
Γιγαντώνεται η MSC του Τζιανλουίτζι Απόντε καθώς στις αρχές Ιουλίου η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία του κόσμου, κατάφερε να ελέγχει το 20% του παγκοσμίου στόλου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Alphaliner η MSC αύξησε την 1η Ιουλίου τον στόλο της στα 5.979.659 teu και έφτασε να ελέγχει το 20% του παγκοσμίου στόλου.
Η MSC την περασμένη εβδομάδα έφτασε το μερίδιο αγοράς στο 20% για πρώτη φορά στην 52χρονη ιστορία της, αναφέρει η Alphaliner και προσθέτει ότι ο στόλος της πλησιάζει επίσης ταχύτατα το επόμενο ορόσημο μεταφορικής ικανότητας τα 6 εκατ. teu.
Η ανάπτυξη αυτή τροφοδοτείται από ένα τεράστιο πρόγραμμα νεότευκτων πλοίων, τις αγορές «αμέτρητων» μεταχειρισμένων πλοίων και σε μικρότερο βαθμό, από νέες ναυλώσεις από ανεξάρτητους πλοιοκτήτες με πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Το ενδιαφέρον είναι ότι το πλοίο που έφερε την MSC στο να επιτυγχάνει το μερίδιο 20% στον παγκόσμιο στόλο είναι ένα πρώην πλοίο της Maersk την δεύτερη σε μέγεθος ναυτιλιακή εταιρεία στον κόσμο.
Πρόκειται για το μεταφορικής ικανότητας 9.600 teu μεταχειρισμένης αγοράς MSC NICOLE X, το πρώην A.P. MØLLER της Maersk. Το A.P. MØLLER είναι το πιο πρόσφατο από τα δέκα αδελφά πλοία της Maersk, χωρητικότητας 9.600 teu, τα οποία απέκτησε η MSC τα τελευταία χρόνια.
Από την έναρξη λειτουργίας της εταιρείας το 1970, χρειάστηκε η MSC περίπου 37 χρόνια για να φθάσει τη χωρητικότητα του στόλου της στα 1,00 εκατ. teu τον Ιανουάριο του 2007, ενώ χρειάστηκε μόλις 17 χρόνια για να πλησιάσει τα 6 εκατ. teu.
Εξίσου εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι η MSC διαθέτει ένα στόλο που είναι σχεδόν της ίδιας μεταφορικής ικανότητας με τον στόλο της συμμαχίας “Gemini”, που θα λειτουργήσει από τον επόμενο χρόνο και την αποτελούν η Maersk και η Hapag-Lloyd η πέμπτη σε μέγεθος ναυτιλιακή εταιρεία του κόσμου.


Latest News

ΟΛΠ: Νέα αύξηση εσόδων και κερδών – Πρόταση για αυξημένο μέρισμα κατά 43,7%
Η κρουαζιέρα στον ΟΛΠ κατέγραψε νέο ρεκόρ, σε αριθμό προσεγγίσεων πλοίων, επιβατική κίνηση και έσοδα που αυξήθηκαν κατά 15,5%.

Παρέμβαση Κικίλια για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Σκέψεις για έκδοση εκπτωτικού κουπονιού που θα απευθύνεται στη «λαϊκή οικογένεια και τη μεσαία τάξη» ώστε να μην επιβαρυνθεί από τις αυξήσεις

Πώς θα μοιάζουν οι μαρίνες του μέλλοντος; Τι δείχνει η μελέτη της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας
Η μελέτη από την Ένωση Μαρινών Ελλάδας βαθμονομεί τις δυνατότητες ανάπτυξης των τουριστικών λιμένων στη χώρα

Η κυβέρνηση εξετάζει σχέδιο για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Τι είπε ο Κικίλιας
«Προτεραιότητα να μην αυξηθούν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια», σύμφωνα με τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλη Κικίλια

Αντίποινα των Χούθι στις επιθέσεις των ΗΠΑ στην Υεμένη - Στόχος, αμερικανικά πολεμικά πλοία
Οι αντάρτες Χούθι επιτίθενται στις αμερικάνικες δυνάμεις σε ένδειξη συμπαράστασης στη Γάζα

Το LNG κερδίζει έδαφος στη ναυπήγηση πλοίων
Η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τη μετάβασή της προς πιο πράσινες πρακτικές, με το LNG να αυξάνει τη δυναμική του

Κασσελάκης: Δεν θα επιτρέψουμε η ελληνική ναυτιλία να χάσει την πρωτοκαθεδρία της λόγω άστοχων πολιτικών
«Είναι ώρα να διεκδικήσουμε το μέλλον που μας ανήκει, επενδύοντας στη ναυτιλία μας, στηρίζοντας τους ανθρώπους της», τόνισε ο Στέφανος Κασσελάκης

Η Attica Group ανακοίνωσε πασχαλινές προσφορές για οικογένειες και παρέες 3-5 ατόμων
Έκπτωση 20% για όλους τους προορισμούς από και προς Πειραιά με Ι.Χ. αυτοκίνητο από την Attica Group

Ένταξη του έργου «βελτίωση λιμενικών υποδομών στο λιμένα Γαλατά»
Το έργο συνολικού προϋπολογισμού 124.000 ευρώ, αφορά στην αποκατάσταση-επανακατασκευή του μικρού μόλου στο λιμένα Γαλατά

Κίνα: Ξένοι αγοραστές τροφοδοτούν τον ναυπηγικό τομέα και τη ναυτική της άνοδο
Η Κίνα διαθέτει κυρίαρχο εμπορικό ναυπηγικό τομέα και σημαντική ανάπτυξη στις ικανότητες ναυπήγησης για το πολεμικό ναυτικό της