
Στην εξαγορά της Spirit AeroSystems έναντι 4,7 δισ. δολαρίων συμφώνησε να προχωρήσει η Boeing. Το deal είναι αποτέλεσμα πολύμηνων συνομιλιών, με την αμερικανική εταιρεία να ελπίζει ότι θα τη βοηθήσει στην ανακούφιση μιας σπειροειδούς κρίσης ασφάλειας.
Επιβεβαιώνοντας δημοσιεύματα αργά το βράδυ της Κυριακής, η Boeing ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι θα αγοράσει τον προβληματικό προμηθευτή της Spirit AeroSystems σε μια συμφωνία συνολικής αξίας 4,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων,.
Η συνολική αξία συναλλαγής είναι περίπου 8,3 δισεκατομμύρια δολάρια, συμπεριλαμβανομένου του τελευταίου αναφερόμενου καθαρού χρέους της Spirit, είπε η Boeing, προσθέτοντας ότι οι μέτοχοι της Spirit θα λάβουν 0,25 μετοχές της Boeing για κάθε μία από τις μετοχές τους Spirit εάν η σταθμισμένη μέση τιμή είναι στα 149 δολάρια ή κάτω από αυτήν.
Η Airbus και η Spirit έχουν επίσης συνάψει ένα δεσμευτικό φύλλο όρων βάσει του οποίου η Airbus θα αποκτήσει ορισμένα εμπορικά πακέτα εργασίας που εκτελεί η Spirit για την Airbus ταυτόχρονα με το κλείσιμο της συγχώνευσης Boeing-Spirit, πρόσθεσε.
Boeing: Τι ζητούν οι οικόγενειες θυμάτων αεροπορικών τραγωδιών
Απανωτά δυστυχήματα
Τον περασμένο μήνα ένα κάλυμμα κινητήρα σε ένα Boeing 737-800 έπεσε κατά τη διάρκεια της απογείωσης στις ΗΠΑ. Η πτήση της Southwest Airlines με 135 επιβάτες και έξι μέλη του πληρώματος επέστρεψε στο Ντένβερ αφού είχε ξεκινήσει για το Χιούστον.
Ακόμη, τον Ιανουάριο, σε πτήση της Alaska Airlines, μία πόρτα εξερράγη ενώ το αεροπλάνο βρισκόταν σε πτήση προς την Καλιφόρνια. Η Boeing προσπαθεί να αποκαταστήσει τη φήμη της μετά τα δυστυχήματα που σημειώθηκαν το 2018 και το 2019 και στοίχισαν τη ζωή σε 346 ανθρώπους.
Η Boeing πέρασε τη δυσκολότερη κρίση στην ιστορία της
Η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών πέρασε μία από τις σοβαρότερες κρίσεις στην ιστορία της, όταν δύο αεροσκάφη της συνετρίβησαν, στην Ινδονησία και στην Αιθιοπία, χωρίς να επιζήσει κανείς από τους 346 επιβαίνοντες στα τέλη του 2018 και στις αρχές του 2019.
Βασικός λόγος από τον οποίο προκλήθηκε το δυστύχημα ήταν το λογισμικό αποτροπής απώλειας στήριξης MCAS, που βασιζόταν σε δεδομένα μόνο ενός αισθητήρα, ενώ οι πιλότοι δεν είχαν εκπαιδευτεί για αυτό.
Συνέπεια τούτου, ήταν ολόκληρος ο στόλος των Max να καθηλωθεί από τον Μάρτιο του 2019 ως τον Νοέμβριο του 2020. Το ζήτημα επιλύθηκε και τα αεροσκάφη του τύπου εντέλει επέστρεψαν στους αιθέρες, αλλά τα Max συνεχίζουν να παρουσιάζουν προβλήματα.
Πρόσφατα περιστατικά με αεροσκάφη της εταιρείας, έχουν αναζωπυρώσει τους φόβους των επιβατών, όπως επισημαίνουν διεθνή δημοσιεύματα. Τον περασμένο μήνα ένα κάλυμμα κινητήρα σε ένα Boeing 737-800 έπεσε κατά τη διάρκεια απογείωσης στις ΗΠΑ. Η πτήση της Southwest Airlines με 135 επιβάτες και έξι μέλη πληρώματος επέστρεψε στο Ντένβερ αφού είχε αναχωρήσει για το Χιούστον.


Latest News

Οι οικονομικές ανησυχίες βαραίνουν τα αποτελέσματα των αεροπορικών εταιρειών
Οι ευρωπαϊκές κρατήσεις μειώνονται και αυτό θα μπορούσε να επηρεάσει τα οικονομικά αποτελέσματα

Μεγαλώνει το χάσμα ανισοτήτων στην Αμερική - Τι λέει έρευνα της BofA
Τι αναφέρει η έρευνα της Bank of America (ΒοfΑ) για τις ΗΠΑ

Γιατί γερουσιαστές ζητούν από την Fed να παραδώσει αρχεία σχετικά με την αποτυχία της fintech Synapse
Η Fed κατηγορείται για εποπτική αμέλεια καθώς εκατομμύρια σε κεφάλαια πελατών εξακολουθούν να βρίσκονται χαμένα

Ποιος είναι ο «εγκέφαλος» πίσω από τον Αμερικανό Πρόεδρο
Ο Ράσελ Βόουτ θεωρείται δεύτερος μόνο από τον ίδιο τον Τραμπ

Πως ο Ρούμπιο μεταμορφώνει το Στέιτ Ντιπάρτμεντ
Ο υπουργός εκθέτει σχέδια για περικοπή θέσεων και συρρίκνωση αυτού που ονόμασε διογκωμένη γραφειοκρατία στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ

Μετά τα τσιπ, οι φαρμακευτικές - Γιατί μπαίνουν στο στόχαστρο Τραμπ
Η έρευνα για τις εισαγωγές φαρμακευτικών προϊόντων - Οι επιπτώσεις και οι εκτιμήσεις σημειώματος της ελληνικής πρεσβείας στην Ουάσιγκτον

Deutsche Bank: Κι όμως… οι αγορές δεν βλέπουν ακόμη ύφεση λόγω δασμών
Η ιστορία δείχνει ξεκάθαρα ότι αν τελικά υπάρξει ύφεση, τότε υπάρχει ακόμα πολύς χώρος για περαιτέρω πτώση στις αγορές, εξηγεί η Deutsche Bank

H Πορτογαλία ζητά την ενεργοποίηση της ρήτρας διαφυγής για τις αμυντικές δαπάνες
Η Πορτογαλία δαπανά το 1,55% του ΑΕΠ για την Αμυνα, κάτω απο το 2% που ζητά το ΝΑΤΟ

Λαγκάρντ: Είναι πιθανόν οι δασμοί να επιδράσουν αποπληθωριστικά για την Ευρώπη
Το ακριβές αποτέλεσμα στον πληθωρισμό είναι ακόμα αβέβαιο δεδομένου του μεγάλου εύρους των παραγόντων, είπε η επικεφαλής της ΕΚΤ Κριστίν Λαγκάρντ

Κατακόρυφη η πτώση για την Gucci - Διψήφια η μείωση πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο
Οι πωλήσεις της Gucci κατακρημνίζονται καθώς o μητρικός όμιλος Kering προσπαθεί -χωρίς επιτυχία- να αναζωογονήσει τη ζήτηση