Μια σειρά από «πράσινα» καταναλωτικά δάνεια για την ενεργειακή αναβάθμιση των κατοικιών, αλλά και νέα δάνεια προς σπουδαστές και φοιτητές, για την κάλυψη προπτυχιακών ή μεταπτυχιακών σπουδών προσφέρει η Εθνική Τράπεζα.
Τα δάνεια αυτά είναι με την εγγύηση του Ευρωπαϊκού Ταμείου Επενδύσεων (European Investment Fund). Έτσι, η Εθνική Τράπεζα γίνεται η 1η ελληνική τράπεζα που υπέγραψε με το Ευρωπαϊκό Ταμείο Επενδύσεων Επιχειρησιακή Συμφωνία για τη χρηματοδότηση Φυσικών Προσώπων μέσω των Προγραμμάτων Sustainability και Skills & Education του εγγυοδοτικού σχήματος Invest EU.
Μέσω αυτής της συνεργασίας, η Εθνική Τράπεζα προσφέρει εξειδικευμένη υποστήριξη και χρηματοδότηση σε τομείς σημαντικούς και κρίσιμους τόσο για τους πελάτες της όσο και για την κοινωνία και το περιβάλλον.
Ειδικότερα, τα παραπάνω προγράμματα δίνουν τη δυνατότητα απόκτησης καταναλωτικών δανείων για τη χρηματοδότηση:
• αγοράς ηλεκτρικού οχήματος
• ενεργειακής αναβάθμισης κατοικίας
• εγκατάστασης οικιακού φωτοβολταϊκού συστήματος
• κάλυψη κόστους σπουδαστικών αναγκών, όπως πρώτου πτυχίου, μεταπτυχιακού ή σεμιναρίων πιστοποιημένων φορέων,
προσφέροντας εξαιρετικά χαμηλό επιτόκιο λόγω της εγγύησης του Ταμείου Invest EU και γρήγορη διαδικασία απόκτησης. Επιπλέον τα νέα δάνεια χαρακτηρίζονται από αυξημένο ποσό χρηματοδότησης και διάρκεια αποπληρωμής, συγκριτικά με τα αντίστοιχα δάνεια που διατίθενται χωρίς τη συμμετοχή του Ευρωπαϊκού Ταμείου Επενδύσεων.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα νέα Καταναλωτικά δάνεια με την εγγύηση του Ευρωπαϊκού Ταμείου Επενδύσεων μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας στο www.nbg.gr ή ένα από τα Καταστήματα της Εθνικής Τράπεζας. Η πλήρης γκάμα επιλέξιμων για χρηματοδότηση αναγκών και παρεμβάσεων είναι διαθέσιμη στο site του Ευρωπαϊκού Ταμείου Επενδύσεων, στο εργαλείο EIF Invest EU Sustainability Guarantee Tool: https://sustainabilityguarantee.eif.org/private-investments
Η Εθνική Τράπεζα παραμένει αφοσιωμένη πάντα στη στήριξη των σύγχρονων αναγκών των πελατών της και τον κοινωνικό της ρόλο, όπως και στη δέσμευσή της για την προστασία του περιβάλλοντος και την ενίσχυση των «πράσινων» δράσεων και προϊόντων.
Latest News
Η ΕΥΔΑΠ με επενδύσεις 2 δισ. «θωρακίζει» το δίκτυο ύδρευσης της Αθήνας - Ο ρόλος της ΕΤΕπ
Η συμφωνία ΕΤΕπ - ΕΥΔΑΠ αφορά στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών για τη διαχείριση κλιματικών κινδύνων όπως τη λειψυδρία, την ξηρασία και τους καύσωνες
Πειραιώς: Οι παράγοντες που καθορίζουν τη στρατηγική των επενδυτών στο γ' τρίμηνο 2024
Οι προοπτικές και οι συστάσεις της τράπεζας Πειραιώς για τοποθετήσεις σε μετοχές, κρατικά και εταιρικά ομόλογα και εμπορεύματα
Η ISOMAT «υιοθετεί» μια οικογένεια σε ανάγκη σε συνεργασία με το Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης & Αρωγής
Η ISOMAT, προσθέτει στη μακρά αλυσίδα δράσεων προσφοράς και κοινωνικής αλληλεγγύης τη συγκεκριμένη ενέργεια, κάνοντας για άλλη μια φορά πράξη την ευαισθητοποίησή της απέναντι σε συνανθρώπους μας που χρειάζονται στήριξη.
Αλλαγή κορυφής στον ΠΣΕ - Νέος πρόεδρος ο Αλκιβιάδης Καλαμπόκας - Επίτιμη πρόεδρος η Χριστίνα Σακελλαρίδη
Παρέδωσε τη σκυτάλη μετά από 31 χρόνια η κα Χριστίνα Σακελλαρίδη
Ανοδική πορεία ανάπτυξης για τα δίκτυα franchise
Μετά από μια παρατεταμένη περίοδο κρίσεων και ανασφάλειας, το Franchise βγαίνει αλώβητο
ΣΕΒ: Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για συντηρητές βιομηχανικών εγκαταστάσεων στη Θεσσαλία
Η 2η δράση κατάρτισης και απασχόλησης «Skills4Jobs» ΣΕΒ και ΣΘΕΒ
Με εξαγωγές και κάθε μέρα φθηνές τιμές «ζυμώνει» κέρδη η Alfa Pastry
Στα 63,81 εκατ. ευρώ ο τζίρος της Alfa Pastry το 2023 - Επενδύσεις 8,6 εκατ. ευρώ - Μείωση τιμών κατά 15% - Εξάγει σε 35 χώρες
Η Εθνική Τράπεζα ολοκλήρωσε την απορρόφηση της θυγατρικής Greco Yota
Με την ολοκλήρωση της συγχώνευσης συντελέστηκε η μεταβίβαση του συνόλου των περιουσιακών στοιχείων ενεργητικού και παθητικού της Greco Yota στην Εθνική Τράπεζα
Το roadmap της Olympia Group για τον έλεγχο σε Entersoft και SoftOne
Πότε κατεβαίνει από το ταμπλό η Entersoft και τι θα γίνει με τη SoftOne μετά το πράσινο φως της Επιτροπής Ανταγωνισμού για τον έλεγχο τους από την Olympia Group
Hall of Brands: Από τα Γιάννενα «σφήνα» στα μεγαθήρια των αθλητικών ειδών
Πώς τα καταστήματα Hall of Brands ξεκινώντας από τα Ιωάννινα το 1974 κατάφεραν να 13πλασιάσουν τον τζίρο τους σε 20 χρόνια