
Η έρευνα αντιντάμπινγκ της Κίνας στην ευρωπαϊκή βιομηχανία κονιάκ είναι μια αντίδραση στους δασμούς που επιβάλει η Ευρωπαϊκή Ένωση στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα, δήλωσε το Σάββατο ο επικεφαλής οικονομικών της εταιρείας κονιάκ Hennessy, που ανήκει στον όμιλο LVMH.
Κίνα: Σφίγγει τον κλοιό στους ευρωπαίους παραγωγούς μπράντι – Απάντηση στους δασμούς της ΕΕ
Η Κίνα ανακοίνωσε την Παρασκευή την πρόθεσή της να προχωρήσει σε ακρόαση εταιρειών σχετικά τις εισαγωγές ευρωπαϊκού μπράντι, εντείνοντας την ένταση την ίδια ημέρα που τέθηκαν σε ισχύ οι προσωρινοί δασμοί της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στα κινεζικής κατασκευής ηλεκτρικά οχήματα.
«Μπορείς να είσαι ένας περιφερειακός παίκτης με πολύ ιδιαίτερο ρόλο στην παγκοσμιοποίηση, όπως στην περίπτωσή μας, και ανεξάρτητα από το ότι θα βρεθείς όμηρος σε μια σειρά από συγκρούσεις που δεν έχουν καμία σχέση με τις δραστηριότητές σου», δήλωσε ο Jean-Jacques Guiony, οικονομικός διευθυντής του ομίλου πολυτελών επιχειρήσεων.
«Κάθε φορά που υπάρχει μια αδέσποτη σφαίρα σε μια εμπορική σύγκρουση κάπου […] υπάρχει μια καλή πιθανότητα να καταλήξουμε να διαπραγματευτούμε, να πρέπει να εξηγήσουμε ότι δεν κάνουμε ντάμπινγκ, ότι η τιμή του κονιάκ είναι σωστή», είπε ο Guiony, μιλώντας σε πάνελ για το εμπόριο στο πλαίσιο οικονομικού συνεδρίου στο Aix-en-Province.
Τα διάφορα brand της LVMH παράγουν δερμάτινα είδη, ρούχα, ποτά και σαμπάνια κυρίως στη Γαλλία και την Ιταλία και εξάγουν τα προϊόντα τους σε όλο τον κόσμο.
Αντιντάμπινγκ έρευνα ξεκινά η Κίνα
Η Hennessy και άλλοι ευρωπαίοι παραγωγοί κονιάκ θα παραστούν σε ακρόαση για την έρευνα αντιντάμπινγκ της Κίνας στην εν λόγω βιομηχανία, στο Πεκίνο, στις 18 Ιουλίου, ανέφερε το Reuters την Παρασκευή. Το γαλλικό κονιάκ αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο μέρος των εισαγωγών μπράντι της Κίνας.
Η Κίνα ξεκίνησε την έρευνα για το μπράντι που «πετάγεται» ή πωλείται σε τεχνητά χαμηλές τιμές, τον Ιανουάριο μετά από καταγγελία της Ένωσης Αλκοολούχων Ποτών της Κίνας για λογαριασμό της εγχώριας βιομηχανίας μπράντι.
Ο Guiony είπε ότι οι εμπορικοί πόλεμοι έχουν αρνητικές επιπτώσεις σε οικονομικό και πολιτικό επίπεδο, αλλά πρόσθεσε ότι η Ευρώπη πρέπει να σταθεί ενωμένη, λέγοντας ότι η Κίνα βλέπει αυτήν τη στιγμή την περιοχή ως πιο αδύναμη από τις Ηνωμένες Πολιτείες.
«Δεν πρέπει να είμαστε ο άρρωστος άνθρωπος της παγκοσμιοποίησης».


Latest News

Γιατί θα ακριβύνουν τα μπέργκερ στις ΗΠΑ
Τα χάμπουργκερ θα γίνουν ακριβότερα εξαιτίας του Τραμπ

Πότε αντιμετωπίζουν αυξημένη λογοδοσία οι CEOs - Τι έδειξε μελέτη
Νέα μελέτη διαπιστώνει ότι οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι είναι πιο πιθανό να απολυθούν για υπολειτουργία της εταιρείας εάν κάποια μέλη του ΔΣ έχουν μια συγκεκριμένη ιδιότητα

Πόσο θα κοστίσουν οι αμυντικές δαπάνες στην Ευρώπη ;
Οι αμυντικές δαπάνες στο 3,5% του ΑΕΠ θα κοστίσουν στην ΕΕ σχεδόν 390 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως από το τέλος του Ψυχρού Πολέμου

Economist: Τα ενοίκια εκτοξεύονται, ο αριθμός των κατοικιών μειώνεται
Οι ενοικιαστές στις εύπορες χώρες είναι οργισμένοι με τα υψηλά ενοίκια - Τι αναφέρει ανάλυση του Economist

Φρανσουά Βιλερουά: Αυτογκόλ ο αμερικανικός εμπορικός πόλεμος
Ο μεγάλος χαμένος της πολιτικής Τραμπ θα είναι οι ΗΠΑ, εξηγεί ο διοικητής της Κεντρικής Τράπεζας της Γαλλίας Φρανσουά Βιλερουά ντε Γκαλό

Η Audi θα περικόψει έως 7.500 θέσεις εργασίας μέχρι το 2029
Συμφωνία διοίκησης - εργαζομένων στην Audi για σταδιακή περικοπή θέσεων εργασίας αλλά και προστασία θέσεων εργασίας έως το τέλος του 2033

Το κοβάλτιο της κινεζικής Lygend παρακάμπτει τους δασμούς Trump μέσω... Ινδονησίας
Το καθεστώς των δασμών που επιβάλουν οι ΗΠΑ ωθεί όλο και περισσότερους αγοραστές να στραφούν για κοβάλτιο στην Ινδονησία

Ο Τραμπ ακυρώνει διάταγμα με την κατώτατη αμοιβή ανά ώρα
Οι ομοσπονδιακοί εργολάβοι, συμπεριλαμβανομένων πολλών από τις μεγαλύτερες εταιρείες της χώρας, απασχολούν περίπου το 20% του εργατικού δυναμικού των ΗΠΑ.

Οριακή ανάκαμψη των λιανικών πωλήσεων στις ΗΠΑ τον Φεβρουάριο
Η εικόνα των λιανικών πωλήσεων αυξάνει την αβεβαιότητα για την οικονομία

Η PepsiCo αγοράζει μάρκα σόδας για 1,95 δισ. δολάρια
Με την αγορά της μάρκας Poppi η PepsiCo επενδύει στην κατηγορία των πιο «υγιεινών αναψυκτικών»