Ειδήσεις για απαράδεκτες συμπεριφορές επιβατών σε εμπορικές πτήσεις είναι πλέον συνήθεις. Διαπληκτισμοί επιβατών με προσωπικό ή με άλλους επιβάτες, παρενοχλήσεις φραστικές και σωματικές, ακόμη και βίαια επεισόδια προκαλούν καθυστερήσεις, μεταβάλλουν δρομολόγια και θέτουν σε κίνδυνο ακόμη και την ασφάλεια πτήσεων.
Αλλά για τις δύο μεγαλύτερες εμπορικές αεροπορικές εταιρείες της Ιαπωνίας ως εδώ και μη παρέκει. Οι δύο αεροπορικοί γίγαντες σκληραίνουν τις πολιτικές τους έναντι των ταξιδιωτών που κακοποιούν λεκτικά ή σωματικά το προσωπικό τους.
Η Japan Airlines και η All Nippon Airways ενημέρωσαν τις ιστοσελίδες τους την Παρασκευή αναρτώντας πολιτικές «παρενοχλητικών πελατών», στον απόηχο των αυξανόμενων περιπτώσεων κακοποίησης εργαζομένων που σημειώνονται σε όλες τις βιομηχανίες στην Ιαπωνία.
Οι εννέα κακοποιητικές συμπεριφορές
Χρησιμοποιώντας παρόμοια διατύπωση, οι δύο αεροπορικές εταιρείες ανέφεραν εννέα συμπεριφορές που συνιστούν «παρενόχληση» σύμφωνα με τις πολιτικές, όπως:
Προσβλητική γλώσσα, επιθετικός τόνος, ύβρεις, διακρίσεις, συκοφαντίες
Απειλητικές λέξεις ή πράξεις
Υπερβολικές ή παράλογες απαιτήσεις
Προσβολή
Πράξεις που διαταράσσουν τις επιχειρηματικές δραστηριότητες (παρατεταμένη κράτηση, υπερβολική επανάληψη αιτημάτων ή καταγγελιών)
Είσοδος σε μη επιτρεπόμενο χώρο εργασίας
Πράξεις που εξαπατούν τους υπαλλήλους
Συκοφαντία κατά της εταιρείας ή των υπαλλήλων της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο διαδίκτυο
Σεξουαλική παρενόχληση
Η πολιτική της ANA για την παρενόχληση πελατών περιλαμβάνει επίσης την ηδονοβλεψία, την καταδίωξη και την απρεπή συμπεριφορά – μια υπενθύμιση των τρομακτικών καταστάσεων που μπορούν να αντιμετωπίσουν οι υπάλληλοι των αεροπορικών εταιρειών σε έναν κλάδο που συχνά βλέπει τους ταξιδιώτες να συμπεριφέρονται στα χειρότερά τους.
Μη διαχειρίσμοι επιβάτες
Οι πολιτικές αποσκοπούν στην αντιμετώπιση της έλλειψης σαφών προτύπων που έχει καταστήσει δύσκολο για τους υπαλλήλους να χειριστούν τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες, δήλωσε στο Nikkei Asia ο Γιοσίντο Μιγιασίτα, αντιπρόεδρος προώθησης πελατειακών σχέσεων και, διαχείρισης εμπειρίας πελατών της ANA.
«Αυτό έχει επιβαρύνει σημαντικά τους υπαλλήλους μας, οδηγώντας σε περιπτώσεις όπου κάποιοι αναγκάστηκαν να πάρουν άδεια», είπε.
Η πολιτική της Japan Airlines εξουσιοδοτεί επίσης το προσωπικό των αεροπορικών εταιρειών να υποβάλλεται σε εκπαίδευση για την παρενόχληση — στους υπαλλήλους θα παρέχονται εγχειρίδια που θα περιγράφουν πώς να αντιδρούν γρήγορα και κατάλληλα σε «κακόβουλη» συμπεριφορά.
«Έχουμε δημιουργήσει επίσης υποστήριξη μέριμνας για τη σωματική και ψυχική υγεία του προσωπικού μας», αναφέρει η αεροπορική εταιρεία.
Οι πολιτικές και των δύο αεροπορικών εταιρειών ορίζουν ότι στους ταξιδιώτες που παρενοχλούν τους εργοδότες θα εκδίδεται μια προειδοποίηση, μετά την οποία οι συνέπειες μπορεί να περιλαμβάνουν άρνηση επιβίβασης και εμπλοκή της αστυνομίας.
Λιγότερα περιστατικά στην Ασία
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, τα περιστατικά «εναέριας οργής», όπως αποκαλούνται, εκτοξεύτηκαν από περίπου 10 επεισόδια το μήνα πριν από την πανδημία σε περίπου 500 το μήνα το 2021 – η πλειονότητα των οποίων αφορούσε τη συμμόρφωση με τη χρήση μάσκας, σύμφωνα με την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας.
Τα περιστατικά έχουν μειωθεί ραγδαία από τότε, αλλά «οι πρόσφατες αυξήσεις δείχνουν ότι μένει να γίνει περισσότερη δουλειά», σύμφωνα με τον ιστότοπο της FAA.
Οι Ιάπωνες είναι ευγενικοί… αλλά όχι πάντα
Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι αερομεταφορείς της Ασίας είναι απρόσβλητοι από αυτούς τους επιβάτες — ακόμη και στην Ιαπωνία, η οποία έχει ονομαστεί η πιο ευγενική χώρα στον κόσμο και φημίζεται για ευγένεια, υπομονή, συνέπεια και ακρίβεια .
Στις 5 Ιουνίου, ένας Ιάπωνας επιβάτης προκάλεσε καθυστέρηση 40 λεπτών σε πτήση που αναχωρούσε από την πόλη Φουκουόκα, αφού επέπληξε τα μέλη του προσωπικού της China Airlines επειδή δεν μιλούσαν Ιαπωνικά.
Τον Ιανουάριο, μια πτήση της ANA επέστρεψε στο Τόκιο αφού ένας μεθυσμένος επιβάτης δάγκωσε μια αεροσυνοδό, σύμφωνα με τους The Japan Times. Ο επιβάτης, ωστόσο, φέρεται να ήταν μεσήλικας Αμερικανός.
Εν μέσω αυξανόμενων περιπτώσεων παρενόχλησης πελατών στην Ιαπωνία, δήμοι και εταιρείες λαμβάνουν αυστηρότερα μέτρα για την προστασία των εργαζομένων τους.
Ορισμένες δημοτικές και νομαρχιακές αρχές αφαιρούν τα ονόματα και τις φωτογραφίες των εργαζομένων από τις ετικέτες των ονομάτων τους για να αποτρέψουν τη διαρροή φωτογραφιών και προσωπικών πληροφοριών μελών του προσωπικού στο διαδίκτυο, σύμφωνα με τοπικά μέσα.
Latest News
Πώς η ιαπωνική δημογραφική κρίση έκανε την Asahi μία από τις μεγαλύτερες μπύρες στην Ευρώπη
Σχεδόν αθότυβα η Asahi έχει αλώσει την μια μετά την άλλη τις ευρωπαϊκές αγορές
Γιατι η Ευρώπη χρειάζεται μεγαλύτερες και λιγότερες εταιρείες τηλεπικοινωνιών
Οι επενδύσεις που απαιτούνται στις τηλεπικοινωνίες θα μπορούσαν να φτάσουν τα 200 δισεκατομμύρια ευρώ
Επικίνδυνοι για τα μάτια των παιδιών οι φωτισμοί LED σε ορισμένα παιχνίδια
Λιγότερο προστατευτικά τα ευρωπαϊκά πρωτόκολλα ασφαλείας του 2020 από τα προηγούμενα του 2005 – Απαιτείται επείγουσα αναθεώρηση
Bloomberg: Πόσο προβληματική είναι πραγματικά η οικονομία της Κίνας – Μπορεί να διορθωθεί;
Θα μπορέσει η ένεση ρευστότητας να γυρίσει το παιχνίδι για την Κίνα παρά τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει; Τι λέει το Bloomberg
Γιατί η Costco ξεκίνησε να πουλά πολύτιμα μέταλλα
Η Costco επεκτείνει τη συλλογή των πολύτιμων μετάλλων που πουλά
Πώς η ανάφλεξη στη Μέση Ανατολή μπορεί να «πνίξει» την παγκόσμια ανάπτυξη
Μια περαιτέρω ανάφλεξη στη Μέση Αναττολή θα προσθέσει προβλήματα καθώς οι ΗΠΑ και η Κίνα ήδη αντιμετωπίζουν αντιξοότητες
Επιπλέον αμερικανικές κυρώσεις στην Κίνα για αγαθά από την επαρχία Xinjiang
Οι ΗΠΑ απαγορεύουν νέους τύπους αγαθών από την Κίνα λόγω καταγγελιών για καταναγκαστική εργασία
Γαλλία: «Θα μπορούσατε να σκοτώσετε την ΕΕ» – Γερμανία: « Όχι, εσείς θα μπορούσατε»!
Μακρόν και Σολτς, Γαλλία και Γερμανία, συγκρούονται ξανά για το πώς να αντιμετωπίσουν την προστατευτική Αμερική και την ισχύ της Κίνας
Πώς οι επενδυτές μπαίνουν δια της πλαγίας οδού στην αμερικανική αγορά - Ο ρόλος της Ευρώπης
Οι επενδυτές αναζητούν ευρωπαϊκές εταιρείας με μεγάλη έκθεση στις ΗΠΑ καθώς μια ήπια προσγείωση μοιάζει όλο και πιο πιθανή
Περικοπές σχεδιάζει η Ιταλία για να τιθασεύσει το έλλειμμα
Μετά από δυο χρόνια αναβολών έφτασε η στιγμή των περικοπών στην Ιταλία και την κυβέρνηση Μελόνι. Ο φετινός προϋπολογισμός απαιτεί θυσίες, δήλωσε ο υπ. Οικονομικών Τζορτζέτι