Το Netflix πιθανότατα πρόσθεσε στο β΄ τρίμηνο του 2024 τους λιγότερους συνδρομητές εδώ και πέντε τρίμηνα, καθώς τα μεγάλα κέρδη που σημείωσε μετά την κατάργηση της παροχής της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης μειώθηκαν και η προσοχή των θεατών στράφηκε στα καλοκαιρινά αθλητικά γεγονότα, συμπεριλαμβανομένου του τουρνουά ποδοσφαίρου Euro.
Μνημόνιο συνεργασίας Netflix – ΕΟΤ για την προβολή της Ελλάδας
Η εταιρεία πρόσθεσε περίπου 4,82 εκατομμύρια συνδρομητές το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με τα στοιχεία του LSEG. Πρόκειται για τη χαμηλότερη προσθήκη νέων συνδρομητών από το πρώτο τρίμηνο του 2023 και περίπου τα μισά από τα 9,3 εκατομμύρια που πρόσθεσε τους προηγούμενους τρεις μήνες.
Ισχυρή αύξηση εσόδων του Netflix από τις διαφημίσεις
Ωστόσο, οι προσπάθειες του γίγαντα streaming να πουλήσει σε χαμηλότερη τιμή ένα επίπεδο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις έχουν αποφέρει ισχυρή αύξηση εσόδων από διαφημίσεις. Τα έσοδα από διαφημίσεις της εταιρείας αναμένεται να υπερδιπλασιαστούν το τρίμηνο του Ιουνίου.
Τα συνολικά έσοδα πιθανότατα αυξήθηκαν 16,4% στα 9,53 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας την ταχύτερη ανάπτυξη από το δεύτερο τρίμηνο του 2021.
Οι πρωτότυπες εκπομπές του Netflix, όπως το ιστορικό ειδύλλιο “Brigerton” και η περιορισμένη σειρά “Baby Reindeer” – βασισμένη στην εμπειρία του κωμικού Richard Gadd με έναν stalker – ήταν στην κορυφή των τσαρτ με τις περισσότερες προβολές το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen.
Όταν το Netflix ανακοινώσει τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου την Πέμπτη, οι επενδυτές θα εξετάσουν εξονυχιστικά τις προσπάθειες του γίγαντα ροής να επεκτείνει το σχέδιό του σε χαμηλότερες τιμές με διαφημίσεις και να αναζητήσουν ενημερώσεις για νέους οδηγούς ανάπτυξης.
Τον Μάιο, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το επίπεδο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις έφτασε τα 40 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες σε όλο τον κόσμο και αντιπροσώπευε το 40% όλων των εγγραφών στις χώρες που ήταν διαθέσιμες, από 23 εκατομμύρια τον Ιανουάριο.
Η ώθηση της διαφήμισης έχει απήχηση στους επενδυτές. Αυτό το έτος, η μετοχή του Netflix ανέβηκε σχεδόν 35%, σε σύγκριση με μια απόδοση περίπου 19% στον δείκτη S&P 500 (.SPX), ανοίγει νέα καρτέλα.
Εποχικά, η τηλεθέαση κατά τους καλοκαιρινούς μήνες για το Netflix και τους αντιπάλους του, όπως η Disney+, δέχεται μεγάλο πλήγμα καθώς οι άνθρωποι ταξιδεύουν. Φέτος, οι Ολυμπιακοί Αγώνες που ξεκινούν στις 26 Ιουλίου αναμένεται επίσης να τραβήξουν ορισμένους θεατές μακριά από το Netflix, σύμφωνα με αναλυτές.
Διαφήμιση και ζωντανά αθλητικά γεγονότα
Αφού επένδυσε πολλά σε πρωτότυπα, η χρηματιστηριακή εταιρεία MoffettNathanson σημείωσε ότι το Netflix είναι επίσης σε θέση να αυξήσει την τηλεθέαση με το περιεχόμενο των ανταγωνιστών του. Δεκαοκτώ από τους 20 κορυφαίους τίτλους που μεταδόθηκαν ήταν εκπομπές που απέκτησε εκ των υστέρων, όπως το “NCIS” ή το “Grey’s Anatomy”.
Το Netflix ανακοίνωσε επίσης συνεργασίες bundling. Η Comcast προσφέρει το Netflix με την υπηρεσία ροής Peacock και το Apple TV+ για τους πελάτες του στο διαδίκτυο και την τηλεόραση Xfinity.
Το Netflix φιλοξενεί επίσης περισσότερο ζωντανό περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένης της συμφωνίας του για τη μετάδοση δύο αγώνων του National Football League την ημέρα των Χριστουγέννων, για τη δημιουργία εκδηλώσεων φιλικών προς τους διαφημιστές.
«Θα ακολουθήσουν περισσότερες ανακοινώσεις ζωντανών εκδηλώσεων, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να βελτιώσει τον χρόνο που αφιερώνει η οποία υποστηρίζεται από διαφημίσεις, εν μέσω μιας μείωσης της παραγωγής περιεχομένου σε σενάριο σε ολόκληρο τον κλάδο», δήλωσε ο Ross Benes, ανώτερος αναλυτής στο Emarketer.
Για να οδηγήσει την επόμενη φάση ανάπτυξης, το Netflix ανακοίνωσε σχέδια τον Μάιο για τη δημιουργία μιας εσωτερικής πλατφόρμας τεχνολογίας διαφημίσεων που θα προσφέρει στους εμπόρους περισσότερους τρόπους να αγοράζουν διαφημίσεις και να μετρούν την απόδοσή τους. Αρχικά στηριζόταν στη Microsoft για να δημιουργήσει τη ραχοκοκαλιά του επιπέδου διαφημίσεων.
«Παρά την πρόοδο αυτή, συνεχίζουμε να βλέπουμε τη διαφήμιση ως μια πιο μακροπρόθεσμη ιστορία και δεν αναμένουμε σημαντική συνεισφορά εσόδων μέχρι το 2025», δήλωσε η αναλύτρια της BofA Global Research Jessica Reif Ehrlich σε σημείωμα τη Δευτέρα.
Latest News
Google: Ξεπέρασε τις εκτιμήσεις της αγοράς με όπλο τη διαφήμιση και το cloud
Τα έσοδα από την πλατφόρμα cloud της Google αυξήθηκαν κατά 35% στα 11,35 δισ. δολάρια το τρίτο τρίμηνο, ξεπερνώντας την εκτίμηση των αναλυτών που ήταν για 10,86 δισ. δολάρια
Θα μπορούσαν τα data centers να αποτελέσουν πηγή θέρμανσης για την Ευρώπη;
Δανός επιχειρηματίας ζητά σαφή ρύθμιση για την πράσινη μετάβαση - Πώς μπορούν να καλυφθούν οι ενεργειακές ανάγκες από data centers
Apple: Δίνει έως και 1 εκατ. δολάρια σε όποιον χακάρει δικό της cloud AI
Αυτή είναι η πιο πρόσφατη επέκταση του προγράμματος για την εύρεση κενών ασφαλείας της Apple
IDC: Στα 133 δισ. δολάρια έως το 2028 οι ευρωπαϊκές δαπάνες για την τεχνητή νοημοσύνη
Αναμένεται μέση ετήσια αύξηση 30,3% μεταξύ 2024–2028
Προσοχή σε παραπλανητικά μηνύματα υποδυόμενα το Gov.gr
Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης εφιστά την προσοχή των πολιτών - Αποστέλλονται ψευδή μηνύματα τα οποία προσομοιώνουν αίτημα από την Ενιαία Ψηφιακή Πύλη του Δημοσίου
Πώς η παραγωγική AI μπορεί να δημιουργήσει 1.000 φορές περισσότερα ηλεκτρονικά απόβλητα
Οι προβλέψεις των ερευνητών εστίασαν σε τέσσερα σενάρια με διαφορετικό βαθμό παραγωγής και εφαρμογής της Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης
SpaceX και ΕΕ συζητούν πώς θα... σκουπίσουν τα διαστημικά σκουπίδια
Περίπου 6.300 δορυφόροι αποτελούν μέρος του ταχέως αναπτυσσόμενου συμπλέγματος δορυφόρων Starlink της SpaceX
Η Google αναπτύσσει ΑΙ που παίρνει τον έλεγχο υπολογιστών
Το νέο εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης της Google θα μπορεί να πραγματοποιήσει λειτουργίες όπως διαδικτυακή έρευνα και ψώνια
Πώς ο Μασκ έστησε startup στις ΗΠΑ ως φοιτητής χωρίς να διαθέτει άδεια εργασίας
O Ίλον Μασκ, ο οποίος φοιτούσε στο Στάνφορντ τη δεκαετία του ’90, ίδρυσε την εταιρεία λογισμικού Zip2, την οποία πούλησε το 1999 για 300 εκατ. δολάρια
Γιατί η Meta αναβιώνει την αναγνώριση προσώπου για Facebook και Instagram
Αφού εγκατέλειψε την μέθοδο πριν τρία χρόνια, η Meta τώρα την ανασταίνει