Με τη χρηματική δαπάνη να συνεχίζει να είναι για τους Έλληνες το βασικό κριτήριο για την επιλογή ακόμη και στην αγορά τροφίμων, αλυσίδες value for money, όπως η σερβική Lilly Drogerie, οι οποίες πωλούν τα προϊόντα τους σε ανταγωνιστικές τιμές σε σύγκριση με άλλες της κατηγορίας τους, βλέπουν στη χώρα μας πεδίο δόξης λαμπρό.
Λιανεμπόριο: Πώς οι χάκερ… τιμών αλλάζουν την αγορά
Έχοντας προχωρήσει μέσα στο τελευταίο 9μηνο σε πέντε αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου, η Lilly Drogerie, αλυσίδα λιανικής πώλησης καλλυντικών, προϊόντων υγείας, συμπληρωμάτων διατροφής, καθώς και ειδών βρεφικής φροντίδας, αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς.
25 καταστήματα Lilly Drogerie
Αυτή τη στιγμή διαθέτει δίκτυο 25 καταστημάτων εκ των οποίων τα 22 στην Αττική, ενώ από φέτος «ταξιδεύει» και στην υπόλοιπη χώρα με εγκαίνια σε Λαμία, Χαλκίδα, Θεσσαλονίκη (Καλαμαριά) και Κατερίνη.
Η αλυσίδα, με έδρα το Βελιγράδι, η οποία ξεκίνησε τη δραστηριότητά της στην ελληνική αγορά μόλις τον Απρίλιο του 2021 εν μέσω πανδημίας, ποντάρει στο κωδικολόγιο και στις τιμές των προϊόντων της.
Η εταιρεία αναπτύσσει δικά της brands, όπως Velnea, Solevita, 21 Cosmetics κ.ά, που διατίθενται σε χαμηλότερες τιμές, ενώ διαθέτει και επώνυμα σήματα μέσω συνεργασιών τόσο με ελληνικές εταιρείες (Σαράντης, Frezyderm, ΜΕΓΑ, Septona), όσο και με πολυεθνικές (Procter & Gamble, Unilever, L’Oréal, Johnson & Johnson, Colgate & Palmolive, Beiersdorf, Nestlé Henkel).
Η Lilly Drogerie ακόμη δεν διαθέτει eshop στην ελληνική αγορά, αλλά οι ψηφιακές πωλήσεις είναι στα άμεσα σχέδια της, ενώ προς το παρόν οι ενδιαφερόμενοι βρίσκουν τα προϊόντα της online μέσω της Skroutz.
Σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσιευμένες καταστάσεις της εταιρείας που υπογράφει ο διαχειριστής Μιχάλης Ζερβογιαννάκης, το 2022, οι πωλήσεις της στην εγχώρια αγορά έφτασαν τα 1,73 εκατ. ευρώ στη χώρα μας έναντι 322 χιλ. ευρώ το 2021 και σίγουρα, οι στόχοι της είναι πολύ μεγαλύτεροι.
Ποια είναι η Lilly Drogerie
Η Lilly Drogerie με CEΟ σήμερα τον Nemanja Stevanovic ιδρύθηκε το 2003 με έδρα το Βελιγράδι. Τότε μια κοινοπραξία φυσικών προσώπων με τη διαδικασία του δημόσιου πλειστηριασμού εξαγόρασε μέσω του Οργανισμού Αποκρατικοποιήσεων της Σερβίας μια από τις πρώτες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην παλιά Γιουγκοσλαβία, τη «Gorica», που είχε παρουσία στην αγορά από το 1958.
Τα πρώτα καταστήματα της αλυσίδας με την επωνυμία «Lilly Drogerie» άνοιξαν το 2006, ενώ το 2008, η εταιρεία άλλαξε νομικό καθεστώς και έγινε εταιρεία περιορισμένης ευθύνης.
Στο μετοχικό κεφάλαιο της Lilly Drogerie με κύρια δραστηριότητα το λιανικό εμπόριο καλλυντικών και προϊόντων περιποίησης σε εξειδικευμένα καταστήματα, το μεγαλύτερο μερίδιο (92,04%) κατέχει η Anglo Therapy Balkans Limited με έδρα στη Δημοκρατία της Ιρλανδίας.
Το 2010 η σερβική αλυσίδα επεκτάθηκε στην αγορά της Βουλγαρίας, όπου αυτή τη στιγμή λειτουργούν περισσότερα από 120 καταστήματα, ενώ 11 χρόνια αργότερα έκανε ντεμπούτο και στην ελληνική αγορά.
Σήμερα, στα περίπου 350 καταστήματα που διαθέτει η αλυσίδα σε τρεις χώρες απασχολούνται πάνω από 2.500 άτομα.
Οι Έλληνες επενδύουν στην ομορφιά
Με βάση τα στοιχεία της Cosmetics Europe, το 2023 η εγχώρια αγορά καλλυντικών ενισχύθηκε 12,5% σε σύγκριση με το 2022, με τις λιανικές πωλήσεις να ανέρχονται στο 1,2 δισ. ευρώ, από 1,066 δισ. ευρώ το 2022 και 997 εκατ. ευρώ το 2021.
Πάντως αν και αυξημένη το 2023 στα 116 ευρώ (από 102 ευρώ το 2022) η κατά κεφαλήν κατανάλωση καλλυντικών στην Ελλάδα υπολείπεται σε σύγκριση με την υπόλοιπη Ευρώπη, όπου αυτή ανήλθε στα 156 ευρώ το 2022 και ανέβηκε στα 169 ευρώ το 2023.
Latest News
Νέα διετής συλλογική σύμβαση εργασίας στην Πειραιώς - Ποιες παροχές αυξάνονται
Ποιες θα είναι οι παροχές στην τράπεζα Πειραιώς - Διεύρυνση και ενίσχυση του ιατροφαρμακευτικού και νοσοκομειακού προγράμματος,
Αντιδρά η εστίαση στην αύξηση των δημοτικών τελών - Επιστολή ΠΟΕΣΕ στον Δούκα
Η ΠΟΕΣΕ τονίζει ότι πρόταση για αύξηση 10% των δημοτικών τελών γίνεται αιφνιδιαστικά χωρίς καμία ενημέρωση και διαβούλευση
Συνάντηση Θεοδωρικάκου - Καφούνη με εκπροσώπους του κλάδου της γουνοποιίας - Τι συζητήθηκε
Ο υπουργός κατέγραψε όλα τα αιτήματα της επιτροπής και των πολιτικών εκπροσώπων της Δυτικής Μακεδονίας και δήλωσε της πρόθεση της κυβέρνησης να βοηθήσει τον κλάδο
Άνοιγμα εννέα σημείων Goody’s - Everest σε Μ. Ανατολή και Ευρώπη - Οι στόχοι για το 2025
Μέχρι το τέλος του έτους ο όμιλος Goody’s - Everest αναμένεται να εγκαινιάσει συνολικά 9 νέα σημεία σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή
«Πράσινο φως» Παπαθανάση σε 682 επενδυτικά σχέδια στις περιοχές της Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης
Ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Παπαθανάσης ανέφερε πως η κυβέρνηση συνεχίζει να υλοποιεί τις δεσμεύσεις της
Παπακωνσταντίνου (ΤτΕ): Πέντε αλλαγές στο κανονιστικό πλαίσιο των τραπεζών
Στις σημαντικές εξελίξεις στους κανονισμούς του χρηματοπιστωτικού τομέα αναφέρθηκε η Χριστίνα Παπακωνσταντίνου, υποδιοικήτρια της ΤτΕ
«Πράσινο φως» για την ανάπλαση στις εγκαταστάσεις της πρώην Ζυθοποιίας ΦΙΞ στη Θεσσαλονίκη
Εκδόθηκε του σχετικό Προεδρικό Διάταγα, καθώς ενεργαοποιείται πολεοδομικά η περιοχή και δίνεται η δυνατότητα αξιοποίησής της
Η «Έξυπνη Μεταποίηση» χρηματοδοτεί 151 επενδυτικά σχέδια με 102,5 εκατ. ευρώ
Η «Έξυπνη Μεταποίηση» είναι εστιασμένη στην προσαρμογή των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο παραγωγικό μοντέλο «Βιομηχανία 4.0»
Επέκταση της Foot Locker στη Βουλγαρία με τρία νέα καταστήματα από τον όμιλο Fourlis
Τα τρία καταστήματα, που θα ανοίξουν σε καίριες εμπορικές τοποθεσίες, είναι τα πρώτα που ανοίγει ο όμιλος Fourlis στη Βουλγαρία
Η υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με την JPMorgan Asset Management
Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι η διεύρυνση των επενδυτικών επιλογών που προσφέρει η Eurobank στους πελάτες της