Στα 31,7 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών της Παπουτσάνης για το πρώτο εξάμηνο, έναντι 32,2 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2023, σημειώνοντας μικρή πτώση κατά 1,4%, με την αξία των εξαγωγών να αντιπροσωπεύει το 53% του συνολικού κύκλου εργασιών.
Για το σύνολο του έτους, εκτιμάται ενίσχυση του κύκλου εργασιών σε σχέση με το 2023, καθώς το δεύτερο εξάμηνο του 2024 θα είναι σε πλήρη εξέλιξη οι νέες συνεργασίες που ήδη υλοποιούνται.
Με το…. αριστερό ξεκίνησε η νέα χρονιά για την Παπουτσάνης – Γιατί αναμένει rebound το β’ εξάμηνο
H ολοκλήρωση του ισχυρού επενδυτικού πλάνου έχει δημιουργήσει την απαραίτητη ελεύθερη δυναμικότητα (περίπου 50% κατά μέσο όρο) θέτοντας τις κατάλληλες προϋποθέσεις για νέες συνεργασίες. Η Εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με μεγάλες πολυεθνικές και μικρότερες εταιρείες για νέα έργα που θα ενισχύσουν περαιτέρω τον κύκλο εργασιών και την κερδοφορία.
Σε επίπεδο κερδοφορίας για το πρώτο εξάμηνο του 2024 η Διοίκηση αναμένει βελτιωμένα οικονομικά αποτελέσματα σε σχέση με τα αντίστοιχα του 2023 χάρη σε μια σειρά ενέργειων με στόχο τη βελτίωση κυρίως της μικτής κερδοφορίας.
Παπουτσάνης: Οι πωλήσεις ανά τομέα
Επώνυμα Προϊόντα: Η κατηγορία παρουσιάζει ισχυρή ανάπτυξη κατά 19% σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2023, η οποία οφείλεται κατά μεγάλο βαθμό στο brand ΑΡΚΑΔΙ, που με την είσοδο του στις νέες κατηγορίες φροντίδας ρούχων και υγρών πιάτων παρουσιάζει μία αύξηση πωλήσεων κατά 73%.
Εξαιρώντας το ΑΡΚΑΔΙ, οι πωλήσεις των επώνυμων προϊόντων προσωπικής περιποίησης ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ εμφανίζουν αύξηση 7% στην Ελλάδα σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2023, κερδίζοντας σταθερά μερίδιο σε αξία σε μία αγορά που κινείται με χαμηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης (+3% σε αξία για το πεντάμηνο Ιανουαρίου-Μαΐου 2024 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό με βάση τα στοιχεία αγοράς για το οργανωμένο λιανεμπόριο στις κατηγορίες που δραστηριοποιείται η ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ).
Τέλος, οι εξαγωγές των επώνυμων προϊόντων Παπουτσάνης αναπτύσσονται δυναμικά στο πρώτο εξάμηνο του έτους καταγράφοντας ανάπτυξη κατά 34% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2023. Ο πυλώνας των επώνυμων προϊόντων Παπουτσάνης αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα και αναμένεται να ενισχυθεί περαιτέρω το έτος 2024, μέσω του εμπλουτισμού της γκάμας των προϊόντων, της δυναμικής διαφημιστικής υποστήριξης και της ενίσχυσης της παρουσίας μας στα καταστήματα.
Ξενοδοχειακά Προϊόντα: Οι πωλήσεις των ξενοδοχειακών προϊόντων κινήθηκαν πτωτικά κατά 17% το πρώτο εξάμηνο του 2024, γεγονός που οφείλεται στις πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων τρίτων στο εξωτερικό, οι οποίες αν και παραμένουν σε ικανοποιητικά επίπεδα, παρουσιάζουν υστέρηση σε σχέση με την περσινή αντίστοιχη περίοδο λόγω έκτακτων μεμονωμένων παραδόσεων στις αρχές του 2023.
Οι πωλήσεις των επώνυμων ξενοδοχειακών προϊόντων ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ κινήθηκαν θετικά, παρουσιάζοντας ανάπτυξη των πωλήσεων κατά 4,5%, οδηγούμενες από τις εξαγωγές, οι οποίες έχουν σχεδόν διπλασιαστεί στο πρώτο εξάμηνο του 2024 (+87%) σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, δημιουργώντας ισχυρές βάσεις για δυναμική ανάπτυξη και ενισχύοντας την παρουσία των brands της Παπουτσάνης στο εξωτερικό.
Προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα): Οι πωλήσεις της κατηγορίας αυτής περιορίστηκαν κατά 10%, τάση που οδηγείται από τις αγορές του εξωτερικού και η οποία αναμένεται να αντιστραφεί έως το τέλος του χρόνου. Οι πωλήσεις της κατηγορίας αυτής εκτιμάται ότι θα ενισχυθούν κατά το δεύτερο εξάμηνο, λόγω της πλήρους εξέλιξης νέας συνεργασίας με μεγάλη πολυεθνική εταιρεία.
Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών: Οι πωλήσεις της κατηγορίας των σαπωνομαζών αυξήθηκαν κατά 9% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2023. Στόχος της Εταιρείας παραμένει η συνεχής διεύρυνση του πελατολογίου και η περαιτέρω ανάπτυξη των συνθετικών σαπωνομαζών.
Latest News
«Πάρτε μέτρα τώρα. Δεν θα υπάρχουν καταναλωτές» - Καμπανάκι από την αγορά για το δημογραφικό
Για το δημογραφικό μίλησαν στον ΟΤ ο πρόεδρος του ΕΣΑ, Σταύρος Καφούνης και ο πρόεδρος του ΣΕΠΤΕΔΕ, Σίμος Λουλούμαρης
Ο «αθέατος πρωταγωνιστής» των σούπερ μάρκετ – Η εκτόξευση των PL στα 3,7 δισ. ευρώ
Το χρονικό της εκτόξευσης της ιδιωτικής ετικέτας – Από τα πέτρινα χρόνια και τη μοναξιά της Lidl στα ράφια όλων των σούπερ μάρκετ
Ο μαγνήτης της ΔΕΗ για «πράσινα» deals – Τι κρύβουν οι συμφωνίες με Metlen, Intrakat, RWE, Motor Oil και Κοπελούζο
Γιατί μεγάλοι εγχώριοι και διεθνείς παίκτες αναζήτησαν τη ΔΕΗ για deals στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
Κατατέθηκαν τρεις δεσμευτικές προσφορές για την Avramar – Το προφίλ των «μνηστήρων»
Το roadmap της εξαγοράς της Avramar – Ποιοι είναι οι τρεις «μνηστήρες» - Σε τι επίπεδα κινούνται οι προσφορές
Αναζωπύρωση στον πόλεμο των POS - Συνεχίζεται η ανταλλαγή πυρών και... εξωδίκων
Τελευταίο επεισόδιο στον... «πόλεμο των POS» ήταν νέα εξώδικη καταγγελία της Viva, ενώ είχαν προηγηθεί εξώδικα των SoftOne και Entersoft αλλά και δημόσια τοποθέτηση της Worldline
ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ: Διάσπαση σε δύο κλάδους μετά το deal με Masdar
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ δημοσίευσε το σχέδιο σύμβασης με απόσχιση τους κλάδους των ΣΔΙΤ και των έργων υποδομών ευρυζωνικότητας
Φουντώνει ο πόλεμος για τα POS - Αντεπίθεση Καρώνη σε Entersoft και SoftOne
Νέο επεισόδιο στον πόλεμο για τη διασύνδεση των POS με την πλευρά της Viva να στέλνει νέα εξώδικη διαμαρτυρία επικαλούμενη πρόσφατες δηλώσεις του Μanaging Director της Wordline, κ. Ιωάννη Κιτιξή
Hellenic Cables και η Alcoa ενισχύουν τη συνεργασία τους για το EcoLum
Η συνεργασία της Hellenic Cables με την Alcoa συνεχίζεται για τρίτη συνεχή χρονιά για την παραγωγή καλωδίων χαμηλών εκπομπών άνθρακα
Χρήστος Παπαδημητρίου: Έδωσε υπεραξία στη σταφίδα και ανέδειξε το ελληνικό balsamico
Ποιος ήταν ο επιχειρηματίας Χρήστος Παπαδημητρίου που έφυγε πρόωρα από την ζωή στα 44 του χρόνια
Scope: «Αγκάθια» στα κόκκινα δάνεια της Ευρώπης - Θετικές οι τάσεις στην Ελλάδα
Κατά τον οίκο αξιολόγησης Scope, αναμένεται ότι η μέτρια υποβάθμιση της ποιότητας των περιουσιακών στοιχείων θα συνεχιστεί τα επόμενα τρίμηνα