Γιγαντώνεται η MSC του Τζιανλουίτζι Απόντε καθώς στις αρχές Ιουλίου η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία του κόσμου, κατάφερε να ελέγχει το 20% του παγκοσμίου στόλου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Alphaliner η MSC αύξησε την 1η Ιουλίου τον στόλο της στα 5.979.659 teu και έφτασε να ελέγχει το 20% του παγκοσμίου στόλου.
Η MSC την περασμένη εβδομάδα έφτασε το μερίδιο αγοράς στο 20% για πρώτη φορά στην 52χρονη ιστορία της, αναφέρει η Alphaliner και προσθέτει ότι ο στόλος της πλησιάζει επίσης ταχύτατα το επόμενο ορόσημο μεταφορικής ικανότητας τα 6 εκατ. teu.
Η ανάπτυξη αυτή τροφοδοτείται από ένα τεράστιο πρόγραμμα νεότευκτων πλοίων, τις αγορές «αμέτρητων» μεταχειρισμένων πλοίων και σε μικρότερο βαθμό, από νέες ναυλώσεις από ανεξάρτητους πλοιοκτήτες με πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Το ενδιαφέρον είναι ότι το πλοίο που έφερε την MSC στο να επιτυγχάνει το μερίδιο 20% στον παγκόσμιο στόλο είναι ένα πρώην πλοίο της Maersk την δεύτερη σε μέγεθος ναυτιλιακή εταιρεία στον κόσμο.
Πρόκειται για το μεταφορικής ικανότητας 9.600 teu μεταχειρισμένης αγοράς MSC NICOLE X, το πρώην A.P. MØLLER της Maersk. Το A.P. MØLLER είναι το πιο πρόσφατο από τα δέκα αδελφά πλοία της Maersk, χωρητικότητας 9.600 teu, τα οποία απέκτησε η MSC τα τελευταία χρόνια.
Από την έναρξη λειτουργίας της εταιρείας το 1970, χρειάστηκε η MSC περίπου 37 χρόνια για να φθάσει τη χωρητικότητα του στόλου της στα 1,00 εκατ. teu τον Ιανουάριο του 2007, ενώ χρειάστηκε μόλις 17 χρόνια για να πλησιάσει τα 6 εκατ. teu.
Εξίσου εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι η MSC διαθέτει ένα στόλο που είναι σχεδόν της ίδιας μεταφορικής ικανότητας με τον στόλο της συμμαχίας “Gemini”, που θα λειτουργήσει από τον επόμενο χρόνο και την αποτελούν η Maersk και η Hapag-Lloyd η πέμπτη σε μέγεθος ναυτιλιακή εταιρεία του κόσμου.
Latest News
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση