Τα καλλιστεία όπως δεν τα έχουμε ξαναδεί. Για πρώτη φορά διεξήχθη διαγωνισμός ομορφιάς με… τεχνητή νοημοσύνη και το βραβείο έλαβε η Kenza Laylie, Μαροκινή «influencer» που δημιουργήθηκε από υπολογιστή.
Τα Fanvue World AI Creator Awards ξεκίνησαν με στόχο τη δημιουργία του πρώτου διαγωνισμού ομορφιάς για τη «βιομηχανία AI influencer».
Salesforce: Πόσο εμπιστεύονται οι εργαζόμενοι την AI για τη διεκπεραίωση των καθηκόντων τους
Οι συμμετέχοντες κρίθηκαν για τις ρεαλιστικές εμφανίσεις και την τεχνολογική τους ικανότητα, καθώς και για την επιρροή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Το ψηφιακό μοντέλο που κέρδισε τα καλλιστεία – Το έπαθλο
Η Μαροκινή «influencer» Kenza Laylie αναδείχθηκε η νικήτρια των βραβείων Fanvue World AI Creator Awards.
Η ομάδα πίσω από την Kenza κέρδισε τον ανταγωνισμό, ξεχωρίζοντας ανάμεσα σε 1.500 άλλες γυναίκες που δημιουργήθηκαν με τεχνητή νοημοσύνη, για να διεκδικήσουν το έπαθλο των 13.000 δολαρίων.
Οι κριτές είπαν στο MailOnline ότι εντυπωσιάστηκαν από την προηγμένη τεχνολογία πίσω από τη σταρ της τεχνητής νοημοσύνης, καθώς και από τη συναρπαστική «προσωπικότητά» της.
Αποδεχόμενος το βραβείο, ο δημιουργός της Kenza είπε: «Το να κερδίσω το βραβείο Miss AI με παρακινεί ακόμα περισσότερο να συνεχίσω τη δουλειά μου για την προώθηση της τεχνολογίας AI».
Οι AI-influencers που κατέλαβαν τη 2η και 3η θέση
Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η Lalina, επίσης δημιούργημα τεχνητής νοημοσύνης, της οποίας το «σέξι» Instagram ισχυρίζεται ότι προσφέρει «αριστοκρατικά vibes» στους 93.000 ακόλουθούς της.
Στην τρίτη θέση βρέθηκε η Πορτογαλίδα Olivia C, μια ταξιδιωτική influencer τεχνητής νοημοσύνης. Το μοντέλο ανεβάζει φωτογραφίες από διάφορες τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο.
Οι δημιουργοί των παραπάνω influencer θα λάβουν ο καθένας ένα μερίδιο από ό,τι έχει απομείνει από το έπαθλο των 20.000 δολαρίων για τις προσπάθειές τους.
Περίεργο ναι, κερδοφόρο επίσης ναι
Η ιδέα για την ύπαρξη καλλιστείων στα οποία οι διαγωνιζόμενες είναι δημιουργημένες με τεχνητή νοημοσύνη, φαντάζει περίεργη τώρα. Ωστόσο, οι συμμετέχοντες πιστεύουν ότι θα μπορούσε να εξελιχθεί σε μια τεράστια βιομηχανία.
Η Fanvue εκτιμά ότι η αξία της βιομηχανίας θα μπορούσε να φτάσει το 1 δισ. λίρες μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους με δημιουργούς να εμφανίζονται σε όλο τον κόσμο.
Ήδη, μερικές από τις κορυφαίες influencer τεχνητής νοημοσύνης, όπως η Aitana Lopez, χρεώνουν μεγάλες μάρκες έως και 1.000 $ (800 £) ανά ανάρτηση.
Η κ. Novales λέει στο MailOnline ότι η ομάδα πίσω από την Aitana στο theclueless.ai, μόλις υπέγραψε συμφωνία με την Llongueras, μια μεγάλη αλυσίδα ισπανικών κομμωτηρίων.
Εξηγεί ότι καθώς ήταν δύσκολο να βρεθούν ανθρώπινα μοντέλα πρόθυμα να αλλάζουν τα μαλλιά τους κάθε λίγες εβδομάδες, η εταιρεία στράφηκε στα μοντέλα AI ως εναλλακτική λύση.
Latest News
Η αδηφάγα Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει τον τεχνολογικό χάρτη της Ευρώπης - Που πάνε τα νέα data centers
Η πεινασμένη για ενέργεια τεχνητή νοημοσύνη καταπονεί τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας της Ιρλανδίας, θέτοντας σε κίνδυνο τη θέση της χώρας ως τεχνολογικού κόμβου της Ευρώπης
Σήμα κινδύνου από τις ευρωπαϊκές εταιρείες τεχνολογίας - Τι ζητούν από τις Βρυξέλλες μετά την εκλογή Τραμπ
Παραφράζοντας το αγαπημένο μάντρα του Nτόναλντ Τραμπ οι εταιρείες τεχνολογίας της ΕΕ ζητούν να υιοθετήσει το «πρώτα η Ευρώπη»
Κυριάκος Μητσοτάκης για AI: Τεράστια ευκαιρία για τη χώρα η Τεχνητή Νοημοσύνη
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συζήτησε με το μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής για την Τεχνητή Νοημοσύνη και αντιπρόεδρο του Endeavor Greece Ανδρέα Σταυρόπουλο στο πλαίσιο του GenAI Summit
Η κυριαρχία επί της ΑΙ είναι ο δρόμος για απεξάρτηση της ΕΕ από τις ΗΠΑ
Για τις υπηρεσίες που προφέρει η τεχνητή νοημοσύνη σήμερα χρησιμοποιούνται κέντρα δεδομένων που εδρεύουν στις ΗΠΑ
Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να αντικαταστήσει τον άνθρωπο στις μεταφράσεις;
CEO Startup λέει ότι δεν θα χρειάζονται άνθρωποι για μετάφραση σε 3 χρόνια, καθώς κυκλοφορεί νέα εφαρμογή με τεχνητή νοημοσύνη
Σκληρή μάχη στην «αρένα» της ΑΙ - Κούρσα για τα καλύτερα... μικροτσίπ
Κορυφώνεται ο ανταγωνισμός στην κούρσα για την επικράτηση στην Τεχνητή Νοημοσύνη - Το μεγάλο στοίχημα και οι προκλήσεις
Ποιες είναι οι τάσεις στις σχέσεις καταναλωτών-Τεχνητής Νοημοσύνης
Σύμφωνα με την έρευνα της Salesforce, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών απέναντι στις επιχειρήσεις είναι στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών
Οι επιχειρήσεις φοβούνται τις κυβερνοεπιθέσεις που βασίζονται στην AI
Μελέτη επισημαίνει ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη ενισχύει πλέον και τη δράση των κυβερνοεγκληματιών προσθέτοντας ένα επιπλέον επίπεδο απειλών στην κυβερνοασφάλεια
Η Salesforce ανακοίνωσε την παγκόσμια διαθεσιμότητα του Agentforce
Το εργαλείο Agentforce της Salesforce δημιουργεί αξιόπιστους, αυτοματοποιημένους βοηθούς Τεχνητής Νοημοσύνης που ενισχύουν το ανθρώπινο δυναμικό των επιχειρήσεων
Ενίσχυση των επιχειρηματικών επενδύσεων στην AI - Τι δείχνει έρευνα της IBM
Έρευνα της IBM δείχνει ότι τα στελέχη των επιχειρήσεων αναγνωρίζουν τα οφέλη των επενδύσεων στην πληροφορική για την ενίσχυση της βιωσιμότητας, με το 88% να σχεδιάζει να αυξήσει τις επενδύσεις