Καθώς επιβραδύνεται η φυσική ανάπτυξη των μεγάλων παικτών στον κλάδο fast fashion προκειμένου να επικεντρωθούν στις ηλεκτρονικές αγορές, η κινεζική απάντηση στην Zara, Urban Revivo, στρέφει το βλέμμα της στις διεθνείς αγορές, απειλώντας τις εδραιωμένες μάρκες.
Ανάμεσά τους, η ναυαρχίδα του ομίλου Inditex που έχει μειώσει την παρουσία της μετά την πανδημία, με σχέδια να περικόψει έως και 1.200 καταστήματα και να διπλασιάσει το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Γαλλία: Εγκρίθηκε νομοσχέδιο για την επιβολή κυρώσεων στα προϊόντα fast fashion
Ακόμη και οι εγχώριες εταιρείες ένδυσης σχεδιάζουν να επιχειρήσουν στο εξωτερικό ως απάντηση στον τοπικό ανταγωνισμό. Σύμφωνα με το Jing Daily, οι κορυφαίες σειρές γυναικείων ενδυμάτων της Κίνας έκαναν ήδη από το 2022 την είσοδό τους στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου AliExpress για να αποκτήσουν ερείσματα στην διεθνή αγορά. Μία εξ αυτών ήταν και η Urban Revivo.
Γρήγορη μόδα: Ποιος είναι ο νέος παίκτης
Η μάρκα με έδρα την Γκουανγκζού, που ιδρύθηκε το 2006, ξεπέρασε ακόμη και την Uniqlo και κατέλαβε την πρώτη θέση στις πωλήσεις γυναικείων ενδυμάτων του Tmall 618 Shopping Festival και έχει ανοίξει καταστήματα σε υπερπόντιες αγορές ήδη από το 2016.
Τότε ήταν που εγκαινίασε το πρώτο της σημείο στη Σιγκαπούρη, ενώ δύο χρόνια αργότερα άνοιξε ένα κατάστημα στο Λονδίνο και έγινε η πρώτη κινεζική μάρκα που εγκαταστάθηκε στο συγκρότημα λιανικής πώλησης Westfield, ενώ επεκτάθηκε και στην Ταϊλάνδη και τις Φιλιππίνες.
Και τώρα η μητρική εταιρεία Fashion Momentum Group (FMG) -ύστερα από 400 σημεία της αλυσίδας γρήγορης μόδας στην ηπεριωτική Κίνα- θέλει να ανοίξει καταστήματα σε πόλεις όπως το Λονδίνο και η Νέα Υόρκη, δήλωσε ο CEO Mingguang Li στο Nikkei Asia.
Ειδικότερα, το επόμενο έτος, η FMG σχεδιάζει να λανσάρει 20 διεθνή καταστήματα Urban Revivo ετησίως, αριθμός που θα μπορούσε να επιταχυνθεί σε 50 ετησίως μακροπρόθεσμα, τόνισε ο Li.
Στόχος η αύξηση της αποτίμησης
Εξάλλου διευκρίνισε στο Nikkei ότι ελπίζει να επεκτείνει την εταιρεία σε αποτίμηση 13,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ακόμα πολύ μακρυά από ανταγωνιστές όπως η Zara και η H&M, των οποίων οι μητρικές εταιρείες έχουν κεφαλαιοποίηση αγοράς περίπου 155 δισεκατομμυρίων και 23 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αντίστοιχα. Η Zara έχει περίπου 2.000 καταστήματα παγκοσμίως, ενώ η H&M περίπου 3.800.
Η FMG σταθμίζει επίσης μια αρχική δημόσια προσφορά στο Χονγκ Κονγκ, η οποία θα μπορούσε να συγκεντρώσει 100 εκατομμύρια δολάρια, ανέφερε το Bloomberg τον περασμένο μήνα.
Η εστίαση του ομίλου στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ έρχεται καθώς ορισμένοι από τους ομολόγους της στον κλάδο διαπρέπουν σε αυτές τις αγορές. Η ιαπωνική Fast Retailing, η μητρική εταιρεία εμπορικών σημάτων, συμπεριλαμβανομένης της Uniqlo, ανέφερε ισχυρές πωλήσεις στις αγορές της Βόρειας Αμερικής και της Ευρώπης το πρώτο εξάμηνο του 2024, ενώ οι δραστηριότητες στην Κίνα μειώθηκαν.
Η άμβλυνση της κινεζικής καταναλωτικής ζήτησης έχει επίσης πλήξει τις πωλήσεις της Urban Revivo, η οποία βασίζεται σε φυσικά καταστήματα περισσότερο από τους ολοένα και πιο ψηφιακούς ανταγωνιστές της, ανέφερε το Nikkei Asia.
Καλύτερες προοπτικές στις ΗΠΑ
Η FMG μπορεί να τα πάει λίγο καλύτερα στις ΗΠΑ, που αναδεικνύεται στο κύριο πεδίο μάχης της για τη μελλοντική της ανάπτυξη είναι οι ΗΠΑ. Με βάση τα στοιχεία που δημοσίευσε η Similarweb, μάλιστα, η αμερικανική αγορά ήδη συγκεντρώνει πάνω από το 70% των πωλήσεων του eshop της.
Η γρήγορη υιοθέτηση κινεζικών εμπορικών σημάτων όπως η Shein και η Temu δείχνει ότι οι Αμερικανοί καταναλωτές αισθάνονται άνετα με τις ξένες μάρκες, δήλωσε στο Business Insider ο Ντέιμιεν Γέο, αναλυτής της Fitch Solutions. Αλλά η FMG θα αντιμετώπιζε μια Αμερική κορεσμένη από τη μόδα, με ανταγωνισμό από άλλες εγχώριες και ξένες μάρκες όπως η Uniqlo.
Οι αγοραστές στις ΗΠΑ γίνονται «ολοένα και περισσότερο ευαίσθητοι στις τιμές», πρόσθεσε ο Γέο. «Αυτό σημαίνει ότι οι εταιρείες γρήγορης μόδας αναμένεται να τα πάνε καλά, καθώς οι καταναλωτές που διαπραγματεύονται με χαμηλές τιμές είναι συχνά καλά νέα για αυτές, καθώς τα προϊόντα τους στοχεύουν κυρίως στη μαζική αγορά».
Η αξία του Λονδίνου
Η βρετανική πρωτεύουσα δεν αποτελεί κάτι νέο για τη μάρκα. Ωστόσο ο Γέο σχολίασε πως οι σταθεροί αριθμοί πληθωρισμού του Ηνωμένου Βασιλείου ενδέχεται να δημιουργήσουν προβλήματα για τις πωλήσεις της Urban Revivo, καθώς οι καταναλωτές αποσύρονται από τις διακριτικές δαπάνες.
Latest News
«Οι εταιρείες χρειάζονται περισσότερη αρσενική ενέργεια» - Τι εννοεί ο Ζάκερμπεργκ
Ο Ζάκερμπεργκ της Meta εκφράζει τη λύπη του για την άνοδο των «πολιτιστικά στειρωμένων» εταιρειών και ζητά «λίγη επιθετικότητα»
Ο παράξενος λόγος που η Birkenstock κυνηγάει «μαϊμούδες»
Ο Γερμανός κατασκευαστής μοντέρνων υποδημάτων με βάση το φελλό κατέθεσε τρεις αγωγές για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων
Διψήφια αύξηση στα μπόνους στελεχών μεγάλων τραπεζών της Wall Street
Οι αυξήσεις ακολουθούν δύο χρόνια συγκράτησης στον κλάδο - Οι διοικούντες σχεδιάζουν αυξήσεις που αντικατοπτρίζουν την ανάκαμψη
Τι συμβαίνει με τις start up της Silicon Valey - Ποιο project μπαίνει στο συρτάρι
Τεράστιες πρόσφατες συμφωνίες συγκέντρωσης κεφαλαίων για Databricks, SpaceX και OpenAI καθυστερούν περαιτέρω την ανάγκη για ντεμπούτο στο χρηματιστήριο
ΔΝΤ για Τραμπ : Η απρόβλεπτη πολιτική του αυξάνει το κόστος δανεισμού παγκοσμίως
Η επικεφαλής του ΔΝΤ Γκεοργκίεβα προειδοποιεί ότι οι απειλές του για τους δασμούς αυξάνουν την οικονομική αβεβαιότητα
Πόσοι κρύβουν χρήματα από τους συντρόφους τους
Οι δικηγόροι λένε ότι μυστικοί λογαριασμοί έρχονται συχνά στο φως κατά τη διάρκεια αιτήσεων για στεγαστικά δάνεια
Ρεκόρ για την Tesco - Έζησε τα... καλύτερα Χριστούγεννα όλων των εποχών
Πώς έφτασε η Tesco να ελέγχει πλέον το 28,5% της βρετανικής αγοράς - Οι εκτιμήσεις για το 2025
Πόλος έλξης των Αμερικανών η Ισπανία - Τι γίνεται με τη χρυσή βίζα
Τον Απρίλιο τελειώνει το πρόγραμμα golden visa στην Ισπανία και οι Αμερικανοί σπεύδουν να εξασφαλίσουν τη διαμονή τους
Ποιοι θέλουν να εξαγοράσουν το Tik Tok - Μήπως όμως δεν... πωλείται;
Ο Κέβιν Ο' Λίρι του ριάλιτι «Shark Tank» και ο δισεκατομμυριούχος Φραν ΜακΚορτ θέλουν να αγοράσουν την TikTok στις ΗΠΑ
ΕΕ: Καμπανάκι για την οικονομία – Επιβεβαιώνεται η έκθεση Ντράγκι
Τι αναφέρει έκθεση που περιγράφει τις μελλοντικές προκλήσεις για την ανταγωνιστικότητα της ΕΕ