
Το Netflix πιθανότατα πρόσθεσε στο β΄ τρίμηνο του 2024 τους λιγότερους συνδρομητές εδώ και πέντε τρίμηνα, καθώς τα μεγάλα κέρδη που σημείωσε μετά την κατάργηση της παροχής της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης μειώθηκαν και η προσοχή των θεατών στράφηκε στα καλοκαιρινά αθλητικά γεγονότα, συμπεριλαμβανομένου του τουρνουά ποδοσφαίρου Euro.
Μνημόνιο συνεργασίας Netflix – ΕΟΤ για την προβολή της Ελλάδας
Η εταιρεία πρόσθεσε περίπου 4,82 εκατομμύρια συνδρομητές το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με τα στοιχεία του LSEG. Πρόκειται για τη χαμηλότερη προσθήκη νέων συνδρομητών από το πρώτο τρίμηνο του 2023 και περίπου τα μισά από τα 9,3 εκατομμύρια που πρόσθεσε τους προηγούμενους τρεις μήνες.
Ισχυρή αύξηση εσόδων του Netflix από τις διαφημίσεις
Ωστόσο, οι προσπάθειες του γίγαντα streaming να πουλήσει σε χαμηλότερη τιμή ένα επίπεδο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις έχουν αποφέρει ισχυρή αύξηση εσόδων από διαφημίσεις. Τα έσοδα από διαφημίσεις της εταιρείας αναμένεται να υπερδιπλασιαστούν το τρίμηνο του Ιουνίου.
Τα συνολικά έσοδα πιθανότατα αυξήθηκαν 16,4% στα 9,53 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας την ταχύτερη ανάπτυξη από το δεύτερο τρίμηνο του 2021.
Οι πρωτότυπες εκπομπές του Netflix, όπως το ιστορικό ειδύλλιο “Brigerton” και η περιορισμένη σειρά “Baby Reindeer” – βασισμένη στην εμπειρία του κωμικού Richard Gadd με έναν stalker – ήταν στην κορυφή των τσαρτ με τις περισσότερες προβολές το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen.
Όταν το Netflix ανακοινώσει τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου την Πέμπτη, οι επενδυτές θα εξετάσουν εξονυχιστικά τις προσπάθειες του γίγαντα ροής να επεκτείνει το σχέδιό του σε χαμηλότερες τιμές με διαφημίσεις και να αναζητήσουν ενημερώσεις για νέους οδηγούς ανάπτυξης.
Τον Μάιο, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το επίπεδο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις έφτασε τα 40 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες σε όλο τον κόσμο και αντιπροσώπευε το 40% όλων των εγγραφών στις χώρες που ήταν διαθέσιμες, από 23 εκατομμύρια τον Ιανουάριο.
Η ώθηση της διαφήμισης έχει απήχηση στους επενδυτές. Αυτό το έτος, η μετοχή του Netflix ανέβηκε σχεδόν 35%, σε σύγκριση με μια απόδοση περίπου 19% στον δείκτη S&P 500 (.SPX), ανοίγει νέα καρτέλα.
Εποχικά, η τηλεθέαση κατά τους καλοκαιρινούς μήνες για το Netflix και τους αντιπάλους του, όπως η Disney+, δέχεται μεγάλο πλήγμα καθώς οι άνθρωποι ταξιδεύουν. Φέτος, οι Ολυμπιακοί Αγώνες που ξεκινούν στις 26 Ιουλίου αναμένεται επίσης να τραβήξουν ορισμένους θεατές μακριά από το Netflix, σύμφωνα με αναλυτές.
Διαφήμιση και ζωντανά αθλητικά γεγονότα
Αφού επένδυσε πολλά σε πρωτότυπα, η χρηματιστηριακή εταιρεία MoffettNathanson σημείωσε ότι το Netflix είναι επίσης σε θέση να αυξήσει την τηλεθέαση με το περιεχόμενο των ανταγωνιστών του. Δεκαοκτώ από τους 20 κορυφαίους τίτλους που μεταδόθηκαν ήταν εκπομπές που απέκτησε εκ των υστέρων, όπως το “NCIS” ή το “Grey’s Anatomy”.
Το Netflix ανακοίνωσε επίσης συνεργασίες bundling. Η Comcast προσφέρει το Netflix με την υπηρεσία ροής Peacock και το Apple TV+ για τους πελάτες του στο διαδίκτυο και την τηλεόραση Xfinity.
Το Netflix φιλοξενεί επίσης περισσότερο ζωντανό περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένης της συμφωνίας του για τη μετάδοση δύο αγώνων του National Football League την ημέρα των Χριστουγέννων, για τη δημιουργία εκδηλώσεων φιλικών προς τους διαφημιστές.
«Θα ακολουθήσουν περισσότερες ανακοινώσεις ζωντανών εκδηλώσεων, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να βελτιώσει τον χρόνο που αφιερώνει η οποία υποστηρίζεται από διαφημίσεις, εν μέσω μιας μείωσης της παραγωγής περιεχομένου σε σενάριο σε ολόκληρο τον κλάδο», δήλωσε ο Ross Benes, ανώτερος αναλυτής στο Emarketer.
Για να οδηγήσει την επόμενη φάση ανάπτυξης, το Netflix ανακοίνωσε σχέδια τον Μάιο για τη δημιουργία μιας εσωτερικής πλατφόρμας τεχνολογίας διαφημίσεων που θα προσφέρει στους εμπόρους περισσότερους τρόπους να αγοράζουν διαφημίσεις και να μετρούν την απόδοσή τους. Αρχικά στηριζόταν στη Microsoft για να δημιουργήσει τη ραχοκοκαλιά του επιπέδου διαφημίσεων.
«Παρά την πρόοδο αυτή, συνεχίζουμε να βλέπουμε τη διαφήμιση ως μια πιο μακροπρόθεσμη ιστορία και δεν αναμένουμε σημαντική συνεισφορά εσόδων μέχρι το 2025», δήλωσε η αναλύτρια της BofA Global Research Jessica Reif Ehrlich σε σημείωμα τη Δευτέρα.


Latest News

«Έκρηξη» στις πωλήσεις έξυπνων ακουστικών το 2024 - Τι προβλέπει η Canalys
Τα έξυπνα ακουστικά σημείωσαν αξιοσημείωτη ανάπτυξη 11,2% το 2024 ξεπερνώντας τις παραδόσεις 455 εκατομμυρίων συσκευών παγκοσμίως

Το πιο επικίνδυνο malware για τον Φεβρουάριο - Η απειλή που στοχεύει αξιόπιστες πλατφόρμες
Το AsyncRAT αναδύεται ως μια σε ανάπτυξη απειλή, ενώ οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου συνεχίζουν να εκμεταλλεύονται νόμιμες πλατφόρμες για να αποφύγουν τον εντοπισμό του και να το εδραιοποιήσουν

Η ICEYE εκτοξεύει τον νέο δορυφόρο Generation 4
Ο Generation 4 είναι η τελευταία καινοτομία της ICEYE, που προσφέρει δυνατότητες απεικόνισης για βελτιωμένη παρατήρηση και κατηγοριοποίηση στόχων, εξυπηρετώντας τις ανάγκες σε παγκόσμιες αγορές άμυνας και ISR

OpenAI και Μασκ συμφωνούν σε γρήγορη δίκη για αλλαγή μοντέλου λειτουργίας της startup
Ο δικαστής απέρριψε αυτό το μήνα το αίτημα του Μασκ να αναστείλει τη μετάβαση της OpenAI σε κερδοσκοπικό μοντέλο

Salesforce: Νέες δυνατότητες ενσωμάτωσης αυτόνομων AI Agents στις επιχειρήσεις
Η Salesforce ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Agentforce 2dx, της νεότερης έκδοσης της πλατφόρμας Agentforce

Vodafone: Ολοκλήρωση δύο έργων για την ψηφιακή αναβάθμιση του Δημοσίου Τομέα
Τα έργα που ολοκλήρωσε η Vodafone είναι το νέο πληροφοριακό σύστημα για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και ο μετασχηματισμός των υπηρεσιών στα ελληνικά Προξενεία

Το Gemini για το Google Workspace διαθέσιμο και στα ελληνικά
Η Google για να βοηθήσει περισσότερους οργανισμούς να λειτουργούν καλύτερα, επέκτεινε την υποστήριξη γλωσσών σε επιπλέον γλώσσες, συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής

Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο τα fake news στο χρηματιστήριο λόγω ΑΙ
Οι ρυθμιστικές αρχές στην Κίνα θα «χτυπήσουν νωρίς, θα χτυπήσουν σκληρά και θα χτυπήσουν στην καρδιά» του ζητήματος

Ματωμένο Φεγγάρι: Η ολική έκλειψη σελήνης που «έβαψε» κόκκινο το φεγγάρι
Οι συγκλονιστικές φωτογραφίες από το «ματωμένο φεγγάρι».

Μασκ: Ανακοίνωσε πως το Starship θα μεταφέρει το ρομπότ Optimus στον Άρη το 2026
«Αν πάνε καλά οι προσεδαφίσεις αυτές, τότε προσεδαφίσεις ανθρώπων θα μπορούσαν να ξεκινήσουν ήδη από το 2029, αν και το 2031 δείχνει πιο πιθανό», ανέφερε ο Έλον Μασκ