Στην εξαγορά της Spirit AeroSystems έναντι 4,7 δισ. δολαρίων συμφώνησε να προχωρήσει η Boeing. Το deal είναι αποτέλεσμα πολύμηνων συνομιλιών, με την αμερικανική εταιρεία να ελπίζει ότι θα τη βοηθήσει στην ανακούφιση μιας σπειροειδούς κρίσης ασφάλειας.

Επιβεβαιώνοντας δημοσιεύματα αργά το βράδυ της Κυριακής, η Boeing ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι θα αγοράσει τον προβληματικό προμηθευτή της Spirit AeroSystems  σε μια συμφωνία συνολικής αξίας 4,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων,.

Η συνολική αξία συναλλαγής είναι περίπου 8,3 δισεκατομμύρια δολάρια, συμπεριλαμβανομένου του τελευταίου αναφερόμενου καθαρού χρέους της Spirit, είπε η Boeing, προσθέτοντας ότι οι μέτοχοι της Spirit θα λάβουν 0,25 μετοχές της Boeing για κάθε μία από τις μετοχές τους Spirit εάν η σταθμισμένη μέση τιμή είναι στα 149 δολάρια ή κάτω από αυτήν.

Η Airbus και η Spirit έχουν επίσης συνάψει ένα δεσμευτικό φύλλο όρων βάσει του οποίου η Airbus θα αποκτήσει ορισμένα εμπορικά πακέτα εργασίας που εκτελεί η Spirit για την Airbus ταυτόχρονα με το κλείσιμο της συγχώνευσης Boeing-Spirit, πρόσθεσε.

Boeing: Τι ζητούν οι οικόγενειες θυμάτων αεροπορικών τραγωδιών

Απανωτά δυστυχήματα

Τον περασμένο μήνα ένα κάλυμμα κινητήρα σε ένα Boeing 737-800 έπεσε κατά τη διάρκεια της απογείωσης στις ΗΠΑ. Η πτήση της Southwest Airlines με 135 επιβάτες και έξι μέλη του πληρώματος επέστρεψε στο Ντένβερ αφού είχε ξεκινήσει για το Χιούστον.

Ακόμη, τον Ιανουάριο, σε πτήση της Alaska Airlines, μία πόρτα εξερράγη ενώ το αεροπλάνο βρισκόταν σε πτήση προς την Καλιφόρνια. Η Boeing προσπαθεί να αποκαταστήσει τη φήμη της μετά τα δυστυχήματα που σημειώθηκαν το 2018 και το 2019 και στοίχισαν τη ζωή σε 346 ανθρώπους.

Η Boeing πέρασε τη δυσκολότερη κρίση στην ιστορία της

Η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών πέρασε μία από τις σοβαρότερες κρίσεις στην ιστορία της, όταν δύο αεροσκάφη της συνετρίβησαν, στην Ινδονησία και στην Αιθιοπία, χωρίς να επιζήσει κανείς από τους 346 επιβαίνοντες στα τέλη του 2018 και στις αρχές του 2019.

Βασικός λόγος από τον οποίο προκλήθηκε το δυστύχημα ήταν το λογισμικό αποτροπής απώλειας στήριξης MCAS, που βασιζόταν σε δεδομένα μόνο ενός αισθητήρα, ενώ οι πιλότοι δεν είχαν εκπαιδευτεί για αυτό.

Συνέπεια τούτου, ήταν ολόκληρος ο στόλος των Max να καθηλωθεί από τον Μάρτιο του 2019 ως τον Νοέμβριο του 2020. Το ζήτημα επιλύθηκε και τα αεροσκάφη του τύπου εντέλει επέστρεψαν στους αιθέρες, αλλά τα Max συνεχίζουν να παρουσιάζουν προβλήματα.

Πρόσφατα περιστατικά με αεροσκάφη της εταιρείας, έχουν αναζωπυρώσει τους φόβους των επιβατών, όπως επισημαίνουν διεθνή δημοσιεύματα. Τον περασμένο μήνα ένα κάλυμμα κινητήρα σε ένα Boeing 737-800 έπεσε κατά τη διάρκεια απογείωσης στις ΗΠΑ. Η πτήση της Southwest Airlines με 135 επιβάτες και έξι μέλη πληρώματος επέστρεψε στο Ντένβερ αφού είχε αναχωρήσει για το Χιούστον.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή