Το σκεπτικό της Netflix πίσω από τις αυξήσεις των τιμών για τη συνδρομητική υπηρεσία χωρίς διαφημίσεις της εταιρείας εξήγησε ο συν-διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γκρεγκ Πίτερς.
Ο Πίτερς δήλωσε στο The Verge ότι οι πολλαπλές αυξήσεις των τιμών στα πακέτα χωρίς διαφημίσεις τα τελευταία χρόνια είναι μια προσπάθεια να προσφέρει στους καταναλωτές μια ευρύτερη γκάμα επιλογών, οι οποίες απαιτούν πρόσθετες επενδύσεις.
«Φλερτάρει» με το ρεκόρ όλων των εποχών η Netflix
«Θέλουν μεγαλύτερη ποικιλία εκπομπών, θέλουν περισσότερες ποιοτικές εκπομπές, οπότε αυτή είναι η δουλειά μας», δήλωσε ο Πίτερς. «Αν το κάνουμε αυτό καλά, περιστασιακά θα ζητήσουμε από τα μέλη να πληρώσουν λίγο παραπάνω για να διατηρήσουμε αυτήν την ποιότητα».
Πως άλλαξε η πολιτική τιμών του Netflix
Τον περασμένο Ιούλιο, ο γίγαντας του streaming εγκατέλειψε το πρόγραμμα Basic, που μέχρι πρότινος ήταν η φθηνότερη επιλογή χωρίς διαφημίσεις στα 11,99 δολάρια το μήνα, αφήνοντας τους συνδρομητές να επιλέξουν μεταξύ του προγράμματος Standard χωρίς διαφημίσεις, το οποίο κοστίζει 3,50 δολάρια παραπάνω, ή του πιο προσιτού προγράμματος Standard with Ads, το οποίο κοστίζει 6,99 δολάρια το μήνα. Θα μπορούσαν επίσης να επιλέξουν το ακριβότερο πακέτο του Netflix, το Premium χωρίς διαφημίσεις, το οποίο αυξήθηκε από 19,99 σε 22,99 δολάρια το μήνα τον περασμένο Οκτώβριο.
Όταν ρωτήθηκε αν το Netflix στοχεύει στην αύξηση του αριθμού των θεατών στην κατηγορία διαφημίσεων, ο Πίτερς απάντησε ότι «σίγουρα δεν είναι αυτός ο στόχος». «Αυτό που θα έλεγα είναι ότι η δουλειά μας είναι να προσθέσουμε περισσότερη αξία στην υπηρεσία ψυχαγωγίας που προσφέρουμε», είπε.
Παρόλο που το Netflix μπορεί να μην σκοπεύει να κατευθύνει τους πελάτες τους στο διαφημιστικό του πρόγραμμα, ο Πίτερς ελπίζει να μειώσει τις διαφημίσεις με την πάροδο του χρόνου και να «παρέχει διαφημίσεις υψηλότερης συνάφειας και αξίας».
Το Netflix ξεπέρασε τις προσδοκίες για τα κέρδη του πρώτου τριμήνου, αυξάνοντας τους συνδρομητές κατά 9,33 εκατομμύρια παγκοσμίως και κερδίζοντας 9,37 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα.
Latest News
Ο παράξενος λόγος που η Birkenstock κυνηγάει «μαϊμούδες»
Ο Γερμανός κατασκευαστής μοντέρνων υποδημάτων με βάση το φελλό κατέθεσε τρεις αγωγές για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων
Διψήφια αύξηση στα μπόνους στελεχών μεγάλων τραπεζών της Wall Street
Οι αυξήσεις ακολουθούν δύο χρόνια συγκράτησης στον κλάδο - Οι διοικούντες σχεδιάζουν αυξήσεις που αντικατοπτρίζουν την ανάκαμψη
Τι συμβαίνει με τις start up της Silicon Valey - Ποιο project μπαίνει στο συρτάρι
Τεράστιες πρόσφατες συμφωνίες συγκέντρωσης κεφαλαίων για Databricks, SpaceX και OpenAI καθυστερούν περαιτέρω την ανάγκη για ντεμπούτο στο χρηματιστήριο
ΔΝΤ για Τραμπ : Η απρόβλεπτη πολιτική του αυξάνει το κόστος δανεισμού παγκοσμίως
Η επικεφαλής του ΔΝΤ Γκεοργκίεβα προειδοποιεί ότι οι απειλές του για τους δασμούς αυξάνουν την οικονομική αβεβαιότητα
Πόσοι κρύβουν χρήματα από τους συντρόφους τους
Οι δικηγόροι λένε ότι μυστικοί λογαριασμοί έρχονται συχνά στο φως κατά τη διάρκεια αιτήσεων για στεγαστικά δάνεια
Ρεκόρ για την Tesco - Έζησε τα... καλύτερα Χριστούγεννα όλων των εποχών
Πώς έφτασε η Tesco να ελέγχει πλέον το 28,5% της βρετανικής αγοράς - Οι εκτιμήσεις για το 2025
Πόλος έλξης των Αμερικανών η Ισπανία - Τι γίνεται με τη χρυσή βίζα
Τον Απρίλιο τελειώνει το πρόγραμμα golden visa στην Ισπανία και οι Αμερικανοί σπεύδουν να εξασφαλίσουν τη διαμονή τους
Ποιοι θέλουν να εξαγοράσουν το Tik Tok - Μήπως όμως δεν... πωλείται;
Ο Κέβιν Ο' Λίρι του ριάλιτι «Shark Tank» και ο δισεκατομμυριούχος Φραν ΜακΚορτ θέλουν να αγοράσουν την TikTok στις ΗΠΑ
ΕΕ: Καμπανάκι για την οικονομία – Επιβεβαιώνεται η έκθεση Ντράγκι
Τι αναφέρει έκθεση που περιγράφει τις μελλοντικές προκλήσεις για την ανταγωνιστικότητα της ΕΕ
Μία μόνο μείωση των επιτοκίων από την Fed βλέπουν οι traders για το 2025
Τα στοιχεία για την αγορά εργασίας που ενισχύουν την εκτίμηση για λιγότερες μειώσεις επιτοκίων από την Fed