Το NBA και η Take-Two Interactive Software Inc. επιχειρούν να αναπτύξουν το πρωτάθλημα των esports πέρα από το gaming, ξεκινώντας ζωντανές εκδηλώσεις και φέρνοντας περισσότερους παίκτες και διασημότητες του NBA ως ανταγωνιστές.
Το NBA ήταν το πρώτο μεγάλο πρωτάθλημα των ΗΠΑ που ξεκίνησε το δικό του εγχείρημα esports το 2018, σε μια προσπάθεια να αξιοποιήσει την αυξανόμενη δημοτικότητα των ανταγωνιστικών βιντεοπαιχνιδιών.
NBA: Εξετάζει την επέκτασή του εκτός Αμερικής
Συνεργάστηκε με την Take-Two για να δημιουργήσει έναν ανταγωνισμό γύρω από το δημοφιλές franchise παιχνιδιών NBA 2K. Τώρα υπάρχουν 25 ομάδες, με τις 22 να συνδέονται με συλλόγους του ΝΒΑ.
«Η κουλτούρα του μπάσκετ είναι βαθιά ριζωμένη στην κουλτούρα του 2K, οπότε η ιδέα είναι ότι θα δημιουργήσουμε μια μάρκα ψυχαγωγίας που θα το κάνει αυτό», δήλωσε ο Andrew Perlmutter, διευθύνων σύμβουλος του NBA 2K League, σε συνέντευξή του. Υπάρχουν επίσης σχέδια για την ενσωμάτωση περισσότερων παικτών WNBA στο περιεχόμενο του πρωταθλήματος.
Παρά τη διαφημιστική εκστρατεία, τα esports αντιμετώπισαν προκλήσεις που αποφέρουν κέρδος, εν μέρει επειδή η προσέλευση σε ζωντανές εκδηλώσεις συχνά «υποχώρησε».
Η μονάδα Activision της Microsoft Corp. πρόσφερε πρόσφατα οικονομική ανακούφιση σε ομάδες που διαγωνίζονται στο επαγγελματικό της Call of Duty esports League.
Το 2K League βασίζεται σε διαφημίσεις, περιεχόμενο μεγάλης μορφής, εμπορεύματα, μάρκετινγκ συνεργατών και ζωντανές εκδηλώσεις. Οι υφιστάμενοι συνεργάτες του πρωταθλήματος περιλαμβάνουν την Anheuser-Busch και την AT&T Inc.
Latest News
Πώς ο γυναικείος αθλητισμός μειώνει το χάσμα αμοιβών
Η Νο. 1 επιλογή στο ντραφτ του 2024 WNBA βοήθησε το πρωτάθλημα να φτάσει σε νέα ύψη
EURO 2024: Και οι influencers παίζουν μπάλα
Έχουν εκατομμύρια ακόλουθους, πρωταγωνιστούν και στα γήπεδα του EURO. Μήπως όμως οι φίλαθλοι υποβαθμίζονται σε κομπάρσους για διαφημίσεις των influencers;
Kριστιάνο Ρονάλντο: Τέλος διαδρομής…
Το τελευταίο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ενός σταρ.
Η Τσέλσι ανακοίνωσε τον Ντιούσμπερι-Χολ
Σημαντική κίνηση με φόντο το… αγγλικό στοιχείο για την Τσέλσι
Βαγγέλης Μαρινάκης: Γιατί στη ναυτιλία επενδύουμε στη σύγχρονη τεχνολογία
Μιλώντας στο πλαίσιο του Marine Money Week στη Νέα Υόρκη, ο Βαγγέλης Μαρινάκης μίλησε για τη ναυτιλία, τη ναυτιλιακή τεχνολογία, την προστασία του περιβάλλοντος και το πάθος για το ποδόσφαιρο
Επιχείρηση «εκκαθάρισης» μεταναστών και αστέγων στο Παρίσι ενόψει Ολυμπιακών Αγώνων
Ολυμπιακοί Αγώνες 2024 φιλίας και αλληλεγγύης ή καταστολής και διώξεων ευάλωτων κοινωνικών τμημάτων;
Νέος πρόεδρος της Σούπερ Λιγκ ο Βαγγέλης Μαρινάκης
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης επιστρέφει στην προεδρία της Σούπερ Λιγκ- Κέρδισε στις εκλογές τον Γιάννη Αλαφούζο.
Ο Ολυμπιακός στον εμβληματικό πύργο του Nasdaq στην Times Square για δεύτερη φορά
Στις 22:00 ώρα Νέας Υόρκης (05:00 ώρα Ελλάδας) προβλήθηκε ξανά στον εμβληματικό πύργο του Nasdaq το επικό βίντεο για την κατάκτηση του Conference League από τον Ολυμπιακό. Η ελληνική σημαία και ο Θρύλος σε έναν από τους διασημότερους δρόμους του κόσμου.
O Nasdaq έκανε retweet τον Ολυμπιακό: «Ταξιδεύει υπερήφανα την ελληνική σημαία σε όλο τον κόσμο»
Το Nasdaq billboard έπαιξε στις οθόνες του στην εμβληματική πλατεία της Νέας Υόρκης «Times Square» πλάνα από την απονομή του βαρύτιμου τροπαίου στον Ολυμπιακό
Ο Ολυμπιακός και η κατάκτηση του Conference σε billboard στην Times Square!
To billboard του Nasdaq στην Τimes Square είχε χρώμα ερυθρόλευκο κι ελληνικό. Ο Ολυμπιακός και η κατάκτηση του Conference έπαιξε σε έναν από τους πιο διάσημους δρόμους του κόσμου!