Το Netflix πιθανότατα πρόσθεσε στο β΄ τρίμηνο του 2024 τους λιγότερους συνδρομητές εδώ και πέντε τρίμηνα, καθώς τα μεγάλα κέρδη που σημείωσε μετά την κατάργηση της παροχής της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης μειώθηκαν και η προσοχή των θεατών στράφηκε στα καλοκαιρινά αθλητικά γεγονότα, συμπεριλαμβανομένου του τουρνουά ποδοσφαίρου Euro.
Μνημόνιο συνεργασίας Netflix – ΕΟΤ για την προβολή της Ελλάδας
Η εταιρεία πρόσθεσε περίπου 4,82 εκατομμύρια συνδρομητές το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με τα στοιχεία του LSEG. Πρόκειται για τη χαμηλότερη προσθήκη νέων συνδρομητών από το πρώτο τρίμηνο του 2023 και περίπου τα μισά από τα 9,3 εκατομμύρια που πρόσθεσε τους προηγούμενους τρεις μήνες.
Ισχυρή αύξηση εσόδων του Netflix από τις διαφημίσεις
Ωστόσο, οι προσπάθειες του γίγαντα streaming να πουλήσει σε χαμηλότερη τιμή ένα επίπεδο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις έχουν αποφέρει ισχυρή αύξηση εσόδων από διαφημίσεις. Τα έσοδα από διαφημίσεις της εταιρείας αναμένεται να υπερδιπλασιαστούν το τρίμηνο του Ιουνίου.
Τα συνολικά έσοδα πιθανότατα αυξήθηκαν 16,4% στα 9,53 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας την ταχύτερη ανάπτυξη από το δεύτερο τρίμηνο του 2021.
Οι πρωτότυπες εκπομπές του Netflix, όπως το ιστορικό ειδύλλιο “Brigerton” και η περιορισμένη σειρά “Baby Reindeer” – βασισμένη στην εμπειρία του κωμικού Richard Gadd με έναν stalker – ήταν στην κορυφή των τσαρτ με τις περισσότερες προβολές το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen.
Όταν το Netflix ανακοινώσει τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου την Πέμπτη, οι επενδυτές θα εξετάσουν εξονυχιστικά τις προσπάθειες του γίγαντα ροής να επεκτείνει το σχέδιό του σε χαμηλότερες τιμές με διαφημίσεις και να αναζητήσουν ενημερώσεις για νέους οδηγούς ανάπτυξης.
Τον Μάιο, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το επίπεδο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις έφτασε τα 40 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες σε όλο τον κόσμο και αντιπροσώπευε το 40% όλων των εγγραφών στις χώρες που ήταν διαθέσιμες, από 23 εκατομμύρια τον Ιανουάριο.
Η ώθηση της διαφήμισης έχει απήχηση στους επενδυτές. Αυτό το έτος, η μετοχή του Netflix ανέβηκε σχεδόν 35%, σε σύγκριση με μια απόδοση περίπου 19% στον δείκτη S&P 500 (.SPX), ανοίγει νέα καρτέλα.
Εποχικά, η τηλεθέαση κατά τους καλοκαιρινούς μήνες για το Netflix και τους αντιπάλους του, όπως η Disney+, δέχεται μεγάλο πλήγμα καθώς οι άνθρωποι ταξιδεύουν. Φέτος, οι Ολυμπιακοί Αγώνες που ξεκινούν στις 26 Ιουλίου αναμένεται επίσης να τραβήξουν ορισμένους θεατές μακριά από το Netflix, σύμφωνα με αναλυτές.
Διαφήμιση και ζωντανά αθλητικά γεγονότα
Αφού επένδυσε πολλά σε πρωτότυπα, η χρηματιστηριακή εταιρεία MoffettNathanson σημείωσε ότι το Netflix είναι επίσης σε θέση να αυξήσει την τηλεθέαση με το περιεχόμενο των ανταγωνιστών του. Δεκαοκτώ από τους 20 κορυφαίους τίτλους που μεταδόθηκαν ήταν εκπομπές που απέκτησε εκ των υστέρων, όπως το “NCIS” ή το “Grey’s Anatomy”.
Το Netflix ανακοίνωσε επίσης συνεργασίες bundling. Η Comcast προσφέρει το Netflix με την υπηρεσία ροής Peacock και το Apple TV+ για τους πελάτες του στο διαδίκτυο και την τηλεόραση Xfinity.
Το Netflix φιλοξενεί επίσης περισσότερο ζωντανό περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένης της συμφωνίας του για τη μετάδοση δύο αγώνων του National Football League την ημέρα των Χριστουγέννων, για τη δημιουργία εκδηλώσεων φιλικών προς τους διαφημιστές.
«Θα ακολουθήσουν περισσότερες ανακοινώσεις ζωντανών εκδηλώσεων, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να βελτιώσει τον χρόνο που αφιερώνει η οποία υποστηρίζεται από διαφημίσεις, εν μέσω μιας μείωσης της παραγωγής περιεχομένου σε σενάριο σε ολόκληρο τον κλάδο», δήλωσε ο Ross Benes, ανώτερος αναλυτής στο Emarketer.
Για να οδηγήσει την επόμενη φάση ανάπτυξης, το Netflix ανακοίνωσε σχέδια τον Μάιο για τη δημιουργία μιας εσωτερικής πλατφόρμας τεχνολογίας διαφημίσεων που θα προσφέρει στους εμπόρους περισσότερους τρόπους να αγοράζουν διαφημίσεις και να μετρούν την απόδοσή τους. Αρχικά στηριζόταν στη Microsoft για να δημιουργήσει τη ραχοκοκαλιά του επιπέδου διαφημίσεων.
«Παρά την πρόοδο αυτή, συνεχίζουμε να βλέπουμε τη διαφήμιση ως μια πιο μακροπρόθεσμη ιστορία και δεν αναμένουμε σημαντική συνεισφορά εσόδων μέχρι το 2025», δήλωσε η αναλύτρια της BofA Global Research Jessica Reif Ehrlich σε σημείωμα τη Δευτέρα.
Latest News
Τι αξίζει η Google χωρίς τον Chrome;
Στη «δίκη της δεκαετίας» οι Αμερικανοί δικαστές ζητούν από την Google να αποχωριστεί τον Chrome. Πόσο σημαντικός είναι ο browser για τον αμερικανικό τεχνολογικό κολοσσό;
Πού επεκτείνουν τη δράση τους Κινέζοι χάκερ - Ποιους διπλωμάτες παρακολουθεί το Ιράν
Τι δείχνει η τελευταία Έκθεση Δραστηριότητας APT της ESET για την κυβερνοασφάλεια και τη δράση επιλεγμένων ομάδων προηγμένων επίμονων απειλών (APT)
Αυξημένες κατά 21% οι παγκόσμιες δαπάνες για το cloud το 3ο τρίμηνο του 2024
Oι παγκόσμιες δαπάνες για υπηρεσίες cloud ανήλθαν το γ' τρίμηνο του 2024 στα 82 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένεες κατά 21%
Το Google.org ρίχνει 20 εκατ. δολάρια σε Τεχνητή Νοημοσύνη και Επιστήμη
Στο πρώτο Forum “AI for Science”, που έλαβε χώρα χθες, το Google.org ανακοίνωσε χρηματοδότηση ύψους 20 εκατ. δολαρίων για την υποστήριξη της Τεχνητής Νοημοσύνης για επιστημονικά επιτεύγματα.
SOS για τα SMS
Η χρήση των SMS για προσωπική επικοινωνία έχει πάρει την κατιούσα. Εξακολουθούν πάντως να παίζουν σημαντικό ρόλο σε περιόδους έκτακτης ανάγκης.
Μέχρι τις αρχές του 2027 έτοιμο το πρώτο data center της Data4
Tο campus της Data4 στην Παιανία, όταν ολοκληρωθεί, θα είναι το μεγαλύτερο στην Ελλάδα και θα βοηθήσει να καταστεί η χώρα πύλη εισόδου δεδομένων στη νότια Ευρώπη, είπε ο πρόεδρος και CEO της εταιρείας, Ολιβιέ Μισελί
Πιέσεις στην Google να πουλήσει το Chrome - Τα σχέδια της Ουάσιγκτον
Η μηχανή αναζήτησης της Google βρίσκεται στο στόχαστρο των αντιμονοπωλιακών αρχών - Πότε αναμένεται η απόφαση
Η Sony μπαίνει σε anime και manga και φλερτάρει με το Elden Ring
Η Sony με έδρα το Τόκιο θέλει να επεκτείνει το ήδη τεράστιο χαρτοφυλάκιο πνευματικής ιδιοκτησίας της και η Kadokawa μπορεί να βοηθήσει σε αυτό
Η άνοδος των AI PC - «Τρέχει» η αγορά υπολογιστών Τεχνητής Νοημοσύνης
Οι παραδόσεις AI PC έφτασαν τα 13,3 εκατομμύρια μονάδες το γ' τρίμηνο του 2024, αντιπροσωπεύοντας το 20% του συνόλου
Η αδηφάγα Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει τον τεχνολογικό χάρτη της Ευρώπης - Που πάνε τα νέα data centers
Η πεινασμένη για ενέργεια τεχνητή νοημοσύνη καταπονεί τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας της Ιρλανδίας, θέτοντας σε κίνδυνο τη θέση της χώρας ως τεχνολογικού κόμβου της Ευρώπης