Αύξηση κατά 25% σημείωσαν τα κέρδη της JPMorgan Chase το δεύτερο τρίμηνο και διαμορφώθηκαν στα 18,15 δισ. δολάρια, ή 6,12 δολάρια ανά μετοχή.
Εξαιρουμένων των στοιχείων που σχετίζονται με το μερίδιο της τράπεζας στη Visa, το κέρδος διαμορφώθηκε σε 4,26 ανά μετοχή. Τα έσοδα αυξήθηκαν 20% στα 50,99 δισ. δολάρια, ξεπερνώντας τη συναινετική εκτίμηση των αναλυτών που συμμετείχαν σε έρευνα της LSEG, βοηθούμενα από τις καλύτερες από τις αναμενόμενες προμήθειες επενδυτικής τραπεζικής και τα αποτελέσματα των χρηματιστηριακών συναλλαγών.
Citigroup: Αύξηση καθαρών κερδών- Διαμορφώθηκαν στα 3,2 δισ. δολάρια
Οι ανησυχίες του ισχυρού άνδρα της JPMorgan Chase
Ο διευθύνων σύμβουλος Τζέιμι Ντίμον σημείωσε στην ανακοίνωση ότι η εταιρεία του είναι επιφυλακτική για τους πιθανούς μελλοντικούς κινδύνους, συμπεριλαμβανομένου του πληθωρισμού και των επιτοκίων που είναι υψηλότερα από τα αναμενόμενα, ακόμη και αν οι αποτιμήσεις των μετοχών και των ομολόγων «αντανακλούν επί του παρόντος μια μάλλον ευνοϊκή οικονομική προοπτική.»
«Η γεωπολιτική κατάσταση παραμένει πολύπλοκη και ενδεχομένως η πιο επικίνδυνη από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο – αν και η έκβασή της και η επίδρασή της στην παγκόσμια οικονομία παραμένουν άγνωστες» είπε χαρακτηριστικά. «Υπήρξε κάποια πρόοδος στη μείωση του πληθωρισμού, αλλά υπάρχουν ακόμη πολλαπλές πληθωριστικές δυνάμεις μπροστά μας: μεγάλα δημοσιονομικά ελλείμματα, ανάγκες υποδομών, αναδιάρθρωση του εμπορίου και επαναστρατιωτικοποίηση του κόσμου».
Υψηλότερες προβλέψεις για κόκκινα δάνεια
Η αύξηση των διαγραφών και οι κινήσεις για τη δημιουργία αποθεμάτων ζημιών από δάνεια στο τρίμηνο προήλθαν από την τεράστια επιχείρηση πιστωτικών καρτών της εταιρείας, ανέφερε η τράπεζα.
«Η JPMorgan πλοηγήθηκε πολύ καλά σε ένα δύσκολο περιβάλλον επιτοκίων» δήλωσε ο Octavio Marenzi, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας συμβούλων Opimas.
Latest News
Πρόσθετοι δασμοί της ΕΕ έως και 35% στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Κίνα
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέβαλε πρόσθετους δασμούς στα εισαγόμενα από την Κίνα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά λόμπι των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών προειδοποιεί για τον κίνδυνο «εμπορικού πολέμου».
Πώς επηρεάζεται η ευρωπαϊκή οικονομία από το δημογραφικό - Οι αναγκαίες προσαρμογές
Η Alpha Bank εξετάζει το δημογραφικό πρόβλημα και τις επιπτώσεις του στην ευρωπαϊκή οικονομία
«Πόλεμο» κατά της… πολυνομίας αρχίζει ο Ντίμον της JP Morgan
Ο Ντίμον επέκρινε αυτό που αποκάλεσε αλληλεπικαλυπτόμενους ή κακοσχεδιασμένους κανόνες σχετικά με τις κεφαλαιακές απαιτήσεις
Πώς το ψηφιακό ευρώ πυροδότησε μια υπόγεια διαμαχή κυριαρχίας μεταξύ ΕΚΤ και ευρωπαϊκών κρατών
Όπως αναφέρει δημοσίευμα του Politico πολιτικοί και ΕΚΤ προσπαθούν να καθορίσουν τα όρια στο επερχόμενο ψηφιακό ευρώ
Ο περίεργος λόγος που η ΕΥ απολύει δεκάδες υπαλλήλους
Τα μέλη του προσωπικού κατηγορήθηκαν ότι είχαν ανοιχτές πολλαπλές συνεδρίες Zoom σε διαφορετικές οθόνες, κάτι που η Ernst & Young έκρινε ηθική «παραβίαση»
Τα τέσσερα σενάρια της S&P για την παγκόσμια οικονομία
Ακόμη και στα δύο χειρότερα σενάρια ο οίκος S&P εκτιμά πως οι τράπεζες φαίνονται ικανές να χειριστούν πιθανές εκροές κεφαλαίων
Γιατί η κρίση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη είναι «Made in China» [γραφήματα]
Η άλλοτε πανίσχυρη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης δέχεται μεγάλα πλήγματα λόγω του ανταγωνισμού με τις κινέζικες εταιρείες
Χαμηλό 5ετίας στις τιμές των εμπορευμάτων προβλέπει η Παγκόσμια Τράπεζα - Ο ρόλος του πετρελαίου
Από το 2024 έως το 2026, οι παγκόσμιες τιμές των βασικών εμπορευμάτων προβλέπεται να υποχωρήσουν σχεδόν κατά 10%, επισημαίνει σε έκθεσή της η Παγκόσμια Τράπεζα
H Ιταλία θα διαθέσει 8,2 δισ. δολ. για αγορά αρμάτων μάχης
Η κοινοπραξία των Leonardo (ιταλική) και Rheinmetall (γερμανική) αναμένεται να είναι ο βασικός βιομηχανικός εταίρος του έργου
Morgan Stanley: Οι μέρες του εύκολου χρήματος και των μηδενικών επιτοκίων ανήκουν στο παρελθόν
Το τέλος της οικονομικής καταστολής, των μηδενικών επιτοκίων και του μηδενικού πληθωρισμού, είναι μια εποχή που έχει τελειώσει, δήλωσε ο CEO της Morgan Stanley