείξεις!
· Για να δείξει ότι είναι η φθηνότερη.
· Δεν αναφέρει ωστόσο τα ονόματα των ανταγωνιστών της.
· Χρησιμοποιεί μόνο χρώματα που παραπέμπουν σε αυτούς…
… το γάντι της Lidl που σήκωσε η ΑΒ Βασιλόπουλος…
· Έχει ενδιαφέρον να δούμε που ακριβώς θα καταλήξει αυτό το «ιδιότυπο μπρα ντε φερ».
· Ήδη πολλοί στην πιάτσα αναρωτιούνται έως που μπορεί να φθάσει.
· Και πόσο ακόμη μπορεί να κλιμακωθεί.
· Γιατί υπάρχει και το κόστος, το οποίο ανέρχεται σε κάποια εκατομμύρια ευρώ.
· Την προηγούμενη φορά η ΑΒ Βασιλόπουλος αποφάσισε να «σηκώσει το γάντι».
· Και να δώσει μια ομολογουμένως μια έξυπνη απάντηση στην γερμανική αλυσίδα.
· Οι δυο τους άλλωστε, συναγωνίζονται σκληρά για την δεύτερη θέση στην ελληνική αγορά.
· Η ολλανδικών συμφερόντων ΑΒ Βασιλόπουλος δείχνει μια έντονη εξωστρέφεια το τελευταίο διάστημα.
· Εκτός από τo restart στο franchise, εγκαινίασε συνεργασία και με το efood.
· Μπήκε έτσι δυναμικά στις πολύ γρήγορες παραδόσεις ειδών παντοπωλείου.
· Ταυτόχρονα δίνει ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στην ιδιωτική ετικέτα
· Και ενισχύει τις σχέσεις της με τους Έλληνες παραγωγούς.
· Απώτερος στόχος να σπάσει το φράγμα των 2 δισ. ευρώ σε πωλήσεις.
· Στο οποίο παραμένει «κολλημένη» την τελευταία διετία.
… και ψήνεται deal (;) μεταξύ Θεοδωρικάκου και σούπερ μάρκετ
· Το σίγουρο είναι ότι ο ανταγωνισμός έχει φουντώσει για τα καλά.
· Τη στιγμή μάλιστα που ο νέος υπουργός Ανάπτυξης έχει κηρύξει τον πόλεμο στην ακρίβεια.
· Πρόσφατα ανακοίνωσε και τριπλασιασμό των ανώτατων προστίμων.
· Κάτι που εξέπληξε… δυσάρεστα τους επιχειρηματίες.
· Μένει να φανεί εάν θα υπάρξει το επόμενο διάστημα κάποια «συμφωνία κυρίων».
· Και υπάρξει τελικά περαιτέρω αποκλιμάκωση των τιμών.
· Γιατί δυστυχώς η επίσκεψη στα σούπερ μάρκετ παραμένει «Γολγοθάς» για το μέσο νοικοκυριό…