![Google: Οι αλλαγές που έρχονται στις αναρτήσεις πολιτικού περιεχομένου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/2024-02-16T000121Z_423707472_RC2B36A03LWC_RTRMADP_5_GOOGLE-EUROPE.jpg)
Η Google ανακοίνωσε ότι θα καταστήσει υποχρεωτικό για τους διαφημιστές να αποκαλύπτουν προεκλογικές διαφημίσεις που χρησιμοποιούν ψηφιακά τροποποιημένο περιεχόμενο για να απεικονίζουν πραγματικά ή ρεαλιστικά πρόσωπα ή γεγονότα. Η κίνηση αυτή είναι ουσιαστικά το τελευταίο βήμα της αμερικανικής εταιρείας για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης σε περιόδους εκλογικών αναμετρήσεων.
Η ενημέρωση των απαιτήσεων γνωστοποίησης σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας για το πολιτικό περιεχόμενο απαιτεί από τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να επιλέξουν ένα πλαίσιο ελέγχου στην ενότητα «τροποποιημένο ή συνθετικό περιεχόμενο» των ρυθμίσεων της καμπάνιας τους.
Μετάφραση σε ακόμη 110 γλώσσες προσθέτει η Google
Η ταχεία ανάπτυξη της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης, η οποία μπορεί να δημιουργήσει κείμενο, εικόνες και βίντεο σε δευτερόλεπτα, ανταποκρινόμενη σε προτροπές του χρήστη, έχει εγείρει ανησυχίες για την πιθανή κακή χρήση της.
Η άνοδος των deepfakes, του πειστικά παραποιημένου περιεχομένου για να παραποιηθεί κάποιος, έχουν θολώσει ακόμη περισσότερο τα όρια μεταξύ του αληθινού και του ψεύτικου.
Η Google είπε ότι θα δημιουργήσει μια κοινοποίηση της νέας πολιτικής εντός διαφημίσεων για ροές και shorts σε κινητά τηλέφωνα και σε ροές σε υπολογιστές και τηλεόραση. Για άλλες μορφές, οι διαφημιστές θα πρέπει να παρέχουν μια διακριτή «εξέχουσα δημοσιοποίηση» στους χρήστες.
Η «αποδεκτή γλώσσα δημοσιοποίησης» θα ποικίλλει ανάλογα με το πλαίσιο της διαφήμισης, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Google.
Τον Απρίλιο, κατά τη διάρκεια των γενικών εκλογών στην Ινδία, ψεύτικα βίντεο δύο ηθοποιών του Bollywood που εθεάθησαν να ασκούν κριτική στον πρωθυπουργό Ναρέντρα Μόντι είχαν γίνει viral στο διαδίκτυο, αναφέρει το Reuters. Και τα δύο βίντεο που δημιουργήθηκαν από την τεχνητή νοημοσύνη ζητούσαν από τους ανθρώπους να ψηφίσουν για το αντιπολιτευόμενο κόμμα του Κογκρέσου.
Παράλληλα, η OpenAI υπό τον Σαμ Άλτμαν ανακοίνωσε τον Μάιο ότι διέκοψε πέντε μυστικές επιχειρήσεις επιρροής που προσπαθούσαν να χρησιμοποιήσουν μοντέλα AI για «παραπλανητική δραστηριότητα» στο διαδίκτυο, σε μια «προσπάθεια χειραγώγησης της κοινής γνώμης ή επηρεασμού των πολιτικών αποτελεσμάτων».
Η Meta Platforms από την πλευρά της είχε ανακοινώσει πέρυσι ότι θα έκανε τους διαφημιστές να αποκαλύπτουν εάν η τεχνητή νοημοσύνη ή άλλα ψηφιακά εργαλεία χρησιμοποιούνται για την τροποποίηση ή τη δημιουργία πολιτικών, κοινωνικών ή εκλογικών διαφημίσεων στο Facebook και στο Instagram.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Τεχνητή νοημοσύνη: Η Κίνα έχει πάρει «κεφάλι» στα διπλώματα ευρεσιτεχνίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/11/texniti-noimosyni-3-600x328.jpg)
Ποιοι κολοσσοί κατέχουν τα ηνία στα διπλώματα ευρεσιτεχνίας της GenAI
Η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη σημειώνει μια εκρηκτική ανάπτυξη με περισσότερες από 50.000 αιτήσεις για πατέντες
![Φουκουγιάμα στο Economist: Να φοβόμαστε λιγότερο την AI](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/07/foukougiama-600x400.jpg)
Φουκουγιάμα: Να φοβόμαστε λιγότερο την AI
Οι κίνδυνοι της Τεχνητής Νοημοσύνης και η λύση που προτείνει ο διάσημος πολιτικός επιστήμονας και καθηγητής του Stanford
![Παπαστεργίου στο Economist: Να περιέλθει το κράτος στα χέρια του πολίτη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/papastergiou.jpg)
Παπαστεργίου: Να περιέλθει το κράτος στα χέρια του πολίτη
Παράλληλα, ο κ. Παπαστεργίου αναφέρθηκε στην παραπληροφόρηση αλλά και στους τρόπους αντιμετώπισης
![Τεχνολογία: Έξυπνα ρούχα καταγράφουν τις κινήσεις του σώματος](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Capture-2.png)
Έξυπνα ρούχα καταγράφουν τις κινήσεις του σώματος
Έρευνα ανοίγει νέες δυνατότητες για την κατασκευή ενδυμάτων που θα μπορούσαν να ενισχύσουν την άσκηση, τη φυσιοθεραπεία και την αποκατάσταση
![Τεχνητή Νοημοσύνη: Γιατί έστησε κέντρο R&D στην Ελλάδα η Hewlett Packard Enterprise](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/kasimiotis2.webp)
Κασιμιώτης (HPE): Γιατί στήσαμε κέντρο Τεχνητής Νοημοσύνης στην Ελλάδα
Τι λέει ο επικεφαλής της HPE για την απόφαση να επενδύσουν σε κέντρο Τεχνητής Νοημοσύνης στην ελληνική αγορά – Τα πλεονεκτήματα
![Apple iPhone 16: Ανακοινώνεται τον Σεπτέμβριο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/05/iPhone-12-pro-max-600x337.jpg)
Το νέο iPhone 16 έρχεται τον Σεπτέμβριο - Τι νέο φέρνει
Τα στοιχεία που αναμένεται να ενσωματώνει iPhone 16 της Apple - To Apple Intelligence, η νέα μπαταρία και το... ατσάλι
![Apple: Πώς έγινε μετοχή AI με την… δύναμη της τελειοποίησης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/apple-ai-600x323.png)
Πώς η Apple έγινε μετοχή AI με την... δύναμη της τελειοποίησης
Οι προσδοκίες είναι υψηλές από κάθε άποψη για την μετοχή της Apple
![Moveo.AI: Λειτουργίες AI στο Πανεπιστήμιο Αθηνών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/UOA-Moveo-image2-600x450.png)
Εισαγωγή λειτουργιών AI στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ο εικονικός βοηθός του ΕΛΚΕ/ΕΚΠΑ «Αθηνά» και της Moveo.AI, έχει ενσωματωθεί ήδη στη ιστοσελίδα της υπηρεσίας και είναι σε θέση να απαντήσει με ακρίβεια σε ποικίλες ερωτήσεις
![S2 Cognition: H startup που «γεννά» πρωταθλητές σε NFL και Wall Street](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/09/2023-09-08T011442Z_2078415887_MT1USATODAY21365304_RTRMADP_3_NFL-DETROIT-LIONS-AT-KANSAS-CITY-CHIEFS-600x386.jpg)
H startup που «γεννά» πρωταθλητές σε NFL και Wall Street
Οι πρωτοποριακές μέθοδοι που ακολουθεί η S2 Cognition
![Ελληνικές επιχειρήσεις: Που υστερούν, οι ευκαιρίες που ανοίγονται σε θέματα παραγωγικής AI](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Eleutherios-Charalambous-Managing-Partner-–-McKinsey-Company-Greece-and-Cyprus-and-Christoforos-Anagnostopoulos-Partner-QuantumBlack-AI-Lead-Athens-1-600x365.jpg)
Η ευκαιρία που ανοίγεται γύρω από την AI για τις ελληνικές επιχειρήσεις
Τι έδειξε έρευνα της QuantumBlack AI, by McKinsey για τις ελληνικές επιχειρήσεις