![Hall of Brands: Από τα Γιάννενα «σφήνα» στα μεγαθήρια των αθλητικών ειδών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/hall3.png)
Μια θέση στο βάθρο της «χρυσής» αγοράς αθλητικών ειδών αξίας 700-800 εκατ. ευρώ (1 δισ. μαζί με τα αξεσουάρ) αναζητά η εταιρεία του Νίκου Σιόντη (Σιόντης Ν. Εμπορική Ενδυμάτων – Υποδημάτων Α.Ε.) γνωστή από τα καταστήματα Hall of Brands την ώρα που η απόφαση των κολοσσών παραγωγής αθλητικών ειδών, όπως η Nike και η Adidas, να αναπτύξουν αυτόνομο δίκτυο λιανικής ανατρέπει τα δεδομένα και ο ήδη σκληρός ανταγωνισμός μέσω του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου εντείνεται.
Αθλητικά είδη: Στον «πυρετό» των deals και των εξαγορών
Ξεκινώντας το 1974 από τα Γιάννενα με δυο παπούτσια πάνινα (κυριολεκτικά) ο Γιώργος Σιόντης, πρώην ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού και ιστορικός αρχηγός του ΠΑΣ Γιάννινα (τότε που ήταν ο Άγιαξ της Ηπείρου), άνοιξε το πρώτο εξειδικευμένο αθλητικό κατάστημα στην ηπειρωτική πρωτεύουσα και ένα από τα πρώτα της Δ. Ελλάδας.
Έκτοτε η εταιρεία κατάφερε να αναπτύσσεται αργά και σταθερά και τη διαφορά έκανε όταν ενεργό ρόλο ανέλαβε η δεύτερη γενιά, ο Νίκος Σιόντης, γιος του ιδρυτή.
Διπλάσια κέρδη για τα Hall of Brands
Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι το 2004 όταν ξεκινούσαν ουσιαστικά τα καταστήματα Hall of Brands να παίζουν… μπάλα στα αθλητικά είδη και στην casual ένδυση, η εταιρεία είχε κύκλο εργασιών 900 χιλ. ευρώ, ενώ το 2023 ο καθαρός κύκλος εργασιών της έφθασε σχεδόν στα 12 εκατ. ευρώ (11.913.873 ευρώ) έναντι 9,91 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης καταγράφοντας αύξηση 20,10%.
Πέρσι τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA), ανήλθαν στο ποσό των 1,45 εκατ. ευρώ έναντι του ποσού των 877 χιλ. ευρώ του 2022, τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας σχεδόν διπλασιάστηκαν (ανήλθαν σε 442.660 ευρώ έναντι 219.583 ευρώ της προηγούμενης χρήσης), ενώ περίπου διπλάσιο ήταν και το αποτέλεσμα μετά από φόρους 300.257 ευρώ από 171.733 ευρώ το 2022.
Η καλή κερδοφορία οδήγησε στη διανομή μερισμάτων στους μετόχους ποσού 163 χιλ. ευρώ.
Ο μέσος όρος των προσωπικού της εταιρείας στη χρήση 2023 ανήλθε σε 130 άτομα από 126 άτομα το 2022.
Στόχος τα μεγάλα καταστήματα
Με ένα δίκτυο 17 φυσικών καταστημάτων από τα Γιάννενα και τη Θεσσαλονίκη μέχρι την Αθήνα και τη Μύκονο, καθώς και 2 e-shop, η εταιρεία του Νίκου Σιόντη είναι πλέον ένας από τους υπολογίσιμους παίκτες της εγχώριας αγοράς των αθλητικών ειδών, με υψηλούς στόχους για την επομένη τριετία, όπως να αυτός του διπλασιασμού του αριθμού των καταστημάτων της.
Η εταιρεία λειτουργεί με τέσσερα διαφορετικά εμπορικά σήματα, τα οποία αποτυπώνονται στις όψεις των καταστημάτων της και συγκεκριμένα τα Hall of Brands, Saint Soles, Sneakerology και Urban Hall of Brands.
Έχοντας μεγάλη αγάπη στους ιστορικούς και ιδιαίτερους χώρους ο Νίκος Σιόντης προχώρησε στην ανακαίνιση του κτιρίου που κάποτε στέγαζε τον ιστορικό κινηματογράφο Άννα Ντορ στην πλατεία Εσπερίδων, στη Γλυφάδα, δημιουργώντας ένα αθλητικό και casual superstore, ενώ θέλοντας να κρατήσει ζωντανή την ανάμνηση του παλιού σινεμά διατήρησε πολλά από τα στοιχεία του, όπως οι μηχανές προβολής, που βρίσκονται στις δύο εισόδους του χώρου.
Εξάλλου από τις πιο πρόσφατες επενδύσεις της εταιρείας ήταν η δημιουργία ενός νέου καταστήματος – πολυχώρου Hall of Brands στο εμπορικό κέντρο που συστεγάζονται οι κινηματογράφοι Village στην περιοχή του Ρέντη. Η συνολική επιφάνεια του συγκεκριμένου καταστήματος ανέρχεται στα 4.000 τ.μ. όπου «μετακόμισαν» και τα outlet της εταιρείας.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Βιομηχανικές περιοχές: Σύσκεψη βουλευτών της ΝΔ και εκπροσώπων του ΠΑΣΕΒΙΠΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/1213-600x450.jpg)
Διορθωτικές παρεμβάσεις στο νόμο 4982/22 για τις βιομηχανικές περιοχές ζητούν οι επιχειρήσεις των ΒΙΠΕ
Οι βουλευτές της ΝΔ μαζί με εκπροσώπους του ΠΑΣΕΒΙΠΕ, θα επιδιώξουν συνάντηση με τον υπουργό Ανάπτυξης «ώστε να διαμορφωθεί ενα βιώσιμο μέλλον» για τις βιομηχανικές περιοχές
![Miele Hellas: Επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Miele-600x400.jpg)
Η Miele Hellas επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία
Η επιτυχημένη πορεία της Miele Hellas οδηγεί σε ανάληψη της νέας αρμοδιότητας του νέου Miele Cluster Adria Aegean
![Jumbo: Αυξήθηκαν κατά 11% οι πωλήσεις τον Ιανουάριο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/jumbo55.png)
Jumbo: Αύξηση 11% στις πωλήσεις τον Ιανουάριο
Αυξημένες 15% οι πωλήσεις στην Ελλάδα τον Ιανουάριο - Τι αναφέρει η διοίκηση της Jumbo
![Κλωστοϋφαντουργία: Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί -Υπόμνημα σε Σκυλακάκη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/klostoyfantoyrgia-768x430-1-600x336.jpg)
Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί - Υπόμνημα σε Σκυλακάκη
Υπεισέρχεται πλέον στο κόστος του προϊόντος περίπου κατά 50%, και είναι 40% υψηλότερο από Ισπανία και Πορτογαλία αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΒΚ
![ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_peiraios_megalou333-600x352.png)
ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων
Το σενάριο της απόκτησης της Εθνικής Ασφαλιστικής το 2025 - Βραχυπρόθεσμες προκλήσεις
![Public: Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/thumbnail_Publichome_Ηράκλειο-600x400.jpg)
Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης
Τα νέα μεγάλα “Public + home” αποτελούν μέρος του τριετούς επενδυτικού πλάνου των €10 εκατ. ευρώ που υλοποιεί η εταιρία
![Profile Software: Νέο κέντρο ερευνας και ανάπτυξης στην Πάτρα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/06/profile-software-600x300.webp)
Νέο κέντρο R&D στην Πάτρα για την Profile Software
Το νέο κέντρο R&D της Profile Software θα εστιάζει στη δημιουργία Χρηματοοικονομικών και Επιχειρησιακών λύσεων με χρήση AI και LLM
![Σούπερ μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% στα online – Τι προτιμούν οι καταναλωτές [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/02/online-supermarket-768x402-1-600x314.jpg)
«Άλμα» 9% στις πωλήσεις των online σούπερ μάρκετ - Η δημοφιλής ημέρας [γραφήματα]
Ποιες κατηγορίες προϊόντων πρωταγωνιστούν στα online σούπερ μάρετ
![Goldman Sachs: Ανεβάζει τις τιμές στόχους των ελληνικών τραπεζών – Αναβαθμίζει την Alpha [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/golman-sachs-600x400.jpg)
Ανεβάζει τις τιμές στόχους των ελληνικών τραπεζών η Goldman Sachs - Αναβαθμίζει την Alpha [πίνακες]
Η Goldman Sachs, υποβαθμίζει την Eurobank – «Αγορά» συστήνει για ΕΤΕ, Πειραιώς
![Motor Oil: Στην ΝRG το 35% της Κόρινθος Power – Στα 56 εκατ. ευρώ το τίμημα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/MOTOROIL_Refineries_yerolymbos-29-600x399.jpg)
Motor Oil: Στην ΝRG το 35% της Κόρινθος Power – Στα 56 εκατ. ευρώ το τίμημα
Τι αναφέρει σε ανακοίνωση η Motor Oil