Στην 302η θέση στο επιστημονικό πεδίο «Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων» (Economics and Business) για το 2024-25 κατέταξε το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) ο διεθνής φορέας αξιολόγησης “US News” διακρίνοντάς το ως το μοναδικό Ελληνικό Πανεπιστήμιο ανάμεσα στα κορυφαία παγκοσμίως, στο συγκεκριμένο πεδίο.

Tο ΟΠΑ, σύμφωνα με τον διεθνή φορέα αξιολόγησης “US News”, έχει ιδιαίτερα υψηλή επίδοση στο κριτήριο «ποσοστό των δημοσιεύσεων από διεθνείς συνεργασίες σε σύγκριση με το αντίστοιχο ποσοστό στο σύνολο της χώρας», όπου κατέλαβε την 25η θέση παγκοσμίως. Επιπλέον, το ΟΠΑ έχει υψηλή επίδοση και στο κριτήριο «ερευνητική φήμη των Πανεπιστήμιων ανά γεωγραφική περιοχή (Ευρώπη)», όπου κατέλαβε την 47η θέση παγκοσμίως.

ΟΠΑ: Στις κορυφαίες θέσεις διεθνώς τα μεταπτυχιακά προγράμματα

H US News συγκέντρωσε δεδομένα από τη βιβλιογραφική βάση της “Web of Science” κατά την πενταετία 2018-22, ενώ τα κριτήρια αξιολόγησης της κατάταξης ήταν: α) η ερευνητική φήμη του Πανεπιστημίου στα επιστημονικά πεδία που αυτό θεραπεύει, β) ο αριθμός των δημοσιεύσεων, γ) ο αριθμός και η απήχηση των αναφορών (citations), δ) ο αριθμός και το ποσοστό των δημοσιεύσεων που βρίσκονται στο top 1% και top 10% με τις περισσότερες αναφορές, καθώς και ε) το ποσοστό των δημοσιεύσεων από διεθνείς συνεργασίες.

Ο Πρύτανης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Καθηγητής Δημήτρης Μπουραντώνης δήλωσε: «Το ΟΠΑ παρουσιάζει σταθερά ανοδική πορεία και συγκαταλέγεται ανάμεσα στα κορυφαία Πανεπιστήμια παγκοσμίως αναφορικά με τα επιστημονικά πεδία που αυτό θεραπεύει. Η νέα αυτή διάκριση αντανακλά το υψηλό επίπεδο ποιότητας του διδακτικού προσωπικού, των προσφερόμενων προγραμμάτων σπουδών, της έρευνας που εκπονείται, αλλά και της εξωστρέφειας που χαρακτηρίζει το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Academia
PODCAST Economics & Business TALKS – Γιώργος Μπάλτας: Marketing και επιχειρείν | Τα Social επηρεάζουν τις τιμές στην αγορά
Economics & Business Talks |

Γιώργος Μπάλτας: Πώς το διαδίκτυο και τα social media επηρεάζουν τις τιμές στην αγορά

Ο Γιώργος Μπάλτας είναι καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Διδάκτωρ της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου του Warwick της Αγγλίας.