Η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά ανακοίνωσε ότι απαιτούνται έξι έτη τουλάχιστον για να ολοκληρώσει την κατασκευή ενός γιγαντιαίου νέου ταμιευτήρα αξίας 1,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων κατά μήκος του ποταμού Indio, προκειμένου να συμβάλει στην ασφαλή παροχή νερού τα επόμενα χρόνια, ώστε η ζωτικής σημασίας θαλάσσια οδός να μπορεί να διατηρεί τουλάχιστον 36 διελεύσεις πλοίων την ημέρα.
Τα παραπάνω σημειώθηκαν σε συνέντευξη Τύπου του Ricaurte Vasquez Morales, διαχειριστή της Διώρυγας. Η κατασκευή ενός ταμιευτήρα στη λεκάνη του ποταμού Indio επιβεβαιώθηκε ως η πιο βιώσιμη επιλογή για την ανάπτυξη ενός τεχνικά υποστηριζόμενου έργου για την κάλυψη των μελλοντικών αναγκών σε νερό για ανθρώπινη κατανάλωση. Ωστόσο, πριν από την ανάληψη οποιασδήποτε πρωτοβουλίας, πρέπει να εξεταστούν οι ανάγκες και οι ανησυχίες των κατοίκων της περιοχής.
Ναυτιλία: Πώς το Μεξικό θέλει να κλέψει δουλειά από την Διώρυγα του Παναμά
Η Διώρυγα του Παναμά
Ο μηχανικός Oscar Ramirez, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Διώρυγας του Παναμά και πρόεδρος της Επιτροπής Υδατικών Πόρων, δήλωσε ότι αν δεν δράσουμε, η λειτουργία της Διώρυγας θα αντιμετωπίσει μια κρίσιμη περίοδο τα επόμενα 10 χρόνια, γι’ αυτό είναι απαραίτητο να υλοποιηθούν έργα υδάτινων υποδομών για να εξασφαλιστεί η αξιοπιστία της διαδρομής. Ανέφερε επίσης ότι ο ποταμός Indio από μόνος του δεν είναι η λύση, καθώς απαιτούνται και άλλες δράσεις και έργα που θα συνοδεύουν την πρωτοβουλία. Οι εκτιμήσεις για τον χρόνο εκτέλεσης ενός ταμιευτήρα πολλαπλών χρήσεων στον ποταμό Indio είναι περίπου έξι χρόνια, εξηγήθηκε κατά τη διάρκεια της συνάντησης.
Σαράντα διελεύσεις πλοίων
Να σημειωθεί ότι η διώρυγα μπορεί να διαχειρίζεται 40 διελεύσεις πλοίων την ημέρα, αριθμός που μειώθηκε πέρυσι, λόγω της χειρότερης ξηρασίας των τελευταίων χρόνων που αντιμετώπισε ο Παναμάς. Φέτος επανέρχεται σταθερά στο κανονικό επίπεδο καθώς επιστρέφει η περίοδος των βροχών. Ετσι η διώρυγα θα αυξήσει τις ημερήσιες διελεύσεις σε 35 θέσεις μετά τις 5 Αυγούστου.
Latest News
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%