
Νέα «δίχτυα» στις αγορές της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας, με στόχο την ανάπτυξη του δικτύου της Kiko Milano ρίχνει ο όμιλος Fais που διατηρεί τα δικαιώματα του ιταλικού brand καλλυντικών.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, η διοικητική ομάδα του ομίλου Fais βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την εκμίσθωση εμπορικών χώρων στο Μπουργκάς (1) και στο Βουκουρέστι (2). Η αίσθηση που εκπέμπεται είναι ότι πολύ σύντομα θα υπάρξει συμφωνία, ώστε να προχωρήσει η διαδικασία για την δημιουργία των καταστημάτων.
Ο Τούρκος βασιλιάς της κάλτσας «πολιορκεί» την Αθήνα
Ο όμιλος του Έλληνα επιχειρηματία, Σάμι Φάις θεωρεί πως υπάρχουν τεράστιες προοπτικές για τη δυναμική του ιταλικού brand στα Βαλκάνια, με έμφαση στη Ρουμανία που αναπτύσσεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια.
Σχέδια επέκτασης της Kiko Milano υπάρχουν και στην ελληνική αγορά. Στο πλαίσιο αυτό, αναζητούνται νέα σημεία σε δημοφιλή και όχι μόνο εμπορικούς δρόμους που συγκεντρώνουν υψηλή κίνηση σε όλη την Ελλάδα. Το ιταλικό σήμα γνωρίζει ευρεία αποδοχή από το νεανικό γυναικείο κοινό χάρη στην καλή σχέση ποιότητας και τιμής.
Από τον Percassi στην Louis Vuitton
Τα σχέδιο του ομίλου Fais συνεχίζονται κανονικά παρά το mega deal της ιταλικής low cost μάρκας ομορφιάς με τον όμιλο της Louis Vuitton. Υπενθυμίζεται ότι η επενδυτική εταιρεία L Catterton που υποστηρίζεται από την LVMH, ήρθε σε συμφωνία να αγοράσει το πλειοψηφικό μερίδιο της Kiko Milano από την οικογένεια Percassi σε μια συμφωνία περίπου 1,4 δισ. ευρώ που περιλαμβάνει και το χρέος του ιταλικού brand.
Οι Percassis θα διατηρήσουν «σημαντικό» μερίδιο στην Kiko Milano καθώς οι προοπτικές της βιομηχανίας της ομορφιάς είναι εξαιρετικές. Η παγκόσμια αγορά προϊόντων ομορφιάς αναμένεται να αυξηθεί στα 128 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2032 από 78 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι, προβλέπει το Fortune Business Insight.
Σήμερα, η Κικο Milano διαθέτει περισσότερα από 1.100 καταστήματα σε 66 χώρες ενώ έσοδά της αυξήθηκαν κατά 20% πέρυσι σε περίπου 800 εκατομμύρια ευρώ.
«Ντεμπούτο» το 2020 στο The Athens Mall
Ο Όμιλος Φάις έφερε πρώτος το low cost beauty brand στην Ελλάδα, ως αποκλειστικός διανομέας, το 2020, μέσω της θυγατρικής SLF East Europe. Το πρώτο κατάστημα άνοιξε στο The Mall Athens, ακολούθησε το eshop στις αρχές του 2021, ενώ η συνέχεια ήταν ταχύτατη: φυσικά καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λευκωσία, Λάρνακα, Πάφο και Σόφια, pop-up και shop-in-shop stores σε μεγάλα εμπορικά κέντρα – σήμερα έχει φτάσει τα 25 σημεία.
Κατά την πρώτη της οικονομική χρήση (2021) η Kiko Milano ξεπέρασε τα 3 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις, με σύνολο μόλις 5 καταστημάτων, ενώ το 2022 και το 2023 σηματοδότησαν την ανάπτυξη της αλυσίδας με εντατικούς ρυθμούς εντός κι εκτός ελληνικών συνόρων, ξεπερνώντας τις προσδοκίες πέρα από τα προσδοκώμενα. Ενδεικτικό είναι ότι οι επιδόσεις της SLF Greece άγγιξαν σε τζίρο τα 8,4 εκατ. ευρώ την περσινή χρονιά.


Latest News

Η «Κάμπος Χίου» στηρίζει τους εσπεριδοκαλλιεργητές του νησιού
Η Κάμπος Χίου έχει προμηθευτεί από το νησί 200 τόνους Χιώτικα μανταρίνια, ποσότητα σχεδόν τετραπλάσια από πέρυσι

Συνεργασία P3 Greece και PNO Innovation Greece
Οι δύο εταιρείες ενώνουν τις δυνάμεις τους για να χαρτογραφήσουν και να αναλύσουν κρίσιμους κλάδους της ελληνικής οικονομίας

Protergia: Σταθερό για ένατο μήνα το πράσινο τιμολόγιο Value Special
Για 11ο συνεχόμενο μήνα, το οικιακό «κίτρινο» κυμαινόμενο τιμολόγιο προσφέρεται στην ίδια τιμή των 0,09093 €/ ΚWh με συνέπεια με το Value Swift on time

Στρατηγική επένδυση της Viva στην εταιρεία φοροσήμανσης fiskaltrust
«Η στρατηγική μας εστιάζει στην υποστήριξη των παρόχων επιχειρηματικού λογισμικού που θέλουν να προσφέρουν υπηρεσίες σε όλη την Ευρώπη, και όχι στον ανταγωνισμό τους», δήλωσε ο CEO της Viva, Χάρης Καρώνης

Οι αναλυτές «ανακρίνουν» τους Έλληνες τραπεζίτες - Στο επίκεντρο τα μερίσματα
Οι ανακοινώσεις νωρίτερα των οικονομικών αποτελεσμάτων των συστημικών τραπεζών θα εκκινήσει νωρίτερα και τη διαδικασία της επιβράβευσης των μετόχων

Η Hondos Center αντεπιτίθεται - Το νέο «ταξίδι ομορφιάς» στη Νέα Ιωνία
Οι άγριες οικογενειακές κόντρες και το δυναμικό comeback της Hondos Center – Πάνω από 300 εκατ. ο τζίρος των 8 εταιρειών των αδελφών Χόντου

Netcompany: Πλώρη για τζίρο το 2026 πάνω από τα 1,25 δισ. ευρώ
Η εταιρεία είδε τα έσοδά της να αυξάνονται κατά 7,6%, φθάνοντας τα 875 εκατ. ευρώ το 2024 - Ο ρόλος της ελληνικής θυγατρικής Netcompany-Intrasoft

Γκάζι… στα στεγαστικά δάνεια – Σχέδιο τεσσάρων σημείων από τις τράπεζες
Το πρόγραμμα «Σπίτι μου» εκμεταλλεύονται οι τράπεζες για να αυξήσουν τις χορηγήσεις σε στεγαστικά δάνεια

«Με το δάχτυλο στη σκανδάλη» – Ποιοι ψάχνουν deals στη σκιά του Τραμπ
Έντονη κινητικότητα στην αγορά με αρκετούς επιχειρηματίες να αναζητούν ευκαιρίες εντός και εκτός Ελλάδας – Ποια deals κυοφορούνται

Καφούνης (ΕΣΕΕ): Στη χειρότερη περίοδο το εμπόριο – Η κινεζική «πληγή» και οι αλλαγές στις εκπτώσεις
Άμεσα μέτρα για τον αθέμιτο ανταγωνισμό από τα κινεζικά προϊόντα ζητά η ΕΣΕΕ – Τι είπε ο Σταύρος Καφούνης για τις εκπτώσεις και το «Shopping in Greece»