Οι θερινές εκπτώσεις έχουν ήδη ξεκινήσει και από την πλευρά τους οι καταστηματάρχες αναμένουν να αυξηθεί η κίνηση, ενώ οι καταναλωτές σπεύδουν για τις αγορές τους λίγο πριν από την καλοκαιρινή άδεια. Μάλιστα αύριο (14/7/2024) θα είναι η πρώτη Κυριακή που τα καταστήματα θα παραμείνουν ανοιχτά για τους καταναλωτές.

Σύμφωνα με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών, τα καταστήματα μπορούν να παραμείνουν προαιρετικά ανοικτά την πρώτη Κυριακή των θερινών εκπτώσεων, με προτεινόμενο, ωράριο λειτουργίας, 11:00 π.μ. – 18:00 μ.μ. Ταυτόχρονα, τα εμπορικά κέντρα αναμένεται να λειτουργήσουν από τις 11:00 π.μ. έως τις 20:00 μ.μ.

Ξεκίνησαν οι θερινές εκπτώσεις – Τι προσφέρουν οι μεγάλες αλυσίδες

Τα περισσότερα σούπερ μάρκετ δεν θα λειτουργήσουν αυτή την Κυριακή, εκτός από τα Lidl που έχουν ανακοινώσει ότι θα είναι ανοιχτά επιλεγμένα καταστήματα από τις 11:00 π.μ. έως τις 20:00 μ.μ. και τα καταστήματα My market που θα είναι ανοιχτά με ωράριο 11:00 π.μ. με 15:00 μ.μ., δεν θα πραγματοποιήσουν όμως παραδόσεις παραγγελιών μέσω του e-shop.

Τι να προσέξετε

Όπως και σε κάθε περίοδο εκπτώσεων, έτσι και στην θερινή, οι καταναλωτές πρέπει να επιδεικνύουν ιδιαίτερη προσοχή.

Πιο συγκεκριμένα, είναι σημαντικό να έχετε κατά νου τα ακόλουθα:

  • Το ποσοστό της έκπτωσης πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.
  • Στην περίπτωση που παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% των πωλούμενων ειδών, επιβάλλεται η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης.
  • Εάν υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού.
  • Ο τρόπος υπολογισμού και προβολής της μειωμένης τιμής θα πρέπει να ανταποκρίνεται στην αλήθεια και να μην είναι ανακριβής.
  • Ως καταναλωτές θα πρέπει να ζητάτε απόδειξη. Εκτός της φορολογικής εντιμότητας, σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος η απόδειξη είναι κρίσιμη για την επιστροφή των χρημάτων. Αλλά και για την αλλαγή και την αντικατάσταση του προϊόντος.
  • Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δείξετε και στον διαχωρισμό των προσφορών από τις εκπτώσεις. Πιο συγκεκριμένα, οι καταστηματάρχες υποχρεούνται να έχουν αναρτημένη πινακίδα που να αναφέρει ότι πραγματοποιούνται προσφορές και στα προϊόντα θα πρέπει να αναγράφεται ξεκάθαρα η αρχική τιμή και η τελική τιμή προσφοράς.
Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Οικονομία
Σούπερ μάρκετ: Η λίστα με τους 362 κωδικούς προϊόντων με μείωση τιμής έως 20%
Οικονομία |

Η λίστα με τους 362 κωδικούς προϊόντων με μείωση τιμής έως 20% - Αναλυτικά τα προϊόντα και τα ποσοστά μείωσης

Το υπουργείο Ανάπτυξης έδωσε στη δημοσιότητα τη λίστα με τους κωδικούς προϊόντων που έχουν ενταχθεί ως τώρα στην πρωτοβουλία μείωσης τιμών στα σούπερ μάρκετ