Στην δημιουργία συστήματος χρονοθυρίδων (slots) στα λιμάνια, ανάλογων αυτών που ισχύουν στην αεροπορική βιομηχανία προχωρά το Υπουργείο Ναυτιλίας.
Ναυτιλία: Γιατί επιστρέφουν οι χρυσές ημέρες στoν κλάδο των container
Σύμφωνα με την «διαύγεια» το Υπουργείο κατακύρωσε σε ιδιωτική εταιρεία, το έργο «Εξειδίκευση αντικειμένου για την δημιουργία Συστήματος Χρονοθυρίδων σε Θαλάσσιους Λιμένες (Sea Port Time Slots System)» στο πλαίσιο της Πράξης «ΜΕΛΕΤΕΣ, ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΣΥΝΕΣ, ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ 2021-2027 ΤΗΣ ΕΠΙΤΕΛΙΚΗΣ ΔΟΜΗΣ ΕΣΠΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ» του Προγράμματος «Τεχνική Βοήθεια και Υποστήριξη Δικαιούχων 2021-2027».
Το φυσικό αντικείμενο του έργου ολοκληρώνεται σύμφωνα με τα αναλυτικώς προβλεπόμενα στην πρόσκλησης, και συνίσταται στην παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών συμβούλου για τον προσδιορισμό του αντικειμένου και των επιμέρους ζητημάτων, που αφορούν στην δημιουργία Συστήματος Χρονοθυρίδων Θαλάσσιων Λιμένων για την κίνηση της ακτοπλοΐας στους θαλάσσιους λιμένες της χώρας (SPSS).
Τα δρομολόγια στα λιμάνια
Υπενθυμίζεται ότι ο Υπουργός ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης έχει αναφερθεί στην εισαγωγή του μοντέλου των slots (χρονοθυρίδων) στη λειτουργία των λιμένων.
Τα slots, που είναι αρκετά διαδεδομένα στις αερομεταφορές, εξασφαλίζουν τα δρομολόγια σε συγκεκριμένες ημερομηνίες και ώρες. Ο κ. Στυλιανίδης πιστεύει ότι με την υιοθέτηση αυτού του μοντέλου θα αποφεύγεται το «κυνήγι» μεταξύ των πλοίων για το πιο θα φτάνει πρώτο στο λιμάνι.
Να σημειωθεί ότι με το υφιστάμενο καθεστώς οι ώρες αναχώρησης των πλοίων από το λιμάνι του Πειραιά συζητούνται στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, με βάση τις αρχές του ΣΑΣ. Σύμφωνα με τον Υπουργό η υιοθέτηση αυτού του συστήματος ενισχύει την ασφάλεια στην ακτοπλοΐα και τα λιμάνια θέμα στο οποίο δίνει ιδιαίτερη σημασία.
Latest News
Ποιοι έχουν βάλει στο «μάτι» τα υποβρύχια καλώδια στη Βαλτική
Αμερικανοί και ευρωπαίοι αξιωματούχοι κάνουν λόγο για ατυχήματα από άπειρά πληρώματα και κακοσυντηρημένα πλοία άλλοι όμως...
Πράσινη μετάβαση: Οι κίνδυνοι που απειλούν τη ναυτιλιακή βιομηχανία
Εάν τα υπάρχοντα πλοία μπορούν να μετασκευαστούν σε πλοία με σχεδόν μηδενικές εκπομπές, θα μπορούσε να σωθεί μεγάλο μέρος του στόλου, και αυτό αποτελεί κίνητρο για τους επενδυτές
Λιμάνι Καβάλας: Περνά και επίσημα στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – EFA VENTURES
Έναρξη υπο-παραχώρησης για την αξιοποίηση του λιμένα «Φίλιππος Β» στο Λιμάνι Καβάλας - Τι ανακοίνωσε το Υπερταμείο
Με εναλλακτικά καύσιμα 1 στα 2 νέα δεξαμενόπλοια
Αυξημένη διάθεση επενδύσεων σε νεότευκτα πλοία με χαμηλότερες εκπομπές αέριων ρύπων, η οποία όμως θα πρέπει να συμβαδίζει με την αύξηση της ζήτησης
Στα γραφεία της ΕΕΕ η διεθνής ναυτιλία συζητά για την πράσινη μετάβαση του κλάδου
Όπως αναφέρει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η ΕΕΕ η συζήτηση οργανώθηκε ενόψει της συνεδρίασης της αρμόδιας Επιτροπής του ΙΜΟ
Συνεχίζει τις αγορές μετοχών ο Σαββίδης στον ΟΛΘ σε τιμές άνω του 28 ευρώ
Ελέγχει πλέον το 72,69% του λιμένα Θεσσαλονίκης
Απελευθερώθηκε το πλήρωμα του Galaxy Leader από τους Χούθι
Το κατασκευής 2002 Galaxy Leader είχε καταληφθεί τον Νοέμβριο του 2023 και έκτοτε το πλήρωμα του κρατούνταν από τους Χούθι
Ποια μηνύματα έστειλε ο νέος πρόεδρος του ΝΕΕ Γιώργος Αλεξανδράτος
Ο κ. Αλεξανδράτος έκανε λόγο -μεταξύ άλλων- για στήριξη των μικρών και μεσαίων ναυτιλιακών επιχειρήσεων και ενότητα του κλάδου
Capital Group - FORCE Technology: Στη Χίο ο πρώτος στην Ευρώπη προσομοιωτής γέφυρας πλοίου XR
Ο προσομοιωτής θα φιλοξενηθεί στο υπερσύγχρονο εκπαιδευτικό κέντρο της Capital Group, στο λιμάνι της Χίου
ΟΛΘ: Στο Υπερταμείο από το ΤΑΙΠΕΔ «πέρασε» το ποσοστό 7,27%
Το ποσοστό 7,27% επί του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ που ελέγχεται εμμέσως από το Ελληνικό Δημόσιο δεν μεταβάλλεται