Στα 31,7 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών της Παπουτσάνης για το πρώτο εξάμηνο, έναντι 32,2 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2023, σημειώνοντας μικρή πτώση κατά 1,4%, με την αξία των εξαγωγών να αντιπροσωπεύει το 53% του συνολικού κύκλου εργασιών.
Για το σύνολο του έτους, εκτιμάται ενίσχυση του κύκλου εργασιών σε σχέση με το 2023, καθώς το δεύτερο εξάμηνο του 2024 θα είναι σε πλήρη εξέλιξη οι νέες συνεργασίες που ήδη υλοποιούνται.
Με το…. αριστερό ξεκίνησε η νέα χρονιά για την Παπουτσάνης – Γιατί αναμένει rebound το β’ εξάμηνο
H ολοκλήρωση του ισχυρού επενδυτικού πλάνου έχει δημιουργήσει την απαραίτητη ελεύθερη δυναμικότητα (περίπου 50% κατά μέσο όρο) θέτοντας τις κατάλληλες προϋποθέσεις για νέες συνεργασίες. Η Εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με μεγάλες πολυεθνικές και μικρότερες εταιρείες για νέα έργα που θα ενισχύσουν περαιτέρω τον κύκλο εργασιών και την κερδοφορία.
Σε επίπεδο κερδοφορίας για το πρώτο εξάμηνο του 2024 η Διοίκηση αναμένει βελτιωμένα οικονομικά αποτελέσματα σε σχέση με τα αντίστοιχα του 2023 χάρη σε μια σειρά ενέργειων με στόχο τη βελτίωση κυρίως της μικτής κερδοφορίας.
Παπουτσάνης: Οι πωλήσεις ανά τομέα
Επώνυμα Προϊόντα: Η κατηγορία παρουσιάζει ισχυρή ανάπτυξη κατά 19% σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2023, η οποία οφείλεται κατά μεγάλο βαθμό στο brand ΑΡΚΑΔΙ, που με την είσοδο του στις νέες κατηγορίες φροντίδας ρούχων και υγρών πιάτων παρουσιάζει μία αύξηση πωλήσεων κατά 73%.
Εξαιρώντας το ΑΡΚΑΔΙ, οι πωλήσεις των επώνυμων προϊόντων προσωπικής περιποίησης ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ εμφανίζουν αύξηση 7% στην Ελλάδα σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2023, κερδίζοντας σταθερά μερίδιο σε αξία σε μία αγορά που κινείται με χαμηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης (+3% σε αξία για το πεντάμηνο Ιανουαρίου-Μαΐου 2024 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό με βάση τα στοιχεία αγοράς για το οργανωμένο λιανεμπόριο στις κατηγορίες που δραστηριοποιείται η ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ).
Τέλος, οι εξαγωγές των επώνυμων προϊόντων Παπουτσάνης αναπτύσσονται δυναμικά στο πρώτο εξάμηνο του έτους καταγράφοντας ανάπτυξη κατά 34% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2023. Ο πυλώνας των επώνυμων προϊόντων Παπουτσάνης αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα και αναμένεται να ενισχυθεί περαιτέρω το έτος 2024, μέσω του εμπλουτισμού της γκάμας των προϊόντων, της δυναμικής διαφημιστικής υποστήριξης και της ενίσχυσης της παρουσίας μας στα καταστήματα.
Ξενοδοχειακά Προϊόντα: Οι πωλήσεις των ξενοδοχειακών προϊόντων κινήθηκαν πτωτικά κατά 17% το πρώτο εξάμηνο του 2024, γεγονός που οφείλεται στις πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων τρίτων στο εξωτερικό, οι οποίες αν και παραμένουν σε ικανοποιητικά επίπεδα, παρουσιάζουν υστέρηση σε σχέση με την περσινή αντίστοιχη περίοδο λόγω έκτακτων μεμονωμένων παραδόσεων στις αρχές του 2023.
Οι πωλήσεις των επώνυμων ξενοδοχειακών προϊόντων ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ κινήθηκαν θετικά, παρουσιάζοντας ανάπτυξη των πωλήσεων κατά 4,5%, οδηγούμενες από τις εξαγωγές, οι οποίες έχουν σχεδόν διπλασιαστεί στο πρώτο εξάμηνο του 2024 (+87%) σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, δημιουργώντας ισχυρές βάσεις για δυναμική ανάπτυξη και ενισχύοντας την παρουσία των brands της Παπουτσάνης στο εξωτερικό.
Προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα): Οι πωλήσεις της κατηγορίας αυτής περιορίστηκαν κατά 10%, τάση που οδηγείται από τις αγορές του εξωτερικού και η οποία αναμένεται να αντιστραφεί έως το τέλος του χρόνου. Οι πωλήσεις της κατηγορίας αυτής εκτιμάται ότι θα ενισχυθούν κατά το δεύτερο εξάμηνο, λόγω της πλήρους εξέλιξης νέας συνεργασίας με μεγάλη πολυεθνική εταιρεία.
Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών: Οι πωλήσεις της κατηγορίας των σαπωνομαζών αυξήθηκαν κατά 9% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2023. Στόχος της Εταιρείας παραμένει η συνεχής διεύρυνση του πελατολογίου και η περαιτέρω ανάπτυξη των συνθετικών σαπωνομαζών.
Latest News
Στην οικογένεια Σαράντη η Κάμπος Χίου – Έκλεισε το deal
Ύστερα από 18 μήνες διαπραγματεύσεων, επετεύχθη η συμφωνία ανάμεσα στην οικογένεια Σαράντη και την Κάμπος Χίου, όπως είχε αναφέρει ο ΟΤ
«Καμπανάκι» από τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιώς για τον αθέμιτο ανταγωνισμό από κινεζικές πλατφόρμες
Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς μιλά για ανισότητες από κινέζικα sites που έχουν διαφορετικό φορολογικό καθεστώς
Αύξηση 6,3% στις πωλήσεις της Jumbo το 2024 - Πότε θα δώσει guidance για το 2025
Η διοίκηση του Ομίλου JUMBO θεωρεί ότι μία πρώτη εκτίμηση για το 2025, θα ήταν χρήσιμο να δοθεί μετά το πρώτο τετράμηνο
Προχωρά ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Sunlight Group
Για την υποστήριξη αυτής της μετάβασης, η εταιρεία έχει ενισχύσει τις παγκόσμιες Ομάδες Business, Digital & IT
Όμιλος Μεϊδάνη: Στρατηγικές επενδύσεις σε νέα καταστήματα και υποδομές
Το περασμένο έτος ο Όμιλος Μεϊδάνη δημιούργησε 35 νέες θέσεις εργασίας, φτάνοντας συνολικά τους 390 εργαζομένους
Προχωρά η ΙPO της Τιτάν στη Νέα Υόρκη - Δείτε την αίτηση που κατατέθηκε στη SEC
Η αρχική δημόσια προσφορά θα περιλαμβάνει πρωτογενή προσφορά από Titan America και δευτερογενή πώληση από την Titan Cement International
Mohammad Tabish: Ο θαλάσσιος βιολόγος που δίνει δεύτερη ευκαιρία στην Avramar
Τι δηλώνει στον ΟΤ ο Mohammad Tabish για την επόμενη ημέρα της Avramar - Το όραμα της βιωσιμότητας μέσω των νέων τεχνολογιών
Diageo και Αθηναϊκή ποντάρουν στα μη αλκοολούχα - Το εύρημα του Dry January
Λανσαρίσματα και νέες τάσεις έρχονται κατά τις ημέρες του Dry January - Εντείνεται ο ανταγωνισμός για Diageo, Αθηναϊκή και κολοσσούς της αγοράς
Τίτλοι τέλους για το Gigafactory της Sunlight στη Δ. Μακεδονία – Τα εμπόδια
Η Sunlight Group δεν θα κατασκευάσει το εργοστάσιο μπαταριών λιθίου – Η αποχώρηση Μαντζούφα – Η επιδότηση των 245 εκατ. ευρώ
Ανοίγουν (και άλλο) την κάνουλα οι τράπεζες - Προς νέες εκταμιεύσεις 8 δισ. ευρώ
Πώς κινούνται οι εργασίες στις χρηματοδοτήσεις - Με προίκα από το 2024 τα αποτελέσματα στις τράπεζες για το 2025