Η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά ανακοίνωσε ότι απαιτούνται έξι έτη τουλάχιστον για να ολοκληρώσει την κατασκευή ενός γιγαντιαίου νέου ταμιευτήρα αξίας 1,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων κατά μήκος του ποταμού Indio, προκειμένου να συμβάλει στην ασφαλή παροχή νερού τα επόμενα χρόνια, ώστε η ζωτικής σημασίας θαλάσσια οδός να μπορεί να διατηρεί τουλάχιστον 36 διελεύσεις πλοίων την ημέρα.
Τα παραπάνω σημειώθηκαν σε συνέντευξη Τύπου του Ricaurte Vasquez Morales, διαχειριστή της Διώρυγας. Η κατασκευή ενός ταμιευτήρα στη λεκάνη του ποταμού Indio επιβεβαιώθηκε ως η πιο βιώσιμη επιλογή για την ανάπτυξη ενός τεχνικά υποστηριζόμενου έργου για την κάλυψη των μελλοντικών αναγκών σε νερό για ανθρώπινη κατανάλωση. Ωστόσο, πριν από την ανάληψη οποιασδήποτε πρωτοβουλίας, πρέπει να εξεταστούν οι ανάγκες και οι ανησυχίες των κατοίκων της περιοχής.
Ναυτιλία: Πώς το Μεξικό θέλει να κλέψει δουλειά από την Διώρυγα του Παναμά
Η Διώρυγα του Παναμά
Ο μηχανικός Oscar Ramirez, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Διώρυγας του Παναμά και πρόεδρος της Επιτροπής Υδατικών Πόρων, δήλωσε ότι αν δεν δράσουμε, η λειτουργία της Διώρυγας θα αντιμετωπίσει μια κρίσιμη περίοδο τα επόμενα 10 χρόνια, γι’ αυτό είναι απαραίτητο να υλοποιηθούν έργα υδάτινων υποδομών για να εξασφαλιστεί η αξιοπιστία της διαδρομής. Ανέφερε επίσης ότι ο ποταμός Indio από μόνος του δεν είναι η λύση, καθώς απαιτούνται και άλλες δράσεις και έργα που θα συνοδεύουν την πρωτοβουλία. Οι εκτιμήσεις για τον χρόνο εκτέλεσης ενός ταμιευτήρα πολλαπλών χρήσεων στον ποταμό Indio είναι περίπου έξι χρόνια, εξηγήθηκε κατά τη διάρκεια της συνάντησης.
Σαράντα διελεύσεις πλοίων
Να σημειωθεί ότι η διώρυγα μπορεί να διαχειρίζεται 40 διελεύσεις πλοίων την ημέρα, αριθμός που μειώθηκε πέρυσι, λόγω της χειρότερης ξηρασίας των τελευταίων χρόνων που αντιμετώπισε ο Παναμάς. Φέτος επανέρχεται σταθερά στο κανονικό επίπεδο καθώς επιστρέφει η περίοδος των βροχών. Ετσι η διώρυγα θα αυξήσει τις ημερήσιες διελεύσεις σε 35 θέσεις μετά τις 5 Αυγούστου.
Latest News
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους
Ψηφιακή η ελληνική ναυτιλία - Το e-ναυτολόγιο έτοιμο εντός του 2025
Ενα εκατομμύριο ευρώ για τη χρηματοδότηση του e-ναυτολογίου - Στόχος η προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα.