Ξεπέρασαν το 1 εκατ. οι χρήστες του myΔΕΗ, καθώς ήδη 1,15 εκατ. πελάτες διαχειρίζονται 1,7 εκατ. εγγεγραμμένες παροχές μέσω της ψηφιακής εφαρμογής της ΔΕΗ. Οι χρήστες του myΔΕΗ μπορούν, από οπουδήποτε και οποτεδήποτε, να παρακολουθούν τις παροχές και τα προσωπικά τους στοιχεία να ενεργοποιούν υπηρεσίες και προϊόντα ενέργειας και να έχουν πρόσβαση σε προσφορές και προγράμματα επιβράβευσης. Με τον πελάτη και την εμπειρία του να βρίσκονται στο επίκεντρο της στρατηγικής της, η ΔΕΗ χτίζει μία νέα σχέση μαζί του, αξιοποιώντας σύγχρονα τεχνολογικά μέσα για μία νέα ψηφιακή εμπειρία.
Η ψηφιακή εφαρμογή myΔΕΗ δίνει την δυνατότητα στους πελάτες να διαχειρίζονται εύκολα και γρήγορα ό,τι έχει σχέση με την ενέργειά τους. Οι χρήστες του myΔΕΗ μπορούν να ενημερώνονται άμεσα για το υπόλοιπο του λογαριασμού τους, να παρακολουθούν το ιστορικό όλων των κινήσεών τους, να επιλέγουν τρόπους διευκόλυνσης πληρωμών, να ανακαλύπτουν προσωποποιημένες συμβουλές εξοικονόμησης ενέργειας και να επωφελούνται με σημαντικά προνόμια.
Η ΔΕΗ ενθαρρύνει τους πελάτες της να επιλέξουν την ηλεκτρονική έκδοση των μηνιαίων λογαριασμών μέσω του myΔΕΗ. Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, κληρώνει 10 ταξίδια στη Νέα Υόρκη για τους εγγεγραμμένους χρήστες της εφαρμογής που θα επιλέξουν ή ήδη χρησιμοποιούν την ηλεκτρονική έκδοση των λογαριασμών τους, συμβάλλοντας ενεργά στη μείωση χρήσης χαρτιού.
MyΔΕΗ: Ο ψηφιακός κόσμος της ΔΕΗ
Μέσα από το myΔΕΗ, οι πελάτες μπορούν να ενεργοποιήσουν μία σειρά προϊόντων και υπηρεσιών καθαρής ενέργειας και ασφάλειας, αλλά και να εξασφαλίσουν έκπτωση λογαριασμού μέσα από την ενεργοποίηση πάγιας εντολής πληρωμής. Οι χρήστες του myΔΕΗ app μπορούν να επιλέγουν το τιμολόγιο (σταθερό ή κυμαινόμενο) που ανταποκρίνεται περισσότερο στις ανάγκες τους, να βλέπουν και να διαχειρίζονται εύκολα και γρήγορα τους λογαριασμούς τους, να τους εξοφλούν και να παρακολουθούν τους διακανονισμούς τους.
Συμβουλές εξοικονόμησης ενέργειας
Ο ΔΕΗ myEnergy Coach, ο εξειδικευμένος σύμβουλος με λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας και κόστους αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά του myΔΕΗ.
Με τον ΔΕΗ myEnergyCoach, οι πελάτες μπορούν να παρακολουθούν την κατανάλωσή τους, να βλέπουν την ενεργειακή ανάλυση των συσκευών τους, να ανακαλύπτουν αποτελεσματικές συμβουλές για εξοικονόμηση ενέργειας και να λαμβάνουν προσωποποιημένες προτάσεις εξοικονόμησης.
Προγράμματα επιβράβευσης
Η ΔΕΗ εξασφαλίζει για τους πελάτες της ειδικά προνόμια και σημαντικές εκπτώσεις στις τιμές εισιτηρίων, προϊόντων και υπηρεσιών μέσα από συνεργασίες με κορυφαία brands της αγοράς. Στην ενότητα myRewards στο myΔΕΗ app, οι πελάτες ΔΕΗ επωφελούνται από τα προγράμματα επιβράβευσης καθώς και τις προσφορές, καθώς στο ΔΕΗ myRewards Coupons μπορούν να βρουν δωρεάν κουπόνια προσφορών και εκπτώσεων για φαγητό και καφέ, αποδράσεις, προσφορές για παιδιά, αγορές, εκπαίδευση, υγεία και ευεξία, τεχνολογία, αυτοκίνητο και υπηρεσίες.
Με το ΔΕΗ myRewards Miles, οι πελάτες ΔΕΗ μπορούν να συνδέσουν τον Miles+Bonus λογαριασμό τους με τον νέο ψηφιακό κόσμο myΔΕΗ και να κερδίζουν μίλια από τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις συναλλαγές τους με τη ΔΕΗ, καθώς και να εξαργυρώσουν μίλια για την πληρωμή του ΔΕΗ λογαριασμού τους.
Οι πελάτες της ΔΕΗ μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή myΔΕΗ στο κινητό τους, η οποία είναι διαθέσιμη για συσκευές iOS, Android και Huawei ή να μπουν στο https://mydei.dei.gr από τον υπολογιστή τους και, αφού ολοκληρώσουν την εγγραφή τους, αποκτούν πλήρη πρόσβαση στον ψηφιακό κόσμο της ΔΕΗ.
Latest News
Syndea: Αναπροσαρμόζει τα ασφάλιστρα των Ισόβιων Συμβολαίων Υγείας
Η Syndea ανακοίνωσε ότι προσπαθεί να απορροφήσει σημαντικό μέρος των αυξήσεων, μειώνοντας τον αντίκτυπο στους ασφαλισμένους
Από σήμερα εισιτήριο στο... κινητό - Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αλλάζει τα δεδομένα στις αθηναϊκές συγκοινωνίες
Με το έργο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, το «tap2ride» μετατρέπει το κινητό τηλέφωνο σε εισιτήριο και εισάγει τις συγκοινωνίες της Αθήνας στο μέλλον
Toyota Ελλάς: Αύξηση 39% στις πωλήσεις το 2024
Η Toyota Ελλάς ανακοίνωσε ότι ταξινομήθηκαν 25.626 οχήματα, σημειώνοντας 17,4% μερίδιο αγοράς, το υψηλότερο στην ιστορία της στην Ελλάδα
Νέα συνεργασία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ με σούπερ μάρκετ Θανόπουλος
ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ: Από τις 9 Ιανουαρίου μέχρι και τις 7 Φεβρουαρίου 2025 το κοινό θα έχει την ευκαιρία να ενημερώνεται με κεντρικό μήνυμα το «Το ‘ψαξες;»
Eurobank για «Σπίτι μου ΙΙ»: Νέο μοντέλο εξυπηρέτησης στεγαστικών δανείων
Με το νέο μοντέλο εξυπηρέτησης της Eurobank, ο πελάτης υποβάλει την αίτησή του στο κατάστημα ή μέσω video κλήσης
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Ασφάλεια Hellas Direct: Περισσότερη διαφάνεια με την υπηρεσία gov.gr
Η εταιρία δημιουργεί νέο πρότυπο στην ασφάλεια αυτοκινήτου
Allianz: Απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας
Η Allianz αναφέρει ότι περιορίζει τη μέση αύξηση για το 2025, μεσοσταθμικά στο 7% και είναι έτοιμη για διάλογο με τους φορείς
«Θετική εξέλιξη ο αρνητικός πληθωρισμός στα τρόφιμα» - Η ανακοίνωση του ΣΕΒΤ
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί το επιστέγασμα της σταθερά πτωτικής πορείας που διαμορφώθηκε σταδιακά μέσα στο 2024, σχολίασε ο ΣΕΒΤ
NN Hellas: Στο 7% η αναπροσαρμογή των ισόβιων προγραμμάτων υγείας
Η NN Hellas αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι θα καλύψει την επιβάρυνση που θα προκύψει από τον περιορισμό της αναπροσαρμογής