![AS Company: Με ελληνικά παιχνίδια και εξαγορές κερδίζει το στοίχημα της ανάπτυξης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/AS_1920x640.jpg)
Άμυνα απέναντι στο τεράστιο πρόβλημα της υπογεννητικότητας χτίζει η AS Company με είσοδο σε νέες δραστηριότητες –και μέσω εξαγορών– ενώ ταυτόχρονα δίνει έμφαση στην ανάπτυξη του portfolio των δικών της σημάτων, στην εξωστρέφεια και στην ενίσχυση του κωδικολογίου της με gadgets και προϊόντα που απευθύνονται σε περισσότερα ηλικιακά group.
AS Company: Νέα εμπορικά σήματα προσθέτει στο χαρτοφυλάκιο της
Η ελληνική εταιρεία παιχνιδιών, με έδρα τη Θεσσαλονίκη, που ανταγωνίζεται στα ίσα τις πολυεθνικές που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, όπως η Mattel και η Hasbro, μετρά αντίστροφα για να κλείσει τις συμφωνίες εξαγοράς δικαιωμάτων διανομής σημάτων βρεφικών ειδών και εξοπλισμού.
Το deal της AS Company με την Chicco και η επέκταση στα βρεφικά είδη
Μάλιστα, όπως είπε χθες ο κος Στράτος Ανδρεάδης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της AS Company, κατά την παρουσίαση της εισηγμένης στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών η στόχευση είναι «να κάνουμε και δικά μας βρεφικά προϊόντα με καλύτερα περιθώρια μεικτού κέρδους» αφού κατανοηθεί η εν λόγω αγορά.
Σημειώνεται ότι η AS Company βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με την ιταλική Artsana Spa, για την αντιπροσώπευση των σημάτων Chicco και Boppy, σε Ελλάδα και Κύπρο, καθώς και με την ολλανδική εταιρεία Maxi Miliaan BV (Dorel), όσον αφορά στα προϊόντα της με τα σήματα Bébé Comfort και Safety First, για την Ελλάδα. Μάλιστα έχει ήδη υπογράψει συμφωνητικό με την Β. & Μ. Σκαρμούτσος ΑΕ, που είναι αποκλειστική διανομέας σήμερα για την απόκτηση των αποθεμάτων που διατηρεί, έναντι 1,7 εκατ. ευρώ.
Η διοίκηση, που πριν 5-6 χρόνια αποφάσισε να διαφοροποιήσει τη στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας ενισχύοντας το μερίδιο του τζίρου που έρχεται από ιδιόκτητα προϊόντα, σημείωσε ότι «βλέπει» κι άλλους κλάδους, διερευνώντας τις πιθανές ευκαιρίες.
Η άμυνα στην υπογεννητικότητα
Παρότι η εταιρεία δραστηριοποιείται σε μια αγορά που μικραίνει (79.000 γεννήσεις ετησίως έναντι 145.000 λίγα χρόνια πριν) ενισχύει τα μερίδιά της.
Προκειμένου όμως να αμβλύνει τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις από τη δυσμενή εξέλιξη του δημογραφικού ζητήματος επεκτείνει το εκτόπισμά της πέραν από τις ηλικίες των 3-9 ετών, στις οποίες κυρίως απευθύνεται με τα προϊόντα της, στρεφόμενη σε επιτραπέζια παιχνίδια και gadgets για εφήβους και όχι μόνο. Τα επιτραπέζια παιχνίδια ήδη συμβάλλον με 2,5 εκατ. ευρώ έσοδα το χρόνο στον τζίρο της εταιρείας.
Έμφαση στο παιχνίδια made in Greece
Ποντάροντας σε υψηλότερα περιθώρια κέρδους η AS Company δίνει έμφαση στα δικά της παιχνίδια εξ ου και ότι διαθέτει τμήμα έρευνας και ανάπτυξης για τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων, τα οποία πλέον αντιπροσωπεύουν το 36% των πωλήσεών της.
Στόχος της διοίκησης είναι τα επόμενα πέντε χρόνια τα δικά της παιχνίδια να αντιπροσωπεύουν το 50% του τζίρου, ενισχύοντας σημαντικά την κερδοφορία της, αφού το περιθώριο μεικτού κέρδους στα εν λόγω προϊόντα είναι 50%, ενώ στις διανομές τρίτων βρίσκεται κοντά στο 37%.
Στην Ελλάδα η AS Company προμηθεύει μεγάλες αλυσίδες λιανικής όπως είναι ο Σκλαβενίτης, η Jumbo, τα Public, το Πλαίσιο, η My Market, ο Γαλαξίας, η Hondos Center, καθώς και τα Max Stores, ο Μασούτης, ο ΣΥΝΚΑ και ο Μουστάκας.
Ο στόχος της Ρουμανίας
Το 80% του τζίρου της εταιρείας προέρχεται από την ελληνική αγορά και το 20% από τις αγορές του εξωτερικού όπου διατηρεί δύο θυγατρικές σε Κύπρο και Ρουμανία.
Όπως ανέφερε ο κος Ανδρεάδης η αγορά της Ρουμανίας είναι μια πολλά υποσχόμενη αγορά με ετήσιο τζίρο 230 εκατ. ευρώ.
Ο τζίρος της εταιρείας στη ρουμανική αγορά ανέρχεται στα 3 εκατ. ευρώ, με στόχο σύντομα να φτάσει τα 10 εκατ. ευρώ. Στην αγορά της Ρουμανίας η AS Company αποτελεί βασικό προμηθευτή της Jumbo.
Επενδύει και στο real estate
Παράλληλα η εταιρεία εκμεταλλευόμενη τη μεγάλη της ρευστότητα, έχει επενδύσει και στην αγορά ακίνητης περιουσίας στην Κρήτη.
Πιο συγκεκριμένα, έχει αγοράσει 60 στρέμματα στην Ελούντα και 32 στρέμματα στην Πλάκα επενδύοντας περί τα 4,5 εκατ. ευρώ, ενώ για ακόμη ένα οικόπεδο 60 στρεμμάτων έχει υπογραφεί προσύμφωνο. «Η Κρήτη με το νέο αεροδρόμιο θα έχει ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη και η τουριστική βιομηχανία θα ανθήσει», εξήγησε ο κ. Ανδρεάδης.
Σε κάθε περίπτωση η διοίκηση της AS Company ξεκαθάρισε ότι η κύρια και βασική δραστηριότητά της εταιρείας παραμένει ο κλάδος του παιδικού παιχνιδιού.
Υπενθυμίζεται ότι το 2023 για τον όμιλο ΑS Company έκλεισε με καθαρά κέρδη πάνω από 4,5 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 75,6%, EBITDA 5,5 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 18%, κύκλο εργασιών στα 28,7 εκατ. ευρώ και με καθαρό ταμείο 14,3 εκατ. ευρώ.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![ΣΕΒ: Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για συντηρητές βιομηχανικών εγκαταστάσεων στη Θεσσαλία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/SEV_STHEV-600x345.jpg)
ΣΕΒ: Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για συντηρητές βιομηχανικών εγκαταστάσεων στη Θεσσαλία
Η 2η δράση κατάρτισης και απασχόλησης «Skills4Jobs» ΣΕΒ και ΣΘΕΒ
![Alfa Pastry: Με εξαγωγές και every day low price «ζυμώνει» κέρδη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/koukoutaris.png)
Με εξαγωγές και every day low price «ζυμώνει» κέρδη η Alfa Pastry
Στα 63,81 εκατ. ευρώ ο τζίρος της Alfa Pastry το 2023 - Επενδύσεις 8,6 εκατ. ευρώ - Μείωση τιμών κατά 15% - Εξάγει σε 35 χώρες
![Εθνική Τράπεζα: Ολοκλήρωσε την απορρόφηση της θυγατρικής Greco Yota](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/NBG-Branch_5-scaled-1-600x400.jpg)
Η Εθνική Τράπεζα ολοκλήρωσε την απορρόφηση της θυγατρικής Greco Yota
Με την ολοκλήρωση της συγχώνευσης συντελέστηκε η μεταβίβαση του συνόλου των περιουσιακών στοιχείων ενεργητικού και παθητικού της Greco Yota στην Εθνική Τράπεζα
![Olympia Group: Το roadmap των επόμενων βημάτων για τον έλεγχο σε Entersoft και SoftOne](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/02/entersoft-600x422.jpg)
Το roadmap της Olympia Group για τον έλεγχο σε Entersoft και SoftOne
Πότε κατεβαίνει από το ταμπλό η Entersoft και τι θα γίνει με τη SoftOne μετά το πράσινο φως της Επιτροπής Ανταγωνισμού για τον έλεγχο τους από την Olympia Group
![Hall of Brands: Από τα Γιάννενα «σφήνα» στα μεγαθήρια των αθλητικών ειδών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/hall3-600x322.png)
Hall of Brands: Από τα Γιάννενα «σφήνα» στα μεγαθήρια των αθλητικών ειδών
Πώς τα καταστήματα Hall of Brands ξεκινώντας από τα Ιωάννινα το 1974 κατάφεραν να 13πλασιάσουν τον τζίρο τους σε 20 χρόνια
![Τράπεζες: Το υψηλό περιθώριο των επιτοκίων στην Ελλάδα μαγνητίζει τα ξένα πιστωτικά ιδρύματα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/12/banks-768x512-1-1-600x400.jpg)
Πώς θα επιστρέψουν οι ξένες τράπεζες στην Ελλάδα – Το συγκριτικό πλεονέκτημα
Η διαφορά ανάμεσα στα επιτόκια δανείων και καταθέσεων έναντι της Ε.Ε. είναι το δέλεαρ για τις ξένες τράπεζες
![Βιομηχανίες: Έξτρα αποζημίωση 85 εκατ. για το 2023 από το μέτρο της αντιστάθμισης ρύπων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/co2-2-600x314.jpg)
Η ξεχασμένη απόφαση που δίνει έξτρα ενίσχυση 85 εκατ. στις βιομηχανίες
Στα 250 εκατ. ανεβαίνει η αποζημίωση για τις βιομηχανίες το 2023 που θα λάβουν από το μέτρο της αντιστάθμισης ρύπων
![Μινέρβα και ΕΖΑ: Προς πώληση οι δύο εταιρείες από την Deca](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/minerva-elaiourgiki-600x361.png)
Πότε πωλούνται Μινέρβα και ΕΖΑ – Οι στόχοι της Deca
Το χρονοδιάγραμμα πώλησης για Μινέρβα και ΕΖΑ – Τι σχεδιάζει ο βασικός μέτοχος Deca Investments του Δημήτρη Δασκαλόπουλου
![Cisco: Πυρά ΣΥΡΙΖΑ σε Μητσοτάκη για την αποχώρηση της εταιρείας από την Θεσσαλονίκη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/sfageia3-600x290.jpg)
Πυρά ΣΥΡΙΖΑ σε Μητσοτάκη για την αποχώρηση της Cisco από την Θεσσαλονίκη
«Ήταν όντως μια επένδυση που αφορούσε την ψηφιακή εκπαίδευση και μετάβαση ή μήπως η Cisco επιχείρησε να λειτουργήσει ως «κράτος εν κράτει;», αναρωτιέται ο ΣΥΡΙΖΑ
![Καλλιμάνης: Αποσύραμε την παρτίδα με τις γαρίδες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/gardise-600x449.png)
Καλλιμάνης: Αποσύραμε την παρτίδα με τις γαρίδες
Η εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωση μετά τον έλεγχο του ΕΦΕΤ