Μια θέση στο βάθρο της «χρυσής» αγοράς αθλητικών ειδών αξίας 700-800 εκατ. ευρώ (1 δισ. μαζί με τα αξεσουάρ) αναζητά η εταιρεία του Νίκου Σιόντη (Σιόντης Ν. Εμπορική Ενδυμάτων – Υποδημάτων Α.Ε.) γνωστή από τα καταστήματα Hall of Brands την ώρα που η απόφαση των κολοσσών παραγωγής αθλητικών ειδών, όπως η Nike και η Adidas, να αναπτύξουν αυτόνομο δίκτυο λιανικής ανατρέπει τα δεδομένα και ο ήδη σκληρός ανταγωνισμός μέσω του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου εντείνεται.
Αθλητικά είδη: Στον «πυρετό» των deals και των εξαγορών
Ξεκινώντας το 1974 από τα Γιάννενα με δυο παπούτσια πάνινα (κυριολεκτικά) ο Γιώργος Σιόντης, πρώην ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού και ιστορικός αρχηγός του ΠΑΣ Γιάννινα (τότε που ήταν ο Άγιαξ της Ηπείρου), άνοιξε το πρώτο εξειδικευμένο αθλητικό κατάστημα στην ηπειρωτική πρωτεύουσα και ένα από τα πρώτα της Δ. Ελλάδας.
Έκτοτε η εταιρεία κατάφερε να αναπτύσσεται αργά και σταθερά και τη διαφορά έκανε όταν ενεργό ρόλο ανέλαβε η δεύτερη γενιά, ο Νίκος Σιόντης, γιος του ιδρυτή.
Διπλάσια κέρδη για τα Hall of Brands
Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι το 2004 όταν ξεκινούσαν ουσιαστικά τα καταστήματα Hall of Brands να παίζουν… μπάλα στα αθλητικά είδη και στην casual ένδυση, η εταιρεία είχε κύκλο εργασιών 900 χιλ. ευρώ, ενώ το 2023 ο καθαρός κύκλος εργασιών της έφθασε σχεδόν στα 12 εκατ. ευρώ (11.913.873 ευρώ) έναντι 9,91 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης καταγράφοντας αύξηση 20,10%.
Πέρσι τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA), ανήλθαν στο ποσό των 1,45 εκατ. ευρώ έναντι του ποσού των 877 χιλ. ευρώ του 2022, τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας σχεδόν διπλασιάστηκαν (ανήλθαν σε 442.660 ευρώ έναντι 219.583 ευρώ της προηγούμενης χρήσης), ενώ περίπου διπλάσιο ήταν και το αποτέλεσμα μετά από φόρους 300.257 ευρώ από 171.733 ευρώ το 2022.
Η καλή κερδοφορία οδήγησε στη διανομή μερισμάτων στους μετόχους ποσού 163 χιλ. ευρώ.
Ο μέσος όρος των προσωπικού της εταιρείας στη χρήση 2023 ανήλθε σε 130 άτομα από 126 άτομα το 2022.
Στόχος τα μεγάλα καταστήματα
Με ένα δίκτυο 17 φυσικών καταστημάτων από τα Γιάννενα και τη Θεσσαλονίκη μέχρι την Αθήνα και τη Μύκονο, καθώς και 2 e-shop, η εταιρεία του Νίκου Σιόντη είναι πλέον ένας από τους υπολογίσιμους παίκτες της εγχώριας αγοράς των αθλητικών ειδών, με υψηλούς στόχους για την επομένη τριετία, όπως να αυτός του διπλασιασμού του αριθμού των καταστημάτων της.
Η εταιρεία λειτουργεί με τέσσερα διαφορετικά εμπορικά σήματα, τα οποία αποτυπώνονται στις όψεις των καταστημάτων της και συγκεκριμένα τα Hall of Brands, Saint Soles, Sneakerology και Urban Hall of Brands.
Έχοντας μεγάλη αγάπη στους ιστορικούς και ιδιαίτερους χώρους ο Νίκος Σιόντης προχώρησε στην ανακαίνιση του κτιρίου που κάποτε στέγαζε τον ιστορικό κινηματογράφο Άννα Ντορ στην πλατεία Εσπερίδων, στη Γλυφάδα, δημιουργώντας ένα αθλητικό και casual superstore, ενώ θέλοντας να κρατήσει ζωντανή την ανάμνηση του παλιού σινεμά διατήρησε πολλά από τα στοιχεία του, όπως οι μηχανές προβολής, που βρίσκονται στις δύο εισόδους του χώρου.
Εξάλλου από τις πιο πρόσφατες επενδύσεις της εταιρείας ήταν η δημιουργία ενός νέου καταστήματος – πολυχώρου Hall of Brands στο εμπορικό κέντρο που συστεγάζονται οι κινηματογράφοι Village στην περιοχή του Ρέντη. Η συνολική επιφάνεια του συγκεκριμένου καταστήματος ανέρχεται στα 4.000 τ.μ. όπου «μετακόμισαν» και τα outlet της εταιρείας.
Latest News
«Πράσινο φως» Παπαθανάση σε 682 επενδυτικά σχέδια στις περιοχές της Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης
Ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Παπαθανάσης ανέφερε πως η κυβέρνηση συνεχίζει να υλοποιεί τις δεσμεύσεις της
Παπακωνσταντίνου (ΤτΕ): Πέντε αλλαγές στο κανονιστικό πλαίσιο των τραπεζών
Στις σημαντικές εξελίξεις στους κανονισμούς του χρηματοπιστωτικού τομέα αναφέρθηκε η Χριστίνα Παπακωνσταντίνου, υποδιοικήτρια της ΤτΕ
«Πράσινο φως» για την ανάπλαση στις εγκαταστάσεις της πρώην Ζυθοποιίας ΦΙΞ στη Θεσσαλονίκη
Εκδόθηκε του σχετικό Προεδρικό Διάταγα, καθώς ενεργαοποιείται πολεοδομικά η περιοχή και δίνεται η δυνατότητα αξιοποίησής της
Η «Έξυπνη Μεταποίηση» χρηματοδοτεί 151 επενδυτικά σχέδια με 102,5 εκατ. ευρώ
Η «Έξυπνη Μεταποίηση» είναι εστιασμένη στην προσαρμογή των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο παραγωγικό μοντέλο «Βιομηχανία 4.0»
Επέκταση της Foot Locker στη Βουλγαρία με τρία νέα καταστήματα από τον όμιλο Fourlis
Τα τρία καταστήματα, που θα ανοίξουν σε καίριες εμπορικές τοποθεσίες, είναι τα πρώτα που ανοίγει ο όμιλος Fourlis στη Βουλγαρία
Η υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με την JPMorgan Asset Management
Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι η διεύρυνση των επενδυτικών επιλογών που προσφέρει η Eurobank στους πελάτες της
Έκρηξη εσόδων για τη Γαλακτοβιομηχανία «Ομηρος» - Σχέδια επέκτασης σε νέες αγορές
H Γαλακτοβιομηχανία Όμηρος προχώρησε στην έναρξη λειτουργίας του νέου, υπερσύγχρονου εργοστασίου καθώς και την κυκλοφορία καινοτόμων προϊόντων
ΑΧΙΑ: Ισχυρά τα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ - Στα 16,40 ευρώ η τιμή στόχος
Κατά την ΑΧΙΑ, η τριμηνιαία απόδοση οφείλεται στις συνεχιζόμενες θετικές τάσεις για τα αθλητικά στοιχήματα τόσο στα διαδικτυακά όσο και στα κανάλια λιανικής
Άλμα 661% στα καθαρά κέρδη της Ideal - Ο ρόλος των Attica και της πληροφορικής
Στα 265 εκατ. ευρώ τα έσοδα της IDEAL Holdings με άνοδο 208% - Εξετάζουμε επενδυτικές ευκαιρίες, τονίζει ο πρόεδρος
Πώς η αθόρυβη Cavino έφτασε στην κορυφή του ελληνικού κρασιού
Το success story της Cavino που κατάφερε να εξελιχθεί στη μεγαλύτερη οινοποιητική βιομηχανία της χώρας – Ο ρόλος Τσάνταλη, Μπουτάρη και Κουρτάκη