Ο τομέας των ταχυμεταφορών στην Κίνα διαχειρίστηκε περισσότερα από 80 δισεκατομμύρια πακέτα στο πρώτο εξάμηνο του έτους, όπως ανακοίνωσαν τα κρατικά ταχυδρομεία της χώρας (SPB).
Η διακίνηση του παραπάνω όγκου των πακέτων έγινε 59 ημέρες νωρίτερα σε σύγκριση με το 2023, όπως δείχνουν τα επίσημα στοιχεία.
Τον Ιούνιο, ο μέσος ημερήσιος όγκος διακίνησης πακέτων ξεπέρασε τα 500 εκατομμύρια πακέτα, ενώ ο μέσος μηνιαίος όγκος ξεπέρασε τα 13 δισεκατομμύρια πακέτα στο πρώτο εξάμηνο του 2024.
Αυτοκινητοβιομηχανία: Οι κινεζικές εταιρείες θα ελέγχουν το 33% της παγκόσμιας αγοράς το 2030
Από την εισαγωγή σε χρήση νέου εξοπλισμού σε μεγάλη κλίμακα, αλλά και την υλοποίηση πρωτοβουλιών εμπορικών ανταλλαγών, οι εταιρίες ταχυμεταφοράς πακέτων έχουν επιταχύνει την εξάλειψη των παλαιών μεθόδων διαλογής ενισχύοντας τα συστήματα ελέγχου, ενώ έχουν αυξήσει τη χρήση οχημάτων νέας ενεργειακής τεχνολογίας προωθώντας και την έξυπνη, αλλά και με χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα αναβάθμιση του εξοπλισμού, σύμφωνα με τα κρατικά ταχυδρομεία.
Ψηφιακές άδειες
Το κινεζικό υπουργείο Δημόσιας Ασφάλειας άρχισε χθες, Δευτέρα, την πιλοτική εφαρμογή ενός προγράμματος έκδοσης ψηφιακών αδειών κυκλοφορίας οχημάτων σε 60 πόλεις, σε μία προσπάθεια απλούστευσης της διαχείρισης των υπηρεσιών που προσφέρονται στη διαδικασία αδειοδότησης των οδηγών οχημάτων.
Η κινεζική νομοθεσία απαιτεί από τους οδηγούς να φέρουν μαζί τους, τόσο το δίπλωμα οδήγησης, όσο και την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος που οδηγούν.
Περισσότερες από 2,15 εκατομμύρια ψηφιακές άδειες κυκλοφορίας εκδόθηκαν χθες από το υπουργείο σε 60 πόλεις, συμπεριλαμβανομένων του Πεκίνου και της Τιαντζίν.
Latest News
Πώς επηρεάζεται η ευρωπαϊκή οικονομία από το δημογραφικό - Οι αναγκαίες προσαρμογές
Η Alpha Bank εξετάζει το δημογραφικό πρόβλημα και τις επιπτώσεις του στην ευρωπαϊκή οικονομία
«Πόλεμο» κατά της… πολυνομίας αρχίζει ο Ντίμον της JP Morgan
Ο Ντίμον επέκρινε αυτό που αποκάλεσε αλληλεπικαλυπτόμενους ή κακοσχεδιασμένους κανόνες σχετικά με τις κεφαλαιακές απαιτήσεις
Πώς το ψηφιακό ευρώ πυροδότησε μια υπόγεια διαμαχή κυριαρχίας μεταξύ ΕΚΤ και ευρωπαϊκών κρατών
Όπως αναφέρει δημοσίευμα του Politico πολιτικοί και ΕΚΤ προσπαθούν να καθορίσουν τα όρια στο επερχόμενο ψηφιακό ευρώ
Ο περίεργος λόγος που η ΕΥ απολύει δεκάδες υπαλλήλους
Τα μέλη του προσωπικού κατηγορήθηκαν ότι είχαν ανοιχτές πολλαπλές συνεδρίες Zoom σε διαφορετικές οθόνες, κάτι που η Ernst & Young έκρινε ηθική «παραβίαση»
Τα τέσσερα σενάρια της S&P για την παγκόσμια οικονομία
Ακόμη και στα δύο χειρότερα σενάρια ο οίκος S&P εκτιμά πως οι τράπεζες φαίνονται ικανές να χειριστούν πιθανές εκροές κεφαλαίων
Γιατί η κρίση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη είναι «Made in China» [γραφήματα]
Η άλλοτε πανίσχυρη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης δέχεται μεγάλα πλήγματα λόγω του ανταγωνισμού με τις κινέζικες εταιρείες
Χαμηλό 5ετίας στις τιμές των εμπορευμάτων προβλέπει η Παγκόσμια Τράπεζα - Ο ρόλος του πετρελαίου
Από το 2024 έως το 2026, οι παγκόσμιες τιμές των βασικών εμπορευμάτων προβλέπεται να υποχωρήσουν σχεδόν κατά 10%, επισημαίνει σε έκθεσή της η Παγκόσμια Τράπεζα
H Ιταλία θα διαθέσει 8,2 δισ. δολ. για αγορά αρμάτων μάχης
Η κοινοπραξία των Leonardo (ιταλική) και Rheinmetall (γερμανική) αναμένεται να είναι ο βασικός βιομηχανικός εταίρος του έργου
Morgan Stanley: Οι μέρες του εύκολου χρήματος και των μηδενικών επιτοκίων ανήκουν στο παρελθόν
Το τέλος της οικονομικής καταστολής, των μηδενικών επιτοκίων και του μηδενικού πληθωρισμού, είναι μια εποχή που έχει τελειώσει, δήλωσε ο CEO της Morgan Stanley
Μειωμένα κέρδη για τη BP στο τρίτο τρίμηνο -
«Σύννεφα» για τη BP καθώς η μετοχή της εμφανίζει πτώση 19% απο την αρχή του έτους έναντι πτώσης 3,5% για τη Shell