Νέα «δίχτυα» στις αγορές της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας, με στόχο την ανάπτυξη του δικτύου της Kiko Milano ρίχνει ο όμιλος Fais που διατηρεί τα δικαιώματα του ιταλικού brand καλλυντικών.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, η διοικητική ομάδα του ομίλου Fais βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την εκμίσθωση εμπορικών χώρων στο Μπουργκάς (1) και στο Βουκουρέστι (2). Η αίσθηση που εκπέμπεται είναι ότι πολύ σύντομα θα υπάρξει συμφωνία, ώστε να προχωρήσει η διαδικασία για την δημιουργία των καταστημάτων.
Ο Τούρκος βασιλιάς της κάλτσας «πολιορκεί» την Αθήνα
Ο όμιλος του Έλληνα επιχειρηματία, Σάμι Φάις θεωρεί πως υπάρχουν τεράστιες προοπτικές για τη δυναμική του ιταλικού brand στα Βαλκάνια, με έμφαση στη Ρουμανία που αναπτύσσεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια.
Σχέδια επέκτασης της Kiko Milano υπάρχουν και στην ελληνική αγορά. Στο πλαίσιο αυτό, αναζητούνται νέα σημεία σε δημοφιλή και όχι μόνο εμπορικούς δρόμους που συγκεντρώνουν υψηλή κίνηση σε όλη την Ελλάδα. Το ιταλικό σήμα γνωρίζει ευρεία αποδοχή από το νεανικό γυναικείο κοινό χάρη στην καλή σχέση ποιότητας και τιμής.
Από τον Percassi στην Louis Vuitton
Τα σχέδιο του ομίλου Fais συνεχίζονται κανονικά παρά το mega deal της ιταλικής low cost μάρκας ομορφιάς με τον όμιλο της Louis Vuitton. Υπενθυμίζεται ότι η επενδυτική εταιρεία L Catterton που υποστηρίζεται από την LVMH, ήρθε σε συμφωνία να αγοράσει το πλειοψηφικό μερίδιο της Kiko Milano από την οικογένεια Percassi σε μια συμφωνία περίπου 1,4 δισ. ευρώ που περιλαμβάνει και το χρέος του ιταλικού brand.
Οι Percassis θα διατηρήσουν «σημαντικό» μερίδιο στην Kiko Milano καθώς οι προοπτικές της βιομηχανίας της ομορφιάς είναι εξαιρετικές. Η παγκόσμια αγορά προϊόντων ομορφιάς αναμένεται να αυξηθεί στα 128 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2032 από 78 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι, προβλέπει το Fortune Business Insight.
Σήμερα, η Κικο Milano διαθέτει περισσότερα από 1.100 καταστήματα σε 66 χώρες ενώ έσοδά της αυξήθηκαν κατά 20% πέρυσι σε περίπου 800 εκατομμύρια ευρώ.
«Ντεμπούτο» το 2020 στο The Athens Mall
Ο Όμιλος Φάις έφερε πρώτος το low cost beauty brand στην Ελλάδα, ως αποκλειστικός διανομέας, το 2020, μέσω της θυγατρικής SLF East Europe. Το πρώτο κατάστημα άνοιξε στο The Mall Athens, ακολούθησε το eshop στις αρχές του 2021, ενώ η συνέχεια ήταν ταχύτατη: φυσικά καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λευκωσία, Λάρνακα, Πάφο και Σόφια, pop-up και shop-in-shop stores σε μεγάλα εμπορικά κέντρα – σήμερα έχει φτάσει τα 25 σημεία.
Κατά την πρώτη της οικονομική χρήση (2021) η Kiko Milano ξεπέρασε τα 3 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις, με σύνολο μόλις 5 καταστημάτων, ενώ το 2022 και το 2023 σηματοδότησαν την ανάπτυξη της αλυσίδας με εντατικούς ρυθμούς εντός κι εκτός ελληνικών συνόρων, ξεπερνώντας τις προσδοκίες πέρα από τα προσδοκώμενα. Ενδεικτικό είναι ότι οι επιδόσεις της SLF Greece άγγιξαν σε τζίρο τα 8,4 εκατ. ευρώ την περσινή χρονιά.
Latest News
Ίδρυση αστικού συνεταιρισμού μέσα από την e-υπηρεσία μιας «στάσης»
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Εγκρίθηκε το ενημερωτικό δελτίο της Alter Ego Media για εισαγωγή στο ΧΑ
Με απόφαση του το διοικητικό συμβούλιο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου της Alter Ego Media
Εθνική Ασφαλιστική: Προσαρμογή προς τα...κάτω στα ισόβια ασφάλιστρα υγείας - Στο 7% η αύξηση
Η Εθνική Ασφαλιστική υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρίας στην διασφάλιση του οφέλους των ασφαλισμένων
Κορυφαία επιλογή της BofA η Eurobank - Οι τιμές στόχοι για τις τράπεζες [γραφήματα]
Μετά από βελτιωμένη καθοδήγηση σχετικά με τα αποτελέσματα του 3ου τριμήνου, η BofA αναμένει άνοδο των χορηγήσεων στην Ελλάδα κατά 7-10%
Μειώνει τις...αυξήσεις και η Generali: Υψηλότερα 6,9% τα ασφάλιστρα υγείας το 2025
Η Generali σημειώνει πως οι αυξήσεις τίθενται σε ισχύ από την 01.01.2025 και έως το τέλος του τρέχοντος έτους
«Ψαλιδίζει» τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας η Eurolife
Η μείωση αναμένεται να φτάσει σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ, σύμφωνα με την ασφαλιστική εταιρεία Eurolife
Η Παπουτσάνης μπαίνει στην αγορά των μαλακτικών με τα Aromatics
Τα μπουκάλια της σειράς μαλακτικών της Παπουτσάνης περιέχουν 30% ανακυκλωμένο πλαστικό
Αλλαγή ηγεσίας στη Xerox Hellas - Αποχωρεί ο Βασίλης Ραμπάτ μετά από 35 χρόνια
Ύστερα από 21 χρόνια στο ελληνικό branch της αμερικανικής πολυεθνικής, θα υπάρξει αλλαγή προσώπου στην ηγεσία της εταιρείας
Στην οικογένεια Σαράντη η Κάμπος Χίου – Έκλεισε το deal
Ύστερα από 18 μήνες διαπραγματεύσεων, επετεύχθη η συμφωνία ανάμεσα στην οικογένεια Σαράντη και την Κάμπος Χίου, όπως είχε αναφέρει ο ΟΤ
«Καμπανάκι» από τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιώς για τον αθέμιτο ανταγωνισμό από κινεζικές πλατφόρμες
Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς μιλά για ανισότητες από κινέζικα sites που έχουν διαφορετικό φορολογικό καθεστώς