![MSC: Ελέγχει το 20% του παγκοσμίου στόλου των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/MSC20003552-768x439-1.jpg)
Γιγαντώνεται η MSC του Τζιανλουίτζι Απόντε καθώς στις αρχές Ιουλίου η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία του κόσμου, κατάφερε να ελέγχει το 20% του παγκοσμίου στόλου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Alphaliner η MSC αύξησε την 1η Ιουλίου τον στόλο της στα 5.979.659 teu και έφτασε να ελέγχει το 20% του παγκοσμίου στόλου.
Η MSC την περασμένη εβδομάδα έφτασε το μερίδιο αγοράς στο 20% για πρώτη φορά στην 52χρονη ιστορία της, αναφέρει η Alphaliner και προσθέτει ότι ο στόλος της πλησιάζει επίσης ταχύτατα το επόμενο ορόσημο μεταφορικής ικανότητας τα 6 εκατ. teu.
Η ανάπτυξη αυτή τροφοδοτείται από ένα τεράστιο πρόγραμμα νεότευκτων πλοίων, τις αγορές «αμέτρητων» μεταχειρισμένων πλοίων και σε μικρότερο βαθμό, από νέες ναυλώσεις από ανεξάρτητους πλοιοκτήτες με πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Το ενδιαφέρον είναι ότι το πλοίο που έφερε την MSC στο να επιτυγχάνει το μερίδιο 20% στον παγκόσμιο στόλο είναι ένα πρώην πλοίο της Maersk την δεύτερη σε μέγεθος ναυτιλιακή εταιρεία στον κόσμο.
Πρόκειται για το μεταφορικής ικανότητας 9.600 teu μεταχειρισμένης αγοράς MSC NICOLE X, το πρώην A.P. MØLLER της Maersk. Το A.P. MØLLER είναι το πιο πρόσφατο από τα δέκα αδελφά πλοία της Maersk, χωρητικότητας 9.600 teu, τα οποία απέκτησε η MSC τα τελευταία χρόνια.
Από την έναρξη λειτουργίας της εταιρείας το 1970, χρειάστηκε η MSC περίπου 37 χρόνια για να φθάσει τη χωρητικότητα του στόλου της στα 1,00 εκατ. teu τον Ιανουάριο του 2007, ενώ χρειάστηκε μόλις 17 χρόνια για να πλησιάσει τα 6 εκατ. teu.
Εξίσου εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι η MSC διαθέτει ένα στόλο που είναι σχεδόν της ίδιας μεταφορικής ικανότητας με τον στόλο της συμμαχίας “Gemini”, που θα λειτουργήσει από τον επόμενο χρόνο και την αποτελούν η Maersk και η Hapag-Lloyd η πέμπτη σε μέγεθος ναυτιλιακή εταιρεία του κόσμου.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Σαντορίνη: Τα βρήκαν δήμαρχος και εταιρείες για την κρουαζιέρα – Μέχρι 8.000 επισκέπτες την ημέρα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/santorini-600x338.jpg)
Τα βρήκαν δήμαρχος - εταιρείες για την κρουαζιέρα στη Σαντορίνη - Ημερήσιος «κόφτης» στους επισκέπτες
Η CLIA αναγνώρισε ότι η διαχείριση του τουρισμού κρουαζιέρας στη Σαντορίνη αποτελεί προτεραιότητα για τον κλάδο στην Ελλάδα
![ΟΛΠ: Μέρισμα – ρεκόρ στα 1,34 ευρώ μεικτά ανά μετοχή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/olp2-600x435.jpg)
Μέρισμα- ρεκόρ μοιράζει ο ΟΛΠ για το 2023
Η ΟΛΠ ΑΕ βελτιώνει τις ιστορικές της επιδόσεις για τρίτη συνεχομένη χρονιά.
![Ταχύπλοα: Στο Gov.gr Wallet η άδεια χειριστή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/wallet-1-600x400.jpg)
Στο Gov.gr Wallet η άδεια χειριστή ταχύπλοου σκάφους
Η Άδεια Χειριστή Ταχύπλοου σκάφους αποτελεί το ένατο έγγραφο που εντάσσεται στο Gov.gr Wallet
![LR: Η πυρηνική ενέργεια είναι δρόμος για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/ploia-600x338.jpg)
LR: Η πυρηνική ενέργεια είναι δρόμος για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η έκθεση του Lloyd's Register αξιολογεί τις ευκαιρίες που προσφέρει η πυρηνική ενέργεια στην εμπορική ναυτιλία
![Κίνα: Γιατί οι εξαγωγείς φοβούνται μια νέα εφοδιαστική κρίση τα Χριστούγεννα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/05/nautilia-ploia-768x480-1-600x375.jpg)
Γιατί οι Κινέζοι εξαγωγείς φοβούνται μια νέα εφοδιαστική κρίση τα Χριστούγεννα
Πώς οι Χούθι απειλούν τις εξαγωγές από την Κίνα
![‘Αμστερνταμ: Ο δήμος βάζει περιορισμούς στα κρουαζιερόπλοια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/ASTERDAM_Cruiz-600x265.jpg)
Ο δήμος του 'Αμστερντάμ βάζει περιορισμούς στα κρουαζιερόπλοια
«Παρελθόν» για το Αμστερνταμ θα αποτελούν τα κρουαζιερόπλοια σε μια δεκαετία - Περιορισμούς στο ελλιμενισμό τους βάζει ο δήμος
![Σε φυλάκιση 30 μηνών για απάτη καταδίκασε ολλανδικό δικαστήριο τον «εφοπλιστή» Γιάννη Καραγεώργη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Capture-90-1-600x401.jpg)
Σε φυλάκιση 30 μηνών για απάτη καταδίκασε ολλανδικό δικαστήριο τον «εφοπλιστή» Γιάννη Καραγεώργη
Οι εισαγγελικές αρχές της Ολλανδίας κατηγόρησαν τον Γιάννη Καραγεώργη για απάτη και δόλια πτώχευση. Οι ποινές στην Ολλανδία δεν είναι εξαγοράσιμες. Ο Γιάννης Καραγεώργης θα πρέπει να εκτίσει την ποινή του
![Ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Πού και γιατί δεν πέφτουν οι τιμές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ploia1-600x409.jpg)
Πού και γιατί δεν πέφτουν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Αναμένεται η παρέμβαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για τις τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
![Ρυμουλκά πλοία: Βολές κατά του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/rymoulko-600x400.jpg)
«Βολές» κατά του ΝΕΕ από την Ελληνική Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών
Σοβαρές ενστάσεις και παρατηρήσεις για τα ρυμουλκά πλοία καταγράφονται σε επιστολή για την Έκθεση του ΝΕΕ
![Ακτοπλοΐα: Σε ρότα καθυστέρησης η πράσινη μετάβαση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/aktoploia-600x399.jpg)
Σε ρότα καθυστέρησης η πράσινη μετάβαση στην ακτοπλοΐα
Το 41% των ελληνικών πλοίων που είναι σήμερα δρομολογημένα στην ακτοπλοΐα, το 2035 θα είναι ηλικίας άνω των 40 ετών