Πριν από μια δεκαετία, η Amazon με την Prime Day ταρακούνησε τον πυρήνα τoυ λιανεμπορίου, εδραιώνοντας ένα διήμερο εκπτωτικό event, που αποτέλεσε την αρχή για αντίστοιχες εκδηλώσεις από μεγάλους παίκτες της αγοράς σε όλο τον κόσμο.

Ακόμα και αν βρέθηκε μπροστά σε προκλήσεις όπως οι αλλαγές στις αγοραστικές συνήθειες λόγω του πληθωρισμού, η Amazon συνεχίζει να επενδύει στην Prime Day που σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Φέτος οι αγοραστές έφτασαν να δαπανούν κατά μέσο όρο 60 δολάρια ανά παραγγελία.

Amazon: Γίνεται… 30 και περνά πρόωρα την κρίση της μέσης ηλικίας

Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι πωλήσεις τον Ιούλιο 2023 απέφεραν πάνω από 12,90 δισεκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με λιγότερο από 1 δισεκατομμύριο δολάρια όταν ξεκίνησε για πρώτη φορά το 2015, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Digital Commerce 360.

Η πρώτη ημέρα της εκδήλωσης του περασμένου Ιουλίου ήταν επίσης η μεγαλύτερη ημέρα πωλήσεων στην ιστορία της Amazon, όπως επισήμανε το CNBC.

Μάλιστα προκειμένου να επεκτείνει ακόμη περισσότερο την εμβέλεια της Prime Day, ο retailer δημιούργησε ακόμη ένα event, φιλοξενώντας μια άλλη εκδοχή των εκπτώσεων τον Οκτώβριο του 2023 – η Prime Big Deal Day ήταν ο τρόπος του λιανοπωλητή να ξεκινήσει την περίοδο των εορταστικών αγορών πριν την Black Friday και την Cyber Monday/ Week.

Το ρεκόρ του φετινού διημέρου

Σύμφωνα με στοιχεία από το Numerator Amazon Prime Day Tracker, τη δεύτερη ημέρα της Prime Day 2024), το μέσο μέγεθος της παραγγελίας ήταν αυξημένο κατά 4% από 56,07 δολάρια την ίδια περίοδο αναφοράς κατά τη διάρκεια της Prime Day 2023.

Τα στοιχεία του δείκτη δείχνουν επίσης ότι το 55% των νοικοκυριών που ψωνίζουν την Prime Day έχουν ήδη πραγματοποιήσει δύο ή περισσότερες ξεχωριστές παραγγελίες, ανεβάζοντας τη μέση δαπάνη των νοικοκυριών σε περίπου 138,01 δολάρια.

Σε κορυφαία προϊόντα αναδείχθηκαν τα Amazon Fire TV Sticks, τα πρωτεϊνικά ροφήματα. Σχεδόν τα δύο τρίτα των ειδών της Prime Day (62%) έχουν πωληθεί για λιγότερο από 20 δολάρια, ενώ το 4% είναι πάνω από 100 δολάρια – η μέση δαπάνη ανά είδος είναι 28,47 δολάρια.

Οι κορυφαίες κατηγορίες που δήλωσαν ότι αγόρασαν οι καταναλωτές είναι ρούχα και παπούτσια, είδη σπιτιού όπως κλινοσκεπάσματα και διακόσμηση και είδη οικιακής χρήσης. Περισσότεροι από τους μισούς (54%) αγοραστές επέλεξαν κάποιο προϊόν που περίμεναν να αγοράσουν μέχρι να βγει σε έκπτωση.

Ο τυπικός αγοραστής

Η Numerator εξέτασε επίσης τα δημογραφικά χαρακτηριστικά του τυπικού αγοραστή της Prime Day.

  • Ο τυπικός αγοραστής της Amazon Prime Day είναι μια γυναίκα με υψηλό εισόδημα από τα προάστια, ηλικίας 35-44 ετών.
  • Το 98% γνώριζε ότι ήταν η Prime Day πριν κάνει τις αγορές του.
  • Το 88% είναι μέλη του Amazon Prime.
  • Το 85% είναι μέλη του Prime για ένα χρόνο ή περισσότερο.
  • Το 86% έχει ψωνίσει την Prime Day στο παρελθόν.
  • Το 56% δήλωσε ότι η Prime Day ήταν ο κύριος λόγος για τις αγορές του.
Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή