H Ferrari είναι ένα από τα πιο γνωστά brands παγκοσμίως στον χώρο της πολυτέλειας και τα αυτοκίνητά της σήμα κατατεθέν για τους φίλους της οδήγησης. Ένα πράμα που την κάνει να ξεχωρίζει από άλλες μάρκες είναι το πόσο μακριά μπορεί να φτάσει για να εντοπίσει απομιμήσεις, ώστε να προστατέψει την εικόνα της μάρκας της, καθώς δίνει δίνει πολύ μεγάλη προσοχή στις απομιμήσεις.

Σε δήλωσή της στο CNN η εταιρεία ανέφερε πως «δεδομένου ότι η Ferrari είναι ένα από τα ισχυρότερα εμπορικά σήματα πολυτελείας στον κόσμο, συγκαταλέγεται μεταξύ των εταιρειών «Made in Italy» που υπόκεινται περισσότερο στην παραχάραξη και τη μη εξουσιοδοτημένη χρήση των διακριτικών της σημάτων γενικά, όχι μόνο στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά και στη μόδα και το merchandising».

Μισό εκατ. δολάρια η τιμή για το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Ferrari

Για να σταματήσουν αυτού του είδους οι απομιμήσεις, έχει ξεκινήσει ένα πρόγραμμα που επιστρατεύει τη βοήθεια των ιδιοκτητών και των οπαδών της Ferrari, των Ferraristi, όπως αποκαλούνται από την εταιρεία και τους οπαδούς της για να τη βοηθήσουν στον εντοπισμό απομιμήσεων όλων των ειδών, από αυτοκίνητα, μέχρι αμαξίδια του γκολφ και συσκευές κουζίνας με το σήμα της Ferrari. Είναι μάλιστα γεγονός πως η Ferrari αναφέρει πως έχει εντοπίσει ένα ψυγείο με την επωνυμία Ferrari, το οποίο προφανώς η ίδια ποτέ δεν κατασκεύασε.

«Έχουμε λάβει πάνω από χίλιες ειδοποιήσεις από τότε που ξεκινήσαμε το πρόγραμμα και έτσι μπορέσαμε να αναλάβουμε δράση κατά πολλών επιχειρήσεων που πωλούν απομιμήσεις». Σε αντάλλαγμα για τις πληροφορίες η Ferrari δίνει προσφέρει ένα «συμπληρωματικό gadget».

Μπορεί κανείς να πουλήσει μια ψεύτικη Ferrari;

Αν και η δημιουργία εμπορευμάτων μπορεί να είναι ένα απλό θέμα τοποθέτησης ενός μη αδειοδοτημένου λογότυπου πάνω σε ένα προϊόν, η παραγωγή ενός ψεύτικου αυτοκινήτου Ferrari μπορεί να είναι πολύ πιο περίπλοκη.

Οι περιπτώσεις απλής απάτης με συλλεκτικά αυτοκίνητα, κατά τις οποίες κάποιος προσπαθεί να περάσει ένα ψεύτικο αυτοκίνητο ως ένα συλλεκτικό είναι σπάνιες, δήλωσε ο αντιπρόεδρος της υπηρεσίας πληροφοριών αυτοκινήτων στην ασφαλιστική εταιρεία συλλεκτικών αυτοκινήτων Hagerty, Μπράιν Ράμπολντ, αλλά δεν είναι και ανήκουστες.

«Δεδομένης της αξίας αυτών των αυτοκινήτων, υπάρχει συχνά αρκετό οικονομικό κίνητρο που βάζει σε πειρασμό ανήθικους ανθρώπους ώστε να προσπαθήσουν να παραποιήσουν ένα αυτοκίνητο», δήλωσε ο Ράμπολτ.

«Σε γενικές γραμμές, ο συλλέκτης της Ferrari τείνει να έχει σημαντικές γνώσεις σχετικά με τη μάρκα στο σύνολό της και τα αυτοκίνητά της, ιδίως τα πιο πολύτιμα», δήλωσε η εταιρεία στο CNN. «Επιπλέον, οι συλλέκτες τείνουν να γνωρίζουν ποιος κατέχει τα σπανιότερα μοντέλα και επομένως θα ήταν εξαιρετικά απίθανο, για παράδειγμα, κάποιος με μια ρεπλίκα 250 GTO (κατασκευάστηκαν μόλις 36 αυτοκίνητα) να είναι σε θέση να την περάσει ως αυθεντικό αυτοκίνητο».

Πολύ περισσότερα από τα εντελώς ψεύτικα αυτοκίνητα Ferrari είναι τα αντίγραφα που, ενώ μοιάζουν με αυθεντικά, δεν παρουσιάζονται στους υποψήφιους αγοραστές ως αληθινά. Η Ferrari λαμβάνει δράση και εναντίων αυτών και έχει μηνύσει εταιρείες για την κατασκευή ή την παρουσίασή τους, αν και όχι πάντα με επιτυχία.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Τουρκία: Επενδυτική «απόβαση» στην Αφρική
Διεθνή |

Το ουράνιο του Νίγηρα, οι κατασκευαστικές εταιρείες και οι άλλες business της Τουρκίας στην Αφρική

Εκτός απο τις ανάγκες για ουράνιο, που χρειάζεται ο πυρηνικός σταθμός στο Ακούγιου, η Τουρκία αναζητά στο Νίγηρα δουλειές για τις κατασκευαστικές της εταιρείες αλλα και για την αμυντική της βιομηχανία