Οι αεροπορικές εταιρείες στην Ευρώπη θα αναγκαστούν να αυξήσουν τις τιμές στα αεροπορικά εισιτήρια για να χρηματοδοτήσουν το κόστος της μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, δήλωσε o CEO της ιδιοκτήτριας εταιρείας της British Airways, IAG. Μιλώντας στους Financial Times, ο Λουίς Γκαλέγκο είπε ότι η μετάβαση σε καθαρότερα, πιο ακριβά βιώσιμα καύσιμα θα έχει «μεγάλο αντίκτυπο» στον κλάδο και θα αποτρέψει ορισμένους ανθρώπους από το να ταξιδεύουν με αεροπλάνο.
«Οι πτήσεις θα γίνουν πιο ακριβές. Αυτό είναι ένα ζήτημα, προσπαθούμε να βελτιώσουμε την αποδοτικότητα για να το μετριάσουμε, αλλά θα έχει αντίκτυπο στη ζήτηση», δήλωσε και πρόσθεσε ότι οι ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες θα μπορούσαν να γίνουν λιγότερο ανταγωνιστικές λόγω των αυστηρών στόχων του μπλοκ για μηδενικές εκπομπές ρύπων, οι οποίοι περιλαμβάνουν την απαίτηση το 6% των καυσίμων των αεροσκαφών να προέρχεται από βιώσιμες πηγές μέχρι το 2030.
Το top10 των καλύτερων αεροπορικών του κόσμου – Ασιατική κυριαρχία
«Συμφωνούμε με την απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα… αλλά νομίζω ότι πρέπει να το κάνουμε με συνεπή τρόπο παγκοσμίως για να μην θέσουμε σε κίνδυνο τις ευρωπαϊκές αερομεταφορές», δήλωσε ο Γκαλέγκο. Το βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα (SAF) παράγονται από μια σειρά μη ορυκτών καυσίμων, από απόβλητα μαγειρικών ελαίων έως καλλιέργειες και μπορούν να εκπέμψουν 70% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα από τα παραδοσιακά.
Όμως λιγότερο από το 1% της συνολικής κατανάλωσης αεροπορικών καυσίμων πέρυσι ήταν από βιώσιμες πηγές και είναι πολύ πιο ακριβό από το καύσιμο αεριωθούμενων αεροσκαφών. Η ίδια η IAG χρησιμοποίησε πέρυσι το 12% του παγκόσμιου SAF στις πέντε αεροπορικές της εταιρείες, στις οποίες περιλαμβάνονται η British Airways, η Iberia και η Aer Lingus.
Οι αεροπορικές εταιρείες ζήτησαν περισσότερη κυβερνητική στήριξη στο Ηνωμένο Βασίλειο και την ΕΕ για να αυξηθεί η προσφορά SAF και να μειωθεί το κόστος για τους καταναλωτές. «Η πραγματικότητα είναι ότι δεν έχουμε αρκετά SAF και αυτά που έχουμε είναι πολύ ακριβά», δήλωσε ο Γκαλέγκο.
Τόνισε επίσης το αυξανόμενο κόστος των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στο πλαίσιο του συστήματος εμπορίας εκπομπών της ΕΕ, καθώς μειώνονται τα δωρεάν δικαιώματα που δίνονται στις αεροπορικές εταιρείες. Τον περασμένο μήνα, η Lufthansa έγινε μία από τις πρώτες αεροπορικές εταιρείες που ανακοίνωσαν πρόσθετη επιβάρυνση στα εισιτήρια για τη χρηματοδότηση καθαρότερων καυσίμων και την απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα.
Latest News
Πώς η διαμάχη δύο οικογενειών βάζει σε κίνδυνο τον μεγαλύτερο παραγωγό ψευδαργύρου παγκοσμίως
Οι οικογένειες Τσόι και Τζανγκ που διαχειρίζονται την εταιρεία με έδρα τη Νότια Κορέα βρίσκονται σε μια σκληρή διαμάχη
Πώς η ιαπωνική δημογραφική κρίση έκανε την Asahi μία από τις μεγαλύτερες μπύρες στην Ευρώπη
Σχεδόν αθότυβα η Asahi έχει αλώσει την μια μετά την άλλη τις ευρωπαϊκές αγορές
Γιατι η Ευρώπη χρειάζεται μεγαλύτερες και λιγότερες εταιρείες τηλεπικοινωνιών
Οι επενδύσεις που απαιτούνται στις τηλεπικοινωνίες θα μπορούσαν να φτάσουν τα 200 δισεκατομμύρια ευρώ
Επικίνδυνοι για τα μάτια των παιδιών οι φωτισμοί LED σε ορισμένα παιχνίδια
Λιγότερο προστατευτικά τα ευρωπαϊκά πρωτόκολλα ασφαλείας του 2020 από τα προηγούμενα του 2005 – Απαιτείται επείγουσα αναθεώρηση
Bloomberg: Πόσο προβληματική είναι πραγματικά η οικονομία της Κίνας – Μπορεί να διορθωθεί;
Θα μπορέσει η ένεση ρευστότητας να γυρίσει το παιχνίδι για την Κίνα παρά τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει; Τι λέει το Bloomberg
Γιατί η Costco ξεκίνησε να πουλά πολύτιμα μέταλλα
Η Costco επεκτείνει τη συλλογή των πολύτιμων μετάλλων που πουλά
Πώς η ανάφλεξη στη Μέση Ανατολή μπορεί να «πνίξει» την παγκόσμια ανάπτυξη
Μια περαιτέρω ανάφλεξη στη Μέση Αναττολή θα προσθέσει προβλήματα καθώς οι ΗΠΑ και η Κίνα ήδη αντιμετωπίζουν αντιξοότητες
Επιπλέον αμερικανικές κυρώσεις στην Κίνα για αγαθά από την επαρχία Xinjiang
Οι ΗΠΑ απαγορεύουν νέους τύπους αγαθών από την Κίνα λόγω καταγγελιών για καταναγκαστική εργασία
Γαλλία: «Θα μπορούσατε να σκοτώσετε την ΕΕ» – Γερμανία: « Όχι, εσείς θα μπορούσατε»!
Μακρόν και Σολτς, Γαλλία και Γερμανία, συγκρούονται ξανά για το πώς να αντιμετωπίσουν την προστατευτική Αμερική και την ισχύ της Κίνας
Πώς οι επενδυτές μπαίνουν δια της πλαγίας οδού στην αμερικανική αγορά - Ο ρόλος της Ευρώπης
Οι επενδυτές αναζητούν ευρωπαϊκές εταιρείας με μεγάλη έκθεση στις ΗΠΑ καθώς μια ήπια προσγείωση μοιάζει όλο και πιο πιθανή