Η Google ανακοίνωσε ότι θα καταστήσει υποχρεωτικό για τους διαφημιστές να αποκαλύπτουν προεκλογικές διαφημίσεις που χρησιμοποιούν ψηφιακά τροποποιημένο περιεχόμενο για να απεικονίζουν πραγματικά ή ρεαλιστικά πρόσωπα ή γεγονότα. Η κίνηση αυτή είναι ουσιαστικά το τελευταίο βήμα της αμερικανικής εταιρείας για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης σε περιόδους εκλογικών αναμετρήσεων.
Η ενημέρωση των απαιτήσεων γνωστοποίησης σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας για το πολιτικό περιεχόμενο απαιτεί από τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να επιλέξουν ένα πλαίσιο ελέγχου στην ενότητα «τροποποιημένο ή συνθετικό περιεχόμενο» των ρυθμίσεων της καμπάνιας τους.
Μετάφραση σε ακόμη 110 γλώσσες προσθέτει η Google
Η ταχεία ανάπτυξη της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης, η οποία μπορεί να δημιουργήσει κείμενο, εικόνες και βίντεο σε δευτερόλεπτα, ανταποκρινόμενη σε προτροπές του χρήστη, έχει εγείρει ανησυχίες για την πιθανή κακή χρήση της.
Η άνοδος των deepfakes, του πειστικά παραποιημένου περιεχομένου για να παραποιηθεί κάποιος, έχουν θολώσει ακόμη περισσότερο τα όρια μεταξύ του αληθινού και του ψεύτικου.
Η Google είπε ότι θα δημιουργήσει μια κοινοποίηση της νέας πολιτικής εντός διαφημίσεων για ροές και shorts σε κινητά τηλέφωνα και σε ροές σε υπολογιστές και τηλεόραση. Για άλλες μορφές, οι διαφημιστές θα πρέπει να παρέχουν μια διακριτή «εξέχουσα δημοσιοποίηση» στους χρήστες.
Η «αποδεκτή γλώσσα δημοσιοποίησης» θα ποικίλλει ανάλογα με το πλαίσιο της διαφήμισης, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Google.
Τον Απρίλιο, κατά τη διάρκεια των γενικών εκλογών στην Ινδία, ψεύτικα βίντεο δύο ηθοποιών του Bollywood που εθεάθησαν να ασκούν κριτική στον πρωθυπουργό Ναρέντρα Μόντι είχαν γίνει viral στο διαδίκτυο, αναφέρει το Reuters. Και τα δύο βίντεο που δημιουργήθηκαν από την τεχνητή νοημοσύνη ζητούσαν από τους ανθρώπους να ψηφίσουν για το αντιπολιτευόμενο κόμμα του Κογκρέσου.
Παράλληλα, η OpenAI υπό τον Σαμ Άλτμαν ανακοίνωσε τον Μάιο ότι διέκοψε πέντε μυστικές επιχειρήσεις επιρροής που προσπαθούσαν να χρησιμοποιήσουν μοντέλα AI για «παραπλανητική δραστηριότητα» στο διαδίκτυο, σε μια «προσπάθεια χειραγώγησης της κοινής γνώμης ή επηρεασμού των πολιτικών αποτελεσμάτων».
Η Meta Platforms από την πλευρά της είχε ανακοινώσει πέρυσι ότι θα έκανε τους διαφημιστές να αποκαλύπτουν εάν η τεχνητή νοημοσύνη ή άλλα ψηφιακά εργαλεία χρησιμοποιούνται για την τροποποίηση ή τη δημιουργία πολιτικών, κοινωνικών ή εκλογικών διαφημίσεων στο Facebook και στο Instagram.
Latest News
Οι κίνδυνοι στα smartphones από τα κακόβουλα NFC tags - Τι λέει η Kaspersky
«Η τεχνολογία NFC είναι εξαιρετικά πρακτική, αλλά μπορεί να αποτελέσει φορέα κακόβουλων δραστηριοτήτων», προειδοποιεί ο επικεφαλής ερευνητής ασφάλειας στην Kaspersky
Η ΕΕ επαναξιολογεί τις έρευνες σε Apple, Google και Meta
Σύμφωνα με το νόμο για τις ψηφιακές αγορές, οι Βρυξέλλες ξεκίνησαν έρευνες τον περασμένο Μάρτιο για τις big tech Apple, Google και Meta
Στα χέρια του Μασκ και το TikTok; - Πώς θα παίξει τη «χρυσή μετοχή» το Πεκίνο
Οι δραστηριότητες του TikTok στις ΗΠΑ θα μπορούσαν να αποτιμηθούν σε περίπου 40 έως 50 δισεκατομμύρια δολάρια
Facebook: Το ψεύτικο «μήνυμα απενεργοποίησης λογαριασμού» – Τι πρέπει να κάνετε
Έρχεται μήνυμα από φίλους για απενεργοποίηση λογαριασμού του Facebook
Νέο μπλόκο ΗΠΑ στις εξαγωγές μικροτσίπ και τεχνολογίας ΑΙ
Στόχος των νέων περιορισμών είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες να διατηρήσουν την κυρίαρχη θέση τους στην τεχνητή νοημοσύνη
Meta και Amazon «κόβουν» τα προγράμματα συμπερίληψης – Νέα συνάντηση Τραμπ και Ζάκερμπεργκ
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ συνεχίζει την επίθεση φιλίας στον Τραμπ καθώς οι αμερικανικές επιχειρήσεις προετοιμάζονται για ισχυροποίηση των συντηρητικών φωνών.
Οι Κινέζοι ανταγωνιστές «ροκανίζουν» το μερίδιο αγοράς των iPhone της Apple - Ο ρόλος της AI
Το iPhone υποχώρησε κατά μία μονάδα στο 18% του μεριδίου αγοράς το 2024
Ένας Cosmos γεμάτος ανθρωπόμορφα ρομπότ
Θα μπορούν να κάνουν δουλειές στο σπίτι ή σε χώρους εργασίας όπως τα εργοστάσια
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ κατακρίνει την Apple για έλλειψη καινοτομίας
O Μαρκ Ζάκερμπεργκ είπε για την Apple, μεταξύ άλλων , πως «Δεν έχουν εφεύρει κάτι σπουδαίο εδώ και καιρό»
Γιατί 1 στους 4 Αμερικάνους αποφεύγουν την Τεχνολογία Tesla
Είναι εξαιρετικά σπάνια η εμπλοκή ενός επιχειρηματία τόσο ανοιχτά στην πολιτική με τρόπο που να οδηγεί σε μποϋκοτάζ της Tesla