Η κινεζική BYD, η οποία ανταγωνίζεται με την Tesla για τον τίτλο του κορυφαίου κατασκευαστή ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία στον κόσμο, συμφώνησε να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων στην Τουρκία, όπως ανακοίνωσε η τουρκική κυβέρνηση.
BYD: Αποκτά το 20% μεγάλου εμπόρου ΕV στην Ταϊλάνδη
Ο διευθύνων σύμβουλος της BYD Wang Chuanfu και ο υπουργός Βιομηχανίας και Τεχνολογίας της Τουρκίας Mehmet Fatih Kaci υπέγραψαν τη συμφωνία στην Κωνσταντινούπολη, σύμφωνα με την ανακοίνωση του τουρκικού υπουργείου τη Δευτέρα. Ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν παρευρέθηκε στην τελετή υπογραφής.
«Στοχεύουμε να ανταποκριθούμε στην αυξανόμενη ζήτηση για νέα ενεργειακά οχήματα στην περιοχή και να προσεγγίσουμε τους καταναλωτές στην Ευρώπη», ανέφεραν εκπρόσωποι της BYD στην ανακοίνωση.
Το… παράθυρο από την Τουρκία στα κινεζικά ΕV
Η ανακοίνωση ήρθε λίγες μέρες μετά την έναρξη ισχύος των προσωρινών πρόσθετων δασμών στις εισαγωγές ηλεκτρικών οχημάτων κινεζικής κατασκευής στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Οι δασμοί, που κυμαίνονται από 17,4% έως 37,6%, στοχεύουν να σταματήσουν την μαζική είσοδο φθηνών κινεζικών αυτοκινήτων που κατασκευάστηκαν υπό ένα καθεστώς που η ΕΕ χαρακτηρίζει ως άδικη υποστήριξη από την κυβέρνηση.
Η Τουρκία βρίσκεται σε τελωνειακή ένωση με την ΕΕ. Αυτό σημαίνει ότι τα οχήματα μπορούν να εξάγονται από τη χώρα στο εμπορικό μπλοκ χωρίς δασμούς.
Όπως προκύπτει από τη συμφωνία με την Τουρκία, η BYD θα επενδύσει περίπου 1 δισεκατομμύριο δολάρια στο εργοστάσιο, το οποίο θα μπορεί να παράγει 150.000 ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα ετησίως και θα δημιουργήσει ένα κέντρο έρευνας και ανάπτυξης για τεχνολογίες βιώσιμης κινητικότητας στο εργοστάσιο.
Το εργοστάσιο αναμένεται να ξεκινήσει την παραγωγή στα τέλη του 2026 και να προσφέρει έως και 5.000 θέσεις εργασίας στη χώρα.
Latest News
Ανοίγει σήμερα η πλατφόρμα για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»
Προτεραιότητα θα δοθεί στους δυνητικούς ωφελούμενους του προγράμματος, «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Θερμοσίφωνα» με μη εξαργυρωμένα voucher
Μπορεί η Ελλάδα να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες - Τι απαντά ο Συνολάκης
«Οι άνεμοι είχαν ταχύτητες που φτάνανε τα 160 χιλιόμετρα την ώρα και με τέτοιες ταχύτητες δεν μπορεί κανείς να σταματήσεις τις πυρκαγιές γιατί δεν μπορούν να πετάξουν αεροπλάνα»
Πρωταγωνίστρια στα PPAs η Ελλάδα
Τα τεχνολογικά μεγαθήρια όπως η Amazon, η Google και η Microsoft επιλέγουν την Ελλάδα για επενδύσεις στην ανανεώσιμη ενέργεια
Ποιες οι περιοχές με το μεγαλύτερο προβάδισμα στο Εξοικονομώ 2025
Στον Οδηγό του προγράμματος περιλαμβάνεται η κατάταξη κάθε οικισμού της χώρας ξεχωριστά, ως προς το κριτήριο των «βαθμοημερών»
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Πώς η Νορβηγία πρωτοστατεί στην ηλεκτροκίνηση
Μέχρι το τέλος του 2025 θα πωλούνται στη Νορβηγία μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τι διδάγματα μπορεί να πάρει η Ευρώπη από το success-story της χώρας στην ηλεκτροκίνηση;
Αλλαγές σε ΚΤΕΟ, ηλεκτροφόρτιση και μεταχειρισμένα - Τι πρέπει να γνωρίζετε
Τι προβλέπει το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που συζητήθηκε στο υπουργικό συμβούλιο
Η κλιματική αλλαγή δείχνει τα δόντια της - Προστέθηκαν 41 μέρες επικίνδυνης ζέστης
Η κλιματική αλλαγή αποτελεί τον υπ’ αριθμόν ένα κίνδυνο για την ανθρωπότητα, με τους καύσωνες εντείνονται κάθε χρόνο λόγω της καύσης ορυκτών καυσίμων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου
Ο κόσμος ξεπέρασε το όριο του 1,5°C ως προς την αύξηση της μέσης θερμοκρασίας το 2024
Η συμφωνία του Παρισιού για την κλιματική αλλαγή και ο στόχος για τη συγκράτηση της αύξησης της μέσης θερμοκρασίας έμειναν μόνο στα χαρτιά
Πάνω από 320 δισ. δολ. ο «λογαριασμός» των φυσικών καταστροφών το 2024
Σύμφωνα με τον αντασφαλιστικό κολοσσό Munich Re το μεγαλύτερο ποσοστό των απωλειών είναι «ανασφάλιστες»