Τα νέα «επιθετικά» όπλα στη μάχη του ανταγωνισμού…

· Νέα «όπλα» επιστρατεύουν τα σούπερ μάρκετ στη μάχη του ανταγωνισμού.

· Στο επίκεντρο βρίσκονται φυσικά οι τιμές. Και ποια αλυσίδα έχει τις φθηνότερες.

· Το πρωτοφανές για τα ελληνικά δεδομένα «όπλο» είναι η σύγκριση τιμών.

· Πρώτη το υιοθέτησε πριν λίγο καιρό η Lidl και συνεχίζει ακάθεκτη.

· Αυτή τη φορά στα φυλλάδια προσφορών της ανάρτησε και αποδείξεις!

· Για να δείξει ότι είναι η φθηνότερη.

· Δεν αναφέρει ωστόσο τα ονόματα των ανταγωνιστών της.

· Χρησιμοποιεί μόνο χρώματα που παραπέμπουν σε αυτούς…

… το γάντι της Lidl που σήκωσε η ΑΒ Βασιλόπουλος…

· Έχει ενδιαφέρον να δούμε που ακριβώς θα καταλήξει αυτό το «ιδιότυπο μπρα ντε φερ».

· Ήδη πολλοί στην πιάτσα αναρωτιούνται έως που μπορεί να φθάσει.

· Και πόσο ακόμη μπορεί να κλιμακωθεί.

· Γιατί υπάρχει και το κόστος, το οποίο ανέρχεται σε κάποια εκατομμύρια ευρώ.

· Την προηγούμενη φορά η ΑΒ Βασιλόπουλος αποφάσισε να «σηκώσει το γάντι».

· Και να δώσει μια ομολογουμένως μια έξυπνη απάντηση στην γερμανική αλυσίδα.

· Οι δυο τους άλλωστε, συναγωνίζονται σκληρά για την δεύτερη θέση στην ελληνική αγορά.

· Η ολλανδικών συμφερόντων ΑΒ Βασιλόπουλος δείχνει μια έντονη εξωστρέφεια το τελευταίο διάστημα.

· Εκτός από τo restart στο franchise, εγκαινίασε συνεργασία και με το efood.

· Μπήκε έτσι δυναμικά στις πολύ γρήγορες παραδόσεις ειδών παντοπωλείου.

· Ταυτόχρονα δίνει ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στην ιδιωτική ετικέτα

· Και ενισχύει τις σχέσεις της με τους Έλληνες παραγωγούς.

· Απώτερος στόχος να σπάσει το φράγμα των 2 δισ. ευρώ σε πωλήσεις.

· Στο οποίο παραμένει «κολλημένη» την τελευταία διετία.

… και ψήνεται deal (;) μεταξύ Θεοδωρικάκου και σούπερ μάρκετ

· Το σίγουρο είναι ότι ο ανταγωνισμός έχει φουντώσει για τα καλά.

· Τη στιγμή μάλιστα που ο νέος υπουργός Ανάπτυξης έχει κηρύξει τον πόλεμο στην ακρίβεια.

· Πρόσφατα ανακοίνωσε και τριπλασιασμό των ανώτατων προστίμων.

· Κάτι που εξέπληξε… δυσάρεστα τους επιχειρηματίες.

· Μένει να φανεί εάν θα υπάρξει το επόμενο διάστημα κάποια «συμφωνία κυρίων».

· Και υπάρξει τελικά περαιτέρω αποκλιμάκωση των τιμών.

· Γιατί δυστυχώς η επίσκεψη στα σούπερ μάρκετ παραμένει «Γολγοθάς» για το μέσο νοικοκυριό…

Latest News