Το NBA και η Take-Two Interactive Software Inc. επιχειρούν να αναπτύξουν το πρωτάθλημα των esports πέρα ​​από το gaming, ξεκινώντας ζωντανές εκδηλώσεις και φέρνοντας περισσότερους παίκτες και διασημότητες του NBA ως ανταγωνιστές.

Το NBA ήταν το πρώτο μεγάλο πρωτάθλημα των ΗΠΑ που ξεκίνησε το δικό του εγχείρημα esports το 2018, σε μια προσπάθεια να αξιοποιήσει την αυξανόμενη δημοτικότητα των ανταγωνιστικών βιντεοπαιχνιδιών.

NBA: Εξετάζει την επέκτασή του εκτός Αμερικής

Συνεργάστηκε με την Take-Two για να δημιουργήσει έναν ανταγωνισμό γύρω από το δημοφιλές franchise παιχνιδιών NBA 2K. Τώρα υπάρχουν 25 ομάδες, με τις 22 να συνδέονται με συλλόγους του ΝΒΑ.

«Η κουλτούρα του μπάσκετ είναι βαθιά ριζωμένη στην κουλτούρα του 2K, οπότε η ιδέα είναι ότι θα δημιουργήσουμε μια μάρκα ψυχαγωγίας που θα το κάνει αυτό», δήλωσε ο Andrew Perlmutter, διευθύνων σύμβουλος του NBA 2K League, σε συνέντευξή του. Υπάρχουν επίσης σχέδια για την ενσωμάτωση περισσότερων παικτών WNBA στο περιεχόμενο του πρωταθλήματος.

Παρά τη διαφημιστική εκστρατεία, τα esports αντιμετώπισαν προκλήσεις που αποφέρουν κέρδος, εν μέρει επειδή η προσέλευση σε ζωντανές εκδηλώσεις συχνά «υποχώρησε».

Η μονάδα Activision της Microsoft Corp. πρόσφερε πρόσφατα οικονομική ανακούφιση σε ομάδες που διαγωνίζονται στο επαγγελματικό της Call of Duty esports League.

Το 2K League βασίζεται σε διαφημίσεις, περιεχόμενο μεγάλης μορφής, εμπορεύματα, μάρκετινγκ συνεργατών και ζωντανές εκδηλώσεις. Οι υφιστάμενοι συνεργάτες του πρωταθλήματος περιλαμβάνουν την Anheuser-Busch και την AT&T Inc.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Βαγγέλης Μαρινάκης: Γιατί στη ναυτιλία επενδύουμε στη σύγχρονη τεχνολογία
Business of Sport |

Βαγγέλης Μαρινάκης: Γιατί στη ναυτιλία επενδύουμε στη σύγχρονη τεχνολογία

Μιλώντας στο πλαίσιο του Marine Money Week στη Νέα Υόρκη, ο Βαγγέλης Μαρινάκης μίλησε για τη ναυτιλία, τη ναυτιλιακή τεχνολογία, την προστασία του περιβάλλοντος και το πάθος για το ποδόσφαιρο

Ο Ολυμπιακός στον εμβληματικό πύργο του Nasdaq στην Times Square για δεύτερη φορά
Business of Sport |

Ο Ολυμπιακός στον εμβληματικό πύργο του Nasdaq στην Times Square για δεύτερη φορά

Στις 22:00 ώρα Νέας Υόρκης (05:00 ώρα Ελλάδας) προβλήθηκε ξανά στον εμβληματικό πύργο του Nasdaq το επικό βίντεο για την κατάκτηση του Conference League από τον Ολυμπιακό. Η ελληνική σημαία και ο Θρύλος σε έναν από τους διασημότερους δρόμους του κόσμου.