![Porsche: Επισπεύδει τη διακοπή παραγωγής μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Porsche-scaled.jpg)
Στην προσπάθειά της να επιταχύνει την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, η Porsche αποφάσισε να επισπεύσει το τέλος της παραγωγής ορισμένων μοντέλων που διαθέτουν κινητήρα εσωτερικής καύσης, όπως δήλωσε ο επικεφαλής παραγωγής της αυτοκινητοβιομηχανίας στο περιοδικό Automobilwoche.
Το μέλος του εκτελεστικού συμβουλίου της Porsche, Άλμπρεχτ Ράιμολντ, δήλωσε ότι η βενζινοκίνητη έκδοση του μοντέλου SUV Macan για μη ευρωπαϊκές αγορές θα παράγεται έως το 2026, και στη συνέχεια θα διακοπεί η παραγωγή του, νωρίτερα από ό,τι είχε αρχικά προβλεφθεί.
«Η πλατφόρμα έφτασε στο τέλος του κύκλου της», είπε χαρακτηριστικά το στέλεχος της Porsche.
Πού θα επικεντρωθεί η Porsche
Μετά τη διακοπή της παραγωγής, η εταιρεία προγραμματίζει να επικεντρωθεί στις ηλεκτρικές εκδόσεις του Macan για να προωθήσει την ατζέντα βιωσιμότητας της Porsche, παρόλο που η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα έχει υποχωρήσει, φέρεται να είπε ο Ράιμολντ.
«Δεν αφήνω την επιτυχία (της ηλεκτρικής Macan) να οριστεί από έναν μόνο αριθμό», φέρεται να είπε το στέλεχος.
Οι εκδόσεις κινητήρων εσωτερικής καύσης των σπορ αυτοκινήτων Boxster και Cayman, μια σειρά μοντέλων γνωστή ως 718, δεν θα παράγονται πλέον από κάποια στιγμή του επόμενου έτους και η εταιρεία έχει ήδη επικεντρωθεί σε ηλεκτρικές εκδόσεις που θα κυκλοφορήσουν το επόμενο έτος, πρόσθεσε ο Ράιμολντ.
Προκλήσεις για τον κλάδο ηλεκτρικών οχημάτων
Οι τεχνικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων είναι πολλές και έχουν συμβάλει στο φρενάρισμα της παγκόσμιας ζήτησης.
Σύμφωνα με την Consumer Reports, τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν αποδειχθεί πολύ λιγότερο αξιόπιστα, κατά μέσο όρο, από τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, φορτηγά και SUV. Διαπιστώθηκε, επίσης, ότι τα μοντέλα EV από το 2021 έως 2023 αντιμετώπισαν σχεδόν 80% περισσότερα προβλήματα από τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Σε μια άλλη νέα έρευνα, αυτή τη φορά από τη McKinsey, σχεδόν οι μισοί από τους ιδιοκτήτες EV δήλωσαν ότι δεν θα ξανααγόραζαν ηλεκτρικό Ι.Χ.
Το 46% των ιδιοκτητών ηλεκτρικών αυτοκινήτων στις Ηνωμένες Πολιτείες απάντησαν ότι στην επόμενη αγορά ενός αυτοκινήτου είναι πολύ πιθανό να επιστρέψουν σε όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Η έρευνα, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 37.000 αγοραστές παγκοσμίως, διαπίστωσε ότι σχεδόν το 30% των αγοραστών στην Ευρώπη και το 49% αυτών στην Αυστραλία μετάνιωσαν την απόφαση τους να αποκτήσουν ηλεκτρικό όχημα.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![UniCredit: Σφοδρός ανταγωνισμός με Commerzbank για τις γερμανικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/09/ot_unicredit_commerzbank2-600x352.png)
Στα χαρακώματα UniCredit και Commerzbank για τις γερμανικές ΜμΕ
Η UniCredit έχει εξαπολύσει μιντιακή επίθεση μέσω της θυγατρικής της στη Γερμανία θέλοντας να δείξει στους συντηρητικούς Γερμανούς επιχειρηματίες ότι τους λαμβάνει σοβαρά υπόψη
![Amazon: Ανοίγει κατάστημα ομορφιάς και προσωπικής περιποίησης στο Μιλάνο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Amazon-parafarmacia-600x331.png)
Με... ιταλικό αέρα το νέο φυσικό κατάστημα της Amazon
Η Amazon ανοίγει ένα «παραφαρμακείο» στο Μιλάνο, που θα διαθέτει μια σειρά από είδη ομορφιάς και προσωπικής φρροντίδας
![Πολυτέλεια: Η νέα τάση των πλούσιων Κινέζων που τρομοκρατεί τους οίκους πολυτελείας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/china-luxury-scaled-1-600x480.jpg)
Η νέα τάση στην Κίνα που προκαλεί τρόμο στους οίκους πολυτελείας
Πριν όχι πολλά χρόνια, οι Κινέζοι καταναλωτές ήταν τα αστέρια για όσους πούλαγαν πολυτέλεια, αλλά τα πράγματα έχουν αλλάξει για την πλούσια ελίτ της τεράστιας χώρας.
![JPMorgan: Εργαζόμενοι υποβάλλουν αίτημα να σταματήσει η πλήρης επιστροφή στο γραφείο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/ot__prosopa_JamieDimonJPmorgan-768x606-1-600x473.png)
Οχι στην επιστροφή στο γραφείο, λένε οι εργαζόμενοι της JPMorgan
Το αίτημα των εργαζομένων της JPMorgan έρχεται καθώς αυξάνονται και οι προσπάθειες για συνδικαλισμό
![Δασμοί σε αλουμίνιο και χάλυβα: Κόστος και χάος στην αμερικανική βιομηχανία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_trump_alouminio-600x352.png)
Δασμοί σε αλουμίνιο και χάλυβα: Κόστος και χάος στην αμερικανική βιομηχανία
Η αναστάτωση στις αμερικανικές επιχειρήσεις, οι προετοιμασίες και η πίεση προς την κυβέρνηση
![Ευρωπαϊκές startup άμυνας: Σε ύψη ρεκόρ η ροή ιδιωτικών κεφαλαίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/12/EUROFIGHTER_J-600x400.jpg)
Στα ύψη οι επενδύσεις σε ευρωπαϊκές startup του αμυντικού τομέα
Οι επενδύσεις σε ευρωπαϊκές startup που ασχολούνται με την άμυνα και συναφείς τεχνολογίες αυξήθηκαν κατά 24% το 2024 φτάνοντας στο ποσό ρεκόρ των 5,2 δισ. δολαρίων
![Μεξικό: Η πρόεδρος Κλαούντια Σεϊνμπάουμ γράφει το εγχειρίδιο χειρισμού του Τραμπ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/11/Claudia-Sheinbaum-1-600x400.jpg)
Η πρόεδρος του Μεξικού γράφει το εγχειρίδιο χειρισμού του Τραμπ, λέει η WSJ
Η πρόεδρος του Μεξικού Κλαούντια Σεϊνμπάουμ «εντυπωσίασε τον Τραμπ μένοντας πιστή στα όπλα της και χωρίς να τον ανταγωνιστεί»
![ΕΕ: Προτιμούμε τις διαπραγματεύσεις απο τα αντίποινα στους δασμούς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/usa-europe-kivotia-600x300.jpg)
Ποιά είναι η «γραμμή» που αποφάσισαν οι 27 της ΕΕ απέναντι στους δασμούς Τραμπ
Η «γραμμή» που αποφασίστηκε στην διαδικτυακή σύσκεψη των υπουργών Εμπορίου της ΕΕ
![Meta: Απολύει όσους έχουν «χαμηλές επιδόσεις» και τους στιγματίζει](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/ot_zuckerberg_sad-600x352.png)
Η Meta απολύει με γνώμονα «χαμηλές επιδόσεις» κάνοντας δυσκολότερη τη ζωή των απολυμένων
Η ταμπέλα που βάζει η Meta χειροτερεύει τα πράγματα για όσους απολύονται.
![Commerzbank: Περικοπή 4.000 θέσεων εργασίας για να αποφύγει την εξαγορά από την Unicredit](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/09/Commerzbank-1-600x400.jpg)
Χιλιάδες απολύσεις στην Commerzbank για να αποφύγει την εξαγορά από την Unicredit
Η Commerzbank σχεδιάζει να περικόψει 3.000-4.000 θέσεις εργασίας, επί συνόλου 42.000 υπαλλήλων