H Airbus παρέδωσε συνολικά περίπου 67 αεροσκάφη τον Ιούνιο, ανεβάζοντας το σύνολο για το πρώτο εξάμηνο του έτους σε περίπου 323 αεροσκάφη, αυξημένο κατά 2% από την ίδια περίοδο πέρυσι, ανέφεραν πηγές της βιομηχανίας τη Δευτέρα, σύμφωνα με το Reuters.
Airbus: Κοντά σε συμφωνία για την πώληση 70 αεροσκαφών
Η Airbus, η οποία την περασμένη εβδομάδα μείωσε την πρόβλεψή της για τις παραδόσεις για ολόκληρο το έτος σε 770 αεροσκάφη από 800 εν μέσω ανησυχιών για την αλυσίδα εφοδιασμού, αρνήθηκε να σχολιάσει πριν από τη δημοσίευση μηνιαίων και εξαμηνιαίων στοιχείων που αναμένονται στις 8 Ιουλίου.
Mετριασμός προσδοκιών από την Airbus
Σε τριμηνιαία βάση, ο προκαταρκτικός αριθμός υποδηλώνει πτώση 4% από το δεύτερο τρίμηνο του περασμένου έτους.
Υπογραμμίζοντας τις τάσεις που ώθησαν την Airbus να μειώσει τους στόχους την περασμένη εβδομάδα, το σύνολο του Ιουνίου υπολείπεται επίσης των αρχικών φιλοδοξιών της εταιρείας για το μήνα κατά περίπου 10 αεροσκάφη, επιπλέον των μονοψήφιων ελλείψεων τους προηγούμενους μήνες, ανέφεραν οι προμηθευτές.
Η Airbus επικαλέστηκε ελλείψεις κινητήρων, δομικών μερών και εσωτερικών χώρων για την απόφαση της περασμένης εβδομάδας να μειώσει τον στόχο παράδοσης, η οποία ήρθε μετά την αναφορά του Reuters για ένα νέο κύμα καθυστερήσεων στην παραγωγή στα τέλη Μαΐου, λόγω ελλείψεων εξαρτημάτων.
Η Airbus την περασμένη εβδομάδα επιβράδυνε τα σχέδιά της να αυξήσει την παραγωγή της οικογένειας A320neo με τις καλύτερες πωλήσεις, καθυστερώντας την ημερομηνία κατά την οποία αναμένει να φτάσει σε ταχύτητα παραγωγής ρεκόρ 75 αεροσκαφών το μήνα έως το 2027 από το 2026. Αυτό συγκρίνεται με περίπου 50 τζετ το μήνα τώρα.
Με βάση τα δεδομένα παρακολούθησης, η αναλύτρια της Jefferies, Chloe Lemarie, εκτίμησε επίσης ότι η Airbus παρέδωσε 67 αεροσκάφη τον Ιούνιο, βάζοντάς την σε πορεία για αυτό που περιέγραψε ως αδύναμο δεύτερο τρίμηνο στη βασική εμπορική δραστηριότητα, με αντίθετους ανέμους όπως υψηλότερο αριθμό εργαζομένων και χαμηλότερο όγκο σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του περασμένου έτους.
Ο αναλυτής της Bernstein, Douglas Harned, έγραψε ότι αναμένει μια πιο μέτρια αύξηση των παραδόσεων στο μέλλον και μείωσε την πρόβλεψή του για τις παραδόσεις το 2025 σε 870 αεροσκάφη από 915.
Latest News
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες
Πώς η ΑΙ αυξάνει την χρήση του φυσικού αερίου
Οι κλιματικοί στόχοι κινδυνεύουν καθώς η Big Tech στρέφεται στο φυσικό αέριο για να τροφοδοτήσει τη ζήτηση ενέργειας
Οι θεριακλήδες της Κίνας και τα φορολογικά έσοδα του Σι Τζινπίνγκ
Το 7% των εσόδων της κεντρικής κυβέρνησης προέρχονται από την φορολόγηση της China National Tobacco Corporation, η οποία κατέχει το μονοπώλιο καπνού
Οι «χρησμοί» του πανίσχυρου CEO της BofA για το 2025 - Τραμπ, τράπεζες και κλίμα
Ο CEO της BofA, Μπράιαν Μόινιχαν, έχει αναδειχθεί σε μια ήρεμη δύναμη της Wall Street
Γιατί η ισορροπία δυνάμεων στην αγορά εργασίας γέρνει και πάλι προς τα αφεντικά
Με την αγορά εργασίας λιγότερο σφιχτή, οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν εντολές επιστροφής στο γραφείο, μικρότερα μπόνους και όχι άλλες ημέρες ασθενείας για κατοικίδια
Μια νέα Berkshire Hathaway του Warren Buffett θέλει να «χτίσει» ο Bill Ackman
Πολλοί οπαδοί του Ackman περίμεναν εδώ και καιρό ότι είτε θα συγχωνεύσει το hedge fund του με την Howard Hughes ή απλώς θα το αποκτήσει
Ο νέος πονοκέφαλος στις αεροπορικές εταιρείες - Ψάχνουν και δεν βρίσκουν αεροπλάνα
Έρευνα της PwC αποκαλύπτει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια ξεπερνά τη δυνατότητα των αερομεταφορέων να αυξήσουν τον στόλο τους