
Μνημόνιο Συνεργασίας για την προβολή της Ελλάδας υπέγραψαν ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, με την Public Policy Vice President του Netflix για την περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, Madeleine de Cock Buning.
Με τη συμφωνία ανοίγονται νέες προοπτικές για κοινές ενέργειες, με στόχο την ανάδειξη της φυσικής ομορφιάς και του πολιτιστικού πλούτου της Ελλάδας παγκοσμίως.
Ρεκόρ εσόδων 800 δισ. στην Ευρώπη από τον τουρισμό
Μέσω του Μνημονίου Συνεργασίας, το Netflix δεσμεύεται να υποστηρίξει την τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας, αξιοποιώντας την παγκόσμια δημοτικότητα του περιεχομένου του για την προβολή τοπίων της Ελλάδας σε όλο τον κόσμο.
Η αμοιβαία συνεργασία μεταξύ Netflix και ΕΟΤ περιλαμβάνει την παραγωγή ενός βίντεο από το Netflix που θα χρησιμοποιηθεί από τον ΕΟΤ για προωθητικές ενέργειες, ενώ ταυτόχρονα δίνεται στον ΕΟΤ η δυνατότητα αξιοποίησης του υλικού του Netflix για την παραγωγή νέου υλικού.
Στο πλαίσιο της υπογραφής, οι δύο πλευρές συζήτησαν το ενδεχόμενο μελλοντικών συνεργασιών, αναγνωρίζοντας πως η ενίσχυση του οπτικοακουστικού τομέα και η προβολή της χώρας μέσω αυτού αποτελούν εθνικό στόχο. Επιπλέον, εξέφρασαν την ακλόνητη δέσμευσή τους να συνεχίσουν τις κοινές τους προσπάθειες για την προώθηση της Ελλάδας, υποστηρίζοντας την οπτικοακουστική βιομηχανία.
Προσέλκυση τουριστών και κινηματογραφιστών
Ο Γενικός Γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, Δημήτρης Φραγκάκης, δήλωσε: «Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού είναι περήφανος που συνεργάζεται με το Netflix για να αναδείξει την Ελλάδα ως έναν κορυφαίο προορισμό, προβάλλοντας τα εκπληκτικά της τοπία και την πλούσια πολιτιστική της κληρονομία. Μέσα από αυτή την συνεργασία, φιλοδοξούμε να εδραιώσουμε την Ελλάδα ως έναν ιδανικό τόπο για μελλοντικές οπτικοακουστικές παραγωγές. Αξιοποιώντας την παγκόσμια εμβέλεια του Netflix, η σύμπραξη αυτή επιδιώκει να προσελκύσει τουρίστες και κινηματογραφιστές, καθιστώντας την Ελλάδα πόλο έλξης για ταξίδια και κινηματογραφικές παραγωγές».
Η δύναμη της εικόνας και της αφήγησης
Η Madeleine de Cock Buning, Public Policy Vice President του Netflix για την περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, του Netflix δήλωσε: «Αξιοποιώντας τη δύναμη της εικόνας και της αφήγησης, το Netflix συνεργάζεται με τον Εθνικό Οργανισμό Τουρισμού της Ελλάδας για να προβάλει την ομορφιά της σε όλο τον κόσμο. Η συνεργασία μας με τον ΕΟΤ αποτελεί ορόσημο για το Netflix, καθώς μας δίνει τη δυνατότητα να προβάλουμε την απαράμιλλη ομορφιά της Ελλάδας σε εκατομμύρια θεατές, φέρνοντάς τους πιο κοντά στην ιστορία, την κουλτούρα και τα τοπία της, όπως αυτά αποτυπώνονται στις παραγωγές μας.»


Latest News

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας

Ακάθεκτοι οι αμερικανοί τουρίστες παρά τον τυφώνα Τραμπ- Κανονικά οι κρατήσεις για Ελλάδα
Απτόητοι οι αμερικανοί τουρίστες - Άνοδος 18,6% των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων - Τι προβληματατίζει τους Έλληνες ξενοδόχους

Γιατί οι Ευρωπαίοι ακυρώνουν τα ταξίδια στις ΗΠΑ
Οι διεθνείς επισκέπτες μένουν μακριά καθώς αυξάνεται η πολιτική και οικονομική ένταση