Tο ποσό του μερίσματος το οποίο αποφάσισε η σημερινή Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων του ΟΛΠ ΑΕ, κατόπιν σχετικής πρότασης του Δ.Σ., ανήλθε σε μεικτό ποσό ύψους 1,34 ευρώ ανά μετοχή, αυξημένο κατά 29 % σε σχέση με το έτος 2022.
Η συνέλευση πραγματοποιήθηκε μέσω τηλεδιάσκεψης και με απαρτία που ανήλθε στο 81,28%. Κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης οι μέτοχοι ενημερώθηκαν για την πορεία της Εταιρείας και τις τρέχουσες εξελίξεις, απαντήθηκαν ερωτήσεις και έγιναν θετικά σχόλια για τις εξαιρετικές οικονομικές επιδόσεις του Οργανισμού παρά τις δύσκολες συγκυρίες.
Επισημαίνεται ότι εγκρίθηκαν, κατά πλειοψηφία, όλα τα θέματα της ημερήσιας διάταξης, ανάμεσα στα οποία οι Ετήσιες Οικονομικές Καταστάσεις, καθώς και η Διανομή Μερίσματος υπέρ των μετόχων της Εταιρείας για την εταιρική χρήση 2023 (από 01.01.2023 έως 31.12.2023).
Τα σημαντικότερα μεγέθη της Ετήσιας Οικονομικής Έκθεσης για το έτος 2023: Τα συνολικά έσοδα της χρήσης ανήλθαν σε € 219,8 εκατ., παρουσιάζοντας αύξηση ποσού €25,2 εκατ. ή ποσοστό 12,9%, σε σχέση με την αντίστοιχη χρήση του 2022 (€ 194,6 εκατ.). Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €96,2 εκατ. έναντι €74,7 εκατ. της χρήσης 2022, σημειώνοντας αύξηση 28,8%, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε €66,8 εκατ., αυξημένα κατά 26,3% σε σχέση με τα €52,9 εκατ. της χρήσης του 2022.
Τα παραπάνω ποσά αποτελούν, εκ νέου, τις υψηλότερες επιδόσεις στην ιστορία της ΟΛΠ Α.Ε., αναφορικά με τα έσοδα αλλά και την κερδοφορία ενώ τονίζεται ότι η Εταιρεία βελτιώνει τις ιστορικές της επιδόσεις για τρίτη συνεχομένη χρονιά.
Δηλώσεις του προέδρου του ΟΛΠ, Lin Ji
Ο πρόεδρος της ΟΛΠ Α.Ε. κ.LIN Ji, ο οποίος προήδρευσε της Γενικής Συνελεύσεως, αφού ευχαρίστησε τους μετόχους για την εμπιστοσύνη τους, καθώς και τη Διοίκηση και το προσωπικό της Εταιρείας για την αδιάκοπη προσπάθεια που καταβάλλουν, σημείωσε: «Τα ανοδικά και βελτιωμένα οικονομικά αποτελέσματα της Εταιρείας μας και μάλιστα για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, καταδεικνύουν ότι η στρατηγική ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού του λιμένος, αλλά και οι σημαντικές αποφάσεις για τον τρόπο λειτουργίας του, βρίσκονται απόλυτα στη σωστή κατεύθυνση και εξασφαλίζουν τις απαραίτητες συνθήκες για την καθιέρωση του Πειραιά ως ένα από τα κορυφαία λιμάνια της Μεσογείου και της Ευρώπης. Στο μεγαλύτερο ελληνικό λιμάνι παρέχονται σταθερά υψηλού επιπέδου ολοκληρωμένες λιμενικές υπηρεσίες με αποτέλεσμα να είναι ισχυρά αξιόπιστο και ανταγωνιστικό. Σε συνδυασμό με την έμφαση για την ανάπτυξή του με όρους βιωσιμότητας, με μέριμνα για το περιβάλλον και συστηματική ανταπόδοση στην κοινωνία και στις επόμενες γενιές, θέτουμε γερές βάσεις για ένα ανθεκτικό λιμάνι που δημιουργεί οφέλη και κυρίως αξία για όλους, στο παρόν και στο μέλλον».
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ