![Hall of Brands: Από τα Γιάννενα «σφήνα» στα μεγαθήρια των αθλητικών ειδών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/hall3.png)
Μια θέση στο βάθρο της «χρυσής» αγοράς αθλητικών ειδών αξίας 700-800 εκατ. ευρώ (1 δισ. μαζί με τα αξεσουάρ) αναζητά η εταιρεία του Νίκου Σιόντη (Σιόντης Ν. Εμπορική Ενδυμάτων – Υποδημάτων Α.Ε.) γνωστή από τα καταστήματα Hall of Brands την ώρα που η απόφαση των κολοσσών παραγωγής αθλητικών ειδών, όπως η Nike και η Adidas, να αναπτύξουν αυτόνομο δίκτυο λιανικής ανατρέπει τα δεδομένα και ο ήδη σκληρός ανταγωνισμός μέσω του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου εντείνεται.
Αθλητικά είδη: Στον «πυρετό» των deals και των εξαγορών
Ξεκινώντας το 1974 από τα Γιάννενα με δυο παπούτσια πάνινα (κυριολεκτικά) ο Γιώργος Σιόντης, πρώην ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού και ιστορικός αρχηγός του ΠΑΣ Γιάννινα (τότε που ήταν ο Άγιαξ της Ηπείρου), άνοιξε το πρώτο εξειδικευμένο αθλητικό κατάστημα στην ηπειρωτική πρωτεύουσα και ένα από τα πρώτα της Δ. Ελλάδας.
Έκτοτε η εταιρεία κατάφερε να αναπτύσσεται αργά και σταθερά και τη διαφορά έκανε όταν ενεργό ρόλο ανέλαβε η δεύτερη γενιά, ο Νίκος Σιόντης, γιος του ιδρυτή.
Διπλάσια κέρδη για τα Hall of Brands
Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι το 2004 όταν ξεκινούσαν ουσιαστικά τα καταστήματα Hall of Brands να παίζουν… μπάλα στα αθλητικά είδη και στην casual ένδυση, η εταιρεία είχε κύκλο εργασιών 900 χιλ. ευρώ, ενώ το 2023 ο καθαρός κύκλος εργασιών της έφθασε σχεδόν στα 12 εκατ. ευρώ (11.913.873 ευρώ) έναντι 9,91 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης καταγράφοντας αύξηση 20,10%.
Πέρσι τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA), ανήλθαν στο ποσό των 1,45 εκατ. ευρώ έναντι του ποσού των 877 χιλ. ευρώ του 2022, τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας σχεδόν διπλασιάστηκαν (ανήλθαν σε 442.660 ευρώ έναντι 219.583 ευρώ της προηγούμενης χρήσης), ενώ περίπου διπλάσιο ήταν και το αποτέλεσμα μετά από φόρους 300.257 ευρώ από 171.733 ευρώ το 2022.
Η καλή κερδοφορία οδήγησε στη διανομή μερισμάτων στους μετόχους ποσού 163 χιλ. ευρώ.
Ο μέσος όρος των προσωπικού της εταιρείας στη χρήση 2023 ανήλθε σε 130 άτομα από 126 άτομα το 2022.
Στόχος τα μεγάλα καταστήματα
Με ένα δίκτυο 17 φυσικών καταστημάτων από τα Γιάννενα και τη Θεσσαλονίκη μέχρι την Αθήνα και τη Μύκονο, καθώς και 2 e-shop, η εταιρεία του Νίκου Σιόντη είναι πλέον ένας από τους υπολογίσιμους παίκτες της εγχώριας αγοράς των αθλητικών ειδών, με υψηλούς στόχους για την επομένη τριετία, όπως να αυτός του διπλασιασμού του αριθμού των καταστημάτων της.
Η εταιρεία λειτουργεί με τέσσερα διαφορετικά εμπορικά σήματα, τα οποία αποτυπώνονται στις όψεις των καταστημάτων της και συγκεκριμένα τα Hall of Brands, Saint Soles, Sneakerology και Urban Hall of Brands.
Έχοντας μεγάλη αγάπη στους ιστορικούς και ιδιαίτερους χώρους ο Νίκος Σιόντης προχώρησε στην ανακαίνιση του κτιρίου που κάποτε στέγαζε τον ιστορικό κινηματογράφο Άννα Ντορ στην πλατεία Εσπερίδων, στη Γλυφάδα, δημιουργώντας ένα αθλητικό και casual superstore, ενώ θέλοντας να κρατήσει ζωντανή την ανάμνηση του παλιού σινεμά διατήρησε πολλά από τα στοιχεία του, όπως οι μηχανές προβολής, που βρίσκονται στις δύο εισόδους του χώρου.
Εξάλλου από τις πιο πρόσφατες επενδύσεις της εταιρείας ήταν η δημιουργία ενός νέου καταστήματος – πολυχώρου Hall of Brands στο εμπορικό κέντρο που συστεγάζονται οι κινηματογράφοι Village στην περιοχή του Ρέντη. Η συνολική επιφάνεια του συγκεκριμένου καταστήματος ανέρχεται στα 4.000 τ.μ. όπου «μετακόμισαν» και τα outlet της εταιρείας.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Μεταχειρισμένα είδη: Αγοράζουν ηλεκτρονικά από «δεύτερο χέρι» οι Έλληνες καταναλωτές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/using-mobile-phone-mockup-mobile-phone-screen-FGQJHEY-4-3-600x450.jpg)
Αγοράζουν ηλεκτρονικά είδη από «δεύτερο χέρι» οι Έλληνες καταναλωτές
Ανεβαίνει η αγορά των μεταχειρισμένων ηλεκτρονικών ειδών - Στην αγορά των refurbished κινητών στρέφονται οι Έλληνες
![ΚΕΕΕ: Οι ΜμΕ είναι αποκλεισμένες από τη χρηματοδότηση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Capture-22-600x402.jpg)
ΚΕΕΕ: Οι ΜμΕ είναι αποκλεισμένες από τη χρηματοδότηση
Αισιοδοξία αλλά και προβληματισμός στη διευρυμένη συνεδρίασης της ΚΕΕΕ που πραγματοποιήθηκε στην Κόρινθο
![Bιομηχανία: Tα επενδυτικά ναυάγια της Βόρειας Ελλάδας – Ποιες παραγωγικές μονάδες έβαλαν λουκέτο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/factory-6905876_960_720-600x400.jpg)
Tα επενδυτικά ναυάγια της Βόρειας Ελλάδας – Ποιες βιομηχανίες έβαλαν λουκέτο
Ο παραγωγικός ιστός της περιοχής αγκομαχά την ώρα που οι ανισότητες με την Αττική μεγαλώνουν
![Deloitte Ελλάδος: Ενίσχυση της ηγετικής ομάδας με 2 Equity Partners και 8 Partners](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/03/deloitte-600x399.jpg)
Ενίσχυση της Deloitte Ελλάδος με 2 Equity Partners και 8 Partners
Όλα τα τμήματα της εταιρείας ενδυναμώνονται με τους νέους Partners
![efood: Εκτίναξη κερδών και τζίρου – «Χρυσό» μέρισμα στους Γερμανούς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/09/efood1-600x450.jpg)
Πόσα εκατομμύρια μπήκαν στο ταμείο της efood από τις προμήθειες στα συνεργαζόμενα καταστήματα
Πώς η efood από startup με ζημιές το 2015 εξελίχθηκε σε μεγάλη επιχειρηματική οντότητα με καθαρά κέρδη 31,8 εκατ. ευρώ το 2023
![Cisco: Τι δείχνει η αποχώρηση από την Θεσσαλονίκη – Γιατί χτυπάνε καμπανάκια οι επενδυτές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/sfageia3-1-600x290.jpg)
Η αποχώρηση της Cisco από την Θεσσαλονίκη και τα καμπανάκια των επενδυτών
Η περίπτωση της Cisco θορύβησε την επενδυτική κοινότητα – Τα ηχηρά λουκέτα
![Μισθοί: Οι αμοιβές και τα bonus που δίνουν οι εισηγμένες στα στελέχη τους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ot_business_profit_mer4-600x352.png)
Ποιες εισηγμένες «χρυσώνουν» τα στελέχη τους - Τα μπόνους και τα δώρα που δίνουν
Πώς οι εισηγμένες επιχειρούν να κρατήσουν αλλά και να προσελκύουν στελέχη - Τα κίνητρα
![Τράπεζες: Με προσφορές, δώρα αλλά και τις ψηφιακές υπηρεσίες διεκδικούν πελάτες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/12/banks-768x512-1-600x400.jpg)
Τι είναι ο τραπεζικός «τουρισμός» και γιατί τον καλλιεργούν οι 4 συστημικοί όμιλοι
Οι τράπεζες με προωθητικές ενέργειες, χρηματικά έπαθλα και ψηφιοποίηση των εργασιών εγγραφής νέων πελατών επιχειρούν να ενισχύσουν τα μερίδια τους
![ΕΥΔΑΠ: Συμφωνία με ΕΤΕπ για τεχνική βοήθεια στο επενδυτικό πρόγραμμα 2 δισ. που αφορά στο δίκτυο ύδρευσης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/EYDAP-600x410.jpg)
Η ΕΥΔΑΠ με επενδύσεις 2 δισ. «θωρακίζει» το δίκτυο ύδρευσης της Αθήνας - Ο ρόλος της ΕΤΕπ
Η συμφωνία ΕΤΕπ - ΕΥΔΑΠ αφορά στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών για τη διαχείριση κλιματικών κινδύνων όπως τη λειψυδρία, την ξηρασία και τους καύσωνες
![Τράπεζα Πειραιώς: Η επενδυτική στρατηγική του γ΄ τριμήνου 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/03/29962267_agores-epitokia-600x400.jpg)
Πειραιώς: Οι παράγοντες που καθορίζουν τη στρατηγική των επενδυτών στο γ' τρίμηνο 2024
Οι προοπτικές και οι συστάσεις της τράπεζας Πειραιώς για τοποθετήσεις σε μετοχές, κρατικά και εταιρικά ομόλογα και εμπορεύματα