Η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά ανακοίνωσε ότι απαιτούνται έξι έτη τουλάχιστον για να ολοκληρώσει την κατασκευή ενός γιγαντιαίου νέου ταμιευτήρα αξίας 1,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων κατά μήκος του ποταμού Indio, προκειμένου να συμβάλει στην ασφαλή παροχή νερού τα επόμενα χρόνια, ώστε η ζωτικής σημασίας θαλάσσια οδός να μπορεί να διατηρεί τουλάχιστον 36 διελεύσεις πλοίων την ημέρα.
Τα παραπάνω σημειώθηκαν σε συνέντευξη Τύπου του Ricaurte Vasquez Morales, διαχειριστή της Διώρυγας. Η κατασκευή ενός ταμιευτήρα στη λεκάνη του ποταμού Indio επιβεβαιώθηκε ως η πιο βιώσιμη επιλογή για την ανάπτυξη ενός τεχνικά υποστηριζόμενου έργου για την κάλυψη των μελλοντικών αναγκών σε νερό για ανθρώπινη κατανάλωση. Ωστόσο, πριν από την ανάληψη οποιασδήποτε πρωτοβουλίας, πρέπει να εξεταστούν οι ανάγκες και οι ανησυχίες των κατοίκων της περιοχής.
Ναυτιλία: Πώς το Μεξικό θέλει να κλέψει δουλειά από την Διώρυγα του Παναμά
Η Διώρυγα του Παναμά
Ο μηχανικός Oscar Ramirez, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Διώρυγας του Παναμά και πρόεδρος της Επιτροπής Υδατικών Πόρων, δήλωσε ότι αν δεν δράσουμε, η λειτουργία της Διώρυγας θα αντιμετωπίσει μια κρίσιμη περίοδο τα επόμενα 10 χρόνια, γι’ αυτό είναι απαραίτητο να υλοποιηθούν έργα υδάτινων υποδομών για να εξασφαλιστεί η αξιοπιστία της διαδρομής. Ανέφερε επίσης ότι ο ποταμός Indio από μόνος του δεν είναι η λύση, καθώς απαιτούνται και άλλες δράσεις και έργα που θα συνοδεύουν την πρωτοβουλία. Οι εκτιμήσεις για τον χρόνο εκτέλεσης ενός ταμιευτήρα πολλαπλών χρήσεων στον ποταμό Indio είναι περίπου έξι χρόνια, εξηγήθηκε κατά τη διάρκεια της συνάντησης.
Σαράντα διελεύσεις πλοίων
Να σημειωθεί ότι η διώρυγα μπορεί να διαχειρίζεται 40 διελεύσεις πλοίων την ημέρα, αριθμός που μειώθηκε πέρυσι, λόγω της χειρότερης ξηρασίας των τελευταίων χρόνων που αντιμετώπισε ο Παναμάς. Φέτος επανέρχεται σταθερά στο κανονικό επίπεδο καθώς επιστρέφει η περίοδος των βροχών. Ετσι η διώρυγα θα αυξήσει τις ημερήσιες διελεύσεις σε 35 θέσεις μετά τις 5 Αυγούστου.
Latest News
Μοχλός ανάπτυξης με συνεισφορά 14 δισ. στο ΑΕΠ η ελληνική ναυτιλία
Μελέτη της McKinsey για την ελληνική ναυτιλία επισημαίνει την καταλυτική συμβολή του κλάδου στο διεθνές εμπόριο, ενώ παράλληλα αναλύει τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες
Γιατί η Royal Caribbean ποντάρει σε πολυτελείς ποτάμιες κρουαζιέρες
Η premium θυγατρική της Royal Caribbean Group σχεδιάζει να δρομολογήσει 10 κρουαζιερόπλοια σε ποταμούς από το 2027
Επανεξελέγη πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών η Μελίνα Τραυλού
Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών για την επόμενη τριετία
Στον Τέλη Μυστακίδη κι επίσημα η ABBank – Έκλεισε και η οικονομική συναλλαγή
Ο Τέλης Μυστακίδης θα ελέγχει το 48% των μετοχών της ABBank, ενώ στο πλαίσιο της συναλλαγής η τράπεζα αποτιμήθηκε 1,1 φορές τη λογιστική της αξία
Τραυλού: «Η Ελλάδα ναυπηγεί 589 πλοία – Υπερέχουμε σε επενδύσεις και τεχνολογία»
Η Μελίνα Τραυλού πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών σημείωσε στην ετήσια Γ.Σ. για τον πρωταγωνιστικό ρόλο της ελληνικής ναυτιλίας στην πράσινη μετάβαση
Το νέο Δ.Σ. της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Η ετήσια γενική συνέλευση της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και οι αρχαιρεσίες ολοκληρώθηκαν - Πρόεδρος για δεύτερη θητεία, αναμένεται να εκλεγεί, η Μελίνα Τραυλού
Αύξηση εσόδων 64% για την Capital Clean Energy Carriers – Μέρισμα 0,15 δολ/ μετοχή
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το τέταρτο τρίμηνο του 2024
Ναυτιλία: Ποιοι κερδίζουν και ποιοι χάνουν από τους πολέμους των δασμών
Κατά τον προηγούμενο «εμπορικό πόλεμο» καταγράφηκε μια πτώση της ζήτησης στα εμπορευματοκιβώτια, σύμφωνα με την DNB Markets
Έσπασε το φράγμα των 2 δισ. δολ. σε έσοδα το 2024 η Costamare
H Costamare συνεχίζει τη στρατηγική ανανέωσης του ιδιόκτητου στόλου και την αύξηση του μέσου μεγέθους του
Επανεξελέγη πρόεδρος του ΣΕΕΝ ο Διονύσης Θεοδωράτος
Ο Πρόεδρος του ΣΕΕΝ κ. Διονύσιος Θεοδωράτος δήλωσε πως η επανεκλογή ρου στη θέση του Προέδρου αποτελεί μία μεγάλη τιμή