
Μια θέση στο βάθρο της «χρυσής» αγοράς αθλητικών ειδών αξίας 700-800 εκατ. ευρώ (1 δισ. μαζί με τα αξεσουάρ) αναζητά η εταιρεία του Νίκου Σιόντη (Σιόντης Ν. Εμπορική Ενδυμάτων – Υποδημάτων Α.Ε.) γνωστή από τα καταστήματα Hall of Brands την ώρα που η απόφαση των κολοσσών παραγωγής αθλητικών ειδών, όπως η Nike και η Adidas, να αναπτύξουν αυτόνομο δίκτυο λιανικής ανατρέπει τα δεδομένα και ο ήδη σκληρός ανταγωνισμός μέσω του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου εντείνεται.
Αθλητικά είδη: Στον «πυρετό» των deals και των εξαγορών
Ξεκινώντας το 1974 από τα Γιάννενα με δυο παπούτσια πάνινα (κυριολεκτικά) ο Γιώργος Σιόντης, πρώην ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού και ιστορικός αρχηγός του ΠΑΣ Γιάννινα (τότε που ήταν ο Άγιαξ της Ηπείρου), άνοιξε το πρώτο εξειδικευμένο αθλητικό κατάστημα στην ηπειρωτική πρωτεύουσα και ένα από τα πρώτα της Δ. Ελλάδας.
Έκτοτε η εταιρεία κατάφερε να αναπτύσσεται αργά και σταθερά και τη διαφορά έκανε όταν ενεργό ρόλο ανέλαβε η δεύτερη γενιά, ο Νίκος Σιόντης, γιος του ιδρυτή.
Διπλάσια κέρδη για τα Hall of Brands
Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι το 2004 όταν ξεκινούσαν ουσιαστικά τα καταστήματα Hall of Brands να παίζουν… μπάλα στα αθλητικά είδη και στην casual ένδυση, η εταιρεία είχε κύκλο εργασιών 900 χιλ. ευρώ, ενώ το 2023 ο καθαρός κύκλος εργασιών της έφθασε σχεδόν στα 12 εκατ. ευρώ (11.913.873 ευρώ) έναντι 9,91 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης καταγράφοντας αύξηση 20,10%.
Πέρσι τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA), ανήλθαν στο ποσό των 1,45 εκατ. ευρώ έναντι του ποσού των 877 χιλ. ευρώ του 2022, τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας σχεδόν διπλασιάστηκαν (ανήλθαν σε 442.660 ευρώ έναντι 219.583 ευρώ της προηγούμενης χρήσης), ενώ περίπου διπλάσιο ήταν και το αποτέλεσμα μετά από φόρους 300.257 ευρώ από 171.733 ευρώ το 2022.
Η καλή κερδοφορία οδήγησε στη διανομή μερισμάτων στους μετόχους ποσού 163 χιλ. ευρώ.
Ο μέσος όρος των προσωπικού της εταιρείας στη χρήση 2023 ανήλθε σε 130 άτομα από 126 άτομα το 2022.
Στόχος τα μεγάλα καταστήματα
Με ένα δίκτυο 17 φυσικών καταστημάτων από τα Γιάννενα και τη Θεσσαλονίκη μέχρι την Αθήνα και τη Μύκονο, καθώς και 2 e-shop, η εταιρεία του Νίκου Σιόντη είναι πλέον ένας από τους υπολογίσιμους παίκτες της εγχώριας αγοράς των αθλητικών ειδών, με υψηλούς στόχους για την επομένη τριετία, όπως να αυτός του διπλασιασμού του αριθμού των καταστημάτων της.
Η εταιρεία λειτουργεί με τέσσερα διαφορετικά εμπορικά σήματα, τα οποία αποτυπώνονται στις όψεις των καταστημάτων της και συγκεκριμένα τα Hall of Brands, Saint Soles, Sneakerology και Urban Hall of Brands.
Έχοντας μεγάλη αγάπη στους ιστορικούς και ιδιαίτερους χώρους ο Νίκος Σιόντης προχώρησε στην ανακαίνιση του κτιρίου που κάποτε στέγαζε τον ιστορικό κινηματογράφο Άννα Ντορ στην πλατεία Εσπερίδων, στη Γλυφάδα, δημιουργώντας ένα αθλητικό και casual superstore, ενώ θέλοντας να κρατήσει ζωντανή την ανάμνηση του παλιού σινεμά διατήρησε πολλά από τα στοιχεία του, όπως οι μηχανές προβολής, που βρίσκονται στις δύο εισόδους του χώρου.
Εξάλλου από τις πιο πρόσφατες επενδύσεις της εταιρείας ήταν η δημιουργία ενός νέου καταστήματος – πολυχώρου Hall of Brands στο εμπορικό κέντρο που συστεγάζονται οι κινηματογράφοι Village στην περιοχή του Ρέντη. Η συνολική επιφάνεια του συγκεκριμένου καταστήματος ανέρχεται στα 4.000 τ.μ. όπου «μετακόμισαν» και τα outlet της εταιρείας.


Latest News

Mega deal στις μετακινήσεις - Η Lyft μπαίνει στην Ευρώπη μέσω Free Now
Η αμερικανική πλατφόρμα θα εξαγοράσει την Free Now από τη BMW και τη Mercedes-Benz Mobility έναντι 175 εκατομμυρίων ευρώ σε μετρητά

O κύβος ερρίφθη – Η Premia σχεδιάζει άντληση 40 εκατ. μέσα από ΑΜΚ με μετρητά
Πρόταση της διοίκησης της Premia για AMK έως 40 εκατ. ευρώ στην Γενική Συνέλευση της 8ης Μαΐου – Η τιμή διάθεσης θα οριστεί σε εύλογο χρόνο

Το Άγιο Φως θα μεταφερθεί με αεροσκάφη της AEGEAN σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
Με αεροσκάφη της AEGEAN και της Olympic Air θα μεταφερθεί και φέτος το Άγιο Φως από την Αθήνα σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας

Πράσινο φως στον Στάσση για άλλα τρία χρόνια στο τιμόνι της ΔΕΗ - Η απόφαση των μετόχων
Η Έκτακτη Γενική Συνέλευση των μετόχων της ΔΕΗ ανανέωσε τη θητεία του Γιώργου Στάσση ως CEO της εταιρείας μέχρι της 15 Απριλίου 2028 - Οι νέες μπίζνες του ομίλου

Η Intralot επεκτείνει το συμβόλαιό της με τη Λοταρία του New Hampshire μέχρι το 2033
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η τεχνολογική υποδομή της Λοταρίας θα αναβαθμιστεί με νέα τερματικά της Intralot

Συνεργασία ψηφιακής διασύνδεσης στην Νοτιοανατολική Μεσόγειο Digital Realty - Space Hellas
Η συνεργασία Digital Realty - Space Hellas ενισχύει περαιτέρω το δίκτυο της δεύτερης και αναδεικνύει την Κρήτη σε κομβικό σημείο διασύνδεσης στην Νοτιοανατολική Μεσόγειο

Ψήφος εμπιστοσύνης στον Στάσση – Νέα τριετής θητεία για τον Πρόεδρο και CEO της ΔΕΗ
Πραγματοποιείται σήμερα 16 Απριλίου η ΕΓΣ των μετόχων για τη σύνθεση του νέου ΔΣ της ΔΕΗ – «Άρωμα γυναίκας» στη διοίκηση – Ο νέος ρόλος για Καρακούση

Ευκαιρίες και κίνδυνοι για τις τράπεζες από νέες μειώσεις επιτοκίων
Σε ετοιμότητα για τα επιτόκια βρίσκονται οι διοικήσεις των τραπεζών - Τα σχέδια που επεξεργάζονται και τα σενάρια

Έδωσαν τα χέρια «Γαλαξίας» και Παπαγεωργίου - Τι απομένει για την εξαγορά
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, ο Γαλαξίας έχει υπογράψει προσύμφωνο εξαγοράς - Έχει γίνει οικονομικός έλεγχος και έχει καθοριστεί το τίμημα

S&P Global: Υψηλές οι αποδόσεις των ελληνικών τραπεζών – Οδηγός τα υψηλά κεφάλαια και η μείωση του κινδύνου
Όπως εξηγεί η Tedeschi, οι τέσσερις μεγαλύτερες τράπεζες της Ελλάδας θα επιστρέψουν περισσότερα κεφάλαια στους επενδυτές το 2025