Τον Πειραιά επέλεξε φέτος για home port για έντεκα ταξίδια μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου το κρουαζιερόπλοιο Costa Fortuna της Costa Cruises. Κάθε Παρασκευή μέχρι 13 Σεπτεμβρίου, το πλοίο σαλπάρει από το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας για 7ήμερες κρουαζιέρες για Μύκονο, Σαντορίνη, Ηράκλειο, Κω (ή Αλικαρνασσό) και Κωνσταντινούπολη.
Το Costa Fortuna μικτό βάρος 102,669 τόνων, μήκος 272 μέτρα και 12 καταστρώματα, και φιλοξενεί μέχρι και 3,470 επιβάτες στις ευρύχωρες καμπίνες του.
Costa Cruises: Αυξάνει την παρουσία της στην Ελλάδα
Η Costa Cruises προσφέρει επίσης κρουαζιέρες σε όλο τον κόσμο με επιβίβαση από άλλα λιμάνια για Δυτική Μεσόγειο, Βόρεια Ευρώπη, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και τον Αραβικό Κόλπο, μέχρι και την Καραϊβική. Παράλληλα η εταιρεία επενδύει στην πράσινη μετάβαση καθώς τα νέα κρουαζιερόπλοιά της, Costa Toscana και Costa Smeralda, λειτουργούν με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), προσφέροντας κρουαζιέρες που είναι ολοένα και πιο φιλικές προς το περιβάλλον.
H κρουαζιέρα γνωρίζει φέτος νέα δυναμική ανάπτυξη στη χώρα μας καθώς από τα 421 ποντοπόρα κρουαζιερόπλοια που υπάρχουν παγκοσμίως, τα 131 θα πραγματοποιήσουν πλόες σε ελληνικά λιμάνια. Δηλαδή ένα στα τρία κρουαζιερόπλοια που πραγματοποιούν ταξίδια κάθε χρόνο θα περάσουν από Ελλάδα. Το επίτευγμα αυτό δείχνει το ενδιαφέρον των παγκόσμιων κολοσσών της κρουαζιέρας για τους ελληνικού προορισμούς. Να σημειωθεί ότι τα 92 από τα 131 κρουαζιερόπλοια θα πραγματοποιήσουν homeport ή μερικώς homeport σε ελληνικά λιμάνια, ποσοστό 70%, σύμφωνα με την παγκόσμιας ένωσης εταιρειών κρουαζιέρας (CLIA). Αυτό σημαίνει ότι χιλιάδες επιβάτες τους θα έρθουν στην Ελλάδα για να ξεκινήσουν από εδώ την κρουαζιέρα, γεγονός που σημαίνει επιπλέον έσοδα για την ελληνική οικονομία.
Tο homeport στην Ελλάδα αυξήθηκε μέσα σε έναν χρόνο κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες, φανερώνοντας μία τάση που ήρθε για να μείνει, συνεισφέροντας πολλαπλά στην ελληνική οικονομία.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη