
Η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά ανακοίνωσε ότι απαιτούνται έξι έτη τουλάχιστον για να ολοκληρώσει την κατασκευή ενός γιγαντιαίου νέου ταμιευτήρα αξίας 1,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων κατά μήκος του ποταμού Indio, προκειμένου να συμβάλει στην ασφαλή παροχή νερού τα επόμενα χρόνια, ώστε η ζωτικής σημασίας θαλάσσια οδός να μπορεί να διατηρεί τουλάχιστον 36 διελεύσεις πλοίων την ημέρα.
Τα παραπάνω σημειώθηκαν σε συνέντευξη Τύπου του Ricaurte Vasquez Morales, διαχειριστή της Διώρυγας. Η κατασκευή ενός ταμιευτήρα στη λεκάνη του ποταμού Indio επιβεβαιώθηκε ως η πιο βιώσιμη επιλογή για την ανάπτυξη ενός τεχνικά υποστηριζόμενου έργου για την κάλυψη των μελλοντικών αναγκών σε νερό για ανθρώπινη κατανάλωση. Ωστόσο, πριν από την ανάληψη οποιασδήποτε πρωτοβουλίας, πρέπει να εξεταστούν οι ανάγκες και οι ανησυχίες των κατοίκων της περιοχής.
Ναυτιλία: Πώς το Μεξικό θέλει να κλέψει δουλειά από την Διώρυγα του Παναμά
Η Διώρυγα του Παναμά
Ο μηχανικός Oscar Ramirez, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Διώρυγας του Παναμά και πρόεδρος της Επιτροπής Υδατικών Πόρων, δήλωσε ότι αν δεν δράσουμε, η λειτουργία της Διώρυγας θα αντιμετωπίσει μια κρίσιμη περίοδο τα επόμενα 10 χρόνια, γι’ αυτό είναι απαραίτητο να υλοποιηθούν έργα υδάτινων υποδομών για να εξασφαλιστεί η αξιοπιστία της διαδρομής. Ανέφερε επίσης ότι ο ποταμός Indio από μόνος του δεν είναι η λύση, καθώς απαιτούνται και άλλες δράσεις και έργα που θα συνοδεύουν την πρωτοβουλία. Οι εκτιμήσεις για τον χρόνο εκτέλεσης ενός ταμιευτήρα πολλαπλών χρήσεων στον ποταμό Indio είναι περίπου έξι χρόνια, εξηγήθηκε κατά τη διάρκεια της συνάντησης.
Σαράντα διελεύσεις πλοίων
Να σημειωθεί ότι η διώρυγα μπορεί να διαχειρίζεται 40 διελεύσεις πλοίων την ημέρα, αριθμός που μειώθηκε πέρυσι, λόγω της χειρότερης ξηρασίας των τελευταίων χρόνων που αντιμετώπισε ο Παναμάς. Φέτος επανέρχεται σταθερά στο κανονικό επίπεδο καθώς επιστρέφει η περίοδος των βροχών. Ετσι η διώρυγα θα αυξήσει τις ημερήσιες διελεύσεις σε 35 θέσεις μετά τις 5 Αυγούστου.


Latest News

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία