
Η κινεζική BYD, η οποία ανταγωνίζεται με την Tesla για τον τίτλο του κορυφαίου κατασκευαστή ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία στον κόσμο, συμφώνησε να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων στην Τουρκία, όπως ανακοίνωσε η τουρκική κυβέρνηση.
BYD: Αποκτά το 20% μεγάλου εμπόρου ΕV στην Ταϊλάνδη
Ο διευθύνων σύμβουλος της BYD Wang Chuanfu και ο υπουργός Βιομηχανίας και Τεχνολογίας της Τουρκίας Mehmet Fatih Kaci υπέγραψαν τη συμφωνία στην Κωνσταντινούπολη, σύμφωνα με την ανακοίνωση του τουρκικού υπουργείου τη Δευτέρα. Ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν παρευρέθηκε στην τελετή υπογραφής.
«Στοχεύουμε να ανταποκριθούμε στην αυξανόμενη ζήτηση για νέα ενεργειακά οχήματα στην περιοχή και να προσεγγίσουμε τους καταναλωτές στην Ευρώπη», ανέφεραν εκπρόσωποι της BYD στην ανακοίνωση.
Το… παράθυρο από την Τουρκία στα κινεζικά ΕV
Η ανακοίνωση ήρθε λίγες μέρες μετά την έναρξη ισχύος των προσωρινών πρόσθετων δασμών στις εισαγωγές ηλεκτρικών οχημάτων κινεζικής κατασκευής στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Οι δασμοί, που κυμαίνονται από 17,4% έως 37,6%, στοχεύουν να σταματήσουν την μαζική είσοδο φθηνών κινεζικών αυτοκινήτων που κατασκευάστηκαν υπό ένα καθεστώς που η ΕΕ χαρακτηρίζει ως άδικη υποστήριξη από την κυβέρνηση.
Η Τουρκία βρίσκεται σε τελωνειακή ένωση με την ΕΕ. Αυτό σημαίνει ότι τα οχήματα μπορούν να εξάγονται από τη χώρα στο εμπορικό μπλοκ χωρίς δασμούς.
Όπως προκύπτει από τη συμφωνία με την Τουρκία, η BYD θα επενδύσει περίπου 1 δισεκατομμύριο δολάρια στο εργοστάσιο, το οποίο θα μπορεί να παράγει 150.000 ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα ετησίως και θα δημιουργήσει ένα κέντρο έρευνας και ανάπτυξης για τεχνολογίες βιώσιμης κινητικότητας στο εργοστάσιο.
Το εργοστάσιο αναμένεται να ξεκινήσει την παραγωγή στα τέλη του 2026 και να προσφέρει έως και 5.000 θέσεις εργασίας στη χώρα.


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων