Κατά 14% μειώθηκαν οι συνολικές πωλήσεις της Richemont το πρώτο τρίμηνο του οικονομικού έτου 2025 σε σύγκριση με το αντίστοιχο προηγούμενο διάστημα, γεγονός που οφείλεται στις «επίμονες μακροοικονομικές και γεωπολιτικές αβεβαιότητες» όπως τόνισε ο πρόεδρος του ομίλου Johann Rupert, μιλώντας για τη γενικότερη πτώση στον τομέα της πολυτέλειας.

Οι πωλήσεις στην Αμερική αυξήθηκαν κατά 11% από έτος σε έτος, αντανακλώντας τη «διατηρημένη εγχώρια ζήτηση σε όλα τα κανάλια διανομής», σύμφωνα με την έκθεση. Εν τω μεταξύ, στην Ευρώπη, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4%, και οι πωλήσεις στη Μέση Ανατολή και την Αφρική αυξήθηκαν κατά 9%, «επωφελούμενοι από τις αυξανόμενες εγχώριες και τουριστικές δαπάνες στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και τη Σαουδική Αραβία».

Πολυτέλεια στην Κίνα: Τι απειλεί την ανάκαμψη του κλάδου

Σύμφωνα με το FashionDive, το κανάλι λιανικής της Richemont, το οποίο αντιπροσωπεύει το 69% των πωλήσεων της εταιρείας, παρέμεινε σταθερό. Τα έσοδα χονδρικής και δικαιωμάτων μειώθηκαν κατά 6%, κυρίως ως αποτέλεσμα των κακών πωλήσεων στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού.

Οι online πωλήσεις σημείωσαν άνοδο 6% για το τρίμηνο, λόγω της δυναμικής της πλατφόρμας Watchfinder -της εταιρείας που από το 2002 εμπορεύεται πολυτελή ρολόγια 50 οίκων- καθώς και των δραστηριοτήτων από το τμήμα κοσμημάτων και τους οίκους μόδας και αξεσουάρ.

Richemont: Μάρκες σε περιδίνηση

Το τμήμα κοσμημάτων της εταιρείας, το οποίο αποτελείται από τις Buccellati, Cartier και Van Cleef & Arpels, σημείωσε αύξηση πωλήσεων 2% σε σχέση με την αύξηση 24% την προηγούμενη χρονιά. Το τμήμα ρολογιών μειώθηκε κατά 14% και η Richemont είπε ότι «η αξιοσημείωτη απόδοση της Ιαπωνίας αντιστάθμισε μόνο εν μέρει τις χαμηλότερες πωλήσεις στην Ευρώπη και την Ασία-Ειρηνικό», σημειώνοντας ότι οι πωλήσεις στην Κίνα σημείωσαν τη μεγαλύτερη πτώση.

Οι περισσότεροι από τους οίκους μόδας της εταιρείας κινήθηκαν επίσης πτωτικά, «συμπεριλαμβανομένης της Chloé όπου η πρώτη συλλογή υπό τον νέο δημιουργικό διευθυντή έφτασε στα καταστήματα μόνο στο τέλος του τριμήνου». Ωστόσο, η εταιρεία τόνισε ότι «η συνεχιζόμενη δυναμική των Alaïa και Peter Millar αντιστάθμισε σε γενικές γραμμές» τις μειώσεις αλλού και οι πωλήσεις στο Fashion & Accessories Maisons της Richemont αυξήθηκαν κατά 4%. richemont

Ποια είναι η Richemont

Η Compagnie Financière Richemont SA ιδρύθηκε από τον Johann Rupert το 1988 μέσω της απόσχισης των διεθνών περιουσιακών στοιχείων που ανήκαν στη νοτιοαφρικανική Rembrandt Group Limited (σήμερα γνωστή ως Remgro Limited).

Η Rembrandt Group, που ιδρύθηκε από τον Dr Anton Rupert τη δεκαετία του 1940, κατείχε, εν μέρει, βιομηχανίες εξόρυξης χρυσού και διαμαντιών, καθώς και επενδύσεις σε είδη πολυτελείας, οι οποίες, μαζί με την επένδυση στη Rothmans International, θα σχημάτιζαν τελικά την Richemont.

Τον Μάιο του 2024, ο Nicolas Bos, επικεφαλής της Van Cleef & Arpels διορίστηκε Διευθύνων Σύμβουλος με ισχύ από την 1η Ιουνίου 2024, αντικαθιστώντας τον Jérôme Lambert.

Από τον Οκτώβριο του 2023, η Compagnie Financière Richemont SA είναι η έκτη μεγαλύτερη εταιρεία με βάση την κεφαλαιοποίηση της αγοράς στον Δείκτη της Ελβετικής Αγοράς.

Το χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνει τις μάρκες  A. Lange & Söhne, Alaïa, AZ Factory, Baume & Mercier, Buccellati, Cartier, Chloé, Delvaux, Dunhill, IWC Schaffhausen, Jaeger -LeCoultre, Montblanc, Mr -Peraior, Net Piaget, Peter Millar, Purdey, Roger Dubuis, Serapian, The Outnet, TimeVallée, Vacheron Constantin, Van Cleef & Arpels, Vhernier, Watchfinder & Co. και Yoox.

Τον Ιούλιο του 2023, η Richemont απέκτησε το 70% των μετοχών της ιταλικής υποδηματοποιίας Gianvito Rossi και τον Μάιο του 2024, την ιταλική μάρκα κοσμημάτων Vhernier.

Αν και η εταιρεία δεν παρείχε ενημέρωση σχετικά με την προγραμματισμένη πώληση του YOOX Net-a-Porter, το διαδικτυακό τμήμα καταχωρήθηκε ως «διακοπείσες δραστηριότητες» και σημείωσε μείωση 15% στις πωλήσεις.

Πέρυσι, ο όμιλος ακύρωσε την προγραμματισμένη πώληση του YNAP στη Farfetch. Ο Johann Rupert δήλωσε στην ετήσια ανακοίνωση κερδών της εταιρείας για το οικονομικό έτος 2024 ότι υπήρχε μια συνεχής συζήτηση με πιθανούς αγοραστές, ενώ περισσότερες πληροφορίες αναμένεται να γίνουν γνωστές μέχρι το τέλος του 2024.

Σήμερα διαθέτει 2.422 καταστήματα μονοθεματικών brands σε όλο τον κόσμο.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή